Историята на един "препекан" Superb III

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2015г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
Taratajki

ŠKODA MASTER

Мнения: 3140
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 1057
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от Taratajki »

Понеже бавното момче от Бургас @ЦецоNOL, ме намеси, само да вметна, не ходя често по сервизи,слава Богу, но при Цецо ми допада обстановката и отношението. А си личи,че и без външна намеса, то нещата са си такива. И пак ще кажа,като човек, който решава проблеми с машини, нещата не винаги са еднозначни и лесни. А па с колите и ДВГ- тата съм сигурен, че е още по шашаво, от колкото при хидро- пневмо -електро автоматиката. Според мен е въпрос на време, както винаги [smilie=pardon.gif]
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 9117
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 2063
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от BlackPearl »

YYakovliev написа: 03.05.2021, 18:37:33 Само да вметна, че почна да се "разваля телефона", че комуникацията със сервиза си я движа на 98% сам и Цецо никъде не е звънял последните пъти
Яворе, ще ме извиняваш, ама тук грешиш!
Аз какво съм написал:
BlackPearl написа: 03.05.2021, 17:56:07 Аз не съм ПРОТИВ сервиза, ама то малко тъпо така , поне на мен ми звучи:
- отива за МАП- обаждаш се да му обърнат специално вниманив
- става първия проблем- пак ли ще се обаждаш за специално внимание?
- втори път
- сега трети път- пак говориш за специално внимание

Какво е написал @ЦецоNOL, като си прави колата?
Даже още преди ремапа: За брава и за сензор:
ЦецоNOL написа: 11.11.2020, 18:30:36 Аз му се обадих на Адаша още сутринта към 10ч да му кажа това онова.🍻
Димибо дори тогава е писал:
dimibo написа: 11.11.2020, 18:53:14 Само да вметна - нали знаеш, че не е нормално за да получи човек нормално обслужване/отношение, да трябва някой да звъни за него, иначе евала, че помагаш
Вече, за ремапа не ми се търси. Но и днес Цецо е писал:
ЦецоNOL написа: 03.05.2021, 18:00:37 Обаждам се и за Софт като ше се прави, защото има по така цени за Форума.
След това си ходи при грешката ( с репатрака), предния път за "миене" на ДПФ и сега ще бъде 3ти път за този пробем.
Цецо днес писа и за това написах .

Не мисля, че съм подвел някого с мнението ми!
Аз пак повтарям, не съм против сервиза, напротив! Аз от Цецо имам добри впечатления като човек , кат сервиз.
Казвал съм какво не ми харесва като цяло, аз съм такъв- казвам каквото мисля.
Ако бъркам- извинявам се, стискаме си ръцете и готово! Големи хора сме все пак!
Е, вчера за Пинокио (ама и там бях прав), написах: Ако бъркам и правя интрига - извинявам се! Ама не съм сбъркал. На Пинко гласчето и файловете (тип дизел) не се бъркат. [smilie=sarcastic.gif]
Изображение
Аватар
kalata

Škoda Ludicrous

Мнения: 1892
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 470
Местоположение: София
Гараж: Octavia 2 Elegance 2.0 TDI-PD DSG, 2007

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от kalata »

Искрен, незнам нещо скучно ли ти е, обаче започваш ненужни дискусии. Пак се започват леки интриги, подмятания, любимата ти емотиконка: [smilie=sarcastic.gif]
Като се заровиш така в стари мнения, с цитати кой какво написал и нещата тръгват в грешна посока.
"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 9117
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 2063
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от BlackPearl »

Що е?
Има дискусия, аз си защитавам мнението. [smilie=beach.gif]
Изображение
Аватар
YYakovliev

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1022
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 1293
Местоположение: София
Гараж: Superb III, 2.0 TDI, 6DSG, 4x4, ≤238 HP, ≤495 Nm, Revo-St1

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от YYakovliev »

Не виждам смисъл от тая дискусия. Кой на кого и за какво е звънял в миналото не ме интересува, не знам с какво и това допринася за решаване на казусите напоследък? Интересува ме в периода, в който ходя на дадено място да получавам адекватно отношение и обслужване, което до този момент е факт. Не мисля, че тези неща са изкуствено провокирани от някви позвънявания, а се случват само и единствено от изградената бизнес културата на предприятияето. Тя в никакъв случай не е перфектна, ама е доста по-напред от голяма част от масата.

И наистина последно по темата - Цецо не е звънял за последните ми ходения за ремап и проблемите с освяткванията, защото не съм се чувал с него, когато тия неща са се случвали, а съм общувал директно и само със сервиза. Чух го за първи път от доста време ония ден по телефона. Физически няма как да се случи, освен Цецо да има ясновидски способности.
Аватар
YYakovliev

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1022
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 1293
Местоположение: София
Гараж: Superb III, 2.0 TDI, 6DSG, 4x4, ≤238 HP, ≤495 Nm, Revo-St1

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от YYakovliev »

И ще ме извинявате ама вместо да се разискват някви теми, дето дори и на мен ми станаха интересни напоследък (разбирай автомобило-технически, в които по-бос от мене няма), покрай Тошко, логове, предположения на хората дето са врели и кипели и т.н. И ся и аз почнах да се надъхвам да понауча нещо - стойности, ЕГР, дизел-скрап и т.н. Взех някак си позитивно да гледам на колата, че обажда някви неща, защото ми обогатява културата и събужда в мене техническия човек (за хората дето не знаят, моята професия е свързана със сравнително сложни и тежки технически процеси и логики в друга сфера, но принципите на начин на мислене са едни и същи). Събужда и желанието да го хвана, да го разкостя и да го оправя, както правя всеки ден на работа.

Това което искам да кажа е, че може да се разискват по-градивни неща, от това кой на кого звънял и какво това е променило във вселената.
Последно промяна от YYakovliev на 03.05.2021, 23:28:16, променено общо 2 пъти.
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 9117
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 2063
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от BlackPearl »

Добре! [smilie=kiss3.gif]
Изображение
Аватар
Taratajki

ŠKODA MASTER

Мнения: 3140
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 1057
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от Taratajki »

Абе, всички сте прави ама.....друго си е [smilie=sarcastic.gif]

TSI
Мнения: 8
Регистриран на: 31.03.2018, 10:19:52
Репутация: 12

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от TSI »

За грешката понеже дискусията премина на друго ниво.
Грешката еднозначно показва понижено налягане в условия на процеса при нужда от повишаване.
Трмпературата е нормална в условия на така наречения воден кулер.
Обаче изискуемото налягане е ниско.
И в тази връзка трябва да се приеме,че чистенто на дпф-а не е грешно.
Да ако е запушен ще има грешка и за това но принципно е възможен причинител на такива грешки.
Въпреки,че ако е той ще има тапа и във високите.
Но както и да е за това.
Принципно такива грешки се генерират основно от актуатора когато е пътник и понякога пропуска вакуума.
Също е възможно да има пропуск във вакуумната секция като цяло.
Актуатора се проверява с така наречената помпичка с манометър.
Рядко се натрупва мизерия по мапа на в твоя случай е възможно там да натрупа антифриз.
Това което на този етап масово се пропуска като елемент от системата е клапата на ауспуха от долу.
Оная дето е заварена на изпускателната тръба най накрая от уравнението.
Редно е да почнете и нея да я гледате като потенциален проблем в колите след 2014та защото е фактор.
Нейния сензор се интересува от крайните и положения но често заклинва и това не винаги се отчита като грешка.
Но аз залагам на актуатора или мапа.
tuningmania

ŠKODA MASTER

Мнения: 5467
Регистриран на: 13.02.2017, 14:55:46
Репутация: 1086
Гараж: Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG.

Историята на един "препекан" Superb III

Мнение от tuningmania »

До @kalata -
kalata написа: 03.05.2021, 22:28:00 Като се заровиш така в стари мнения, с цитати кой какво написал
Не вярвам да рови - подозирам, че помни наизуст [smilie=sarcastic.gif]
Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG.
Публикувай отговор

Обратно към “Superb III”