Страница 4 от 5

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 09:51:09
от Цецо75
Ахъм ще си каже я, тя е програмирана да се самоубие [smilie=sarcastic.gif]

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 11:29:17
от odo
Rangel написа:
02.12.2019, 09:13:00
Това го пише по всичките теми, интересно ми е някой от пишещите дали е бил при сглобяването, при тестовете? Може пък те да правят след някакво разработване смяната? Едно време всички казваха обратно в сервиза след 2к за смяна, сега вече все по рядко. Ако може да се сметне, колко пари са загубили ЕТ само защото не правят тази смяна. Хиляди коли по 200-300 лв.
На Октавията искаха на 1500км смяна, това за 1,9 TDI - 110 к.с.
От там насетне не съм имал кола, която да иска смяна преди 15-20к и аз не сменям [smilie=pardon.gif]
Скоро си писах с момчето което взе Аутлендъра, станал на 10г и 130к км и колата е пушка.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 12:57:35
от безделник
Споменавам го защото предната ми кола беше Сузуки Витара и производителя препоръчваше първото обслужване да се направи в края на втората година или на 30000км (20000 мили). Дилъра се опита да се направи на по-умен от производителя и се обади в края на първата година за първо обслужване, но аз го игнорирах, според мен колкото по-късно започнат интервенциите по един двигател, толкова по-добре за двигателя. То и аз да имам сервиз и аз ще препоръчвам да се сменя маслото всеки месец.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 13:43:55
от nmnikolov
Ами тази интервенция си е съвсем рутинна процедура. Това не е ремонт на двигателя, а е просто смяна на консуматив. Аз пък в петък си карах на първо обслужване на колата на 5к, хем че по книжка е на 2г. или 30к. Следващите ще са на макс 10к. Обсъждано е тук във форума защо е простотия тоя long life интервал и колко зле се отразява на двигателя. Аз даже съм навит ако може да си платя на ЕТ пълната сума, която искат за обслужването, но да не слагат от тяхното масло, а да ми сложат Ravenol, който аз ще си занеса... Така ще са и с бонус 4.3 литра от тяхното си масло.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 16:27:14
от Цецо75
Не мисля, че ще се навият, няма как да носят гаранцията ако наливат нещо което не е под техен контрол.

Престави си, че им занесеш някакво добре изглеждащо менте и после хвърли мотора. Гаранция по правило се носи, само ако сервиза осигурява влаганите материали.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 17:46:18
от Rangel
odo написа:
02.12.2019, 11:29:17
Rangel написа:
02.12.2019, 09:13:00
Това го пише по всичките теми, интересно ми е някой от пишещите дали е бил при сглобяването, при тестовете? Може пък те да правят след някакво разработване смяната? Едно време всички казваха обратно в сервиза след 2к за смяна, сега вече все по рядко. Ако може да се сметне, колко пари са загубили ЕТ само защото не правят тази смяна. Хиляди коли по 200-300 лв.
На Октавията искаха на 1500км смяна, това за 1,9 TDI - 110 к.с.
От там насетне не съм имал кола, която да иска смяна преди 15-20к и аз не сменям [smilie=pardon.gif]
Скоро си писах с момчето което взе Аутлендъра, станал на 10г и 130к км и колата е пушка.
Абсолютно, за това ми е интересно тези митове и легенди дето се пропагандират във всяка тема, кой и как ги доказа... здраве да е:),@Цецо75, не дава да подхващаме темата.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 18:56:45
от kograman
С едно уточнение. 50/50 от хората купуват колите тук след гаранция, другите нови. За вторите и е през муя след това какво става, ако ги сменят веднага след гаранцията.
На първите и излиза през муя като каже нещо МАУ по колата.
Затова всеки си гледа от неговата черга. Като стигна доходи на 4-5г да изкарвам от магазина кочинка, ми е все тая ко става след това. Производителя е казал кога и по колко. Той носи отговорност ако се спазва този интервал.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 20:14:56
от Георги Г
Затова тези, които имат елементарна представа какво се случва под капака, би трябвало да оценят по-честата смяна на масло.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 20:18:56
от kograman
Тия 30к км са като някаква мантра.
Супърб2 беше току що обслужен, ама стоял 4 месеца и само припалван.
Като го взеха даваше смяна на масло след 23 000км. Само от стоенето едни 7к надолу.
Покарах го градско едни 1500км, дпф пушеше като комин на тец, още едни 3к км надолу.
Звънях до Ет, казаха ДО 30к км е малс интервала. В зависимост от карането може и доста по-рано.

Шкода Карок 1.5 TSI, 150 к.с., 6м, ACT, Business

Публикувано на: 02.12.2019, 21:28:40
от Георги Г
На 10к - бистра главица :)