Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Сервиз за гуми Аутомотив - София

Впечатления от сервизите, които посещавате за вашата любима Шкода. Теми на Партньорите на СНЦ ШФБ
Потребителски аватар
intense

Škoda Фен²
Мнения: 332
Регистриран на: 05.10.2017, 23:10:45
Репутация: 48
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.8 TSI DSG

Сервиз за гуми Аутомотив - София

Мнение от intense » 05.04.2019, 14:03:53

Започна ли сезона на работните уикенди?



Потребителски аватар
The Hooligan

Škoda Racer
Мнения: 4065
Регистриран на: 28.02.2015, 15:36:25
Репутация: 170
Местоположение: София
Гараж: FreakOBoost

Сервиз за гуми Аутомотив - София

Мнение от The Hooligan » 06.04.2019, 14:53:26

Още от миналата седмица ;)



Потребителски аватар
The Hooligan

Škoda Racer
Мнения: 4065
Регистриран на: 28.02.2015, 15:36:25
Репутация: 170
Местоположение: София
Гараж: FreakOBoost

Сервиз за гуми Аутомотив - София

Мнение от The Hooligan » 06.04.2019, 23:00:28

Този пост съм го изпуснал. След като го прочетох, направо се чудя как оцеляваме в тая скапана държава [smilie=sarcastic.gif]

edinichensluchai написа:
28.11.2018, 03:07:37


От това което съм видял е, че в някои държави при смяна на гумите динамометричният ключ е задължителният начин за натягане на болтовете. Като отидеш при гумаджията - първо ти обясняват що за животно е днамометричният ключ и какъв му е принципа на работа, колко нютонметра ти се полагат и после те карат да наблюдаваш затягането на болтовете с този ключ. За капак те карат и да се разпишеш на един протокол, че потвърждаваш всичко това, и едно копие ти бутат в жабката. Колко са истина следващите обяснения защо го правят не знам - не съм се занимавал да чета закони и наредби понеже ми се струва загуба на време в конкретният случай, затова не мога да се изкажа на 100% за достоверността, но знам, че докато не разпиша хартията и не наблюдавам лично затягането не ми дават колата. Отделно всички местни ми потвърдиха, че това е начина и реших, че щом масата действа така, дори да е глупаво и лишено от логика,не е незаконно или поне не те поставя неизгодна позиция - иначе местните с тяхната любов за правда да са ги подпукали отдавна по разни съдилища. Та защо го правели:
- С подписа си отказваш всякакви бъдещи претенции към сервиза, че джантите не са били затегнати както трябва (респективно не можеш да ги съдиш за небрежност в случай на ПТП - както казах в някой държави хората и фирмите обичат да си търсят правата доста често в съда и явно му имат вяра, че е справедлив). Автоматично и ти като физическо лице си освободен от отговорност, понеже протокола се разписва от двете страни. Откачи ли се джанта, ще търсят вина в производителя на болтове, главини, динамометрични ключове и тн. Тук е момента да вметна, че на 7 години те принуждават да смениш болтовете - разбирай, че трябва да си пазиш бележката кога си купувал последно болтове. Ако нямаш, смятат от датата на прозводство на колата дали има 7 години и ако има и нямаш бележка те карат да си купиш нови болтове. На моят въпрос как могат да проверят дали тези болтове наистина са на до 7 години - защото аз бележка мога да си намеря от всякъде, ме гледаха невярващо и неразбиращо как така ще им дам бележка която не отговаря на истината. Въобще не се бяха замисляли върху моят следащ въпрос как могат да хванат измамата ако аз си купя сега болтове и после с тази бележка минат още 20 източноеропейски мои другари - поцъкаха малко и после пак ме погледнаха с този луд наивен поглед и казаха, че никой не можел да излъже така. Реших да не им доказвам повече колко изобретателни можем да бъдем ако искаме да прецакаме системата и не си зададох всички останали върпоси. Имаше един хърватин в сервиза които работеше, и подозирам , че само той ме разбра съдейки как се подсмихваше под мустак и калтеше глава докато онези бледокожи псевдоарийци се кълняха, че никои не лъжел......
- Втората причина която изтъкнаха съм много по-склонен да вярвам защото е доста прозаична и е свързана с пари - Когато трябва да се демонтират джантите по каквато и да е причина и не могат да ги развият нормално - нямаш ли хартията, получаваш надценка от 100% за положени допълнителни услия - пък ти иди обяснявай, че болтовете могат да спекат от сумати причини и не винаги пренавиването им проблем. Онзи си знае неговото - протокола или плащаш.....



edinichensluchai
Мнения: 3
Регистриран на: 26.08.2018, 16:50:31
Репутация: 0
Местоположение: Mainz,Germany
Гараж: Skoda Superb 3 L&K 2.0 TDI 150 hp 7DSG

Сервиз за гуми Аутомотив - София

Мнение от edinichensluchai » 10.08.2019, 12:56:57

The Hooligan написа:
06.04.2019, 23:00:28
Този пост съм го изпуснал. След като го прочетох, направо се чудя как оцеляваме в тая скапана държава [smilie=sarcastic.gif]


Просто изразих менение и впечатление.

ПС. Моите гуми са при Вас и Вие ги сменяте



Потребителски аватар
kalata

Škoda Фен²
Мнения: 683
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 33
Местоположение: София
Гараж: Octavia Elegance 2.0 TDI-PD DSG

Сервиз за гуми Аутомотив - София

Мнение от kalata » 10.08.2019, 19:43:00

tuningmania написа:
28.11.2018, 08:43:35
...Аз едно не мога да проумея - защо влагат толкова умствени (да мислят какво точно да ТИ кажат) и физически (да ръкомахат, докато ТИ го казват) усилия, да не свършат дадената Работа...
Ей това е толкова точно казано. И се отнася за всичко, що се майстор нарича в България. До гуша ми е дошло всеки да ми обяснява как нямало да стане така, как иначе трябвало... не им ли хрумва понякога, че отсреща може и да стои леко интелигентен човек, който не иска да му дават акъл.
Преди години като си проектирах къщата (етап идейни скици), една велика архитектка ми обясняваше как тоя разчупен покрив нямало как да стане. Ядосах се, вечерта направих макет на цялата къща и и го показах на другия ден. Дума не обели повече. Друг довърши проектирането. Покрива си остана 1:1 с макета.


"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl

Отговори

Върни се в “Шкода Сервизи, Форумни майстори, Партньори”