Superb IV , хибрид

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2015г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
shavo

Škoda Фен

Мнения: 20
Регистриран на: 26.03.2021, 16:41:35
Репутация: 52
Местоположение: Габрово
Гараж: 2021 Superb Scout 2.0TDI
2020 Peugeot 2008 1.5HDI

Superb IV , хибрид

Мнение от shavo »

Iccarium написа: 02.05.2021, 11:50:43 Няма тракане на трактор, няма черни облаци, няма динамика на параход. ...И това на цената на 26 kwh x 6 ст/kwh = 1.50 лв/100км, което се равнява на цената на 1л/100км на дизелов/бензинов автомобил.
@Iccarium, Колега, честито за новата придобивка - със здраве да си я ползваш. Явно още си леко превъзбуден от нея съдейки по това дето си написал за тракането и пушеците, или най-младия дизел който си карал е бил 15-годишен. И тая сметка за тока нещо ми се вижда лекo грешна, не знам къде го харчат по по 6ст за киловатчас, на мен ми взимат по 22ст. [smilie=search.gif]
2021 Skoda Superb Scout 2.0TDI 147kW 200hp 7DSG 4x4 Lava Blue
Аватар
Iccarium
Мнения: 7
Регистриран на: 13.11.2020, 21:51:46
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: Superb 3 FL iV Combi 2021

Superb IV , хибрид

Мнение от Iccarium »

Благодаря, @shavo. Наистина й се радвам много.

За дизелите, говорех за остарелия автопарк в България.

За цената на тока. В София нощната тарифа е 6ст/кВч. Като сложиш кабела може да зададеш график на зареждане, та да зареждаш на нощна тарифа. Ако пък зареждаш на платена ел. станция, например eldrive, цената за 100 км излиза почти същата като да си караш на бензин/дизелите, към 15 лв/100 км.
Skoda Superb 3 Facelift iV Combi, 2021г, 1.4 TSI PHEV, 218 кс (115 kW бензин + 85 kW ел. двигател), 13 kWh батерия, 6DSG.
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 7830
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 1729
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Superb IV , хибрид

Мнение от Цецо75 »

Iccarium написа: 05.05.2021, 14:22:33 Ако пък зареждаш на платена ел. станция, например eldrive, цената за 100 км излиза почти същата като да си караш на бензин/дизелите, към 15 лв/100 км.
Вярно ли го разбрах това... Че тия на каква цена го продават тоя ток???
Бееееее.....
Аватар
Iccarium
Мнения: 7
Регистриран на: 13.11.2020, 21:51:46
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: Superb 3 FL iV Combi 2021

Superb IV , хибрид

Мнение от Iccarium »

Ами, много грубо цената им е около 50ст/кВч. За това ти предлагат трифазен силен ток, който зарежда много бързо, примерно 50% батерия на коната за 30-40 мин. Колата трябва да поддържа бързо зареждане за тази цел, което го имат изцяло електрическите като citigo. Супърбът неподдържа и няма съществена разлика във времето и няма значение дали ще е на станция или вкъщи.
Skoda Superb 3 Facelift iV Combi, 2021г, 1.4 TSI PHEV, 218 кс (115 kW бензин + 85 kW ел. двигател), 13 kWh батерия, 6DSG.
Аватар
mariyan

Škoda Ludicrous

Мнения: 1585
Регистриран на: 07.06.2019, 16:31:05
Репутация: 378
Гараж: 2019 Superb 3 Combi 4x4 TDI 190hp 7DSG
ex 2014 Octavia 3 Combi 4x4 TDI 150hp 6М

Superb IV , хибрид

Мнение от mariyan »

Iccarium написа: 05.05.2021, 14:22:33 За цената на тока. В София нощната тарифа е 6ст/кВч.
Баси, кой ти го продава тоя ток на 6 ст. да ида и аз при него? Щот на мен ЧЕЗ ми взема 0,05997 лв. за енергията, ама после 0,00568 за Достъп до разпределителната мрежа, 0,00045 за Достъп до електропреносната мрежа, 0,03355 за Пренос през разпределителната мрежа НН и 0,01030 за Пренос през електропреносната мрежа, а накрая ми начуква 20% ДДС.
Аватар
shavo

Škoda Фен

Мнения: 20
Регистриран на: 26.03.2021, 16:41:35
Репутация: 52
Местоположение: Габрово
Гараж: 2021 Superb Scout 2.0TDI
2020 Peugeot 2008 1.5HDI

Superb IV , хибрид

Мнение от shavo »

@mariyan, именно, при мен даже има, цитирам "Такса Задължение към Обществото" от 2ст/квч. [smilie=punish.gif] Иначе платените зарядни станции са доста скъпи да, проучвах ги преди да поръчам дизелов автомобил и не останах очарован от това че трябва да ги търся и да съм зависим от тях, пък и на по-висока цена от дизел.
2021 Skoda Superb Scout 2.0TDI 147kW 200hp 7DSG 4x4 Lava Blue
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 7830
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 1729
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Superb IV , хибрид

Мнение от Цецо75 »

Подозирам, че коги навлезнат масово електрокарите, тия ще измислят начин да "оцветят" тока за автомобилни нужди... да ги е.а.
Бееееее.....
JorshTDI

Škoda Фен

Мнения: 145
Регистриран на: 09.03.2020, 20:54:04
Репутация: 93
Гараж: Superb 272ps l&k lava blue, Passat B7 170ps +++

Superb IV , хибрид

Мнение от JorshTDI »

Iccarium написа: 02.05.2021, 11:50:43 Всичко става на момента, колата е много тиха и когато двата двигателя работят едновременно (Sport режим) е по-пъргава от бензин, TSI / 206 kW / 280 к.c., 7DSG, 4x4, EU
Ако я пуснеш от някоя скала може и да е по-пъргава. 😀
Мнооооого е далече този хибрид от динамиката на топ моторизираният суперб! ;)
Това са две различни вселени ,като вървеж!
pooh
Мнения: 5
Регистриран на: 23.02.2020, 11:48:07
Репутация: 4

Superb IV , хибрид

Мнение от pooh »

Колега Iccarium, радвам се, че има човек във форума с хибриден супърб. Миналата година февруари, като го докараха тестови в Дружба, докато се наканя да отида на тест драйв и затвориха всичко. После позволяваха само по 1 човек да е в колата, заедно със служител на Еуратек на задната седалка. След това се завъртяха нещата и парите отидоха в друга посока, но интересът ми към тази модификация все пак го има. От сваленото миналата година ръководство, не успях да си отговоря на някой въпроси, а и в други форуми не намирам всичко което ме интересува. Та ето ги моите въпроси, ако получа отговори от първа ръка ще е много добре.
1. Когато се движиш в изцяло електрически режим (само на ел. двигател), кутията превключва ли предавки?
2. Както се каза по-горе, може да се настрои зареждането да започне в определен час, а може ли да се зададе зареждане до 80 - 90% примерно и да се прекрати процесът?
3. Може ли да зададеш включване на отоплението в определен час, идеята е да влезеш сутрин в отоплена кола?
4. Може ли регулираш максмалния ток или мощността при зареждане? Идеята е да не претовариш домашния контакт.
5. При движение в изцяло електрически режим, натоварена кола и наклон, включва ли се автоматично ДВГ при кик даун или не може? Осезаемо по-слабо ли е ускорението в този режим?
6. Когато си в режим "спорт" батерията зарежда ли се?
7. Ноже ли да се зададе мин ниво на заряд за батерията, при достигането на който автомобилът спира да я изтощава?
Мисля станаха доста въпросите, но ще се радвам да получа отговори, за което предварително благодаря.
Аватар
nzlatev

Škoda Ентусиаст

Мнения: 893
Регистриран на: 25.02.2015, 20:35:32
Репутация: 38
Гараж: Škoda SuperB II Avant
2,0 TDI 170+ DSG
Škoda Yeti 1,2 TSI DSG
Škoda Fabia 1,9 SDI

Superb IV , хибрид

Мнение от nzlatev »

JorshTDI написа: 05.05.2021, 18:18:48 Мнооооого е далече този хибрид от динамиката на топ моторизираният суперб! ;)
Това са две различни вселени ,като вървеж!
Това го казваш, защото си се возил само в ДВГ Суперб. Динамиката на хибрида е много добра, особенно на по-големите модели. Както казват тяхните собственници, аз не изпреварвам , аз направо ги прескачам...
Публикувай отговор

Обратно към “Superb III”