Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2015г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 9698
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 3018
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от Rangel »

Абе аз не съм на това мнение. Ако Явор прецени, нека напише само колко пари е дал за гориво. Някак си не е както трябва предложена тази “услуга”. За първия път ОК, след това или момчето трябваше да дойде до София или TVS да бяха поели всички разходи след като вината е изцяло тяхна. След първоначалното им “няма проблем, ще мапнем кутията” тамън още два пъти ходи Явор.
Audirulzz

Škoda Ludicrous

Мнения: 2156
Регистриран на: 04.11.2017, 21:24:22
Репутация: 2467
Местоположение: София
Гараж: Skoda Octavia 3 1.8TSI 4x4
Обратна връзка:

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от Audirulzz »

Като искаш да си с къстъм софт на кутията,и да си първия/втория в света с тая конфигурация на мотор/кутия,си има цена :)
Аватар
Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 9698
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 3018
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от Rangel »

Аха, а сега като го сипят на още 100 коли със същата кутия ще му пуснат ли 2-3 евра по сметката? Щото сигурно не са много хората дето ще им върнат такъв фийдбек и така поднесен.
Аватар
YYakovliev

Почетен член

Мнения: 2987
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 5501
Местоположение: София
Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от YYakovliev »

Според мен и двете ви тези са абсолютно прави, с пояснението, че не съм искал къстъм софт, а той стана такъв по стечение на обстоятелствата, понеже готовият им пакет не работеше за моята платформа.


Каквото станало, станало, важното е, че се свърши работа. Тези дни ще покарам малко повече, да придобия впечатления детайлни от новия софт и ще им пиша писмо на TVS с финален фийдбек. Отделно ще се опитам пак да замеря скоро 0-100 и 1/4. Мисля да го направя, докато още съм със зимните.
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
Аватар
Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 9698
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 3018
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от Rangel »

Ако можеш излез по обяд някъде. Ако темп е около 13-15 градуса, зимните ти гуми ще имат много грип.
Аватар
ЦецоNOL

Škoda Racer

Мнения: 9167
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 10715
Местоположение: Бургас/Пловдив
Гараж: SKODA KAMIQ 2023 MONTE CARLO MPA3 80
Обратна връзка:

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от ЦецоNOL »

YYakovliev написа: 18.03.2023, 07:38:39 Отделно ще се опитам пак да замеря скоро 0-100 и 1/4
0-100 не е толкова важно, даже изобщо.
То и Audi RS2 3 по-бързо 0-50км/ч от Макларън Ф1 ама [smilie=sarcastic.gif]
Това не е драг автомобил, просто за статистиката - ОК.
Това е семейно РСВ и е важно 60-160/100-160 как ще доускорява.
100-200 си е класика и истинският кантар колко се мести един автомобил.
Направи го Драгито на Къстъм да ти измери 60-160/80-180/60-200 и ще се види в най-използваните диапазони как се мести.
Изображение
ЗА ВСЯКАКВИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ
0️⃣8️⃣9️⃣ 9️⃣1️⃣1️⃣ 6️⃣9️⃣6️⃣9️⃣
Аватар
YYakovliev

Почетен член

Мнения: 2987
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 5501
Местоположение: София
Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от YYakovliev »

Вчера сутринта пристигнах в Съдиево в 9:30. Изчакахме малко холандците да си изпият кафето и след 30 мин се започна работа по софта на кутията. Този път комуникирахме директно с един от главните софтуерни инженери в TCU отдела им, с който си бях писал дълга комуникация по мейла преди това и бях разисквал проблемите и евентуалните им решения. Той знаеше, че ще идвам в петък сутринта и ме чакаше на линия, да започнем с тестването. След 20 мин прати първия файл, наляхме го и излязохме на магистралата да тестваме. Бореха се 4 оставащи проблема (описани детайлно в темата ми назад):
  • Лаг и липса на бууст в момента на дауншифт на режим "S"
  • Ненужно вкарване на 3-та предавка при дауншифт, за много кратко време (вместо директно 4-та), при скорости над 120 км/ч
  • Не задържане на оборотите при лаунч контрол на 4000 и пускането им нагоре
  • Неадекватна смяна на предавки след лаунч контрол, удряне на прекъсвач при смените и забиване на муцуната на колата

Много се чудех, докато си писах с въпросния човек, дали да го карам да прави корекции върху Stage-3 файл за кутията, който първоначално исках и бях сложил или да си остана на Stage-2+, където много повече ми харесваше drivability-то и плавната смяна на предавки, когато колата се кара нормално. Бях му писал в едно от последните си писма преди да отида, че не искам да го губя това усещане за плавност и искам да си остана на Stage-2+. Той пък ме убеди, че ако имам последващи творчески планове за автомобила, силно препоръчва да работи над Stage-3, защото там съединителите са натегнати да издържат на много по-голямо натоварване (700 Nm) и е много по-безопасно за кутията, ако колата един ден се доближи или надмине 600 Nm (лимита на Stage-2+ TCU). В крайна сметка реших да го послушам и му казах да работи над 3-ката.

Първото нещо, което ми направи впечатление, след като излязохме от гаража и тръгнахме е, че пичът беше запазил плавността, с която се сменят предавките, дори и на Stage-3! Нямаше нищо общо с първия Stage-3, с който карах няколко седмици, където ги сменяше грубовато с едно "чукване" при всяка смяна. Явно се беше съобразил с това, което му бях казал и беше направил някакъв хибрид като софтуер в това отношение. Пак не бяха толкова плавни смените, като на 2+, но достатъчно, че отново колата да се усеща много "мазна" за каране и да ми харесва.

Излязохме на магистралата, чукнах "S" и подадох, колата дауншифтна и тръгна без замисляне и лаг. Още една точка за Грифиндор.

Беше се опитал да пребори и ненужното бутане на 3-та при по-високи скорости, но от това беше разбъзикал цялата логика на дауншифт точките на "D" и "S", включително и на другите скорости. Демек, колата не буташе и 4-та вече, когато трябва и т.н. Отбелязахме го като проблем, направихме още 2-3 тигела по магистралата, за да се усети как се държи кутията генерално и в търсене на още неща за изчистване и после отидохме на един пуст междуселски път, за да пробваме лаунча.

Интересното тук е, че преди, когато колата беше стокова, а и след последния мап (от последната визита, когато се бяха опитали да адресират изпускането на оборотите при лаунч), когато натиснех педала на спирачката и забода цялата газ, оборотите се вдигат на 4000, но имаше едно боботене и местене на стрелката напред назад. Сега, когато пробвах, колата вдига до 4000, чака ме вече там, но боботене няма, има едно равномерно работене на двигателя и стрелката стои неподвижна, по-скоро се чува като жужене. Добре, казах си - и това е оправено, след което вдигнах рязко педала на спирачката, колата превъртя 4-те гуми за кратко и се понесе много по-брутално от всички предни лаунчове, които бях правил. Буквално до 100-120, от ускорението през цялото време те държи залепен и имаш напрежение в главата. Смените нагоре също са оправени и ги реди доста адекватно и бързо. Направихме няколко лаунча на "S" и на "M", където (на "М") сякаш беше още по-агресивно и бързо как се случват нещата, но това ще се провери с Драги, като му дойде времето. Та да, колата много добре излита вече с лаунча. Като се позатопли и като сложа и новите GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 и асфалта се понапече, ще е интересно вече да се види пълния потенциал и какво може да постигне като времена корабът майка за 0-100 и 1/4 миля.

Върнахме се, пратихме какво трябва да се коригира и след още 2 файла, тестове на магистралата, едно зареждане на Шел Айтос (понеже пак изхабих 1 резервоар там), в 15:00 слязох от колата и казах - това е!

Като минавах през Айтос ми се звъни по телефона и бавнярът @ЦецоNOL ми вика "ти ли си това в Айтос, не ни ли видя?". Викам кой да видя бе, само настрани гледам в Айтос като карам... Оказва се, че със @JORDITO, правят някви тежки схеми в центъра на града и са ме видели като минавам. Казах, че отивам да заредя и нямам време да се занимавам с тях и че имам още да наливам файлове и да тествам, при което ми се каза "ОК, ще се видим в Съдиево...". Викам "ъъъъъъ, ок..." и за моя изненада ония лудите бяха пред гаража, когато се върнах там. Та видяхме се и полафихме, беше приятно.


На връщане към София продължих с тестването на кутията и как се държи след корекциите - всичко беше както трябва. Няма вече играене с педала на газта, междинна газ, камшични удари и не знам си какво, в опит да се избегне лага. Кик-даун, дауншифт и излитаме във всяка една ситуация, както трябва да бъде. Колата е едновременно плавна и отзивчива - не блъска в гърба, но е светкавична в реакциите си. Усеща се много по-брутална от преди! Удоволствие беше да шофирам, съвсем различно беше пътуването. Пристигнах в София в час пик и имах възможност да видя, как се държи кутията в задръстване - отново са много добре нещата, нямам забележки.


Та това е засега, снощи за първи път изпитах едно задоволство от вече свършена работа, което постави под съмнение едни други творчески планове, които ми се въртяха в главата предните дни. Разбирайте, че толкова ми харесва как се получи автомобилът в момента на този етап (Stage-1+), че започнах да се разубеждавам, да не го променям повече за вбъдеще. Но по тази тема ще пиша отделен пост.
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
shpeki

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1778
Регистриран на: 17.01.2020, 23:25:12
Репутация: 401

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от shpeki »

Понякога нещата имат и щастлив край. Газ и кеф оттук нататтък.
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 11193
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 3501
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от bega4kata »

Налей си едно питие.
GUNTER SERVICE
Изображение
Аватар
JORDITO

Почетен член

Мнения: 5052
Регистриран на: 19.02.2017, 14:38:27
Репутация: 3527
Местоположение: София
Гараж: Skoda Octavia III 1.6TDI-CR, 105PS

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от JORDITO »

Аз да кажа,че много весело се получи. Казах му на Явор,че щом сме се изсипали тук, така неочаквано сме му на късмет, явно не съм го излъгал [smilie=sarcastic.gif]
Той дали ме чу,вече е друга бира :)
Моята тема за колата : Škoda Octavia III Комби 1.6 TDI-CR 105 PS
Аватар
smoke

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1201
Регистриран на: 17.05.2021, 16:58:31
Репутация: 1248
Местоположение: София
Гараж: >
Octavia II 2.0 TDI-PD BKD
Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от smoke »

JORDITO написа: 19.03.2023, 00:05:02 Аз да кажа,че много весело се получи. Казах му на Явор,че щом сме се изсипали тук, така неочаквано сме му на късмет

Изображение
Снимката в Съдиево казва много! Ако човек я чете извън контекста, ще се зачуди. Но който е в контекста, ще я оцени с 10. Голяма работа сте! Поклон!
Последно промяна от smoke на 19.03.2023, 03:09:18, променено общо 1 път.
Аватар
ЦецоNOL

Škoda Racer

Мнения: 9167
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 10715
Местоположение: Бургас/Пловдив
Гараж: SKODA KAMIQ 2023 MONTE CARLO MPA3 80
Обратна връзка:

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от ЦецоNOL »

smoke написа: 19.03.2023, 02:01:10 Снимката в Съдиево казва много! Ако човек я чете извън контекста, ще се зачуди. Но който е в контекста, ще я оцени с 10. Голяма работа сте! Поклон!
Значиииии [smilie=kiss3.gif]
Аз бях до Карнобат да се видя с Джорджано @JORDITO,
Той пък свърши работата бързо и предложи да идем да съпортнем Явор @YYakovliev, щото всички разбираме какво му е и да го разсеем.
Ясно е , че с Дидинко не сме много ОК двамата, даже няколко години не си бяхме говорили, обаче си ни посрещна човека и доволно си побъбрихме всички, изпростяхме доволно и всички са доволни.
Даже останахме около 20мин да си бъбрим , Явор тества, Жоро замина и обсъдихме текущи неща и не е имало нужда да ровим стари работи, та ползотворно за всички.🍺🍺🍺
Изображение
ЗА ВСЯКАКВИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ
0️⃣8️⃣9️⃣ 9️⃣1️⃣1️⃣ 6️⃣9️⃣6️⃣9️⃣
Аватар
smoke

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1201
Регистриран на: 17.05.2021, 16:58:31
Репутация: 1248
Местоположение: София
Гараж: >
Octavia II 2.0 TDI-PD BKD
Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от smoke »

В средата ЦецоNOL, свеж и неповторим!
Отстрани JORDITO вдигнал крак, доволен и неповторим!
От другата страна друг образ (предполагам че е Дидо), с нахлупен фес до веждите, изтръпнал от студ :) :) :)
A oтзад - белият Moon White Superb с главно S - единствен такъв и неповторим :)
Страхотни сте!
Аватар
YYakovliev

Почетен член

Мнения: 2987
Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
Репутация: 5501
Местоположение: София
Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, EA888 Gen.4, 7DSG, 4x4, 426 PS, 561 Nm

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от YYakovliev »

Много романтично стана всичко.
[smilie=sarcastic.gif]

Не е Дидо.
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 11193
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 3501
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Историята на един "прероден" Superb III Facelift

Мнение от bega4kata »

ЦецоNOL написа: 19.03.2023, 02:35:50 аже няколко години не си бяхме говорили, обаче си ни посрещна човека и доволно си побъбрихме всички, изпростяхме доволно и всички са доволни.
браво такива работи да сечуват
GUNTER SERVICE
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Superb III”