Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Потребителски аватар
ustavri

Ретро Škoda
Мнения: 52
Регистриран на: 25.02.2015, 23:38:55
Местоположение: Плевен/София
Гараж: Шкода 120/135 л
Шкода Йети 1,8
Контакти:

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от ustavri » 20.08.2015, 09:20:12

Технически, не го разваляш, а правиш реплика на 135-6 шкодите ;) не е страшно



Потребителски аватар
fulcrum

Ретро Škoda
Мнения: 253
Регистриран на: 24.02.2015, 23:38:54
Местоположение: Родопа планина, Смолян
Гараж: VW 2 GT 1990
Skoda 130
Tatra 813

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от fulcrum » 20.08.2015, 09:22:34

В 781 мотора е истината. :)



Потребителски аватар
Škoda 130LRh

Škoda Мод
Мнения: 813
Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
Местоположение: Гр. Разград
Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L 1987 (GLXa)
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 11 броя)

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от Škoda 130LRh » 20.08.2015, 09:51:06

Да не казвам , че има 120 ки и рапиди внос за Австралия със 781 мотои + инжекцион и катализатор ...


114-600503.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


КЕФА ЦЕНА НЯМА ...

Потребителски аватар
Škoda 130LRh

Škoda Мод
Мнения: 813
Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
Местоположение: Гр. Разград
Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L 1987 (GLXa)
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 11 броя)

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от Škoda 130LRh » 20.08.2015, 09:56:52

Обаче искам да си намеряя специален колектор за 781 мотор , който със точния наклон и захват за 120 ков карб . И изпускател , който се захваща за 120 ковото гърне . Ще се прави оригинално без заварки и плочки...


КЕФА ЦЕНА НЯМА ...

Потребителски аватар
fulcrum

Ретро Škoda
Мнения: 253
Регистриран на: 24.02.2015, 23:38:54
Местоположение: Родопа планина, Смолян
Гараж: VW 2 GT 1990
Skoda 130
Tatra 813

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от fulcrum » 20.08.2015, 14:31:29

Škoda 130LRh написа:Обаче искам да си намеряя специален колектор за 781 мотор , който със точния наклон и захват за 120 ков карб . И изпускател , който се захваща за 120 ковото гърне . Ще се прави оригинално без заварки и плочки...
На такъв пълнителен колектор пише 746 0031/2/3
или 747 0031/2/3. 746 е заводския индекс за Шкода 135/6 , 747 - за Рапид 135/6
колектора няма водни канали . Моя го докопах от морга в Твърдица.

Ванко , диаметъра на тръбите на изхода на даунпайпа на 781 мотора са с 6мм повече и ъгъла на наклона му при 746/747
е различен от този на Фаво/Фела Подготви си фланец от Фаво /Фела след даунпайпа ,
тръби и телоподващото ще разреши дилемата. :)

И никакви изравнителни плочки , режи фасадата на карба от 120 колектор и се подготви
да заваряш на ъгъла на наклона при задномоторка на колектор от Фаво/Фела,докато намериш или поръчаш , си плати на печен заварчик и си готов , аз постъпих със
зелената реплика именно така с двойния карб първоначално. [smilie=hunter.gif]



Потребителски аватар
fulcrum

Ретро Škoda
Мнения: 253
Регистриран на: 24.02.2015, 23:38:54
Местоположение: Родопа планина, Смолян
Гараж: VW 2 GT 1990
Skoda 130
Tatra 813

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от fulcrum » 24.08.2015, 20:34:28

Ванко , подарявам ти комплект сегменти 72мм , ще си ги получиш другата седмица по батко Пламен! :)



Потребителски аватар
Škoda 130LRh

Škoda Мод
Мнения: 813
Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
Местоположение: Гр. Разград
Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L 1987 (GLXa)
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 11 броя)

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от Škoda 130LRh » 27.09.2015, 21:42:48

От известно време мотора на 120 ката позагряваше . Смених термостат два пъти ... сменях гарнитура шлайфах глава , и водната помпа проверих . И пак си загряваше когато иска , бълбукаше когато я изгася и не можех да я обезвъздуша . Та днес загря допълних вода обезвъздуших някак си и колата охлади на 80 гр. Продължих и след 200 м започна да загрява . Тръгна да качва градусите по бързо от километраж :D и така докато срелката подпря най-дясно на уреда . Карах около 5 км. до най близката бензиностанция да долея вода , ама вече беше късно ... Мотора се въртеше все едно без свещи ... утре го вадя със кеф и слагам друг мотор , ще направя и снимчици [smilie=pardon.gif]


КЕФА ЦЕНА НЯМА ...

Потребителски аватар
PVV

Ретро Škoda
Мнения: 895
Регистриран на: 24.02.2015, 20:37:53
Местоположение: гр.Разград/гр.Шумен
Гараж: Skoda Octavia Super - 1963г. ELIŠKA
Skoda Superb 2.5 TDI - 2003 г. Бегача

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от PVV » 27.09.2015, 21:49:22

Унищожител на мотори. [smilie=punish.gif]



Потребителски аватар
Škoda 130LRh

Škoda Мод
Мнения: 813
Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
Местоположение: Гр. Разград
Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L 1987 (GLXa)
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 11 броя)

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от Škoda 130LRh » 27.09.2015, 21:51:05

На втория етаж нема никой [smilie=ireful1.gif]


КЕФА ЦЕНА НЯМА ...

Потребителски аватар
Rapid

Škoda Фен
Мнения: 102
Регистриран на: 25.02.2015, 14:58:46

Шкода 120 Л 1987 - Колата , която преследвах 3 години

Мнение от Rapid » 28.09.2015, 10:47:41

Това са пропаднали ризи или нещо спукано по блока, но като гледам си си търсил причина да го смениш :)



Отговори

Върни се в “105, 120, 130”