Смяна на съединител

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2001г. до 2008г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
marti6kata

Škoda Фен

Мнения: 24
Регистриран на: 25.01.2016, 10:57:11
Репутация: 0
Местоположение: София
Гараж: Superb-1 1.8T 2002г
Обратна връзка:

Смяна на съединител

Мнение от marti6kata »

todor87 написа:
27.06.2018, 12:36:41
Тези цени, които се пишат са за комплект на Октавия 1 1.8Т или Супърб 1 1.8Т? Защото ги дават различни? [smilie=pardon.gif]
За Супърб 1 1.8Т са цените.

marti6kata

Škoda Фен

Мнения: 24
Регистриран на: 25.01.2016, 10:57:11
Репутация: 0
Местоположение: София
Гараж: Superb-1 1.8T 2002г
Обратна връзка:

Смяна на съединител

Мнение от marti6kata »

todor87 написа:
26.06.2018, 14:31:27
marti6kata написа:
26.06.2018, 14:15:57
Добре ясно за ОЕМ-а, къде да го търся дай нещо по-конкретно пък ще го преценя колко е скъпо?
viewtopic.php?f=23&t=100
Колега за да е пълна информацията ще добавя, че на посочения линк отново ми предлагат Luk & Sachs не знам кое точно е ОЕМ [smilie=fool.gif]

martines -13
Мнения: 2
Регистриран на: 20.09.2015, 16:02:36
Репутация: 0
Местоположение: Русе
Гараж: фабиа 1.6 нафта
Обратна връзка:

Смяна на съединител

Мнение от martines -13 »

ОЕМ,върви си го купи от Еуратек там има 100% оригинален съединител . Намирасе в квартал Надежда на Ломско Шосе !!!!

Аватар
skodko

Ретро Škoda

Мнения: 1416
Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
Репутация: 135
Местоположение: Бургас/Чирпан
Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
Обратна връзка:

Смяна на съединител

Мнение от skodko »

Абе точно на ломско не е... [smilie=sarcastic.gif]
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!

Аватар
igeorgiev82

ŠKODA MASTER

Мнения: 3033
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 644
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

Смяна на съединител

Мнение от igeorgiev82 »

Около [smilie=sarcastic.gif]

Аватар
zzankov

ŠKODA MASTER

Мнения: 2753
Регистриран на: 02.03.2016, 08:57:47
Репутация: 77
Местоположение: Враца
Гараж: Шкода Октавиа 2001
AQY
85kW/116 hp

Смяна на съединител

Мнение от zzankov »

Що се подигравате на човека?

Аватар
Nikolay Georgiev

Škoda Фен

Мнения: 210
Регистриран на: 05.10.2015, 13:04:15
Репутация: 31
Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TDI-CR 6M, Roomster 1.6 TDI (90+)

Смяна на съединител

Мнение от Nikolay Georgiev »

bega4kata написа:
25.06.2018, 23:28:17
Максимално кратко и просто да ви го обясня.
Това горното е така, но самата изработка като технология е различна. Когато поръчаш закс, може да е изработен от лук, но ще изглежда и работи като закс. И обратно. Което е по рядко.
И за една и съща кола, като се предлагат варианти закс и лук, лук се натискат по приятно. А закс са пружинни. До долу натискаш със същата сила,дори и с увеличаваща се. А лук, в началото, когато кракът ти е присвит и имаш сила е твърд, а с пропадането улеква. Тогава кракът ти няма много сила и е по комфортно много със лук да караш.
Абсолютно потвърждавам написаното от Сами !!!!
Преди 26К, като ми пробоксува съединителя, ми смениха в ЕТ по гаранция феродовия и притискателния диск с ОЕМ (оказа се SAKS).
Миналата седмица ми се стори, че има признаци за демпферен маховик, че е тръгнал и той.
Тъй като така или иначе се разкача кутията, реших да сменя всичо комплект – маховик, феродов и притискателен диск (отново), а и за да ми е спокойно. Намерих си комплект на LUK от Германия.
Разликата в усещането при натискането на съединителя сега е ТОЧНО както го е описал Сами. Меко и приятно (за мен).
След смяната, според преценката на майстора (имам му пълно доверие), демпфера е бил едва-едва в началото на износването, и е можел да изкара още поне 40 – 50000 км, ама нали имам големи уши, и всеки шум или всяко подозрение за нещо нередно не ми дава мира, докато не го оправя...
Притискателния и феродовия, които свалихме са като нови – нямат почти никакво износване. Ако ги забърша ще минат и за нови... Хихи...
Мисля да си ги запазя за всеки случай (засега), но ако на някой спешно му потрябва ОЕМ-ски SAKS за Октавия 3 2.0 ТДИ, да се обади.

Публикувай отговор

Обратно към “Superb I”