Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Модел Yeti от 2009 до 2017
Karoq от 2017
Kamiq от 2019
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
nikito0o

Škoda Фен

Мнения: 11
Регистриран на: 11.06.2019, 22:32:01
Репутация: 16

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от nikito0o »

blindbard написа: 06.09.2021, 17:49:04 Смяна на заводски вградената в дистанционното батерия, която беше Panasonic CR 2025, 3 V, произведена в Индонезия:
Изображение

Новата е Varta CR 2025, 3 V, произведена в EU.
Старата батерия издържа 23 месеца и 14 дни от производството на автомобила. Днес ми сигнализира 4 пъти, че е изтощена и не си правих експерименти кога ще клекне съвсем.
Интересно...и аз вече съм във 23тия месец и от 1 седмица ми сигнализира.Като ги замеря батериите на двата ключа е 2.95-6V,а единия изобщо не го ползвам.Тея дни ще ида да си купя две батерийки да си ги сменя или трябва да ходя в ЕТ?
KAROQ Business 1.5 TSI ACT (110kw/150hp) 7 DSG
tuningmania

ŠKODA MASTER

Мнения: 6133
Регистриран на: 13.02.2017, 14:55:46
Репутация: 1310
Гараж: Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Facelift Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от tuningmania »

До @nikito0o - Мисля, че не трябва да ходиш до "Еура Тек". Смени батерийте просто :)
Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.
Аватар
nikito0o

Škoda Фен

Мнения: 11
Регистриран на: 11.06.2019, 22:32:01
Репутация: 16

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от nikito0o »

Да ,това и ще направя...ама викам да не трябва през тях да мине :)
KAROQ Business 1.5 TSI ACT (110kw/150hp) 7 DSG
Аватар
blindbard

Škoda Фен

Мнения: 272
Регистриран на: 28.11.2019, 19:41:28
Репутация: 411
Местоположение: Силистра
Гараж: Skoda Karoq, 1.5 TSI, DPCA, 6M, Business, MY 2020
Обратна връзка:

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от blindbard »

nikito0o написа: 12.09.2021, 00:32:10 Да ,това и ще направя...ама викам да не трябва през тях да мине
Ники, ако ключа не е в обхвата на колата когато сменяш батерията, не е нужно да правиш синхронизиране, настройки или др. Ако си вкъщи, си подготви новата батерия, отваряш капачето на ключа и я сменяш за 10 сек.
Купи си хубава батерия, а до ЕТ няма смисъл да се ходи.
ЕА 211 EVO, 110 kw/150 hp; тема: viewtopic.php?f=13&t=2656
Аватар
nikito0o

Škoda Фен

Мнения: 11
Регистриран на: 11.06.2019, 22:32:01
Репутация: 16

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от nikito0o »

blindbard написа: 12.09.2021, 07:15:45 Ники, ако ключа не е в обхвата на колата когато сменяш батерията, не е нужно да правиш синхронизиране, настройки или др. Ако си вкъщи, си подготви новата батерия, отваряш капачето на ключа и я сменяш за 10 сек.
Купи си хубава батерия, а до ЕТ няма смисъл да се ходи.
Да,аз вече един път ги разменях с тая от 2рия ключ,но и тя почна да сигнализира.Днес ще ги сменя,че да не стане фал някой ден,макар,че в момента имат заряд 2.96V
KAROQ Business 1.5 TSI ACT (110kw/150hp) 7 DSG
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 2156
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 651
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от kalata »

Странно, при заряд 2,96 защо сигнализира. Вече трима май написахте, че сигнализацията се получава на 23-ия месец. Да не е заложено софтуерно, за да напомня на хората да си сменят батериите?
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
ИзтрЪпнал

Škoda Фен

Мнения: 93
Регистриран на: 22.05.2021, 13:01:41
Репутация: 28
Местоположение: Пловдив
Гараж: Търси своята Шкода

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от ИзтрЪпнал »

kalata написа: 12.09.2021, 12:02:33 Странно, при заряд 2,96 защо сигнализира
Добре е да се измери и тока който може да отдаде батерията. В случая може би той ще е намалял и затова батерията е за смяна :)
Аватар
nikito0o

Škoda Фен

Мнения: 11
Регистриран на: 11.06.2019, 22:32:01
Репутация: 16

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от nikito0o »

kalata написа: 12.09.2021, 12:02:33 Странно, при заряд 2,96 защо сигнализира. Вече трима май написахте, че сигнализацията се получава на 23-ия месец. Да не е заложено софтуерно, за да напомня на хората да си сменят батериите?
Мисля,че не е софтуерно ,защото преди седмица видях,че и червената лампичка на ключа не мига(рядко го вадя от чантата),но все още работи.Днес смених батерията,заряда на новата е 3.25V,а и както каза колегата по-горе най вероятно тока е паднал.
KAROQ Business 1.5 TSI ACT (110kw/150hp) 7 DSG
smoke

Škoda Фен

Мнения: 101
Регистриран на: 17.05.2021, 16:58:31
Репутация: 58
Местоположение: София
Гараж: Octavia II 2.0 TDI-PD BKD

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от smoke »

nikito0o написа: 12.09.2021, 10:10:12 в момента имат заряд 2.96V
nikito0o написа: 12.09.2021, 17:57:58 заряда на новата е 3.25V
kalata написа: 12.09.2021, 12:02:33 Странно, при заряд 2,96 защо сигнализира.
2.96V и 3.25V не са нито заряд, нито ток.
Заряд се измерва в амперчасове (Ah).
Ток се измерва в ампери (A).
Това, което цитирате, е напрежение. То се измерва във волтове (V).

Само чрез измерване на напрежението не може да се каже дали батерията е ОК. Ако волтажът на батерията е много нисък, батерията е сдала. Но ако волтажът е висок, това не е гаранция, че тя не е сдала. За да се отговори на въпроса, трябва да се види какъв ток осигурява батерията при товар. Токът, който осигурява такава малка батерия няма как да се измери надеждно с прост битов уред.

Честно казано, не разбирам защо се главоболите с цялото това нещо, при положение, че една такава батерия струва само 2-3 лева.
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 2156
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 651
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Мнение от kalata »

Благодарим за пояснението.
Аз не се главоболя изобщо даже. Стана ми странно защо на няколко човека баш на 23-ия месец се появява някаква сигнализация.
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Публикувай отговор

Обратно към “Škoda Kamiq, Karoq, Yeti”