Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Fabia vRS 2007

Всичко за Шкода Фабия, произведена от 1999г. до 2007г.
Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 6634
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Fabia vRS 2007

Мнение от BlackPearl » 09.10.2018, 17:09:43

Ако не съм ги дал на Моркова, мисля, че имам всичко. Ще ти пратя ако трябва.
От телефона толкова.



Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 42
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev » 09.10.2018, 17:32:11

BlackPearl написа:
09.10.2018, 17:09:43
Ако не съм ги дал на Моркова, мисля, че имам всичко. Ще ти пратя ако трябва.
От телефона толкова.
Здрасти,

Благодаря за предложението!! От това, което аз видях засега ми трябва само г образната тръба. Попринцип ми е интересно да се науча и си мислех, че ако сваля предната брояна ще мога да видя как са връзките при интеркулеера. Погледнах твойта тема, когато ти си сменям кулеера и излиза точно така. Остава въпросът, че дори и да е читава връзката долу при интеркулеера аз пак не мога да преценя това омасляване, което Евгени е забелязал за притеснение ли е...



Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 6634
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Fabia vRS 2007

Мнение от BlackPearl » 09.10.2018, 18:02:06

Пак от тела съм.
По кулера на тези нали ги е нормално , с Егра и незастроените газове картерни.
Сега.
1-мисля че имам всички тръби, без кулера, че него го подарих на Краси Арнаудов от Пловдив. Май и някаква тръба му давах...
2-от Фордж комплекта, имам точно такива скоби яки. Заводските, алуминият им се протриват ушетата и с времето правят луфт или изплюва.
Взимаш едно коляно, слагаш със скоба тези скоби/адаптори и няма да мръднат.
Утре ще видя какво имам .
П.С: Кулера е евтин, към 50кинта по моргите. Често се пълнят с масло или се пукат, не е драма.



Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 42
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev » 09.10.2018, 19:09:46

BlackPearl написа:
09.10.2018, 18:02:06
По кулера на тези нали ги е нормално , с Егра и незастроените газове картерни.
Сега.
1-мисля че имам всички тръби, без кулера, че него го подарих на Краси Арнаудов от Пловдив. Май и някаква тръба му давах...
2-от Фордж комплекта, имам точно такива скоби яки. Заводските, алуминият им се протриват ушетата и с времето правят луфт или изплюва.
Взимаш едно коляно, слагаш със скоба тези скоби/адаптори и няма да мръднат.
Утре ще видя какво имам .
П.С: Кулера е евтин, към 50кинта по моргите. Често се пълнят с масло или се пукат, не е драма.
Имам поне 5-6 колеги я с 1.9 тди с роторна помпа, я с пд отеделно на това и аз четох в нета, че е нормално да има омасляване. Въпросът е , че не мога да прецня колко е нормално... Добра идея за алуминиева тръба да сложа там, някаква идея къде да търся? С кулера май проблем нямам, или поне така си мисля в момента. Май ще е най-добре да я закарам някъде да погледнат и от турбото към куулера и нагоре към егр-то....



Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 42
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev » 09.10.2018, 20:08:33

Ъпдейт. С един колега извадихме пак г образната тръба, почистихме алуминиевата част дето влиза в егр, натегнахме малко скобата и я сложихме. Не мръдна! Направих един тигел по Брюксел и я настъпих малко слязохме и грам не беше мръднала тръбата. Следва мониториране... дано така си остане:)



hvp800

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1032
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35

Fabia vRS 2007

Мнение от hvp800 » 09.10.2018, 22:34:50

Помисли за вариант за цялостна подмяна на кулер и пътища.
Дори сега всичко да е ОК в един момент ще се случи пак да се извади , или скъса , я маркуч , я снадка.



Потребителски аватар
Пешо - Щангата

Škoda Racer
Мнения: 525
Регистриран на: 25.02.2015, 13:55:02
Местоположение: Благоевград
Гараж: О1 TDI 4х4

Fabia vRS 2007

Мнение от Пешо - Щангата » 10.10.2018, 12:44:59

Аз съм направо за челен Кулер, затапване егр , рейс пайп и ремап


1.9 TDI - VP 37 , GTB1756VK , DSS-r 280uM , 11mm pump, FMIC , 63mm exhaust pipes , ceramic clutch - > viewtopic.php?f=45&t=152

Отговори

Върни се в “Fabia I”