Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

12V сокети - винаги включени

Модел Yeti от 2009 до 2017
Karoq от 2017
Me4onyx
Мнения: 2
Регистриран на: 07.11.2018, 11:38:08
Местоположение: Sofia
Гараж: Karoq
Контакти:

12V сокети - винаги включени

Мнение от Me4onyx » 29.11.2018, 12:07:35

Здравейте колеги,
някой знае ли някакъв начин да се спре напрежението на 12 волтовите сокети след изключване на автомобила. Имам в момента Интернет Рутер вързан на единия сокет и на същия ще си закача и новата камера. Тук обаче имам 2 проблема:
1. камерата не може да се гласи да се изключва при неактивност
2. притеснявам се да оставям рутера работещ да не ми падне акумулатора което изисква при всяко спиране да спирам рутера и при качване да го пускам, което е доста ангажиращо - особено за жена ми :)
Ще съм много благодарен за идеи



Потребителски аватар
SimichOil

Škoda Ентусиаст
Мнения: 981
Регистриран на: 24.02.2015, 21:06:59
Местоположение: Русе
Гараж: Superb 3 L&K 4x4
ex..Octavia 2 vRS 2011
Контакти:

12V сокети - винаги включени

Мнение от SimichOil » 29.11.2018, 13:07:21

И за двете - дърпаш си един плюс от таблото с бушоните примерно за теглич или някой друг който не се използва - при който има 12 волта само при контакт и запалена кола. Така като запалиш колата - пуска 12 волта. Можеш да си захраниш и рутера и камерата по този начин. Има много културни начини да си изкараш кабел от таблото. Има такива буксички.
12v socket.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
JORDITO

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1476
Регистриран на: 19.02.2017, 14:38:27
Местоположение: София
Гараж: Skoda Octavia III 1.6TDI-CR, 105PS

12V сокети - винаги включени

Мнение от JORDITO » 29.11.2018, 13:53:28

На VW e най-просто измислено. Мести се бушона с полвин позиция нагоре и гасне запалката като изключиш от контакт. Местиш полвин позиция надолу бушона и имаш постоянен 12 волта. Иначе, най-добре си извади плюс от таблото с бушоните с този разклонител за бушони. Взимаш една пробна лампа и гледаш къде е прекъснат плюс от контакт. Мисля ,че на гнездото за теглич беше такова.


Моята тема за колата : Škoda Octavia III Комби 1.6 TDI-CR 105 PS

Me4onyx
Мнения: 2
Регистриран на: 07.11.2018, 11:38:08
Местоположение: Sofia
Гараж: Karoq
Контакти:

12V сокети - винаги включени

Мнение от Me4onyx » 29.11.2018, 14:09:56

Много ви благодаря! Много културно изглежда - даже перфектно за лизингова - няма преправяне.

Компютъра няма ли нещо да мрънка, че му е закачено още един консуматор?



Отговори

Върни се в “Škoda Karoq, Yeti”