Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Амортисьори за Fabia Mk1 Мнения-Препоръки

Всичко за Шкода Фабия, произведена от 1999г. до 2007г.
Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1704
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

Амортисьори за Fabia Mk1 Мнения-Препоръки

Мнение от La Furia Roja » 27.01.2018, 14:53:27

iGyumishev написа: Да разбирам, че с Билщайн-а, ще е "по-стегнато" от обикновенно,

Не знам при теб как ще е, но при Мен с Билщайн е ПО-КОМФОРТНО спрямо заводските амортисьори.
И аз бях Много учуден. Даже върнах заводските отпред, защото много мека ми се стори возията. Сега пак мисля да покарам с Билщайна.
За стабилността в завоите е повече от отчетливо. С Билщайн просто вземаш завоя с по-висока скорост. Заради по-късият ход е може би.

Каяба на съм карал никога.



iGyumishev
Мнения: 7
Регистриран на: 25.01.2018, 15:14:03
Местоположение: гр.Варна
Гараж: Fabia Mk1 6Y5 Combi 2.0i 8v AZL (116hp.) 04* Celebration Elegance

Амортисьори за Fabia Mk1 Мнения-Препоръки

Мнение от iGyumishev » 27.01.2018, 16:33:08

La Furia Roja написа:
iGyumishev написа: Да разбирам, че с Билщайн-а, ще е "по-стегнато" от обикновенно,

Не знам при теб как ще е, но при Мен с Билщайн е ПО-КОМФОРТНО спрямо заводските амортисьори.
И аз бях Много учуден. Даже върнах заводските отпред, защото много мека ми се стори возията. Сега пак мисля да покарам с Билщайна.
За стабилността в завоите е повече от отчетливо. С Билщайн просто вземаш завоя с по-висока скорост. Заради по-късият ход е може би.
Каяба на съм карал никога.
Колега, имам няколко въпроса ! ?
1-во: За кой Билщайн става на въпрос B4 GAS или B6 SPORT ?
2-ро: Виждам в секция "Гараж", че караш "vRS", не съм запознат освен мотора, какви други подобрения има, но те не са ли на спортно окачване? Идеята ми е, че не би ли следвало, твоето да е "по-стегнато" дори от Билщайн-а ?
3-то: То по-скоро е пояснение, аз съм го описал и по-горе, но като цяло идеята ми е, колата да не ляга толкова при завиване или рязка смяна на посока. Онзи ден ми се наложи да покарам, кола на приятел, която е с нови амортисьори, някакви евтини "Japanparts", та направо ме налегна носталгия, като усетих колко "по-добре" стой на пътя, а преди смяната и тя имаше симптомите на моята Fabia.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1704
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

Амортисьори за Fabia Mk1 Мнения-Препоръки

Мнение от La Furia Roja » 27.01.2018, 18:42:39

Колега, отговарям на въпросите.

1. За Билщайн B8 става въпрос. Най-спортната версия въобще от всичко, което предлагат Билщайн се води. Това е амортисьор със скъсен ход.
2. Не знам какво разбираш под стегнато, но при мен:
- Колата вози по-твърдо с H and R пружини и Сток амортисьори спрямо H and R пружини и Билщайн Б8 амортисьори.
- При натиск Сток амортисьорът е по-твърд от Б8, като караш колата с Б8 е пъти по-стабилна спрямо стоковия. В завой не се накланя така като при стоковите. Стоковите се водят също Спортни и отново Пиша, по-твърди са от Б8. Свиват се обаче до края , докато Б8 като стигне до едно място и повече не се свива. Нямаше нужда при него да се поставят шок тампони в края на хода. То и няма как да ги поставиш.
- Очаквах че с Билщайна ще е по-твърда возията, винаги съм смятал, че по-твърд амортисьор значи по-стабилна кола, а в същото време по-твърда или стенгната возия.
Получи се точно обратното, хем е по-приятна колата, хем е пъти по-стабилна. Махнах ги защото меко ми дойде, но сега всеки път когато влизам в завой със скоророст се сещам как влизаше с Б8, все едно не е моята РСка.



iGyumishev
Мнения: 7
Регистриран на: 25.01.2018, 15:14:03
Местоположение: гр.Варна
Гараж: Fabia Mk1 6Y5 Combi 2.0i 8v AZL (116hp.) 04* Celebration Elegance

Амортисьори за Fabia Mk1 Мнения-Препоръки

Мнение от iGyumishev » 27.01.2018, 18:59:52

La Furia Roja написа:Колега, отговарям на въпросите.

1. За Билщайн B8 става въпрос. Най-спортната версия въобще от всичко, което предлагат Билщайн се води. Това е амортисьор със скъсен ход.
2. Не знам какво разбираш под стегнато, но при мен:
- Колата вози по-твърдо с H and R пружини и Сток амортисьори спрямо H and R пружини и Билщайн Б8 амортисьори.
- При натиск Сток амортисьорът е по-твърд от Б8, като караш колата с Б8 е пъти по-стабилна спрямо стоковия. В завой не се накланя така като при стоковите. Стоковите се водят също Спортни и отново Пиша, по-твърди са от Б8. Свиват се обаче до края , докато Б8 като стигне до едно място и повече не се свива. Нямаше нужда при него да се поставят шок тампони в края на хода. То и няма как да ги поставиш.
- Очаквах че с Билщайна ще е по-твърда возията, винаги съм смятал, че по-твърд амортисьор значи по-стабилна кола, а в същото време по-твърда или стенгната возия.
Получи се точно обратното, хем е по-приятна колата, хем е пъти по-стабилна. Махнах ги защото меко ми дойде, но сега всеки път когато влизам в завой със скоророст се сещам как влизаше с Б8, все едно не е моята РСка.
Много Ти Благодаря за разяснението !



Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7459
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Амортисьори за Fabia Mk1 Мнения-Препоръки

Мнение от bega4kata » 27.01.2018, 19:37:24

La Furia Roja написа: Свиват се обаче до края , докато Б8 като стигне до едно място и повече не се свива.
Не си обяснил правилно.
В8 колкото повече се свива,оказва все по голямо съпротивление.Като пружина още една все едно.За това се усеща още по стабилна и не накланяща се в завоите.


Revo stg3 by PERFORMANCE99 Tuned

Отговори

Върни се в “Fabia I”