Да се похваля, оплача и попитам

Всичко за Шкода Супърб, произведен от 2015г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
baijoro

Škoda Фен

Мнения: 131
Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
Репутация: 48
Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от baijoro »

Rangel написа: 25.06.2021, 11:01:11 Системата е под всякаква критика.
Наистина е така. При мен, на О3, като изгаси когато съм спрял, пали дори и милиметър да бутна волана. Това не знам пък защо...
Аватар
redalex

Škoda Racer

Мнения: 4391
Регистриран на: 23.10.2017, 09:57:10
Репутация: 940
Местоположение: София
Гараж: vRS 245

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от redalex »

За да се пусне сервото... примерно :)
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 8272
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 1893
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от Цецо75 »

HerpaMoTeH написа: 25.06.2021, 13:31:01 mir40k, когато катериш може да включиш кутията на ръчен режим на смяна. Буташ лоста надясно от D и вече сам сменяш скоростите като го побутваш нагоре или надолу. Като приключиш с катеренето го буташ пак наляво и пак си включва автоматичната смяна на скорости.
На това ли му викат автоматична скоростна кутия? [smilie=sarcastic.gif]
Бееееее.....
Alvin_iv

Škoda Фен

Мнения: 141
Регистриран на: 17.02.2020, 20:15:26
Репутация: 39
Гараж: Шкода Камик

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от Alvin_iv »

Да споделя и аз за старт стоп системата. Колко пъти трябваше да гася и стартирам колата, до като разбера, че проблема от нея, а не от мен? Особено в кръгово, когато влезна по инерция малко преди да спра и пълзя, а в същото време включа първа, за да се изтегля бързо
HerpaMoTeH

Škoda Фен²

Мнения: 555
Регистриран на: 09.08.2020, 07:06:45
Репутация: 146
Гараж: Skoda Octavia III combi 1.4tsi DSG

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от HerpaMoTeH »

Цецо75 написа: 25.06.2021, 14:02:47 На това ли му викат автоматична скоростна кутия?
Винаги може да си вземеш 4 скоростен американски автоматик, с който да скача цялата кола при смяна на скорост [smilie=sarcastic.gif]
tuningmania

ŠKODA MASTER

Мнения: 5820
Регистриран на: 13.02.2017, 14:55:46
Репутация: 1234
Гараж: Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от tuningmania »

До @HerpaMoTeH - Има моменти, в които се изкачвам но Автомобила си върви с около 1200 об/мин. Това е при определен наклон и като не давам газ а поддържам скорост. Ако подам газ или наклона се увеличи, "DSG"-то сваля предавка. Оставям "TCU"-то да мисли/решава/действа. Не знам - аз съм мнооого спокоен Шофьор и не ме дразни как се държи "DSG"-то. На "DSG"-то но ме дразни как превключва а не кога превключва. И започвам да виждам някаква връзка между двете но не мога да си я обясня. Може би е нещо по наляганията но не знам как да го докажа научно [smilie=pardon.gif]
Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.
HerpaMoTeH

Škoda Фен²

Мнения: 555
Регистриран на: 09.08.2020, 07:06:45
Репутация: 146
Гараж: Skoda Octavia III combi 1.4tsi DSG

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от HerpaMoTeH »

tuningmania написа: 25.06.2021, 14:40:09 1200 об/мин
При мен държи същите обороти, но с тези обороти с наклон нагоре се мъчи двигателя и се износват по-бързо някои агрегати. За спускане тези обороти са си супер, но за изкачване със сигурност не са.
Мичев

Škoda Фен

Мнения: 33
Регистриран на: 09.06.2021, 17:22:43
Репутация: 11
Гараж: Superb 2.0TDI, 147KW DSG

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от Мичев »

mir40k написа: 25.06.2021, 13:25:32 ...ако ти допада да летиш на свободна към обратен завой или да катериш с 50 на 5та, да няма грижи....
Ето точно това ме дразни и мен. Варна - Бургас постоянно скачам на спирачката за да не стане фал, щото колата решила да минава на свободна.. За предавките и скоростта - поне за сега не усещам нещо да се мъчи, но има време да понатрупам още впечатления.
HerpaMoTeH написа: 25.06.2021, 13:31:01 ..когато катериш може да включиш кутията на ръчен режим на смяна. Буташ лоста надясно ..
Ето точно това не искам да правя, щото - в планината на ръчен режим, в задръстването на ръчен режим.. и то егати кефа да караш автоматик :D

Аз и не мога да стопля какво му е "еко"-то на това да ми набива свободна? Нали се твърди, че дори на скорост би трябвало по-малко гориво да се консумира от колкото на свободна? Или замърсява повече на скорост от колкото на свободна?!
Аватар
dimibo

Škoda Ludicrous

Мнения: 1803
Регистриран на: 10.06.2015, 15:45:31
Репутация: 392
Гараж: Супърб 2, 2.0 TDI
Октавия 2, 1.9 TDI
V10

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от dimibo »

tuningmania написа: 25.06.2021, 14:40:09 До @HerpaMoTeH - Има моменти, в които се изкачвам но Автомобила си върви с около 1200 об/мин.
Ама ти караш дизел, дизела при лека отпускане на газта, и при сравнително равен път или с минимален наклон нагоре, сваля оборотите до някакво минимално приемливо ниво и после започва да си подава сам гориво за да поддържа движението на колата, дори и ти да си си вдигнал крака от педала на газта. Това при бензина го няма.
Günter Stg 1
tuningmania

ŠKODA MASTER

Мнения: 5820
Регистриран на: 13.02.2017, 14:55:46
Репутация: 1234
Гараж: Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.

Да се похваля, оплача и попитам

Мнение от tuningmania »

До @dimibo - Тоест, на равно, бензин, по инерция, ще забавя и накрая ще изгасне?
Skoda Octavia 1 Combi, 1999г, 1.9TDI, 110кс;
Skoda Superb 2 Facelift Combi, 2014г, 2.0TDI, 170кс, 4х4, 6DSG;
Skoda Octavia 1 Combi, 2002г, 1.9TDI, 90кс.
Публикувай отговор

Обратно към “Superb III”