Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Смяна на патронника на ключа

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2004г. до 2013г.
Потребителски аватар
kalata

Škoda Фен²
Мнения: 626
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 22
Местоположение: София
Гараж: Octavia Elegance 2.0 TDI-PD DSG

Смяна на патронника на ключа

Мнение от kalata » 30.07.2018, 15:00:25

Емо, изчел съм я няколко пъти. Nikolas много добре е описал своя начин. Колегата Ragabuzi се е справил с проблема по-лесно и с по-малко разглобяване. Затова помолих за още малко описание на процедурата. наздраве


"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl

Ragabuzi

Škoda Фен
Мнения: 10
Регистриран на: 29.07.2018, 12:18:08
Репутация: 0

Смяна на патронника на ключа

Мнение от Ragabuzi » 30.07.2018, 15:14:42


На клипа се вижда, как се отваря патронника.Първо трябва да свалиш кората над и под волана.Не съм свалял волана защото корите ги свалих без проблем - на октавия 2 и сеат алтеа съм го правил това.Патрона се отваря откъм ключа с игла и самия ключ именно затова е възможно да го разглобиш защото се прави със самия ключ на колата.На клипа се вижда как става.После трябва да видиш къде са стружките.Може даже да има и отчупено парченце.Почистваш смазваш и сглобяваш всичко.Няма как да ти обясня самото разглобяване подробно.Гледай клипа.На мен вече ми е лесно ,но защото съм го правил вече няколко пъти, като цяло не е изобщо трудно, но като е за първи път е пълен филм.Също така в задната част на патрона не разглабяй нищо.Там има само един слайдер който се плъзга по платка и дава самия контакт и командва запалването, от него нагоре всичко е механично.Дано съм бил полезен, но ако не ти е наложащо не си създавай излишна работа и нерви.ПАК ВИ КАЗВАМ ПРИ РАЗГЛОБЕН ПАТРОН НЕ БАРАЙТЕ ВОЛАНА ЗАЩОТО ПРИ ЗАКЛЮЧЕН ВОЛАН НЕ МОЖЕ ДА СЕ СГЛОБИ ПАТРОНА.



Ragabuzi

Škoda Фен
Мнения: 10
Регистриран на: 29.07.2018, 12:18:08
Репутация: 0

Смяна на патронника на ключа

Мнение от Ragabuzi » 30.07.2018, 15:19:38

Аз поръчах патрон от ударена кола за части и оттам взех лостчето.Беше отчупено голямо парченце и затова реших да го сменя иначе можеше и така да го сглобя и да си работи



Потребителски аватар
kalata

Škoda Фен²
Мнения: 626
Регистриран на: 03.08.2015, 15:59:41
Репутация: 22
Местоположение: София
Гараж: Octavia Elegance 2.0 TDI-PD DSG

Смяна на патронника на ключа

Мнение от kalata » 30.07.2018, 16:09:12

браво
Излиза, че може да се почисти и смаже, без да се маха волана и еърбъга. Благодаря за информацията. Засега няма да пипам нищо, но ако някой ден не ми хареса как се завърта ключа, ще знам как да действам.


"Ако виждаш дървото, което ще уцелиш след малко, това се нарича недозавиване; ако само го чуваш и усещаш, значи става дума за свръхзавиване" - Walter Röhrl

Потребителски аватар
nicolas

Škoda Мод
Мнения: 140
Регистриран на: 23.02.2015, 18:44:33
Репутация: 2
Местоположение: Geel, Belgium
Гараж: Škoda OCTAVIA 2 TDI, AUDI A4 TFSI
Контакти:

Смяна на патронника на ключа

Мнение от nicolas » 31.07.2018, 22:30:18

Ragabuzi написа:
30.07.2018, 12:57:30
Колега същия филм съм го изживявал и аз,но при мен стана по лесно.Аз свалих само корите под и над волана разглобих патрона на място без да свалям нищо друго.НО Е МНОГО ВАЖНО ДА НЕ БАРАТЕ ВОЛАНА ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ.ЗАКЛЮЧИ ЛИ СЕ ФИЛМА СТАВА ПЪЛЕН.Та при мен така се получи разглобих го на място има едно лостче което се рони и стружките запъват.Смених го малко гресирах и стана като нова ключалката.След това съм правил същото и на друга кола обикновено даже не трябва да се сменя нищо само се почистват стружките смазва се и се получават нещата.Браво за темата, но мисля че няма смисъл от сваляне на волана и целия патрон.
Бреее, изключително интересно как го разглоби патронника на място :)
А клипът който си пуснал е този който аз ползвах, НО патронника му е в ръката! Аз не знам как си направил тази процедура от клипа на място в колата?!



Ragabuzi

Škoda Фен
Мнения: 10
Регистриран на: 29.07.2018, 12:18:08
Репутация: 0

Смяна на патронника на ключа

Мнение от Ragabuzi » 07.08.2018, 06:40:09

Разглабя се много лесно.Щом си го правил не би трябвало да ти е странно.Единствено корите пречат това да се случи на място.При мен и на сеата и шкодата като навия волана се виждаха болтчетата на корите и ги свалих лесно.двете коли бяха 2005 - та година.Не знам как са по- новите.Колега какво като на клипа патрона му е в ръката това не значи че за да се разглобиш трябва да ти е в ръката.Вече си видял че се разглабя отпред.Ако искаш да сменяш целия патрон вече е съвсем друго.



Потребителски аватар
nicolas

Škoda Мод
Мнения: 140
Регистриран на: 23.02.2015, 18:44:33
Репутация: 2
Местоположение: Geel, Belgium
Гараж: Škoda OCTAVIA 2 TDI, AUDI A4 TFSI
Контакти:

Смяна на патронника на ключа

Мнение от nicolas » 07.08.2018, 20:52:53

При блокирал патронник, според мен е мишън импосибъл!



Ragabuzi

Škoda Фен
Мнения: 10
Регистриран на: 29.07.2018, 12:18:08
Репутация: 0

Смяна на патронника на ключа

Мнение от Ragabuzi » 08.08.2018, 12:47:47

Ти си знаеш, но според мен е можело щом веднъж е завъртял да пробваш по опорито.При мен блокира няколко пъти и с напъване пак тръгва и го разглобих.Това което си направил е похвално,но при вече блокирал патрон няма от какво да те е страх да го напънеш той вече е счупен.



Потребителски аватар
SlipX

Škoda Фен
Мнения: 144
Регистриран на: 24.06.2015, 22:34:40
Репутация: 2
Местоположение: Добрич
Гараж: DRAG Bicycle :D

Смяна на патронника на ключа

Мнение от SlipX » 16.07.2019, 15:21:06

Стига да не счупиш ключа... Тогава още по кофти става. При мен блокира преди извествно време. Някак успях да запаля колата. Работи няколко дни и един ден така блокира, че не можех да изгася колата. Проблема беше решен със сваляне на патрона, чупене и премахване на механизма за заключване на волана.



Отговори

Върни се в “Octavia II”