New 2021 Skoda Enyaq

Модел Enyaq iV от 2020
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
didoya

Škoda Ентусиаст

Мнения: 797
Регистриран на: 21.11.2018, 18:38:02
Репутация: 548
Гараж: Superb III L&K 272ps 4x4

New 2021 Skoda Enyaq

Мнение от didoya »

Докато не вкарат държавни субсидии и не поевтинеят още малко - ще си останат една екзотика.

Лично за мен основната причина да не си взема все още електричка е липсата на достатъчно бързи (100кв+) зарядни станции, достатъчно разпространени поне по първокласните пътища.
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 2059
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 561
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

New 2021 Skoda Enyaq

Мнение от kalata »

Термопомпата в ID.3 и ID.4 явно не работи както се очаква и VW ще връща на всички клиенти по € 285. Над 56 хиляди клиента ще бъдат обезщетени. Общата сума е 16 милиона евро. Редуцират и доплащането за тази термопомпа - от € 1250 на € 990.

Интересно дали и при Enyaq има проблем. Не намирам подобно инфо.
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Аватар
redalex

Škoda Racer

Мнения: 4464
Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
Репутация: 942
Местоположение: София
Гараж: vRS 245

New 2021 Skoda Enyaq

Мнение от redalex »

Какво значи “не работи, както трябва”?
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 2059
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 561
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

New 2021 Skoda Enyaq

Мнение от kalata »

Било е обещано на клиентите, че през студените месеци термопомпата ще им осигури около 30% повече пробег, спрямо същият автомобил, но без термопомпа. Оказало се, че се постига около 10% повече пробег. И затова ще обезщетят клиентите, заради неспазеното обещание.
Иначе термопомпата има безспорни предимства. Тук обаче е с различен медиум, работи на много високо налягане. През зимата ще има вече достатъчно данни и мнения от собственици.
Пък и това купе няма ли да го представят най-накрая?
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Аватар
Scub40

Škoda Фен

Мнения: 291
Регистриран на: 26.02.2018, 20:55:22
Репутация: 48
Местоположение: София
Гараж: Шкода Кодиак Стайл Дизел 2.0 150 к.с 4х4 ДСГ7

New 2021 Skoda Enyaq

Мнение от Scub40 »

Аз днес видях един. Не знам дали беше с термопомпа, ама задна дясна врата беше смачкана [smilie=fool.gif]
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 2059
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 561
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

New 2021 Skoda Enyaq

Мнение от kalata »

Аз видях един тестов - бял, Спортлайн. Уникален!
Кога ще покажат купе-то официално, някой прочел ли е някъде?
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Аватар
slavkoff

Škoda Racer

Мнения: 858
Регистриран на: 18.07.2017, 13:40:28
Репутация: 419
Местоположение: София
Гараж: подземен rs
Обратна връзка:

New 2021 Skoda Enyaq

Мнение от slavkoff »

Бях в Дружба за инспекция на РСката и имаше един Еняк. Беше с брутални 21 цола джанти с размер 255/40/21.
Но, до там. Не ме изкефи, нещо ергономия в купето беше все едно на обратно. Малкия дисплей, който замества скоростомера и оборотомера, просто е отвратителен, имах надежда че може да не толкова зле, но просто седи зле. Има някаква дупка под централната конзола (под скоростния селектор), но там е за неща, които няма да ти трябват докато шофираш, просто няма достигане. Относно скоростния селектор, няма по-зле направено парче пластмаса от това. Ръбесто все едно е от най-евтината китайска пластмаса и всичко по централната конзола е обвито с пиано лак. Кожата също е някаква евтина имитация, даже не искам да я коментирам. Волана беше триспицов с перфорация, ама по-изтънен от на ВРС и стои някак си неестествено. Абе, не се почувствах като да съм седнал в Шкода, не че нашите са големия премиум, ама някак си не я усетих като добре измислена и качествена, което май за първи път ми се случва в Шкода.
VRS - стокова мухоловка
Публикувай отговор

Обратно към “Škoda Enyaq iV”