Superb IV , хибрид

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2015г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
nzlatev

Škoda Ентусиаст

Мнения: 893
Регистриран на: 25.02.2015, 20:35:32
Репутация: 38
Гараж: Škoda SuperB II Avant
2,0 TDI 170+ DSG
Škoda Yeti 1,2 TSI DSG
Škoda Fabia 1,9 SDI

Superb IV , хибрид

Мнение от nzlatev »

Няма как да сложат по-голям двигател, няма място! Също така , емисиите ще са проблем, теглото. В момента е със 130кг. по-тежка от модела с дизеловият двигател.
Колата е добре за градско, но не в БГ. То тук Йетито си е перфектната градска кола.
Батерията също заема доста място, на по-къса база съвсем ще свият багажника.
Ме4о Коди

Škoda Фен

Мнения: 188
Регистриран на: 22.09.2019, 17:36:45
Репутация: 40
Местоположение: София
Гараж: Skoda Kodiaq TDI 190 DSG , Opel Astra H
Обратна връзка:

Superb IV , хибрид

Мнение от Ме4о Коди »

nzlatev написа: 23.09.2020, 22:13:38 Няма как да сложат по-голям двигател, няма място
Добре де, Тойота как го правят- дори “ плюнка” като Ярис-а хибридно задвижване.Но при Тойота- Лексус не са плъг-ин.
Аватар
bobo80

Škoda Фен²

Мнения: 748
Регистриран на: 29.05.2017, 23:28:00
Репутация: 227
Местоположение: София
Гараж: Oktavia 3 VRS TDI DSG
Mercedes-Benz W212 350CDI

Superb IV , хибрид

Мнение от bobo80 »

Карал съм Пасат GTE рентакар в Германия. Мисля, че е едно към едно със Супърб "IV"
Колата е топ. Не ползвах електро мод защото батерията нямаше макс заряд. Три дни го карах на мод хибрид. Малко аутобан доста първокласен път и малко градско "Мюнхен" даде разход около 5 по спомен.
Ние имаме Ярис Хибрид, е ми нищо общо като поведение. Яриса си е чисто градска кола, както и всички хибриди на Тойота.
Колата е хубава но нямам никаква представа как ще се държи с годините. Ако батериите са аут след 5 години? Ако цената втора ръка е - 70% Незнам.
Аватар
nzlatev

Škoda Ентусиаст

Мнения: 893
Регистриран на: 25.02.2015, 20:35:32
Репутация: 38
Гараж: Škoda SuperB II Avant
2,0 TDI 170+ DSG
Škoda Yeti 1,2 TSI DSG
Škoda Fabia 1,9 SDI

Superb IV , хибрид

Мнение от nzlatev »

Ме4о Коди написа: 23.09.2020, 22:22:27
nzlatev написа: 23.09.2020, 22:13:38 Няма как да сложат по-голям двигател, няма място
Добре де, Тойота как го правят- дори “ плюнка” като Ярис-а хибридно задвижване.Но при Тойота- Лексус не са плъг-ин.
Яриса не е плъг-ин, и батерията му е колкото 9В батерия, а двигателя му е като на пасатор... Тойота нямат хубав двигател на малките и средни хибридни коли, само атмосферни, разхода на магистрала е ужасяващ. Реално имат само един плъг-ин модел и нямат напълно ел. кола...
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 7830
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 1729
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Superb IV , хибрид

Мнение от Цецо75 »

На бавареца са му сложили поне 2 литров бензин. Макар, че и той не е кой знае какво като мощност, като за баварец...

Явно принципа е като ще е еко, да е еко.
Бееееее.....
philipz

Škoda Фен

Мнения: 60
Регистриран на: 31.10.2019, 15:23:19
Репутация: 25
Местоположение: София
Гараж: Superb 3 2.0 TDI 190 DSG6 4X4 L&K

Superb IV , хибрид

Мнение от philipz »

Гледах доста клипове , чехите са го тествали в реални условия хибрида на сюпърб . Докараха в градски условия 54 км пробег само на ток , а средният разход след това на гориво беше 4.7 със напълно изтощени батерии . Забелязах в клипа , че от 50 мин шофиране , около 38 мин двигателя беше изключен , дори и със изтощени батерии .
Винаги когато шофьора не подава газ , батериите почват да се зареждат ( рекуперация ) , а ДВГ се гаси . Явно от там идва икономията градско .

Защо да няма смисъл в София , тук разстоянията не са като в Берлин или Лондон например . Тук на много места , зарядните станции са безплатни също така.

Моя преход до работа в момента е точно 7 км в посока . Батерията ще е предостатъчна за предвижване .

Факт , че извънградски условия не е най-икономичната кола за шофиране .
С напълно изтощена батерия в този тест , който гледах , даде 8.3л/100 със скорост 140 км / ч . със 150 км / ч беше вече 9 на 100 .

В момента карам 2.0 тди 190 4х4 , със 140-160 , разхода ми е към 7 на 100 .
Градски условия варира между 7.5 и 8.5 на 100 .

1-2 л на 100 км са пренебрежима разлика според мен , имайки предвид , че в градски условия ще спестиш много от тази кола .
Последно промяна от philipz на 24.09.2020, 08:37:24, променено общо 1 път.
philipz

Škoda Фен

Мнения: 60
Регистриран на: 31.10.2019, 15:23:19
Репутация: 25
Местоположение: София
Гараж: Superb 3 2.0 TDI 190 DSG6 4X4 L&K

Superb IV , хибрид

Мнение от philipz »

bobo80 написа: 23.09.2020, 22:37:48 Ако батериите са аут след 5 години? Ако цената втора ръка е - 70% Незнам.
Като гледам пазара в мобиле.де , държат прилична цена втора ръка .
Батериите имат 8 години или 160 000 км гаранция .
Аватар
dimibo

Škoda Ludicrous

Мнения: 1681
Регистриран на: 10.06.2015, 15:45:31
Репутация: 352
Гараж: Супърб 2, 2.0 TDI
Октавия 2, 1.9 TDI
V10

Superb IV , хибрид

Мнение от dimibo »

philipz написа: 24.09.2020, 08:35:45 Батериите имат 7 години или 200 000 км гаранция .
То след 7 години бартериите със смяната им, ще са на цена поне 50% от стойността на автомобила.
Хубавите батерии издържат 10-12 години, но само в почти идеални условия на експлоатация, т.е. в постоянен температурен диапазон (20-22-25 градуса), без резки и продължителни пикове на разряд или заряд, стабилно управление на заряда и осигурен достатъчно ток на заряд.
Все условия трудно приложими в един автомобил. За мен батериите при ежедневна употреба след 5-тата година започват да стават за смяна, след 7-мата година задължително са за смяна.
Günter Stg 1
Манев

Škoda Фен

Мнения: 144
Регистриран на: 04.10.2019, 13:17:51
Репутация: 105
Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TDI-CR 6M

Superb IV , хибрид

Мнение от Манев »

Цецо75 написа: 24.09.2020, 08:02:39 Явно принципа е като ще е еко, да е еко.
Може пък да искат да докажат, че ЕКО на такава кола не става :)
Аватар
Taratajki

ŠKODA MASTER

Мнения: 3140
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 1057
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Superb IV , хибрид

Мнение от Taratajki »

И пак стигаме до въпроса, това градска кола ли е, където всъщност са плюсовете и, или е за магистрално каране, където са минусите? И се абстрахирайте от България, като условия за експлоатация, защото тук няма да са основните продажби, на които Шкода разчита. Но, ако имаш пари, скачай и после ще разказваш ;)
Публикувай отговор

Обратно към “Superb III”