Skoda Fabia vRS - Blackpearl Günter Powered
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS - Blackpearl Günter Powered
Да си напиша и аз историята за моята (бивша) любов:
Още зимата на 2003г, когато излезе модификацията ми хареса много. Защото за не много пари, получаваш нещо добро и приятно за каране (за времето си разбира се).
И така 2005 на 23 май си поръчах Фабия Рс 6Y- 131кс. ASZ двигател (HDS-скоростна кутия) 6 ст. ск. кутия.
Тогава нямах време да чакам и я купих без никакви допълнителни екстри, а исках пълен ел. пакет , климатроник и подгрев на седалки.
И така, колата беше произведена и на 12.08.2005г. си я взех от София.
Започнах практично и веднага и сложих престилки/калобрани:
Сложих си музичка:
Веждички на Милотек:
След това......понеже тогава и един габарит не можех сам да си сменя....тръгнах много лошо.....с хром ленти:
Бързо беше поправено обаче: Всичко си стана черно:
Табла на номера, около халогените и разбира се - предната решетка:
Още зимата на 2003г, когато излезе модификацията ми хареса много. Защото за не много пари, получаваш нещо добро и приятно за каране (за времето си разбира се).
И така 2005 на 23 май си поръчах Фабия Рс 6Y- 131кс. ASZ двигател (HDS-скоростна кутия) 6 ст. ск. кутия.
Тогава нямах време да чакам и я купих без никакви допълнителни екстри, а исках пълен ел. пакет , климатроник и подгрев на седалки.
И така, колата беше произведена и на 12.08.2005г. си я взех от София.
Започнах практично и веднага и сложих престилки/калобрани:
Сложих си музичка:
Веждички на Милотек:
След това......понеже тогава и един габарит не можех сам да си сменя....тръгнах много лошо.....с хром ленти:
Бързо беше поправено обаче: Всичко си стана черно:
Табла на номера, около халогените и разбира се - предната решетка:
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Замислих се след това за малко тунинг (уж).
Поръчах си тогава от ИМПАС 56, КН АПОЛО въздушен филтър....и след това си го побългарих разбира се!
Направих си и черни дръжките на вратите.. (който също бяха хром- голяма цигания).
Бухнах си за дългите- един филипс блувижън:
Мина не мина време и реших малко да понаправя колата, че си беше бавничка.
Минах през Проспийд и я чипосах. Нямам от там графика, но бях доволен от резултата.
След това си поръчах джанти:
Колата обаче стана висока с тези 17ки.......трябваше да се направи нещо:
Колата си спадна подобаващо, изпълваше калниците много добре. Бях доволен.
Тук имам снимка от Междене!
Поръчах си тогава от ИМПАС 56, КН АПОЛО въздушен филтър....и след това си го побългарих разбира се!
Направих си и черни дръжките на вратите.. (който също бяха хром- голяма цигания).
Бухнах си за дългите- един филипс блувижън:
Мина не мина време и реших малко да понаправя колата, че си беше бавничка.
Минах през Проспийд и я чипосах. Нямам от там графика, но бях доволен от резултата.
След това си поръчах джанти:
Колата обаче стана висока с тези 17ки.......трябваше да се направи нещо:
Колата си спадна подобаващо, изпълваше калниците много добре. Бях доволен.
Тук имам снимка от Междене!
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Поръчах си от Сеат- разпънка за бомбетата на амортисьорите.
Боядисах неща и в интериора- черна перла разбира се:
Предни дискове си поръчах- продупчени Цимерман (от Германия, а не от БГ - нашите са пълни боклуци)
Накладки :
Видни съфорумци- Миро Хашек и Жоро- Шлепа дойдоха от Варна да ги монтират.
Дойде време да позасилим уж кочинката:
Благодарение на Велко (злокуку) си викнах от Америка- SPEC stage 2+ с олекотен маховик и керамичен съединител/усилен притискател
Малко снимки в градината:
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Последва ходене при Сами. Почистване и затапване на АГР-а и избушване на катализатор.
Резнах си интейк тръбата за повече въздух:
Затъмних си задните стопове при Миро Фолио:
Поръчах си (тогава) от ALLARD- рейс пайп/ заместваща тръба за АГР-а.
Снимка от Събор 2009
Хубави събори правихме с бат Миро:батко както винаги- зад пулта
Взех си китайски съд за картерните газове.....после го побългарявах доста пак:
Смених крушките на мигачите с такива на Осрам Диадем:
Със стандартните заводски:
С Осрам
Резнах си интейк тръбата за повече въздух:
Затъмних си задните стопове при Миро Фолио:
Поръчах си (тогава) от ALLARD- рейс пайп/ заместваща тръба за АГР-а.
Снимка от Събор 2009
Хубави събори правихме с бат Миро:батко както винаги- зад пулта
Взех си китайски съд за картерните газове.....после го побългарявах доста пак:
Смених крушките на мигачите с такива на Осрам Диадем:
Със стандартните заводски:
С Осрам
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Купих си преден лип от Леон Купра Р. Веднага го боядисах в черна перла:
Поръчах си от Awesomegti - челен интеркулер Forge: http://www.awesomegti.com/car/skoda/fab ... -vrs-pd130
Замених АГРа с рейс пайпа:
Захванах здраво тръбите:
Сложих си кеч-танка за картерните газове:
Тъй като Фабията е нисък клас автомобил, след като махнах кулера , на мястото му се отвори дупка ...която заводски ръбовете и бяха по заострени: за това си взех уплътнение от моргата и поправих този проблем:
Поръчах си от Awesomegti - челен интеркулер Forge: http://www.awesomegti.com/car/skoda/fab ... -vrs-pd130
Замених АГРа с рейс пайпа:
Захванах здраво тръбите:
Сложих си кеч-танка за картерните газове:
Тъй като Фабията е нисък клас автомобил, след като махнах кулера , на мястото му се отвори дупка ...която заводски ръбовете и бяха по заострени: за това си взех уплътнение от моргата и поправих този проблем:
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Направих си най-накрая кулера и картерните газове:
Последва ъпгрейд на турбината:
Заводската турбина се оказа ККК, но я продадох бързо, а Сами ми спретна един гарет-хибрид:
Леко преправяне на тръбите и готово:
Направих си емблеми (благодарение на колегата Dimon) и си ги лепнах.
Задни дискове цимерман....благодарение на Цецо-micyri от Германия: Пак АТЕ накладки.
Задните ми дискове нямаха никакво почти износване, а бяха на 80к. Подарих ги на един колега от.......(то се подразбира), спестих му едни пари, а после изядох дърво от него, без да очаквам....ама то те там в оня........са такива.Да са живи и здрави!
Последва ъпгрейд на турбината:
Заводската турбина се оказа ККК, но я продадох бързо, а Сами ми спретна един гарет-хибрид:
Леко преправяне на тръбите и готово:
Направих си емблеми (благодарение на колегата Dimon) и си ги лепнах.
Задни дискове цимерман....благодарение на Цецо-micyri от Германия: Пак АТЕ накладки.
Задните ми дискове нямаха никакво почти износване, а бяха на 80к. Подарих ги на един колега от.......(то се подразбира), спестих му едни пари, а после изядох дърво от него, без да очаквам....ама то те там в оня........са такива.Да са живи и здрави!
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Последва отново покупка от Awesomegti.
Пълна генерация на Milttek sport включваща даунпайп тръба без катализатор , спредна тръба и крайно гърне:
http://www.awesomegti.com/car/skoda/fab ... koda-fabia
http://www.awesomegti.com/car/skoda/fab ... koda-fabia
Ето разликата в даунпайпа:
Увих го с лента:
Тъй като Милтека имаше един недостатък...... Захватите му за тампоните не бяха като заводските такива на фабията ( с бубунки), трябваше да импровизирам:
Отрязах си бубунките на моята генерация, после на заварчик....и:
Поставих генерацията ...с много мъка, че все пак полеви условия!
Пълна генерация на Milttek sport включваща даунпайп тръба без катализатор , спредна тръба и крайно гърне:
http://www.awesomegti.com/car/skoda/fab ... koda-fabia
http://www.awesomegti.com/car/skoda/fab ... koda-fabia
Ето разликата в даунпайпа:
Увих го с лента:
Тъй като Милтека имаше един недостатък...... Захватите му за тампоните не бяха като заводските такива на фабията ( с бубунки), трябваше да импровизирам:
Отрязах си бубунките на моята генерация, после на заварчик....и:
Поставих генерацията ...с много мъка, че все пак полеви условия!
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Следващата стъпка вече беше:
Тони ми се обади, че трябвало да пръска против комари и аз отидох.
За съжаление, турбото пренадуваше не успяхме да направим нищо. Тони ми даде манометър, със Сами се върнахме при него в гаража и оправихме актуатора.
На следващият ден...всичко беше ОК!
Изкарахме 126киловата.
Много ми хареса резултата....но за напред бях амбициран за още:
Взех турбина VNT20 - от 2.5ТДИ с цел да я направя хибридче:
След това обаче се занимавах с малко детски болести: Тези който имат фабиа, знаят, че след 2-3 години (след като мине време) задните врати почват да прокапват. Решава се лесно.
Маха се кората:
Тук се вижда как зад металната обшивка и метала на вратата има като някакъв дунапрен/изолация, който с времето е дал фира!
Бухаш със силиконче и си готов. После ЗЕЛЕНИ щипки за вратите- оригиналдЪ и заспиват.
Няма вече водичка и гъби на задните стелки!
Тони ми се обади, че трябвало да пръска против комари и аз отидох.
За съжаление, турбото пренадуваше не успяхме да направим нищо. Тони ми даде манометър, със Сами се върнахме при него в гаража и оправихме актуатора.
На следващият ден...всичко беше ОК!
Изкарахме 126киловата.
Много ми хареса резултата....но за напред бях амбициран за още:
Взех турбина VNT20 - от 2.5ТДИ с цел да я направя хибридче:
След това обаче се занимавах с малко детски болести: Тези който имат фабиа, знаят, че след 2-3 години (след като мине време) задните врати почват да прокапват. Решава се лесно.
Маха се кората:
Тук се вижда как зад металната обшивка и метала на вратата има като някакъв дунапрен/изолация, който с времето е дал фира!
Бухаш със силиконче и си готов. После ЗЕЛЕНИ щипки за вратите- оригиналдЪ и заспиват.
Няма вече водичка и гъби на задните стелки!
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
За съжаление онова VNT20 което взех+ колектор от Пасат+ направих му гарнитури и фланци.....не успя да се събере в колата....
Следваше един троен хибрид.....който Сами ми измисли, но за който аз много му мънках (разбира се).
Последва още малко тунинг.
Купих си разпределителен вал от Дбилас Дайнамикс. Сложих го преди събора и .....пръснах Маджестика: http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... :5607.html
Винаги двама ....винаги.....само , че Искрен 1ви, а Маджо 2ри:
Имах много проблеми след слагането на вала.....главно заради калпав (продавач на части). Продаде ми гадни повдигачи ТРУП-ТЕК и им се е.а мамата за има няма 3-4хил. км.
След като разбрах къде е проблема, по-точно ме подсети един колега от София....реших главоболията с повдигачи ИНА- черни.
Взех си въздушен филтър на Пайпъркрос и разкарах недоразумението на КN.
Следваше един троен хибрид.....който Сами ми измисли, но за който аз много му мънках (разбира се).
Последва още малко тунинг.
Купих си разпределителен вал от Дбилас Дайнамикс. Сложих го преди събора и .....пръснах Маджестика: http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... :5607.html
Винаги двама ....винаги.....само , че Искрен 1ви, а Маджо 2ри:
Имах много проблеми след слагането на вала.....главно заради калпав (продавач на части). Продаде ми гадни повдигачи ТРУП-ТЕК и им се е.а мамата за има няма 3-4хил. км.
След като разбрах къде е проблема, по-точно ме подсети един колега от София....реших главоболията с повдигачи ИНА- черни.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
И така....да разкажа аз за проблемите си с вала и.............разпръсквачите:
Купих си от Испания - BOSIO RACE783 (+25%) разпръсквачи:
Първо , след поставянето на вала, колата почна да СЪРДЖВА. Търсихме със Сами от кво може да е, перки на турбината сменя и тн.....няма и няма.
Викат ми от вала е- АЙДЕ, моля ви се!!! Половината тунинг дизели в Европа карат с валове, че и по-рошави....... Излезе, че (да не казвам) момчето дето ходихме при него да купуваме повдигачи....първо каза една цена, като ги вземах беше друга (както и да е)....1000пъти му казах, че са за ВАЛ с еди кви си характеристики....както и да е.
Хем се изръсих със 160 лева, хем взех най-големите боклуци- ТРУП ТЕК.....и след 3-4 хилки, айде пак отваряй и сменях, че бяха изядени, добре че не бяха прецакали вала:
Преди да разбера , че е от тях обаче имах друг проблем с разпръсквачите.
Нося ги на Сами, той на ГУРУТО (УЖ) Продан от Виница.
Прави ги тоз МИШОК, Сами ги слага- 3 цилиндъра бачкат.....
Сами ги връща- оня му вика- ТОВА СА БОКЛУЦИ ОТ НЕТА...аз само с БОШ бачкам.
Сами и той не знае що така- щом оня ги слага, а не бачкат- разпръсквачите се. МНОГО СЕ ЯДОСАХ!
Викам му- кажи му да върне старите- Бошове: Връща ги.....колата не може си подреди цилиндрите- като трактор..пуши, прекъсва.....Сами ми услужи с такива за 115 коня.....самолет- тръгва след 5-10 секундно замисляне. Но си карах малко така.
Свързах се с едно момче от София, казах му за проблема. Той вика: НЕ СЕ ЗАМИНАВАМ много надълбоко с тази материя, ама ги прати. Пращам му ги аз ( пращам му и 240лева за стенд после да извади разпечатка). Прави си ги той и ми се обажда. Вика- тоз продан е счупил перодръжките. Вика от 2 счупени- 1 ще направя, ама ми трябва дюза. Обаждам се на Маджо, той ходи по морга, купува 1 дюза и му я носи. Той ги сгобява и ги носи на стенд.......ПЕРФЕКТНО СИ БАЧКАТ- просто не са били разпръскани добре от варненския гури- ПРОДАН!
Отивам до София (че имах работа ) и отидох с 90 (че с онез разпръсквачи......много стреля) и ми ги сложи- ЗАСПА: Точно и той ми каза, като ги слагаше. Абе вика, пич....тя как няма да сърджва с тез боклук-повдигачи.......
Купих си ИНА, Сами ми ги сложи и всичко заспа:
Купих си от Испания - BOSIO RACE783 (+25%) разпръсквачи:
Първо , след поставянето на вала, колата почна да СЪРДЖВА. Търсихме със Сами от кво може да е, перки на турбината сменя и тн.....няма и няма.
Викат ми от вала е- АЙДЕ, моля ви се!!! Половината тунинг дизели в Европа карат с валове, че и по-рошави....... Излезе, че (да не казвам) момчето дето ходихме при него да купуваме повдигачи....първо каза една цена, като ги вземах беше друга (както и да е)....1000пъти му казах, че са за ВАЛ с еди кви си характеристики....както и да е.
Хем се изръсих със 160 лева, хем взех най-големите боклуци- ТРУП ТЕК.....и след 3-4 хилки, айде пак отваряй и сменях, че бяха изядени, добре че не бяха прецакали вала:
Преди да разбера , че е от тях обаче имах друг проблем с разпръсквачите.
Нося ги на Сами, той на ГУРУТО (УЖ) Продан от Виница.
Прави ги тоз МИШОК, Сами ги слага- 3 цилиндъра бачкат.....
Сами ги връща- оня му вика- ТОВА СА БОКЛУЦИ ОТ НЕТА...аз само с БОШ бачкам.
Сами и той не знае що така- щом оня ги слага, а не бачкат- разпръсквачите се. МНОГО СЕ ЯДОСАХ!
Викам му- кажи му да върне старите- Бошове: Връща ги.....колата не може си подреди цилиндрите- като трактор..пуши, прекъсва.....Сами ми услужи с такива за 115 коня.....самолет- тръгва след 5-10 секундно замисляне. Но си карах малко така.
Свързах се с едно момче от София, казах му за проблема. Той вика: НЕ СЕ ЗАМИНАВАМ много надълбоко с тази материя, ама ги прати. Пращам му ги аз ( пращам му и 240лева за стенд после да извади разпечатка). Прави си ги той и ми се обажда. Вика- тоз продан е счупил перодръжките. Вика от 2 счупени- 1 ще направя, ама ми трябва дюза. Обаждам се на Маджо, той ходи по морга, купува 1 дюза и му я носи. Той ги сгобява и ги носи на стенд.......ПЕРФЕКТНО СИ БАЧКАТ- просто не са били разпръскани добре от варненския гури- ПРОДАН!
Отивам до София (че имах работа ) и отидох с 90 (че с онез разпръсквачи......много стреля) и ми ги сложи- ЗАСПА: Точно и той ми каза, като ги слагаше. Абе вика, пич....тя как няма да сърджва с тез боклук-повдигачи.......
Купих си ИНА, Сами ми ги сложи и всичко заспа:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Škoda 130LRh
- Мнения: 911
- Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
- Репутация: 84
- Местоположение: Гр. Разград
- Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L-136 1987
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 14 броя)
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Газе ! Браво за положените усилия , много изпипана и прецизна работа си свършил . Поздравления !
КЕФА ЦЕНА НЯМА ...
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
След като си оправих проблемите, Сами ми чипна лекичко бангията и стана още по-приятна за каране.
Но, след толкова години на каране (с моето голямото дупе), шофьорската седалка имаше забележка на борда към вратата. Още в началото (още на първата година) като си купих колата , имаше съвсем лека (незабележима забележка) по тази седалка. А именно, една лека незабележима бримчица. Веднага си бях поръчал нова долна част, още когато бат Дончо бачкаше в ЕТ- Варна.
Маджо (ОТНОВО) се притече на помощ. Пратих му седалката, а той я закара във Вилнер. Всичко беше изпипано и си имах "нова" седалка!
Но, след толкова години на каране (с моето голямото дупе), шофьорската седалка имаше забележка на борда към вратата. Още в началото (още на първата година) като си купих колата , имаше съвсем лека (незабележима забележка) по тази седалка. А именно, една лека незабележима бримчица. Веднага си бях поръчал нова долна част, още когато бат Дончо бачкаше в ЕТ- Варна.
Маджо (ОТНОВО) се притече на помощ. Пратих му седалката, а той я закара във Вилнер. Всичко беше изпипано и си имах "нова" седалка!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
След това започнаха малко козметични промени.
Отново благодарение на Маджо......купих си волан от и-бей за 60лева от голфче и го пратих на Маджо да го прати на Вилнер за промяна. Сложих си уреди на колонката.
Купих си колонка от морга, занесох я на пластмасаджия, който я изля със стойката на уредите, а после я пръсна така, че максимално да наподобява заводската.
1вата снимка е след слагането на 1вите уреди. Бяха сменени малко по-късно.
Малко преди това, колата беше оборудвана и с амортисьори KONI FSD , както и нова тръба по-голяма от Купра за интейка.
Отново благодарение на Маджо......купих си волан от и-бей за 60лева от голфче и го пратих на Маджо да го прати на Вилнер за промяна. Сложих си уреди на колонката.
Купих си колонка от морга, занесох я на пластмасаджия, който я изля със стойката на уредите, а после я пръсна така, че максимално да наподобява заводската.
1вата снимка е след слагането на 1вите уреди. Бяха сменени малко по-късно.
Малко преди това, колата беше оборудвана и с амортисьори KONI FSD , както и нова тръба по-голяма от Купра за интейка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
Преди да я набоцам за Н-ти път с друга турбина, последва нова козметична промяна:
Предната решетка- беше боядисан зелен кант, много дискретен. И за да не ми се налага, когато я удари камъче да я свалям и пребодисвам.....си я клонирах(купих си и си направих така още една), да си имам резервна!
Последва и смяната на джантите със Sparco Pista. Много ми харесва, че централната им част където са болтовете е издълбана и има канал, а не като на О.Zтките.
Предната решетка- беше боядисан зелен кант, много дискретен. И за да не ми се налага, когато я удари камъче да я свалям и пребодисвам.....си я клонирах(купих си и си направих така още една), да си имам резервна!
Последва и смяната на джантите със Sparco Pista. Много ми харесва, че централната им част където са болтовете е издълбана и има канал, а не като на О.Zтките.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- BlackPearl
- Мнения: 11034
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 4918
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Skoda Fabia vRS- Blackpearl Gunter Powered
И така, да продължим нататък.
Много време се чудих, как да засиля колата. В който и да е тунинг, винаги има риск. Моята кола обаче винаги е била ежедневка и исках поне да се сведе (колкото се може) до минимум този риск.
Не исках на хартия да имам много коне на дино, а исках кола, която от 2200 до 4500 да върви перфектно. Тоест да имам една по разнесена мощност в дизеловия диапазон и да се запази чувството, че караш дизел, отколкото да бухна нещо голямо, да изкарам коне на диното, а колата да е мъртвец в ниските а от 3000 до 4500-5000 да чупи врата....
Бях се спрял след много търсене и консултации на турбина: GTB2056VL (L-liquid). Това е турбина от Волво Д5 185к.с(май бяха). Но тъй като нова е доста скъпа, търсих доста, докато намеря такава на прилична цена.
И така, намерих си такава турбинка. Тя имаше леки забележки, но Сами (bega4kata) я вкара във върхова форма- той за това си е факир.
Хубавото на тази турбина е, че се развърта перфектно в ниските, а във високите почти не отстъпва на GTB2260VK. Мен ме устройва, защото както написах искам добра (що годе бързичка) ежедневна кола, винаги ще има по-бързи от мен....
И така, колата отиде при Сами, който много се стара и въпреки малките проблеми я сложи, след това направи и СОФТУЕРА. Наду колата на 2бара (2.2пик) и колата стана- саМАлет!
(беше я надул на 2.2 / 2.4 пик, но решихме да я върнем, защото имаше голям шанс да се строши).
Поръчах си маслена магистрала и фланци от един готин сайт: darkside developments
http://www.darksidedevelopments.co.uk/engine-parts/
(нещата им са скъпи (за нашия стандарт), но ти идват готови, само остава да се монтират- БОЛТ ОН)
Сами- пусна антифриз, понеже това турбо е и с водно охлаждане....и всичко си заспа! Малко преди да избоцам турбинката се погрижих и за турбо пътищата.
Пътищата на Форджа бяха 51мм, което за мойте (тогава) коне беше достатъчно.
Сега, аз не съм гуру в тунинга, но мисля, че трябва да се избере оптимален вариант за тези пътища, защото ако са много големи, също не е много добре.
Пак след доста питанки и прочие, включително се обърнах и към един холандец- ТУРБО ЙОХАН, който постоянно боца коли дизелаци с по 300коня, човекът каза (негово мнение - не ангажира никого).
До 300коня , от турбото до кулера (след като е Фордж, а не Сеат Спорт)51мм, а от кулера до турбото 57мм. Така и направих. Преправих кулера и тръбите (благодарение на Маджо), качих си мап сензора горе , за да мога да го сменя с 4 баров, ако реша да надуя колата на 2.4 (че 3 баровия до 2.2-2.3 я види, я не). Тъй като тръбите на кулера ми закриваха дупката за слагане на куката за теглич, а все пак всичко става, си купих въженце .(рацинг стайл за теглене). Първо беше черно, но после си взех зелено, да е в тон с решетката и апаратите.
Много време се чудих, как да засиля колата. В който и да е тунинг, винаги има риск. Моята кола обаче винаги е била ежедневка и исках поне да се сведе (колкото се може) до минимум този риск.
Не исках на хартия да имам много коне на дино, а исках кола, която от 2200 до 4500 да върви перфектно. Тоест да имам една по разнесена мощност в дизеловия диапазон и да се запази чувството, че караш дизел, отколкото да бухна нещо голямо, да изкарам коне на диното, а колата да е мъртвец в ниските а от 3000 до 4500-5000 да чупи врата....
Бях се спрял след много търсене и консултации на турбина: GTB2056VL (L-liquid). Това е турбина от Волво Д5 185к.с(май бяха). Но тъй като нова е доста скъпа, търсих доста, докато намеря такава на прилична цена.
И така, намерих си такава турбинка. Тя имаше леки забележки, но Сами (bega4kata) я вкара във върхова форма- той за това си е факир.
Хубавото на тази турбина е, че се развърта перфектно в ниските, а във високите почти не отстъпва на GTB2260VK. Мен ме устройва, защото както написах искам добра (що годе бързичка) ежедневна кола, винаги ще има по-бързи от мен....
И така, колата отиде при Сами, който много се стара и въпреки малките проблеми я сложи, след това направи и СОФТУЕРА. Наду колата на 2бара (2.2пик) и колата стана- саМАлет!
(беше я надул на 2.2 / 2.4 пик, но решихме да я върнем, защото имаше голям шанс да се строши).
Поръчах си маслена магистрала и фланци от един готин сайт: darkside developments
http://www.darksidedevelopments.co.uk/engine-parts/
(нещата им са скъпи (за нашия стандарт), но ти идват готови, само остава да се монтират- БОЛТ ОН)
Сами- пусна антифриз, понеже това турбо е и с водно охлаждане....и всичко си заспа! Малко преди да избоцам турбинката се погрижих и за турбо пътищата.
Пътищата на Форджа бяха 51мм, което за мойте (тогава) коне беше достатъчно.
Сега, аз не съм гуру в тунинга, но мисля, че трябва да се избере оптимален вариант за тези пътища, защото ако са много големи, също не е много добре.
Пак след доста питанки и прочие, включително се обърнах и към един холандец- ТУРБО ЙОХАН, който постоянно боца коли дизелаци с по 300коня, човекът каза (негово мнение - не ангажира никого).
До 300коня , от турбото до кулера (след като е Фордж, а не Сеат Спорт)51мм, а от кулера до турбото 57мм. Така и направих. Преправих кулера и тръбите (благодарение на Маджо), качих си мап сензора горе , за да мога да го сменя с 4 баров, ако реша да надуя колата на 2.4 (че 3 баровия до 2.2-2.3 я види, я не). Тъй като тръбите на кулера ми закриваха дупката за слагане на куката за теглич, а все пак всичко става, си купих въженце .(рацинг стайл за теглене). Първо беше черно, но после си взех зелено, да е в тон с решетката и апаратите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.