Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 19.01.2021, 14:07:37
- Репутация: 52
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Аз на сегашната ми кола сложих фолио на предните прозорци преди 3 години и малко и досега не съм имал проблеми/коментар. С минимално затъмнение е, целта му бе само да намали УВ. Но ако наистина шкодата ще дойде с фабрична УВ защита, то няма смисъл.
Само дано не съм сгрешил отказвайки се от фабрично затъмнение на задните и задното стъкла. Дано не са ги окомплектовали по някъв нелеп начин ..
Само дано не съм сгрешил отказвайки се от фабрично затъмнение на задните и задното стъкла. Дано не са ги окомплектовали по някъв нелеп начин ..
- zloQQ
- Мнения: 2602
- Регистриран на: 25.03.2017, 23:29:31
- Репутация: 734
- Местоположение: София
- Гараж: ŠKODA Octavia L&K 1.9 TDI AHF
ŠKODA Octavia vRS 2.0 TDI CR CEGA - Обратна връзка:
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Може и да бъркам, но мисля, че не е 70% затъмнение, а 70% пропускливост. Или до 30% затъмняване на предните прозорци. Аз съм с тонирани стъкла и 80 пропускливост, измерена предварително (без фолио). Сложих фолио на предните с 7% затъмнение и стана общо 27% затъмнение. Спирали са ме няколко пъти, но никога не съм имал проблем. Фолиото го сложих повече с цел безопасност, а не за затъмняване.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 17.05.2015, 23:08:09
- Репутация: 70
- Местоположение: Пловдив / София
- Гараж: Octavia 3, 1.4TSI, 140к.с., 6M
В очакване на Octavia 4, 1.5 TSI, 150к.с., 6М
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 06.01.2022, 11:44:51
- Репутация: 11
- Местоположение: София
- Гараж: Kodiaq FL 2.0 TSI тази година надявам се.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 17.05.2015, 23:08:09
- Репутация: 70
- Местоположение: Пловдив / София
- Гараж: Octavia 3, 1.4TSI, 140к.с., 6M
В очакване на Octavia 4, 1.5 TSI, 150к.с., 6М
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
А ако ти се наложи да чупиш стъклото отвътре, какво се случва? Ако фолиото повишаваше безопасността, щяха да го предлагат заводски срещу доплащане.
- vankissa
- Мнения: 780
- Регистриран на: 12.08.2019, 13:56:49
- Репутация: 333
- Местоположение: София
- Гараж: > VW Golf MK4
> Skoda Superb 3 FL, L&K, 2.0TSI/272HP
> Renault Captur TCe 154
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Май не сте чупили триплекс...
На фолио за безопастност да се разчита е парадокс!
На фолио за безопастност да се разчита е парадокс!
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 06.01.2022, 11:44:51
- Репутация: 11
- Местоположение: София
- Гараж: Kodiaq FL 2.0 TSI тази година надявам се.
- YYakovliev
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 16.08.2020, 17:55:25
- Репутация: 3137
- Местоположение: София
- Гараж: Superb III Facelift L&K, 2.0 TSI, 7DSG, 4x4, 280 HP, 400 Nm
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Така е, терминологията не ми е точна в случая.
тема коментари: viewtopic.php?f=37&t=3706 | тема проект: viewtopic.php?t=4340
- Rangel
- Мнения: 7605
- Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
- Репутация: 1877
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 FL 2.0 TSI 6M REVO STAGE 1
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Тъй като предното стъкло е обърнато към основното натоварване, по-практично е да се направи от триплекс или многослойна модификация. Това ще осигури максимална безопасност за водача и пътника отпред в случай на инцидент.
- Цецо75
- Мнения: 11803
- Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
- Репутация: 2928
- Местоположение: София
- Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Това щях да кажа, не случайно триплексово се прави само предното стъкло. Не мисля, че цената е проблема, защото и на премиумите е така.
Бееееее.....
- zloQQ
- Мнения: 2602
- Регистриран на: 25.03.2017, 23:29:31
- Репутация: 734
- Местоположение: София
- Гараж: ŠKODA Octavia L&K 1.9 TDI AHF
ŠKODA Octavia vRS 2.0 TDI CR CEGA - Обратна връзка:
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Триплекс или ламинирано стъкло при автомобили са наистина само предните стъкла. Има изключения при разни Бентлита и прочее марки, но са частни случаи.
Страничните стъкла са доста издръжливи на натоварване и при чупенето им се пръскат на малки парченца, които се водят "non-cutting" и не би трябвало да режат и да нанасят щети по оголените части на тялото и лицето на пътниците. Това е добре, но...винаги може и по-добре.
Ако има фолио, макар и само слънцезащитно, то успява да задържи парчетата при счупване на прозореца. Ако се продължи да се блъска с предмет по вече счупения прозорец, разбира се, че ще почне да се разпада на парчета, но идеята е при първият удар (катастрофа) - да не се "пръсне" стъклото в лицето ни. Освен това, повишава сигурността при проникване на предмет през стъклото. Ако няма фолио, много възможно е, през стъклото да влети камък, бухалка, желязо...всякакви олигофрени вече щъкат по улиците, та е добре, за всеки случай да има нещо допълнително. И пак става дума за първият нанесен удар по джама. След като се счупи, но все още всичко е на мястото си, прозореца лесно може да се дочупи и отстрани при нужда.
При липса на фолио, най-често, картинката е това:

Ако има фолио, след първият удар, нещата изглеждат така:

Страничните стъкла са доста издръжливи на натоварване и при чупенето им се пръскат на малки парченца, които се водят "non-cutting" и не би трябвало да режат и да нанасят щети по оголените части на тялото и лицето на пътниците. Това е добре, но...винаги може и по-добре.
Ако има фолио, макар и само слънцезащитно, то успява да задържи парчетата при счупване на прозореца. Ако се продължи да се блъска с предмет по вече счупения прозорец, разбира се, че ще почне да се разпада на парчета, но идеята е при първият удар (катастрофа) - да не се "пръсне" стъклото в лицето ни. Освен това, повишава сигурността при проникване на предмет през стъклото. Ако няма фолио, много възможно е, през стъклото да влети камък, бухалка, желязо...всякакви олигофрени вече щъкат по улиците, та е добре, за всеки случай да има нещо допълнително. И пак става дума за първият нанесен удар по джама. След като се счупи, но все още всичко е на мястото си, прозореца лесно може да се дочупи и отстрани при нужда.
При липса на фолио, най-често, картинката е това:

Ако има фолио, след първият удар, нещата изглеждат така:

-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 27.11.2020, 21:32:55
- Репутация: 74
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Наскоро сложих керамично отпред 75% и разликата в температурата на кората на вратата и на таблото е много голяма, така че освен сигурност както добре е описал @zloQQ, това също е голям +
-
- Мнения: 3620
- Регистриран на: 16.02.2018, 00:25:01
- Репутация: 991
- Гараж: Шкода Октавия 2 Комби 1.9тди 4х4
Фолксваген Пасат комби 2.8 V6 4моушън
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
А шумоизолиращите стъкла какви са?Че са двойно ясно ама има ли нещо между тях?
- DoH_KuXoT
- Мнения: 623
- Регистриран на: 28.08.2018, 13:30:50
- Репутация: 310
- Гараж: Passat B7 1.6tdi cayc
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
Имат слой найлон, бмв е60 , ауди а6 4ф, и т.н. ги имат като опция , водят ги акустични стъкла, мисля и шкодите имат такива пакети в горния клас SUperb , лесно се познават при свалено стъкло ясно личи как са слепени две стъкла и между тях има найлон
- igeorgiev82
- Мнения: 5452
- Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
- Репутация: 1812
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC
Историята на един "прероден" Superb III Facelift
При Тесла Модел Y и четирите стъкла са двойни.Не че е еФтина,ама не е премиум ![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)
![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)