Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Представяне, информация и снимки на Fabia МК1 6Y

Всичко за Шкода Фабия, произведена от 1999г. до 2007г.
Потребителски аватар
admin

Site Admin
Мнения: 2052
Регистриран на: 13.02.2015, 10:54:35
Местоположение: BG
Гараж: Шкода
Контакти:

Представяне, информация и снимки на Fabia МК1 6Y

Мнение от admin » 22.02.2015, 20:06:50

С общата си дължина 3960мм, хечбек Škoda Fabia прави изключително използване на наличното пространство и по този начин се осигурява доста просторен интериор. С вътрешните си размери, Фабия 1 е сред най-големите автомобили в своя клас. Това, наред с други неща, допринасят за незабавната популярност на Skoda Fabia. Багажникът също е много щедър: 260 литра. Със сгънати задни седалки той може да бъде увеличен до 1016 литра.

Фабия Комби се разпознава лесно от Хечбек най-вече с елегантна задна част. Škoda Fabia Combi има голям багажник от 426 литра, което я прави удобна за семейни пътешествия. Със сгънати задни седалки обемът може да бъде увеличен до 1225 литра.

Дизайнът на Škoda Fabia Sedan подчертава динамичния стил на колата, елегантност, надеждност и голямо вътрешно пространство. Повечето от елементите на тялото - от предната част до задната врата са идентични с хечбека. Формата на покрива, задното стъкло и капака на багажника се различава от другите версии на колата.
В рамките на своята дължина от 4222 мм, Škoda Fabia Sedan разполага с просторен багажник (428 литра), което я сравнява с много автомобили от среден клас. Според оборудването някой модели са оборудвани с 1/3:2/3 сгъваеми задни седалки уникално сред малките седани. Това води до увеличаване на обема на багажника на 789 литра.

Търговският модел Škoda Fabia Praktik, специално предназначен за предприемачи и собственици на малки фирми, използва за база Фабия Комби. Колата има място за двама пътници. Цялото пространство зад предните седалки е предназначено за транспортиране на товари. Отделението за товарене с обем от 1290 литра е достъпен от петата врата или от дясната странична врата. Автомобилът се предлага с 1.2 12V HTP / 47 кВт и 1.9 SDI / 47 кВт, двигатели.

Пет бензинови и три дизелови двигатели са на разположение за Skoda Fabia. Сред тях са Друг вариант е 1.9 TDI PD / 96 кВт дизелов двигател, предназначен за модела RS.
Повече информация за двигателите можете да получите тук.

Изображение

Интериор на Фабия I
Изображение

Размери на Фабия І
Изображение

Източник: netcarshow


Новият Шкода Форум в България
www.skoda-bg.com

Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 6634
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Представяне,информация и снимки на Fabia МК1 6Y

Мнение от BlackPearl » 09.06.2015, 17:45:04

Шкода Фабия първа генерация (МК1 Typ 6Y от 1999 до 2007година)
Първата генерация на Шкода Фабия 6Y е представена на автомобилното шоу във Фракнфурт (Германия) през Септември 1999г, а масовото производство на модела датира от Октомври 1999г.
Изображение
Изображение
Изображение

Комби версията е представена през Септември 2000г. на автомобилното шоу в Париж (Франция).
Изображение
Изображение
Изображение

Mоделът използва платформата А04 на Фолксваген. Същата платформа се използва от Фолксваген Поло МК4 и Сеат Ибиза Typ 6L.
Изображение
Изображение
Изображение

Двигателите стартират от 1.0 8v с най-ниско оборудване Класик и стигат до 1.9ТДИ-ПД на най-мощната тогава Шкода Фабия вРС .

През 2005година, Фабия получава е фейслифт.
Изображение

Разликите са във фаровете за мъгла и предна решетка. Лека промяна в задните светлини , променен волан и различни нива на оборудване.

Фабия вРС получава нова кутия с други предавателни числа.Както и ново обозначение на двигателя. Вече ASZ е заменен с BLT и електронно (а не вакуумно на ASZ) управляем EGR клапан.
През 2006 година, на автомобилното шоу в Женева, 1.4 16v 75 PS (55 kW) е заменен от 1.4 16v 80 PS (59 kW) . Представени са нови "леки" екстри и нови цветови нива.



Двигатели:

Model Years Engine and code Displ. Power Torque

1.0 8V 1999–2000 I4 AQV/ATY/ARV 997 cc 37 kW (50 PS; 50 hp) at 5000 rpm 84 N·m (62 lb·ft) at 2750 rpm

1.2 MPI 6V 2001–2003 I3 AWY/BMD 1198 cc 40 kW (54 PS; 54 hp) at 4750 rpm 108 N·m (80 lb·ft) at 3000 rpm

1.2 HTP 6V 2003–2007 I3 AWY/BMD 1198 cc 40 kW (54 PS; 54 hp) at 4750 rpm 108 N·m (80 lb·ft) at 3000 rpm

1.2 HTP 12V 2003–2007 I3 AZQ/BME 1198 cc 47 kW (64 PS; 63 hp) at 5400 rpm 112 N·m (83 lb·ft) at 3000 rpm

1.4 MPI 2000–2003 I4 AZE/AZF 1397 cc 44 kW (60 PS; 59 hp) at 5000 rpm 118 N·m (87 lb·ft) at 2600 rpm

1.4 MPI 1999–2003 I4 AME/AQW/ATZ 1397 cc 50 kW (68 PS; 67 hp) at 5000 rpm 120 N·m (89 lb·ft) at 2500 rpm

1.4 16V 2000–2007 I4 APE/AUA/BBY/BKY 1390 cc 55 kW (75 PS; 74 hp) at 5000 rpm 126 N·m (93 lb·ft) at 3800 rpm

1.4 16V 2006–2007 I4 BUD 1390 cc 59 kW (80 PS; 79 hp) at 5000 rpm 132 N·m (97 lb·ft) at 3800 rpm

1.4 16V 1999–2007 I4 AUB/BBZ 1390 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) at 6000 rpm 126 N·m (93 lb·ft) at 4400 rpm

2.0 8V 1999–2000 I4 ATF 1984 cc 88 kW (120 PS; 118 hp) at 5600 rpm 174 N·m (128 lb·ft) at 2400 rpm

2.0 8V 2000–2007 I4 AZL/BBX 1984 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) at 5200 rpm 170 N·m (130 lb·ft) at 2400 rpm

1.4 TDI 6V 2005–2007 I3 BNM 1422 cc 51 kW (69 PS; 68 hp) at 4000 rpm 155 N·m (114 lb·ft) at 1600–2800 rpm

1.4 TDI 6V 2003–2005 I3 AMF 1422 cc 55 kW (75 PS; 74 hp) at 4000 rpm 195 N·m (144 lb·ft) at 2200 rpm

1.4 TDI 6V 2005–2008 I3 BNV 1422 cc 59 kW (80 PS; 79 hp) at 4000 rpm 195 N·m (144 lb·ft) at 2200 rpm

1.9 SDI 8V 1999–2006 I4 ASY 1896 cc 47 kW (64 PS; 63 hp) at 4000 rpm 125 N·m (92 lb·ft) at 1600–2800 rpm

1.9 TDI PD 8V 2000–2007 I4 ATD/AXR 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) at 4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) at 1800–2400 rpm 1.9 TDI PD 8V vRS 2003–2007 I4 ASZ/BLT 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) at 4000 rpm 310 N·m (230 lb·ft) at 1900 rpm

Повече информация за двигателите можете да получите тук.

Нива на оборудване:
Изображение
Изображение

В началото възможностите за избор са три: Класик, Комфорт и Елеганс. Малко по-късно нивото Комфорт е заменено с Амбиенте.

Във времето се предлагат и пакети Ambiente Se, Blackline, Silverline, Sport, Bohemia (estate only) ,vRS.

През годините има доста промени по безопастноста.

За пазарите в Източна Европа, където покупателната способност е по-ниска се пуска Фабия Easy и Junior.
Изображение

Те са най-бедното оборудване: Броните не са боядисани, някой нямат даже и странични огледала и жабка. Junior дори не разполага с хидравлика на волана.

Пусната е също и Fabia Praktik, която е без задни стъкла (заменени с панел) и задни седалка, изпълняваща ролята на работен "ван".
Изображение

Шкода Фабия вРС МК1 6Y (ASZ/BLT)

Skoda Fabia vRS е представена през 2003година. През същата година печели и приз "Дизелова кола на 2003г." в провелото се в Шотландия награждаване на "Кола на годината"
В Шотландия изложения модел беше в цвят Сребрист- Silver metallic

Цветовата гама включва 4 цвята, 2 от тях са металик.
Освен гореспоменатия : Сребрист- Silver metallic , следват още:
Изображение
Черна Перла- Black Magic Pearl .
Изображение
Наситеността на металиците през годините варира в 3 нюанса и съответно 3 каталожни номера.
Останалите два са:
Корида Червен- Corrida red
Изображение
Жълт: Lemon Yellow, а от Май 2006г., найменованието е Sprint Yellow
Изображение

С нелошите си заводски характеристики и екстри (и атрактивна цена за България от 30886лв. (без допълнителни екстри)), Фабия вРС изглежда добър избор за голяма част от по-младите потребители.

Изображение
Изображение
DSC_0445.jpg
Изображение

Въпреки, че не е първата от рода си Дизел Хот Хеч, моделът с двигател на Фолксваген Груп 1.9 Турбо дизел- помпа дюза с 6 степенна скоростна кутия е първият хот хеч дизел , които няма бензинов еквивалент.

Отличителните белези по които се различава от стандартната такава са:
- спортна предна броня
- лого vRS на предната решетка /и надпис vRS под FABIA на багажника
- спортна задна броня с ауспухов накрайник
- фарове с лупи и ксенонови светлини (4300к е било първоначално)
- спортен интериор с логото vRS
- спортни педали
- кожен 3-спицов волан, кожен скоростен лост и кожена ръкохватка на ръчната спирачка
- спортно окачване
- джанти с гуми с размер 205/45/16
- спирачни апарати оцветени в зелено АТЕ54 с вентилирани дискове 288мм отпред и 232мм отзад

Фабия

Двигателят е с мощност от 96KW, равняваща се на 131к.с. и въртящ момент от 310NM.

По данни на производителя колата ускорява от 0-100 за около 9.6 секунди, но тестове на спортни списания и журналисти показват резултати вариращи в диапазони от 7.1 до 8.6сек.

Голяма популярност добива в Англия, след тестовете на TOP GEAR and Fifth Gear, където на състезателната писта показва по добри резултати от Мини Купър С.

През 2005година получава фейслифт, а през 2007 излиза специална лимитирана серия от 1000броя, главно за Великобритания.
Изображение
Изображение
Отличават се по: червени спирачни апарати (оригинално на Фабиа вРС са зелени), кожен салон с номерация и сини шевове, специален цвят: Race Blue metallic, темпомат, затъмнени задни стъкла и CD чейнджър с 6 диска.

Фабия е заменена от следващото поколение Шкода Фабия втора генерация (МК2 Typ 5J от 2007 до 2014 година)

Източник: netcarshow
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
PRO

ŠKODA MASTER
Мнения: 6422
Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
Местоположение: Бургас
Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC

Представяне, информация и снимки на Fabia МК1 6Y

Мнение от PRO » 08.08.2016, 23:42:05

Помните ли тази реклама на Фабия?


TSI Team

Потребителски аватар
PRO

ŠKODA MASTER
Мнения: 6422
Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
Местоположение: Бургас
Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC

Представяне, информация и снимки на Fabia МК1 6Y

Мнение от PRO » 23.03.2018, 15:30:14

Тестове за издръжливост на първото поколение Шкода Фабия



TSI Team

Отговори

Върни се в “Fabia I”