Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Новобранец с 120

Потребителски аватар
skodko

Ретро Škoda
Мнения: 1398
Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
Репутация: 113
Местоположение: Бургас/Чирпан
Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
Контакти:

Новобранец с 120

Мнение от skodko »

След реглаж на клапаните може и да се върне малко компресия. При степен на сгъстяване 8.5:1, мисля че трябва да е малко по-висока компресията. От моята ми останаха нови носачи и още доста части, ако решиш, че имаш нужда от нещо свиркай. ;)


Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!

Потребителски аватар
Баш Майстора

Ретро Škoda
Мнения: 1690
Регистриран на: 25.02.2015, 22:29:04
Репутация: 90
Местоположение: Плевен
Гараж: Шкода120L-52hp,
Контакти:

Новобранец с 120

Мнение от Баш Майстора »

skodko, Да свирна за амортисьори? :)
А относно компресията, и аз казах на Петьо, че вероятно губи компресия от клапаните, но не толкова от реглаж, а от неплътности (той скоро ги е регулирал). Иначе, аз карах колата с реновирания карбуратор и сега е в кондиция, но има още какво да се желае от 52-те конски сили на 742.
Всъщност, сега ми хрумна, че можеше да проверим клапаните как са, но не се сетих като се видяхме. Другия път.



Отговори

Върни се в “105, 120, 130”