Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
fulcrum

Ретро Škoda

Мнения: 248
Регистриран на: 24.02.2015, 23:38:54
Репутация: 2
Местоположение: Родопа планина, Смолян
Гараж: VW 2 GT 1990
Skoda 130
Tatra 813

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от fulcrum »

ustavri написа:Аааами, СЕСИЯ наближава колеги трябва да се заляга над учебниците....
Преди всичко!
Можеш да споделиш две три думи за дългите шпилки.
:)

Аватар
ustavri

Ретро Škoda

Мнения: 54
Регистриран на: 25.02.2015, 23:38:55
Репутация: 0
Местоположение: Плевен/София
Гараж: Шкода 120/135 л
Шкода Йети 1,8
Обратна връзка:

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от ustavri »

Ами обмислям как да изхвърля жансите още малко, така че да застанат еднакво навън. Мисля за дистанционни фланци отпред 1.5см, отзад 3см. от алуминии, за да са леки, а за целта ще трябват и дълги шпилки. Попринцип не уважавам фланците, но така ще застане още по-хубаво.
fulcrum написа:
Аз на теб отдавна се каня да ти звънна, но нямам много време. Става на въпрос ако сложа ел. бенз помпа на жиков(каква трябва да е и как трябва да се подвърже) , за да може да я пускам с копче и като реша да минавам на бензин да не ми се налага да подкачвам, въртя дълго време на стартер по светофарите. Мисълта ми е има ли смис от тази моя идея и може ли да намери реално приложение с този карборатор?

Аватар
fulcrum

Ретро Škoda

Мнения: 248
Регистриран на: 24.02.2015, 23:38:54
Репутация: 2
Местоположение: Родопа планина, Смолян
Гараж: VW 2 GT 1990
Skoda 130
Tatra 813

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от fulcrum »

Ще ти е необходима електрическа роторна помпа за налягане , не по високо
от 1 bar. Всички видове карбове работят на него.

Щом искаш да си различен ( и екзотичен) си задели едни 80 - 90 лева за хубава
помпа с налягане 0,5 - 0,6 бара.За тази пара има прилични тайвански.

На репликата съм с Weber Red Line , легна на 110 лева с доставката. На първо
време няма да ти е нужна . Ако ти кацнат обаче двойни карбове , свиркай. :)

Иначе лично мнение - много рационално за карбураторен автомобил на газ да под
качва и прехвърля на бензин с ел.помпа.Не въртиш на стартер ,при изправен карб с две стрелби на
контакт по 5-6 секунди пълниш поплавъковата камера и бръмваш.

Аватар
ustavri

Ретро Škoda

Мнения: 54
Регистриран на: 25.02.2015, 23:38:55
Репутация: 0
Местоположение: Плевен/София
Гараж: Шкода 120/135 л
Шкода Йети 1,8
Обратна връзка:

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от ustavri »

Даже на отделен бутон се прави направо помпата-като решиш че ти трябва "цък" и си ти. Инак с двойни карбове на бензин ще е чудо тази кола... много ми се иска. Ама пак ще трябва да си направя газ на тях [smilie=crazy.gif] все пак си е транспортно гориво. Много ме кефи тази помпа, която слагат чехите FACET, и срещу 60 кинта е твоя..

Аватар
fulcrum

Ретро Škoda

Мнения: 248
Регистриран на: 24.02.2015, 23:38:54
Репутация: 2
Местоположение: Родопа планина, Смолян
Гараж: VW 2 GT 1990
Skoda 130
Tatra 813

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от fulcrum »

За управление си приготви не копче/ключе , а модул за горивна помпа от автомобили
с K или L jetronic , ще поровиш по морги.Интелигентно!

Аватар
Škoda 130LRh

Škoda Мод

Мнения: 870
Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
Репутация: 6
Местоположение: Гр. Разград
Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L-136 1987
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 14 броя)

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от Škoda 130LRh »

Не е рентабилно хем да ди с двойни карбове хем да ти е ежедневка хем да си на газ . Тия 4 дросела не си мисли , че ще могат да работят на газ със спортен разпределителен вал . Избери нещо , което е със определена цел дали за спорт , ежедневка или за товар . ;)
КЕФА ЦЕНА НЯМА ...

Аватар
Škoda 130LRh

Škoda Мод

Мнения: 870
Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
Репутация: 6
Местоположение: Гр. Разград
Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L-136 1987
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 14 броя)

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от Škoda 130LRh »

П.п . Имаше един , който караше на газ със спортен вал но не беше със 4 дродела .
КЕФА ЦЕНА НЯМА ...

Аватар
fulcrum

Ретро Škoda

Мнения: 248
Регистриран на: 24.02.2015, 23:38:54
Репутация: 2
Местоположение: Родопа планина, Смолян
Гараж: VW 2 GT 1990
Skoda 130
Tatra 813

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от fulcrum »

Škoda 130LRh написа:П.п . Имаше един , който караше на газ със спортен вал но не беше със 4 дродела .
Е да де , ама сега съм с 4
[smilie=hunter.gif]
Не е работа за пропан бутан , разхода е относително висок ( в рейс режим стига
15л на 100 км )дори с правилния аванс и стехиометрия. Настас мина по този
път , аз го утъпках. На бензин си е много по резонно , а температурния
режим на мотора е по лек.

п.п. При 120 S и 130 RS мотора , както и при 781 инжекционните мотори при
Фавото/Фела и 1,4 8 клапанен Фабия няма привод за механична помпа, така
че електрическото е неизбежно.

Аватар
Škoda 130LRh

Škoda Мод

Мнения: 870
Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
Репутация: 6
Местоположение: Гр. Разград
Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L-136 1987
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 14 броя)

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от Škoda 130LRh »

fulcrum написа:
Škoda 130LRh написа:П.п . Имаше един , който караше на газ със спортен вал но не беше със 4 дродела .
Е да де , ама сега съм с 4
[smilie=hunter.gif]
Не е работа за пропан бутан , разхода е относително висок ( в рейс режим стига
15л на 100 км )дори с правилния аванс и стехиометрия. Настас мина по този
път , аз го утъпках. На бензин си е много по резонно , а температурния
режим на мотора е по лек.
Говорим на един и същ език ! [smilie=yess.gif] [smilie=yess.gif]
КЕФА ЦЕНА НЯМА ...

Аватар
ustavri

Ретро Škoda

Мнения: 54
Регистриран на: 25.02.2015, 23:38:55
Репутация: 0
Местоположение: Плевен/София
Гараж: Шкода 120/135 л
Шкода Йети 1,8
Обратна връзка:

Skoda 123569 (раздвоение на личността)

Мнение от ustavri »

Изведнъж ме просветли една идея, и тя доведе до следния въпрос - Защо се обръщат горните носачи на преден мост на задномоторка? Какъв точно е смисъла, защото имам някои идеи, но не знам точно. Някой ако може да ми обясни ще съм му много благодарен.
Както и другия ми въпрос, как да поправя превъртелите гайки на предната греда под багажника, към които се захваща стабилизиращата щанга? (освен с каруцарски болтове отгоре надолу, за да може да се качва резервната гума)

Публикувай отговор

Обратно към “105, 120, 130”