Ревю на Enyaq iV 80

Модел Enyaq iV от 2020
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
hvp800

Škoda Ludicrous

Мнения: 1646
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 72

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от hvp800 »

nmnikolov написа: 21.09.2021, 12:03:59 на магистралата трудно се кара на дълги, защото често има коли в другото платно или настигаш по-бавни в твоето.
Електричките рядко настигат някого на магистралата [smilie=sarcastic.gif]
Шегувам се , колата е супер , и да носи много радостни моменти на собственика си ok
nmnikolov

Škoda Ludicrous

Мнения: 2244
Регистриран на: 08.09.2019, 13:28:18
Репутация: 497
Гараж: ŠKODA Octavia Combi III FL Vision 1.5 TSI DPCA DSG

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от nmnikolov »

igeorgiev82 написа: 21.09.2021, 12:24:32
nmnikolov написа: 21.09.2021, 12:03:59 Иначе на магистралата трудно се кара на дълги,
От Италия до България съм се прибирал само на дълги,с изключение на осветените участъци(да,при белите Ора са осветени)там включва къси на детелините за отбиване от магистралата [smilie=pardon.gif]
Няма значение настигащ насрещен,фаровете си знаят и си правят сянка където трябва.
Под дълги аз имах предвид обикновени дълги, а не матрични. С матрични е ясно как работят...
Изображение
JorshTDI

Škoda Фен

Мнения: 285
Регистриран на: 09.03.2020, 20:54:04
Репутация: 174
Гараж: Superb 272ps l&k lava blue, Passat B7 170ps +++

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от JorshTDI »

odo, моите не се гасят нито на двулентов път,нито по магистрала. Гасят се ,когато караш с под 50км/ч и когато си в населено място т.е. има осветление.
Много нощни километри съм навъртял и знам,кога синият индикатор за автоматични светлини става бял.
Аватар
odo

ŠKODA MASTER

Мнения: 3423
Регистриран на: 06.08.2015, 14:09:21
Репутация: 440
Гараж: Skoda Superb 3 TSI 4x4

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от odo »

JorshTDI,
предполагам си със smartlight assit-a?
Освен да си с по нова версия на софтуера или нова камера, защото моите дълги ги гаси напълно.
didoya

Škoda Ентусиаст

Мнения: 858
Регистриран на: 21.11.2018, 18:38:02
Репутация: 613
Гараж: BMW G20 330xD M-Sport

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от didoya »

На мен би-ксенона и смарт асиста ми работеха много зле. Т.е. редовно ми святкаха отсреща, че ги заслепявам, супер бавно и неадекватно се усещаше - във всички режими. На натоварен път винаги си карах на ръчно управление къси/дълги. Дано с Matrix led да са я направили по-умна и с по-прецизни сензори системата.
ИзтрЪпнал

Škoda Фен²

Мнения: 325
Регистриран на: 22.05.2021, 13:01:41
Репутация: 135
Местоположение: Пловдив
Гараж: Търси своята Шкода

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от ИзтрЪпнал »

ABBC3_OFFTOPIC
При лед фаровете , хардуерно е по-елегантно е решен проблема със заслепяването на насрещния трафик - с гасенето на конкретни лед модули. Защото фара е набор от няколко светлинни модула. Докато при ксенон-а, който е 1 светлинен модул, освен да намали височината на светлинния сноп ?
Последно промяна от ИзтрЪпнал на 21.09.2021, 16:53:10, променено общо 2 пъти.
Аватар
vankissa

Škoda Фен²

Мнения: 743
Регистриран на: 12.08.2019, 13:56:49
Репутация: 330
Местоположение: София
Гараж: > VW Golf MK4
> Skoda Superb 3 FL, L&K, 2.0TSI/272HP
> Renault Captur TCe 154

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от vankissa »

По-умна е определено, но както някои казаха:
> при силно отразяващи табели се ошашква и гаси съответната секция все едно настига автомобил;
> на автомагистрала не работи добре с насрещно движение, защото до голяма степен отсрещния светлинен поток е препречен от двойни манитнели и/или храсти, но в същото време шофьорите/кабините са над нивото на мантинелата и ги заслепявам често.

И да - разбира се че гаси цели секции, динамично спрямо нуждите, или изцяло ако реши че е в населена зона.
JorshTDI

Škoda Фен

Мнения: 285
Регистриран на: 09.03.2020, 20:54:04
Репутация: 174
Гараж: Superb 272ps l&k lava blue, Passat B7 170ps +++

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от JorshTDI »

didoya, никога не съм имал такива проблеми. При мен работи гениално. Не са ми светкали. Явно има значение ,коя година е колата.
Неизвестен

Škoda Фен

Мнения: 126
Регистриран на: 29.10.2017, 22:54:21
Репутация: 61

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от Неизвестен »

ИзтрЪпнал написа: 21.09.2021, 12:21:57 беше написал че не си взимал допълнително зарядно за вкъщи. Доколкото разбирам ти ще имаш кабел Mode 3, който е със спек: AC 11kW, DC 50 kW ? Същия кабел има ли проблеми да се ползва и на DC станции, защото не съм сигурен дали Еуратек не са пропуснали нещо в преводите ? Къде разреждаш и колко ти излиза , ако ползваш публични станции?
Има три варианта на зареждане:
1. Зарядно тип шуко - от едната страна е нормален контакт от деугата type 2 mennekes - имам зарядно 2kW, не съм го отварял, но то следи само дали контакта е правилно заземен и пуска напрежението към автомобила и сами яатомобил го конвертирав DC.
2. Кабел mennekes type 3 - от едната страна женски, от другата мъжки. Ползва се за публични зарядни АС станции. Пуска 3 фази към колата и тя сама конвертира. В случая на тази кола зарежда с мощност до 11 Kw. При всяка кола мощноста е ограничена от onboard конвертора.
3. DC зареждане - конектора е различен, но най-просто казано е mennekes type 2 с две дебели връзки отдолу за прав ток. в този случай колата връща информация по два от пиновете на mennekes конектора какво максимално напрежение да пусне станцията - т.е. колата контролира напрежението и тока на зареждане. DC зарядните станции имат техни вградени кабели.
baijoro

Škoda Фен

Мнения: 254
Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
Репутация: 120
Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от baijoro »

damyanov написа: 21.09.2021, 11:52:08 подгрявам колата сутрин и вечер преди / след работа.
Какво точно подгряваш на електрически автомобил?
Купето ли?
Климатикът в режим "топло" как е решен - с реотани, или ел. мотор върти компресора?
ИзтрЪпнал

Škoda Фен²

Мнения: 325
Регистриран на: 22.05.2021, 13:01:41
Репутация: 135
Местоположение: Пловдив
Гараж: Търси своята Шкода

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от ИзтрЪпнал »

Неизвестен написа: 22.09.2021, 07:27:31 Има три варианта на зареждане:
Точно тази информация я няма в каталога на ениак. Благодаря за инфото ;) .

@damyanov, Относно подгряването конкретно при ениак. Дали и термопомпата при по-студено време ще подгрява батерииният батерииният пакет ? Съответно при зареждане на батерията също се става жега на батерията и дали термопомпата тогава охлажда ?Доколкото съм чел, литиевите батерии не им понася добре градуси около и под 5 оС, съответно и много жега.
Последно промяна от ИзтрЪпнал на 22.09.2021, 12:36:55, променено общо 3 пъти.
Аватар
redalex

Škoda Racer

Мнения: 6133
Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
Репутация: 1259
Местоположение: София
Гараж: i3

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от redalex »

@baijoro, И аз това бях питал (във фейсбук).
Подгрява/охлажда купето.

За другото - той ще каже.
baijoro

Škoda Фен

Мнения: 254
Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
Репутация: 120
Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от baijoro »

ИзтрЪпнал написа: 22.09.2021, 12:32:01 Доколкото съм чел, литиевите батерии не им понася добре градуси около и под 5 оС, съответно и много жега.
Те, доколкото съм чел, за охлаждане ги охлаждат, ама как ги топлят когато автомобилът не работи и нощува навън в лют студ ми е интересно. Едва ли с ток от самите тях, защото ще се разредят, ако не се кара една седмица.
Подобно питане имах преди време и за ад блуто, което също не понася ниски температури, но никой не знаеше.
И друго да попитам: Какво е саморазреждането и колко дни може да не се кара и пак да има заряд?
Аватар
igeorgiev82

ŠKODA MASTER

Мнения: 5363
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 1804
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от igeorgiev82 »

baijoro написа: 22.09.2021, 18:09:40 Какво е саморазреждането и колко дни може да не се кара и пак да има заряд?
Нашата ТеслЪ 3 за 24ч.спада 1%
baijoro

Škoda Фен

Мнения: 254
Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
Репутация: 120
Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI

Ревю на Enyaq iV 80

Мнение от baijoro »

Ами супер е това. На едни познати с чисто нова Тойота Рав 4 хибрид са им казали, че е добре да не престоява без каране повече от 1 седмица
Публикувай отговор

Обратно към “Škoda Enyaq iV”