Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Да ви представя и моята Шкода: Закупена от "Мототехника"-16.01.1990 г. Купих я от първия собственик на 22.12.93г.- беше на 9000 км.В момента е на 130 000 км. Никога не съм мислил да се разделям с нея, защото съм второ поколение шкодаджия. Баща ми имаше нови S 100 - 1970, S 100 - 1975, S 105 L - 1981г. Откак се помня се возя в Шкода. Така че за 20 годишния й юбилей реших да я подновя:нови предни калници, предна маска, прагове, врати, стъкла на стопове и мигачи, огледала, лайсни на прагове, врати и таван, РБС, съединител комплект, ангренаж. Интериорът не е пипан, само изпрах мокета. Боята е база - лак.
Вече Шкодата не е кола за всеки ден. Държа я в гаража и я карам само по празници
п.п. само да вметна, че реставрацията се осъществи през лятото на 2009та г.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не след дълго извадих невероятен късмет и се сдобих с ляти джанти. По принцип оригинални Шкодови мн. трудно се намират и това беше като шестица от тотото.
И то любимият ми модел. За Шкода се произвеждат поне още 4-5 модела за експортните варианти за западния пазар.
Открих ги на един изоставен Бийтъл. Джантите са "Аполо". Собственика след дълго увещаване, реши да ги продаде.
Проблемни бяха капачките за центр. отвор, но си реших проблема от магазина за дом. потреби. Понякога са нужни и импровизации /сн. са в обр. ред/
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
И последният недостатък, който ме дразнеше в тази кола вече е отстранен. А имено, калобраните.
Сега е с оригинални Чешки, чисто нови! Същите, с които колата излиза от завода.
Безкрайно съм благодарен на Peter_B, който ги открил в един чешки сайт,/естествено, без да ми казва/ спечелил ги на търг, уредил доставката им покрай неговите части, които си купил за своето МВ и най- накрая/няма да го скрия/взе, че ми ги подари...
Отвори колетчето пред мен и... Изненадата беше голяма! Аз останах, като гръмнат. От три години търся такива калобрани под дърво и камък и няма и няма!
Оригиналните заводски калобрани отдавна са спрени от производство и в магазините продават едни ментета, които са некачествени, от мека гума, гънат се като слонски уши, без бял надпис, и са под всякаква критика. Нямат, ама нищо общо с оригинала.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
И тъй като нямам снимки от реставрацията, защото тогава и не знаех що е то Форум, ще ви покажа състоянието на колата преди.
Това представляваше /сн.1/ след 17г. ежедневна експлоатация и зиме и лете. Това е и оригиналната боя.
Следващите и най-хубави снимки са дело на PRO.
Емо, Мерси още веднъж.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Чудесен автомобил. Още на първия събор когато дойдох се отличаваше от всички истински шкоди. Поздрави за добрата поддръжка, нека ти се отблагодари с дълги години служба.
Първата снимка не помня да е моя
Евала, Жоре!
Изчетох "пак" на един дъх темата. Колата е един път. Правена с много любов и внимание към реставрацията на всеки един детайл!
И след 50 година....пак в такова състояние да е!