Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Fabia vRS 2007

Всичко за Шкода Фабия, произведена от 1999г. до 2007г.
Потребителски аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER
Мнения: 2691
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 511
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Fabia vRS 2007

Мнение от Цецо75 » 11.09.2019, 13:27:18

Георги, имай предвид че тия 0.2 бара отгоре звучат като нещо малко, някакви си 10%, но всъщност са зверско натоварване на това турбо. Сами да каже колко оборота на турбината в повече са, ама беше писал преди време и се оцъклих като го видях. Кривата е експоненциална!

Реално ще ти донесат някакви там 10-20 коня (или колкото са, щото и разпръсквачите ти са на лимита) дето ако не се пускаш на драг - все ти е тая дали ги има или няма в ежедневието.

Ти винаги си писал, че колата я искаш за ежедневка, а прекрачваш границата. Стигнал си я, оттук насетне трябва да си решиш, ще си я караш ли или ще я правиш за ластици.


"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"

Потребителски аватар
Rangel

Škoda Ludicrous
Мнения: 2120
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 274
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Fabia vRS 2007

Мнение от Rangel » 11.09.2019, 15:38:07

Абе за ежедневка, ама трябва и на драг да шие :)...



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7167
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 677
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Fabia vRS 2007

Мнение от bega4kata » 11.09.2019, 18:16:17

Цецо, аз я бях направил, даже леко да пада налягането във високите, да си е сейфти.
Дано да го издържи това налягане турбото. Гарантирали му хората.


Revo stg3

Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 174
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 42
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev » 12.09.2019, 22:46:14

BlackPearl написа:
11.09.2019, 12:24:14
За тръбата имах предвид : След дебитомера и пластмасовата тръба има - алуминиева тръба. Къде е хваната за колектора и за блока на двигателя.
Пуснал съм снимки. Тя е много смачкана- заводски , за да влиза и да не опира никъде (примерно в някоя тръба от климатика) и долу е на L , даже няма като коляно да е, а е прав ъгъл. Но това е вече, ако се минават някакви граници над 220 примерно.
Благодаря, не го знаех. Ще видя как може да се смени това.
BlackPearl написа:
11.09.2019, 12:24:14
Не знам,аз с 1752 още от VA/може и VB да съм бил хибрид на 1.8 изкарах около 170 коня на гуми, около 194/196 коня някъде на мотор.
С кулер, генерация и тн. и това и беше абсолютен макс с това турбо, но аз така или иначе щях да го сменям след няколко месеца се разбрахме , така да остане колата. След това минах на 1756 итем подобни изпълнения и накрая на GTB2056VL.
Може би е моя грешка, че не съм го споменал досега. Накратко (понеже не ги разбирам толкова в детайли) Тази турбина, която аз си купих Gt1752rvb е все едно е GT1756 / GTB1756. Не изпадам в подробности, а го казвам супер генерално, може да не е правилно, но аз не знам как друго яче да го кажа. Англичаните също така казват "this is basically a 56 mm turbo". Който не ми вярва мога да му дам Фейсубк страницата, на Fabia VRS в която членувам. Има доста хора, които карат такива турбини на 2 бара холд и 2.2 бара пик. Конете, който се вадят са от 230-250.
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА написа:
11.09.2019, 12:39:18
Трябваше да я замериш в жегите да се види какво става, защото зимата при 2 градуса в халето е ясно, че ще покаже перфектни стойности.
Аз я премерих с вцдс, вечерта на 25 градуса. Мисля, че съм писал за тва. След 3 ръна до дупка 50 градуса беше пика на кулера. И на трите ръна не усетих спад на мощността, което за мен е добре. Дума да не става да я кача през деня на дино в най-голямата жега... Ще я замеря сега Септември да видим какво ще покаже. Това е.
Цецо75 написа:
11.09.2019, 13:27:18
Георги, имай предвид че тия 0.2 бара отгоре звучат като нещо малко, някакви си 10%, но всъщност са зверско натоварване на това турбо. Сами да каже колко оборота на турбината в повече са, ама беше писал преди време и се оцъклих като го видях. Кривата е експоненциална!
Как се усещат тия 0.2 не е истина...
bega4kata написа:
11.09.2019, 18:16:17
Цецо, аз я бях направил, даже леко да пада налягането във високите, да си е сейфти.
Дано да го издържи това налягане турбото. Гарантирали му хората.
Имах някъв яд с тръбата на буустметъра... беше се смачкала малко и стрелката се движеше бавно и накъсано.... Сега е оправено! Не знам как така преди няколко дена видях 2.1 пик, но днес тествах 2 пъти на 4-та от 2к и виждам 1.9 пик и 1.7 холд. Ще ми кажеш ли какво си задал ти, за да знам аз имам ли проблем с манометъра ...? Ако си задал тези стойности, които аз съм видял ги оставям така и няма да пипам повече! [smilie=sarcastic.gif]

Реших го, че разпръсквачи ще сменям. Фирад 50 % е следващата стъпка. Идеята е да изтърпя малко повече...

Поздрави.



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7167
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 677
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Fabia vRS 2007

Мнение от bega4kata » 12.09.2019, 23:50:49

плюс 25%
как +50 [smilie=fool.gif]
2999 съм написал


Revo stg3

Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 174
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 42
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev » 12.09.2019, 23:54:38

bega4kata написа:
12.09.2019, 23:50:49
плюс 25%
как +50
Ся излизам пак да разтривам и чще пиша...



Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2251
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 853
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2/500ps Samantha

Fabia vRS 2007

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 13.09.2019, 08:14:22

Жорка
Хората мерят по 1200кс коли в жегите [smilie=sarcastic.gif]
Направо ме изгуби тука.
Отделно колата може да ти дава 0.2 десети разлика от атмосферното налягане.
На морето правя 1.6, в София вдига на 1.8-1.9.
Когато бях със стоково управление.
Отделно на 30+ градуса може да пикне на 2.1, а на 10 градуса повече от 1.8-1.9 да не видиш.
Смятам няма нужда да се обяснява защо.


REVO STAGE 2 ECU
CTS AIR INTAKE
REVO CHARGE COOLER SYSTEM
TVS ENGINEERING DSG STAGE 2+
MAXTON DESIGN FRONT LIP
89mm EXHAUST TIPS
OKADA PLASMA DIRECT COILS
TUNED BY PERFORMANCE 99 + DSG-DOCTOR BG

OEM PERFORMANCE 99 PARTS

Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 7025
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 536
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Fabia vRS 2007

Мнение от BlackPearl » 13.09.2019, 09:20:07

georgemilev написа:
12.09.2019, 22:46:14
все едно е GT1756 / GTB1756
Сега, разликата между ГТ и ГТБ е доста голяма. Няма как и да стържеш 49ка до 56почти, защото няма да остане месо и ще се напука вътрешната част, което е често явление, най-вече на топлата част.
Няма как GT , да стане GTB. Там вече не е до перка на турбината.
ГТБ е много по-балансирано турбо. Като цяло частите са му по-различно проектирани, за да се постигне това. Геометрията на турбината при ГТБ не влиза в топлата част , а е част от средната част и различна спрямо ГТ. ГТ то, можеш да му завъртиш студената част - както искаш, докато на ГТБ, се върти през 60 градуса(поне на 2056). (освен, ако не си играеш с пинчето, вадиш / пробиваш и така)
За това и "преди време", всеки си сменяше турбините и търсеше ГТБ, защото спулват по-рано и са много по-приятни (за каране) и ефикасни.
След това вече излязоха "преправянията" от ГЛ (VKLR), лагерни и тн.

Сега го погледнах това турбо. То си е (както и бях писал де) - обикновено GT1749VB от 150коня, сложена друга перка и леко тръкнат корпус.
Те и хората си го пишат: Hybrid turbo from GT1749VB to GT1752RVB
Special edition billet compressor wheel and machined housing for perfect air flow .

Геометрията ти е нормална на GT, топлата перка е НОРМАЛНА , което за високи натоварвания и бууст, не е най-удачния вариант.
Има и нещо, което може би ще се стори смешно, но не е:
АНГЛИЯ: Там , средното надморско равнище е около 170м. , докато в БГ е около 500м.
Има разлика и в климат , влажност на въздуха и тн.

Турбината, може да си дава резултата (който се постига в ниските обороти), но нагоре вече ще умира. Защото 17ка перка, няма как нагоре да бъде като 20ка или 22ка, а дори и като 17ка ГТБ. Където, разликата е 50/41 срещу 43/38.3мм.

Просто си коментираме.
Лично за мен: Турбинката е хубава за ежедневна кола , до 200 коня.(те са си и написали) Не е нужно да се сменя нищо друго, надува се нормално и се кара и до там. Получава се (поне аз така мисля), хубав спул в ниските и приятен вървеж (да удовлетвори собственика), нагоре вече изнемогва (което е нормално, все пак нагоре налягането трябва да пада, освен ако Самун не го е набучил да държи до края, но пак няма да има голяма файда от това). Оста си е същата на 1749VB, колкото и по-добри (ако предположим) втулки да сложи (защото е втулково турбо) и уплътнители, налягания от порядъка на 2бара и високи обороти не може да бъдат определени като "СИГУРНИ" в дългосрочен план.
П.С: Самунчо, може да каже колко скъсани оси е имал на 17ки.


Изображение

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2251
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 853
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2/500ps Samantha

Fabia vRS 2007

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 13.09.2019, 10:40:37

BlackPearl написа:
13.09.2019, 09:20:07
Има и нещо, което може би ще се стори смешно, но не е:
АНГЛИЯ: Там , средното надморско равнище е около 170м. , докато в БГ е около 500м.
Има разлика и в климат , влажност на въздуха и тн.
Нищо смешно няма и съм го споменал по-горе.
На морето колите вървят повече, въздуха е по-влажен, по-сгъстен и т.н.


REVO STAGE 2 ECU
CTS AIR INTAKE
REVO CHARGE COOLER SYSTEM
TVS ENGINEERING DSG STAGE 2+
MAXTON DESIGN FRONT LIP
89mm EXHAUST TIPS
OKADA PLASMA DIRECT COILS
TUNED BY PERFORMANCE 99 + DSG-DOCTOR BG

OEM PERFORMANCE 99 PARTS

Потребителски аватар
georgemilev

Škoda Фен
Мнения: 174
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 42
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev » 13.09.2019, 10:50:01

Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА написа:
13.09.2019, 08:14:22
Жорка
Хората мерят по 1200кс коли в жегите [smilie=sarcastic.gif]
Направо ме изгуби тука.
По-добре, че не си припаднал. [smilie=sarcastic.gif] Прав си! Тряяше да я премеря в жегите, ама не си го организирах достатъчно добре...
BlackPearl написа:
13.09.2019, 09:20:07
Сега, разликата между ГТ и ГТБ е доста голяма. Няма как и да стържеш 49ка до 56почти, защото няма да остане месо и ще се напука вътрешната част, което е често явление, най-вече на топлата част.
Няма как GT , да стане GTB. Там вече не е до перка на турбината.
ГТБ е много по-балансирано турбо. Като цяло частите са му по-различно проектирани, за да се постигне това. Геометрията на турбината при ГТБ не влиза в топлата част , а е част от средната част и различна спрямо ГТ. ГТ то, можеш да му завъртиш студената част - както искаш, докато на ГТБ, се върти през 60 градуса(поне на 2056). (освен, ако не си играеш с пинчето, вадиш / пробиваш и така)
За това и "преди време", всеки си сменяше турбините и търсеше ГТБ, защото спулват по-рано и са много по-приятни (за каране) и ефикасни.
След това вече излязоха "преправянията" от ГЛ (VKLR), лагерни и тн.
Аз и затова бях тръгнал да вземам GTB1756,но нямаше налична искаха 1 месеца да я направят и цената беше...
BlackPearl написа:
13.09.2019, 09:20:07
Геометрията ти е нормална на GT, топлата перка е НОРМАЛНА , което за високи натоварвания и бууст, не е най-удачния вариант.
Има и нещо, което може би ще се стори смешно, но не е:
АНГЛИЯ: Там , средното надморско равнище е около 170м. , докато в БГ е около 500м.
Има разлика и в климат , влажност на въздуха и тн.
Не, не ми се струва струва смешно! Напротив!
BlackPearl написа:
13.09.2019, 09:20:07
Турбината, може да си дава резултата (който се постига в ниските обороти), но нагоре вече ще умира. Защото 17ка перка, няма как нагоре да бъде като 20ка или 22ка, а дори и като 17ка ГТБ. Където, разликата е 50/41 срещу 43/38.3мм.

Просто си коментираме.
Лично за мен: Турбинката е хубава за ежедневна кола , до 200 коня.(те са си и написали) Не е нужно да се сменя нищо друго, надува се нормално и се кара и до там. Получава се (поне аз така мисля), хубав спул в ниските и приятен вървеж (да удовлетвори собственика), нагоре вече изнемогва (което е нормално, все пак нагоре налягането трябва да пада, освен ако Самун не го е набучил да държи до края, но пак няма да има голяма файда от това). Оста си е същата на 1749VB, колкото и по-добри (ако предположим) втулки да сложи (защото е втулково турбо) и уплътнители, налягания от порядъка на 2бара и високи обороти не може да бъдат определени като "СИГУРНИ" в дългосрочен план.
Като возих Самуил каза, че не е лагава. Мисля, че около 2200 имам пълен бууст, като на 1800, 1900 започва да надува. Налягането, го е направи, точно както ти каза.

Ще видим какво ще става занапред. Засега колата ще се кара с тази турбина... каквото може сейфти да се изкара от нея... това ще да бъде...

Като стана дума за Самуил... сега видях нещо друго, което аз съм пропуснал да отбележка
BlackPearl написа:
11.09.2019, 10:08:26
Лично за мен, Самун като мапер си слага главата в торбата, но това си е негова работа.
Единственият човек, който си слага главата в торбата съм аз! Ако нещо стане отговорност от него няма да търся. Той е виновен само и единствено заради това, че се опитва хем да ми угоди, хем да пази колата...

Снощи замерих общо 8 пъти... 1.7-1.8 холд, 1.9-2 бара пик. Докато не сменя разпръсквачите няма да я пипам повече. Ще се кара така!



Отговори

Върни се в “Fabia I”