Модел Yeti от 2009 до 2017 Karoq от 2017 Kamiq от 2019
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Здравейте, колеги! Нов съм във форума и не можах да се сдържа. Днес ме уведомиха, че автомобила от заглавието на темата вече е при дилъра и ще го получа в събота-30.11.2019г. Закупих го като наличен, "моделна линия 2020", защото комплектацията Business+лети джанти TRITON 7,0J x 17"+Front Assist - адаптивен темпомат за скорост до 160 km/h+Удължение на гаранцията за 5 години, до 100 000 km, напълно удовлетворява нуждите ми. Оригинално е оборудван с летни гуми 215/55/R17, но поръчах допълнително от "Еуратек" комплект16" стоманени джанти +оригинални тасове и зимни гуми 215/60/R16. От сключването на договора за лизинг, до доставянето на автомобила минаха 14 работни дни. Специално за този двигател четох доста противоречиви мнения в английски, руски и германски форуми /ефект "кенгуру" при студен двигател, непостоянни обороти на празен ход, загуба на мощност при 1 и 2 предавки/, но чуждестранните колеги все пак споделят, че проблемите са разрешени през втората половина на 2019 г.с официален софтуерен ъпдейт на двигателя. Това го потвърди и дилъра. Засега толкова от мен. Ще се опитам да публикувам снимките, които ми изпрати дилъра. Поздрави!
Благодаря много за отзивчивостта! Може би е много рано, но:
1. Необходимо ли е да се смени масло+маслен филтър на около 2500-3000 км.? Може ли да се извърши в доверен партньор, а не в официален представител на "Еуратек"?
2. С какво се почистват дигиталните панели?
Последно промяна от blindbard на 28.11.2019, 22:30:41, променено общо 1 път.
Аз смених маслото и филтъра на 7000км. и мисля, че съм закъснял малко. На 5-6000 според мен е оптимално.
Задължително в Еуратек. Няма голям смисъл да се спестят дребни суми на цената да се търси оригинален филтър и пробка от тях и масло от друго място, при риска за отпадане на гаранцията.
Панелите (на мултимедията) ги чистя с препарат за TFT екрани (за монитори). Доста варианти има.
Благодаря за отговора! А останалите консумативи - въздушен филтър, горивен филтър, филтър купе /извън първата задължителна сервизна инспекция на 2 години или 30 000 км./? Предполагам е желателно да се направи на 1 година или 15 000 км? Какъв е Вашият съвет? Дилърът казва, че щом плащам, може да ги сменям през месец.
blindbard написа: ↑28.11.2019, 22:29:32
А останалите консумативи - въздушен филтър, горивен филтър, филтър купе /извън първата задължителна сервизна инспекция на
Всичко е въпрос на преценка!
Мръсен въздух, кофти горива в БГ, по-честа смяна.
До @blindbard, - Честита "Skoda Karok" Много Безаварийни Километри Заедно
Според мен, най-доброто за Двигателя е да се смени първото масло на около 2000-3000 Километра. Може да се смени и извън "Еура Тек", но трябва така да се направи, че никой да не разбере. Относно екраните, добра Работа ще свърши много качествена микрофибърна кърпа, намокрена само с Вода и силно изстискана, която да се ползва само за дадената цел. Сподели как смяташ да се грижиш за Автомобила, че да знаем с Колегите какви Съвети да даваме. Има Хора, които искат най-доброто и други, на които им е все тази
Според мен, най-доброто за Двигателя е да се смени първото масло на около 2000-3000 Километра. Може да се смени и извън "Еура Тек", но трябва така да се направи, че никой да не разбере. Относно екраните, добра Работа ще свърши много качествена микрофибърна кърпа, намокрена само с Вода и силно изстискана, която да се ползва само за дадената цел. Сподели как смяташ да се грижиш за Автомобила, че да знаем с Колегите какви Съвети да даваме. Има Хора, които искат най-доброто и други, на които им е все тази
Благодаря на всички колеги за отговорите и пожеланията! Смятам да се грижа с необходимата сериозност за автомобила, защото възнамерявам да го ползвам дълго време. Един от първите ми въпроси беше не дали да сменя масло в случаен сервиз, а дали мога да го направя в "доверен партньор", а не "официален представител"? При изготвянето на договора за покупка дилъра ми предостави списък, в който ся посочени сервизите на Еуратек+3 "доверени партньори".
Честита нова Шкода, много безаварийни километри ти желая!
2-3к са прекалено малко според мен. 5к е разумно. След това на интервал от 10.
Според мен- с маслото на 5к смени само въздушния и масления филтри. На следваща смяна(15к) смени вече горивен и купе+маслен и въздушен отново. Във темата е писал Цецо Раницата- мисля, че можеш да му се довериш за маслото, той продава масла и се отнася към материята като професионалист и човек с много богат опит.
Това е добронамерен съвет, без никакви користни цели.
Успех!
До @blindbard, - Ако "Еура Тек" са ТИ дали Документ с Доверени Сервизи и няма ограничения какво можеш да правиш при тях, значи можеш да си смениш маслото на Двигателя