Fabia vRS 2007

Всичко за Шкода Фабия, произведена от 1999г. до 2007г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
georgemilev

Škoda Фен²

Мнения: 314
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 160
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev »

digitalundgrd написа: 18.04.2021, 14:32:30 Каква е драмата с фланците не разбрах?
Ами самата кола стана по-нестабилна... не знам дали е правилно описание/сравнение, но все едно съм в няква лодка, така се люшка.
stefan L написа: 18.04.2021, 16:11:20 Какъв е офсета на джантата и колко мм са фланците? И сам можеш да си отговориш на въпроса, при положение, че не променяш р-ра на гумите.
Заводските джанти са на ЕТ 37, т.е. ако сложа ет35 не би трябвало да има чак такава разлика във возията... ?
Аватар
stefan L

ŠKODA MASTER

Мнения: 4104
Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
Репутация: 343
Местоположение: sofia
Гараж: Superb 2.8 /ex Octavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service /Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/530 xd lci powered by Gunter Service

Fabia vRS 2007

Мнение от stefan L »

За ЕТ на Фабия най-добър съвет може да ти даде Искрен. Но и ти би трябвало вече да имаш необходимата преценка. Гледаш ги как стоят джантите с фланците и от ЕТ на джантите вадиш дебелината на фланците и си правиш съответните изводи.
Аватар
stefan L

ŠKODA MASTER

Мнения: 4104
Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
Репутация: 343
Местоположение: sofia
Гараж: Superb 2.8 /ex Octavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service /Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/530 xd lci powered by Gunter Service

Fabia vRS 2007

Мнение от stefan L »

georgemilev написа: 18.04.2021, 22:36:56 Заводските джанти са на ЕТ 37, т.е. ако сложа ет35 не би трябвало да има чак такава разлика във возията... ?
Редактирал си...Никаква разлика, само да не излизат извън калниците.
hvp800

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1300
Регистриран на: 06.01.2016, 12:24:35
Репутация: 40

Fabia vRS 2007

Мнение от hvp800 »

georgemilev написа: 18.04.2021, 22:36:56 Ами самата кола стана по-нестабилна... не знам дали е правилно описание/сравнение, но все едно съм в няква лодка, така се люшка.
Да не би нещо с гумите да не е наред , щото фланците нямат такива странични ефекти :) . Или поне аз никога не съм чувал за такива оплаквания при такъв размер фланци.
Аватар
georgemilev

Škoda Фен²

Мнения: 314
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 160
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev »

hvp800 написа: 18.04.2021, 22:56:47 Да не би нещо с гумите да не е наред , щото фланците нямат такива странични ефекти :) . Или поне аз никога не съм чувал за такива оплаквания при такъв размер фланци.
И с двата ми комплекта гуми и джанти я усещам така. Както и да е- това беше моето вземане/даване с фланци. Така и така че минавам на 17ки... Но там няма да слагам.

Днес турбото и разпръсквачите дойдоха... доста големичко ми изглежда... [smilie=sarcastic.gif] @The Hooligan, мисли му [smilie=sarcastic.gif]

Изображение
Изображение
Изображение
Последно промяна от georgemilev на 23.04.2021, 12:53:31, променено общо 2 пъти.
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 9295
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 2400
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Fabia vRS 2007

Мнение от BlackPearl »

браво
Много добре изглежда. Браво!
Изображение
Аватар
georgemilev

Škoda Фен²

Мнения: 314
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 160
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev »

Привет от мен!
BlackPearl написа: 23.04.2021, 12:51:25 Много добре изглежда. Браво!
Благодаря... ще видим какво ще стане :)

И те така... Волтронът е почти сглобен [smilie=sarcastic.gif] Някакви неща като - повдигачи, гарнитури и т.н не ги броя, защото съм се разбрал, да бъдат взети отделно, а и не мисля, че ще бъде такава драма с тях. Обаче, имам драма с генерацията... Към турбото имам фланец, който трябва да се завари към дауйнпайпа. На теория... турбото, което съм взел трябва да пасне на 100% на мястото на сегашното и не би трябвало да имам драма с него, но знам ли...
Ако направя сега генерация + даунпайп и после се сложи новото турбо има някаква вероятност да не пасне... така е с гаражния тунинг [smilie=sarcastic.gif]

Ето го и фланеца, вързан е със свинска опашка към тръбите за водата:
https://i.ibb.co/FY7ZfYX/viber-image-20 ... -54-18.jpg

Имам три варианта:

1) Слагам новото турбо сега, правя генерацията по него и карам лека полека с него, докато се настрои колата
2) Правя генерацията сега, по старото турбо и се моля после всичко да пасне
3) Слагаме всичко останало без генерацията и тя се прави последна

Та... малко съм объркан [smilie=search.gif]
Аватар
Пешо - Щангата

Škoda Racer

Мнения: 509
Регистриран на: 25.02.2015, 13:55:02
Репутация: 18
Местоположение: Благоевград
Гараж: О1 TDI 4х4

Fabia vRS 2007

Мнение от Пешо - Щангата »

Всичко правиш след монтажа на турбото - интейк, даунпайп, турбо пътища и тн.
1.9 TDI - VP 37 , GTB1756VK , DSS-r 280uM , 11mm pump, FMIC , 63mm exhaust pipes , ceramic clutch - > viewtopic.php?f=45&t=152
Аватар
georgemilev

Škoda Фен²

Мнения: 314
Регистриран на: 10.05.2018, 19:01:02
Репутация: 160
Местоположение: София
Гараж: Fabia vRS Mk1 2007

Fabia vRS 2007

Мнение от georgemilev »

Пешо - Щангата написа: 05.05.2021, 18:48:27 Всичко правиш след монтажа на турбото - интейк, даунпайп, турбо пътища и тн.
Малка подробност, която не знам дали съм споменал... всичко това - вал, повдигачи, турбо и т.н, ще се прави във Варна. Т.е. ако сложа турбото със заводската генерация, трябва да я карам така до София... дали ще успее да се настрои правилно, предвид заводската генерация? Ами back pressure-а ?

Относно другите неща - даунпайпа е ясен, ще е на 63 мм, кулера + турбопътищата не знам дали ще ги пипам. Ако ги пипам, ще направя както @BlackPearl, е направил на неговата - от турбото до кулера 51мм, а от кулера до турбото 57мм. При мен сега всичко е 51мм. Тия дни карах по Марица. Тествах на 4-та от 80-90 до 220, пикът на темп беше 47 градуса при външна темп 28, което мисля, че е ок. Мисля си, че дори и да направя тръбите 57 мм, заради това, че няма толкова добро откриване на бронята... няма да спечеля много...

Според мен ето от това ще сваля някой друг градус:
Изображение
Последно промяна от georgemilev на 05.05.2021, 19:54:53, променено общо 4 пъти.
Аватар
igeorgiev82

ŠKODA MASTER

Мнения: 4449
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 1408
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

Fabia vRS 2007

Мнение от igeorgiev82 »

А що не си подготвиш всички чаркаляци и тогава на един път да идеш?
Публикувай отговор

Обратно към “Fabia I”