Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Всичко за Шкода Октавия I и Tour, произведена от 1996г. до 2010г.
ivogiev

Škoda Фен
Мнения: 62
Регистриран на: 26.12.2018, 17:32:32
Репутация: 6

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от ivogiev » 12.05.2019, 12:33:53

При написан ясно сетъп, онборд и дино графика - мисля че по-конкретно от това няма накъде.
Ти го класифицираш като общи приказки.
За налягането и Ф-то не те разбирам какво имаш предвид, може би успорваш клипа в тубата за backpressure-a?
Не си съгласен с казаното в клипа или какво?
Никого не заблуждавам с грешна информация, предоставям такава на автора за да прецени за шум, вървеж и т.н.
А проектите в перформънс форума явно са мит за вас и такива ще останат, и да - на светлинни години са от тези с готово записаните софтове, които не правят нищо различно от вече направено от други и документирано. ОЕМ тунинга не е лошо нещо, но е ограничение в даден момент. Според концепцията може да върши чудесна работа, но истински проект е не такъв правен на лаптоп ако ме разбираш ;)



Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1682
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 310
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от todor87 » 12.05.2019, 12:49:34

То ти едва ли се разбираш, та аз искаш [smilie=pardon.gif]
Само да ти кажа, че нищо смислено не прочетох в мненията ти по темата. Глупости, глупости и пак глупости. Няк'ви ретро форуми, клипчета от тубата за не знам си какво..., с две думи "хондаджийски истории".
Щом мислиш, че помагаш...успех.


Изображение & Изображение
tuned by Performance99
and DSG-doctor BG

ivogiev

Škoda Фен
Мнения: 62
Регистриран на: 26.12.2018, 17:32:32
Репутация: 6

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от ivogiev » 12.05.2019, 14:28:47

Понеже аз никъде не писах за хонда, но други го правят ще постна още нещо - да се види как се губи сила в средните обороти от по-голям диаметър генерация или кат-бак , както й викаш ти.
Не са 2-3 к.с. разлика ако разбираш какво говорят и какво показват. Колата е някаква гадна хонда 2.0 атмосферка от ония спрелите дето понякога ви забавляват:
https://www.youtube.com/watch?v=fZRTKM_PRUY

Кой кво знае, какво е прочел и какво е направил реално по негов проект ще остане неизвестно, но 1.8Т не трябва да е на Ф55 особено ако се засилва. И има начини да е на по-голям диаметър без да е некомфортна - което е и заданието на Виктор ако не греша?



Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1682
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 310
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от todor87 » 12.05.2019, 14:46:52

ivogiev, за последен път ти отговарям.
Явно нещо не си У ред с мислите си?
Противоречиш си постоянно.
Аз написах точно и ясно какво трябва да се направи според мен.
Ти пишеш:
ivogiev написа:
12.05.2019, 14:28:47
1.8Т не трябва да е на Ф55 особено ако се засилва
Защо? Какво ще стане? Какво ще се загуби/спечели?
ivogiev написа:
12.05.2019, 14:28:47
...има начини да е на по-голям диаметър без да е некомфортна
Да бе...знам....и на Валдес песента я знам... [smilie=fool.gif]
От Хонда до хондаджийски приказки има разлика.
Да ти дам реален пример също.
Отвори сайта на Акрапович, там хората са си написали.
Щяла генерация, от турбото назад за кола 200+ к.с. печели Уж 8кв. и то на определени обороти, не макс.мощност.
Само смяна на катализатора печели 5кв.
Айде оставям на теб да осъзнаеш какво остава за кат-бак-а, както му казвам......и да сметнато е перфектно всичко.

Айде със здраве.


Изображение & Изображение
tuned by Performance99
and DSG-doctor BG

Потребителски аватар
stefan L

Škoda Ludicrous
Мнения: 2195
Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
Репутация: 87
Местоположение: sofia
Гараж: Superb 2.8 /ex Octavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service /Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/530 xd lci powered by Gunter Service

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от stefan L » 12.05.2019, 17:31:16

ivogiev написа:
12.05.2019, 14:28:47
Понеже аз никъде не писах за хонда,
ivogiev написа:
11.05.2019, 14:26:35
явно много са те изпреварвали хонди и имаш нещо против тях - съжалявам да го прочета
Извинявай колега, ама наистина ли не знаеш какво си писал [smilie=pardon.gif]


---грешно - правилно
-предстой - предстои
-найстина - наИстина
Ед.число и мн.число:
човекът коЙто (ед.число) / хората коИто (мн.число)
някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

ivogiev

Škoda Фен
Мнения: 62
Регистриран на: 26.12.2018, 17:32:32
Репутация: 6

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от ivogiev » 13.05.2019, 21:34:54

stefan L написа:
12.05.2019, 17:31:16
ivogiev написа:
12.05.2019, 14:28:47
Понеже аз никъде не писах за хонда,
ivogiev написа:
11.05.2019, 14:26:35
явно много са те изпреварвали хонди и имаш нещо против тях - съжалявам да го прочета
Извинявай колега, ама наистина ли не знаеш какво си писал [smilie=pardon.gif]
Ако се загледаш в хронологията ще видиш че реагирам на Тодор, който почва да обеснява нещо за Хонда, а не аз. Така че като цитираш почни от началото, а не откъдето ти е удобно.
По принцип ми е интересно дали може да гледате обективно на нещата, т.е. дали сте наясно какво е дала Хонда на света и какво е дала Шкода? Някаква елементарна съпоставка да може да направите, без предубеждения и хейт щото сте видяли някой селяндур с пърдящ сивик 1.3 някога, някъде.
И не ми е интересно защото съм в час с Хонда или защото съм имал хонди - просто защото вие идея си нямате от Хонда,а дори малките деца поназнайват 1-2 неща за тая марка, но въпреки това ръсите "бисери" и грам не ви пука. Малко на детска градина прилича, а още повече като гледам как реагирате на чуждо мнение. Извинете ако ви нарушавам експертизма в този форум с моите твърдения - грешни или верни според гледната точка.
В сайта на акрапович хич не ми излиза Шкода,а и при положение че Виктор мисли да засилва колата с хибридна К04, да сменя инжектори, помпа и да минава на FMIC ,а не само да сменя генерация - не виждам защо тия мощности в сайта на Акрапович( гарантирано консервативно поднесени) са от някакво значение. А и от кога сайта на Акрапович е най-меродавното средство за тунинг?
Може би сайта на Акрапович ви върши работа защото само записвате един софтуеър и до там? Случаят на автора на тази тема не е такъв. Той няма само да записва софтуеър, нали така?
Какъв е смисъла Виктор да си разбута цялата кола, да сменя инжектори, помпи , турбо и накрая да си остави стоковата Ф55? На какво налягане трябва да кара за да пусне 250 к.с.през стоковата генерация?
ДВГ е просто един компресор на въздух, без значение дали е атмосферен или с принудително пълнене. Целта е да се облекчи максимално влизането и излизането на въздуха от него, като това гарантира максимално добра ефективност/КПД/мощност. Според вас задължително трябва да остане на Ф55, за да му е тиха - защо и на каква цена? Защо ако е напълно постижимо да е пак толкова тиха на Ф63/Ф70? Разбирам гледната точка на елементарния подход в случая, който вас явно ви устройва идеално.Но това би било удачно само ако Виктор искаше да запише един софтуер, да монтира един FMIC и до там. А той бая части е събрал и сигурно иска да ги ползва, което автоматично би трябвало да отхвърли варианта да остави сток Ф55.
Общо взето като засилваш кола първите стъпки са - въздушен филтър с или без интейк според предпочитания, спирачки, окачване, генерация, софтуеър и т.н. ( горе-долу в този ред или с малки промени в зависимост дали колата е атмосферна или с принудително пълнене)



Потребителски аватар
ViktoRS

Škoda Фен
Мнения: 20
Регистриран на: 20.10.2017, 23:06:39
Репутация: 6

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от ViktoRS » 03.07.2019, 23:28:31

Да поизтупаме малко прахта от темата. Най-накрая се реших да затъмня задното и задните странични прозорци на колата. Затъмнено е на 30%, като съм изключително доволен от резултата. Поне на мен не ми харесва сива кола с най-тъмното фолио - контраста не ми допада, а й разликата с предните прозорци става доста осезаема, което също според мен не е добре естетически. :)

п.с. снимките са правени вечер и изглежда малко по-тъмно. Ще кача снимки и през деня. браво
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
Георги Г

Škoda Фен²
Мнения: 745
Регистриран на: 02.03.2018, 00:04:21
Репутация: 118
Гараж: Superb 3, 2.0 TDI, 190HP

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от Георги Г » 04.07.2019, 00:09:09

Супер изглежда! браво



Потребителски аватар
Škoda 130LRh

Škoda Мод
Мнения: 861
Регистриран на: 24.02.2015, 21:07:08
Репутация: 3
Местоположение: Гр. Разград
Гараж: Škoda Felicia 1.3-МОРКОВА
Škoda 120 L 1987 (GLXa)
Škoda 120 L 1986 (LS)
Škoda Octavia Mk1 Vrs
(Общо Шкоди 11 броя)

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от Škoda 130LRh » 14.07.2019, 12:38:20

Ся сложи ветробрани и направи колонките черни , аз така ще правя на моята [smilie=beach.gif]


КЕФА ЦЕНА НЯМА ...

Потребителски аватар
Бай Ненчо

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1386
Регистриран на: 22.07.2015, 08:57:20
Репутация: 5
Местоположение: Стара Загора
Гараж: ПОД НАЕМ

Skoda Octavia vRS 1.8Т - E2020MK

Мнение от Бай Ненчо » 15.07.2019, 22:46:53

Škoda 130LRh, [smilie=punish.gif] черни колонки, не се лигави [smilie=punish.gif]


Магистрала няма финал ....."masterOne"

Отговори

Върни се в “Octavia I”