Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Реших най - после да си преборя мързела и да си пусна темата и тук.
Купих колата април 2009-та година. Беше си в напълно автентичен вид, от първи собственик, на около 70 000 км, на оригинална боя. Снимки от деня, в който я взехме:
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!
В този си вид колата Отида до Казанлък, до магазина на Радо и обратно до Чирпан и я разхвърлихме - мотор вън, салон вън. На мотора беше направен основен ремонт, а салона го извадих, за да отстраня ръждите по дъното. Като свалих мокета обаче - изненада, ръжди нямаше.
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!
И така дойде заветният момент с боята. Разоборудвахме колата нацяло и я закарахме на бояджията. Цвета е една идея по - ярък от оригиналния "брилянтно оранжев", боята е база/лак.
След като я прибрахме от бояджията:
Последва оборудване на купето, сложих си белите стъкла на мигачите и стоповете от синята.
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!
И така, събрахме я и вътре, и колата започна да се кара ежедневно. След това аз дойдох студент в Бургас и вече нямах толкова много време да се занимавам с нея. Това са първите снимки, които й щракнак след като я направихме:
За жалост обаче същата вечер се бях взел за дрифтър и излетях в една канавка... Толкоз ми беше акъла. Това е резултата, изкарах късмет, защото само маската успях да сгъна, калниците бяха непокътнати:
Решихме да я "фейслифтнем" и сложихме фаровете и решетката от синята:
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!
2011:
Намерих си табло и наставки на вратите от 136-ца, намерих си и оригинални инерционни колани. Разглобих таблото, боядисах основата и декоративните пластмаси и го сложих на колата:
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!
За пореден път разглеждам темата ти из нет-пространството,но не спирам да се възхищавам на прекрасната ти 120-ка!
Пази я и поддържай все така всеотдайно,че те заслужават тия наште невероятни автомобилчета!
Лятото на 2011-та сложихме глава с гумички на клапаните, защото оригинално не се монтират и колата гори масло. Снимки нямам. Есента свалихме предния мост от колата, боядисахме го и го рециклирахме. Рейката също.
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!