![search [smilie=search.gif]](./images/smilies/search.gif)
Skoda Fabia 4 (2021)
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18.02.2023, 07:39:26
- Репутация: 25
- Гараж: Шкода citigo, Шкода Fabia 4
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 05.03.2023, 10:45:28
- Репутация: 17
- Местоположение: София
- Гараж: Profile no longer active
Skoda Fabia 4 (2021)
Днес си получих парите от капарото обратно, та вече спокойно мога да ви разкажа за цялото ми неприятно journey с Еуратек/Шкода.
Тъй като колата ми трябваше да дойде по договор най-късно до 9-ти май, около началото/средата на април звънях в Еуратек да питам какво става с производството. Информация нямаха. Питах ги дали не може да се обадят някъде нагоре по веригата да питат, отговора беше че е абсурд, нямали контакт с никой, каквото им спуснели отгоре това. Много се ядосах и реших да взема нещата в свои ръце. Звъннах в Чехия на официалния телефон на Шкода и след няколко дни кореспонденция по телефон и мейл, ми пратиха следния отговор:
"Dear Mr. Petrov,
Thank you for your e-mail.
We checked the number of your commission (348504) but unfortunately,
the vehicle has not been planned yet for manufacture anytime soon.
We would like to assure you that we are working very hard to deliver
the ordered vehicles to our customers as soon as possible.
We would like to kindly ask you to take a contact with your ŠKODA
dealer in your country, who is responsible to inform you about the
production of vehicle and is responsible to give you more information
about your new vehicle.
We would like to kindly thank you for your patience and understanding
in delays in deliveries we are facing."
Естествено, след като ми казаха че колата не е планирана за производство anytime soon, веднага звъннах на Еуратек и им споделих за комуникацията си с Шкода и си поисках обратно капарото. Казаха ми, че няма как да стане, тъй като по договор 180-тия работен ден е на 9-ти май, а след това има още 60 работни дни гратисен период, което означава че най-рано август месец могат да ми върнат капарото, и то при условие, че колата няма дата за производство. След известно време спорене по телефона се разбрахме, че ще ми върнат капарото на 9-ти май, и това било много голям жест от тях, едва ли не ми правели услуга...
Междувременно докато ставаха гореописаните неща, отидох в Хюндай и си поръчах Кона Н-Лайн, за същите пари каквито беше Шкодата ми, като в Хюндай ме предупредиха че има забавяне, колата можело чак след месец да дойде. Е, колата вече дойде, сега тази седмица ще трябва да ме викнат да си я взема след като я регистрират.
В заключение също искам да споделя, че този 60-дневен гратисен период след изтичането на договора е пълна измишльотина. Бях се консултирал с познати адвокати, като се оказа че наскоро е имало подобни дела срещу Шкода, защото са отказвали да върнат капаро, като всички са отсъдени в полза на купувача. Може би това е причината сравнително лесно да се навият да ми върнат парите без да ме карат да чакам до август, а не защото ми правели голяма услуга.
Общо взето никога няма отново да поръчам нещо от Еуратек.
Тъй като колата ми трябваше да дойде по договор най-късно до 9-ти май, около началото/средата на април звънях в Еуратек да питам какво става с производството. Информация нямаха. Питах ги дали не може да се обадят някъде нагоре по веригата да питат, отговора беше че е абсурд, нямали контакт с никой, каквото им спуснели отгоре това. Много се ядосах и реших да взема нещата в свои ръце. Звъннах в Чехия на официалния телефон на Шкода и след няколко дни кореспонденция по телефон и мейл, ми пратиха следния отговор:
"Dear Mr. Petrov,
Thank you for your e-mail.
We checked the number of your commission (348504) but unfortunately,
the vehicle has not been planned yet for manufacture anytime soon.
We would like to assure you that we are working very hard to deliver
the ordered vehicles to our customers as soon as possible.
We would like to kindly ask you to take a contact with your ŠKODA
dealer in your country, who is responsible to inform you about the
production of vehicle and is responsible to give you more information
about your new vehicle.
We would like to kindly thank you for your patience and understanding
in delays in deliveries we are facing."
Естествено, след като ми казаха че колата не е планирана за производство anytime soon, веднага звъннах на Еуратек и им споделих за комуникацията си с Шкода и си поисках обратно капарото. Казаха ми, че няма как да стане, тъй като по договор 180-тия работен ден е на 9-ти май, а след това има още 60 работни дни гратисен период, което означава че най-рано август месец могат да ми върнат капарото, и то при условие, че колата няма дата за производство. След известно време спорене по телефона се разбрахме, че ще ми върнат капарото на 9-ти май, и това било много голям жест от тях, едва ли не ми правели услуга...
Междувременно докато ставаха гореописаните неща, отидох в Хюндай и си поръчах Кона Н-Лайн, за същите пари каквито беше Шкодата ми, като в Хюндай ме предупредиха че има забавяне, колата можело чак след месец да дойде. Е, колата вече дойде, сега тази седмица ще трябва да ме викнат да си я взема след като я регистрират.
В заключение също искам да споделя, че този 60-дневен гратисен период след изтичането на договора е пълна измишльотина. Бях се консултирал с познати адвокати, като се оказа че наскоро е имало подобни дела срещу Шкода, защото са отказвали да върнат капаро, като всички са отсъдени в полза на купувача. Може би това е причината сравнително лесно да се навият да ми върнат парите без да ме карат да чакам до август, а не защото ми правели голяма услуга.
Общо взето никога няма отново да поръчам нещо от Еуратек.
- zloQQ
- Мнения: 3249
- Регистриран на: 25.03.2017, 23:29:31
- Репутация: 1148
- Местоположение: София
- Гараж: ŠKODA Octavia L&K 1.9 TDI AHF
ŠKODA Octavia vRS 2.0 TDI CR CEGA - Обратна връзка:
Skoda Fabia 4 (2021)
Доста негативно преживяване. Много незаинтересовани продавачи. Явно не е проблем да дадат точен отговор на всеки един клиент, заплатил капаро и чакаш производство и доставка. Влиза им според мен в задълженията, четейки мейла. Толкова ли е трудно, да принтират един лист с получения отговор по техните канали? Да, могат да загубят клиенти с това "unfortunately,
the vehicle has not been planned yet for manufacture anytime soon", но пък други могат да останат доволни все пак, че има комуникация, а не да им вдигат рамене отсреща и да си мрънкат под носа. То направо е смешно, човек да получи отговор - "Ами нямаме инфо за Вашата поръчка (вече 6-и месец) и няма как да получим..."
Липсата на конкуренция от поне още един представител на марката мене ОК за потребителите на Шкода...
the vehicle has not been planned yet for manufacture anytime soon", но пък други могат да останат доволни все пак, че има комуникация, а не да им вдигат рамене отсреща и да си мрънкат под носа. То направо е смешно, човек да получи отговор - "Ами нямаме инфо за Вашата поръчка (вече 6-и месец) и няма как да получим..."
Липсата на конкуренция от поне още един представител на марката мене ОК за потребителите на Шкода...
- atanashh
- Мнения: 44
- Регистриран на: 28.08.2022, 11:08:41
- Репутация: 80
- Местоположение: София/Пловдив
- Гараж: Octavia 4 RS TDI 4x4 7DSG, Lancer X Sportback
Skoda Fabia 4 (2021)
Аз за 6 месеца веднъж съм и пратил мейл да питам за колата и отговора беше – не знаем и нямаме никаква информация за вашата кола. Скоро стават 9 месеца и пак ще питам… е ако пак ги мързи даже да проверят – днес имаше 7 нови обяви за РС-ки в мобилето…
- acronym
- Мнения: 54
- Регистриран на: 16.10.2022, 21:54:25
- Репутация: 61
- Местоположение: Бургас
- Гараж: KAMIQ
Skoda Fabia 4 (2021)
Пишете на мейла на Шкода Чехия, хич не се двоумете.
Отговарят и дават информация, макар всичко след третото изречение да е "плява" с извинения.
Интересни ми са сроковете които вече дават Хюндай.
Само до преди няколко месеца и техния договор беше 180 дни.
45 хиляди беше най-опосканата версия с пакет N-Line.
Сега да не се окаже, че цените са паднали и съм се "прецакал" с Камик, вместо да взема това на което се спрях първоначално.![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)
Отговарят и дават информация, макар всичко след третото изречение да е "плява" с извинения.
Интересни ми са сроковете които вече дават Хюндай.
Само до преди няколко месеца и техния договор беше 180 дни.
Каква е тая Kona N-Line на цената на Fabia? (Освен ако не е Monte Carlo).Krizerion написа: ↑16.05.2023, 09:27:25 Междувременно докато ставаха гореописаните неща, отидох в Хюндай и си поръчах Кона Н-Лайн, за същите пари каквито беше Шкодата ми, като в Хюндай ме предупредиха че има забавяне, колата можело чак след месец да дойде. Е, колата вече дойде, сега тази седмица ще трябва да ме викнат да си я взема след като я регистрират.
45 хиляди беше най-опосканата версия с пакет N-Line.
Сега да не се окаже, че цените са паднали и съм се "прецакал" с Камик, вместо да взема това на което се спрях първоначално.
![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 05.03.2023, 10:45:28
- Репутация: 17
- Местоположение: София
- Гараж: Profile no longer active
Skoda Fabia 4 (2021)
Ами може би извадих късмет, защото се оказа че имат налични, само трябва да ги докарат с кораб
фабията дето я бях поръчал беше Едишън с всички екстри + автоматик, отиде на около 50 000. Почти колкото е Коната от брошурата на началната страница на Хюндай (https://hyundai.bg/uploads/files/KONANLINE.pdf)
-
- Мнения: 1397
- Регистриран на: 17.05.2015, 23:02:21
- Репутация: 311
- Местоположение: Враца
- Гараж: Октавиа 3 2.0D
Skoda Fabia 4 (2021)
Няма какво да се сърдиш на Еуратек. Със сигурност, не са ти забавили умишлено колата. Всички сме/сте наясно, че има още определени проблеми при автомобило производителите. Това, че е била с фул екстри, явно е проточило нещата и са дошли проблемите, заряди някоя/и от екстрите. Със сигурност, ако отидеш в Хюндай и нацепиш Кона с фул екстрите, няма да дойде до месец.
- bobo80
- Мнения: 843
- Регистриран на: 29.05.2017, 23:28:00
- Репутация: 337
- Местоположение: София
- Гараж: Oktavia 3 VRS TDI DSG
Mercedes-Benz W212 350CDI
Skoda Fabia 4 (2021)
Играх го същия мач декември. С изключение на това, че сами предложиха да ми върнат капарото само 30 дни след поръчката. И моята беше Едишън с няколко екстри. В моя случай ми звъннаха и ми казаха ,че заради добавени по-хубавите фарове мога да почакам до една година.
След четири работни дни парите ми бяха обратно в сметката. За същите тези четири дни от Пежо ми регистрираха избрания наличен автомобил.
Казвал съм го и преди казвам го и сега: За посредствени автомобили каквито са всичките в този клас е смехотворно да се чака повече от месец.
След четири работни дни парите ми бяха обратно в сметката. За същите тези четири дни от Пежо ми регистрираха избрания наличен автомобил.
Казвал съм го и преди казвам го и сега: За посредствени автомобили каквито са всичките в този клас е смехотворно да се чака повече от месец.
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 02.04.2021, 19:14:02
- Репутация: 82
- Местоположение: София
- Гараж: Karoq Style 2019 1.5 TSI DSG 4x4 лава син металик
Skoda Fabia 4 (2021)
Хора дайте акъл че не ми е ясно много относно три неща:
1. В описанието с оборудването пише, че още базовият модел поддържа Smart Link, за оборудването на Стайл версията дето е с 8” радио инфотеймънт пише, че поддържа “Apple connectivity” каквото и да рече това, а аз искам да има безжичен Car Play, както е вече масово във VW групата и то стандартно (карахме и T-Cross style който не стига, че поддържа безжичен car play, ами има дигитално инструментално табло серийно). Та, дилърът бил проверил, че за да е безжичен Кар плеят, трябва да се добави екстрата “smart link (безжично за Apple) срещу скромните 103лв допълнително, като явно без това допълнително заплащане нямало да е безжичен Кар плея. Някой може ли да ме просветли дали наистина стоят така нещата? Карокът има всичко, но за съжаление 2019-та още нямаше безжичен Car Play та се тормозя като абориген с кабел аз, но ми се вижда абсурдно нова Шкода да го няма това и то серийно.
2. Спорихме с дилъра за обема на резервоара - стандартно е 40л., но в пакет View 2, който съм добавил пише, че обемът е 50л. И из нета чета, че действително резервоарът с увеличен обем е 50л, а дилърът ми твърди, че не е така и има само 40л резервоар за новата фабия и че това 50л било всъщност по-пълен с гориво резервоар вместо дефолтните 5л които сипват в завода???
Също и силно се учудих защо като конфигурирам фабията в чешкия или немския конфигуратор може да поръчам side assist (blind spot detect се казваше за Карока), което за мен е задължителна екстра, а тук ми твърдят, че нямало частите за фабия, Камик и Карок, та не се предлагало въобще като опция. Значи части ли няма или няма квота за България като девета дупка на кавала?
1. В описанието с оборудването пише, че още базовият модел поддържа Smart Link, за оборудването на Стайл версията дето е с 8” радио инфотеймънт пише, че поддържа “Apple connectivity” каквото и да рече това, а аз искам да има безжичен Car Play, както е вече масово във VW групата и то стандартно (карахме и T-Cross style който не стига, че поддържа безжичен car play, ами има дигитално инструментално табло серийно). Та, дилърът бил проверил, че за да е безжичен Кар плеят, трябва да се добави екстрата “smart link (безжично за Apple) срещу скромните 103лв допълнително, като явно без това допълнително заплащане нямало да е безжичен Кар плея. Някой може ли да ме просветли дали наистина стоят така нещата? Карокът има всичко, но за съжаление 2019-та още нямаше безжичен Car Play та се тормозя като абориген с кабел аз, но ми се вижда абсурдно нова Шкода да го няма това и то серийно.
2. Спорихме с дилъра за обема на резервоара - стандартно е 40л., но в пакет View 2, който съм добавил пише, че обемът е 50л. И из нета чета, че действително резервоарът с увеличен обем е 50л, а дилърът ми твърди, че не е така и има само 40л резервоар за новата фабия и че това 50л било всъщност по-пълен с гориво резервоар вместо дефолтните 5л които сипват в завода???
Също и силно се учудих защо като конфигурирам фабията в чешкия или немския конфигуратор може да поръчам side assist (blind spot detect се казваше за Карока), което за мен е задължителна екстра, а тук ми твърдят, че нямало частите за фабия, Камик и Карок, та не се предлагало въобще като опция. Значи части ли няма или няма квота за България като девета дупка на кавала?
- digitalundgrd
- Мнения: 2230
- Регистриран на: 25.09.2017, 13:02:50
- Репутация: 1319
- Местоположение: София
- Гараж: i30N Drive N Limited '22
ex.MEGANE RS CUP '20
Skoda Fabia 4 (2021)
Според мен е станало по-добре така.Krizerion написа: ↑16.05.2023, 09:27:25 Междувременно докато ставаха гореописаните неща, отидох в Хюндай и си поръчах Кона Н-Лайн, за същите пари каквито беше Шкодата ми, като в Хюндай ме предупредиха че има забавяне, колата можело чак след месец да дойде. Е, колата вече дойде, сега тази седмица ще трябва да ме викнат да си я взема след като я регистрират.
Имал съм фабия monte carlo, a сега по стечение на обстоятелствата карам Хюндай i30N фейслифт. Преди да го взема гледах и Кона N (не N-line). Бих казал, че корейците доста са вдигнали нивото и сглобката е много добра. Коната беше по-малка като вътрешно пространство и багажник спрямо i30 и това наклони везните за хечбека.
Таа със сигурност Коната няма да е по-лоша от фабията, а и щом са ти я докарали за месец - какво по-хубаво от това да идеш на лятната си почивка с кеф и с нов автомобил

-
- Мнения: 530
- Регистриран на: 22.05.2021, 13:01:41
- Репутация: 260
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: kamiq style 1.5tsi evo2 6m my23
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 18.02.2023, 07:39:26
- Репутация: 25
- Гараж: Шкода citigo, Шкода Fabia 4
Skoda Fabia 4 (2021)
Колко харчи фабията ми



- 3phone
- Мнения: 32
- Регистриран на: 18.04.2023, 14:23:29
- Репутация: 17
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Superb Edition, 2.0 TSI, DSG, 190 hp
Skoda Fabia 4 (2021)
Определено си имал късмет, защото комшии поръчаха КИА (предполагам не се различава политиката им с Хюндай), заради бързата доставка. Казаха им, че имат дори налични, но вече 4 месеца чакат наличната, отделно са им казали, че ще почакат още между 1 и 6 месеца. Според мен всичко е до късмет.Krizerion написа: ↑16.05.2023, 09:27:25 Междувременно докато ставаха гореописаните неща, отидох в Хюндай и си поръчах Кона Н-Лайн, за същите пари каквито беше Шкодата ми, като в Хюндай ме предупредиха че има забавяне, колата можело чак след месец да дойде. Е, колата вече дойде, сега тази седмица ще трябва да ме викнат да си я взема след като я регистрират.
Това, което лично мен ме спира да поръчам Коната, да ще трябва да се напъна с още някой лев отгоре, но ги крадат под път и над път. Особено високото ниво на оборъдване, каквито са N-Line.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 16.11.2022, 14:51:54
- Репутация: 38
- Гараж: Skoda Fabia MK IV
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 19.09.2023, 11:49:10
- Репутация: 5
- Местоположение: София
- Гараж: Skoda Fabia IV 1.5 TSI 150 hp EDITION
Skoda Fabia 4 (2021)
Аз също имах желание да е изцяло безжично и поръчах всичките видове wireless неща. Оказа се, че не става CarPlay безжично. Възможно е с Октавиа, Съпърб и т.н., но не и с Фабия. Гледахме го с приятели, гледахме го в Еуратек, но за нещастие - само с кабелtahumbata написа: ↑09.07.2023, 22:50:18 Хора дайте акъл че не ми е ясно много относно три неща:
1. В описанието с оборудването пише, че още базовият модел поддържа Smart Link, за оборудването на Стайл версията дето е с 8” радио инфотеймънт пише, че поддържа “Apple connectivity” каквото и да рече това, а аз искам да има безжичен Car Play, както е вече масово във VW групата и то стандартно (карахме и T-Cross style който не стига, че поддържа безжичен car play, ами има дигитално инструментално табло серийно). Та, дилърът бил проверил, че за да е безжичен Кар плеят, трябва да се добави екстрата “smart link (безжично за Apple) срещу скромните 103лв допълнително, като явно без това допълнително заплащане нямало да е безжичен Кар плея. Някой може ли да ме просветли дали наистина стоят така нещата? Карокът има всичко, но за съжаление 2019-та още нямаше безжичен Car Play та се тормозя като абориген с кабел аз, но ми се вижда абсурдно нова Шкода да го няма това и то серийно.
