Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Много честа регенерация

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2004г. до 2013г.
gabkata

Škoda Фен
Мнения: 16
Регистриран на: 17.11.2018, 14:00:41
Репутация: 0

Много честа регенерация

Мнение от gabkata » 17.11.2018, 14:18:22

Здравейте колеги,
Сигурно има подобна тема, но съм много объркана и нямам време да чета. От месец, месец и половина карам Шкода Октавия 2 1.6tdi и съм много доволна, но нещо ме гложди и по-скоро дразни и не знам дали е нормално или не. Колата постоянно прави регенерации през ден, през два, вчера направи и днес пак. На таблото не ми свети ауспуха нито чек-а. Ако питате как разбирам, държи около 1000 оборота на място и след като я покарам малко с по-високи обороти се оправя и работи нормално на 800. В началото като я купих ми направи впечатление и даже ходих в два сервиза за мнение, като единия е ЕТ. Казаха, че е нормално, защото я карам предимно в града. Казаха ми по-точно в ЕТ, че в такива моменти не трябва да я гася. Ами то все така се получава, че нямам възможност да я чакам или да обикалям с мръсна газ за да я угася. Моля ви дайте мнение, нормално ли е това, при вас така ли е и какво да правя.

Благодаря ви и поздрави!



Потребителски аватар
Taratajki

Škoda Ентусиаст
Мнения: 795
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 185
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Много честа регенерация

Мнение от Taratajki » 17.11.2018, 15:11:21

А, не мислиш ли, че понеже е по хладно вече и за това държи по високи обороти? Бензиновата ми прави същото, а няма DPF.



gabkata

Škoda Фен
Мнения: 16
Регистриран на: 17.11.2018, 14:00:41
Репутация: 0

Много честа регенерация

Мнение от gabkata » 17.11.2018, 15:44:25

Не колега, не е това. Като приключи с регенерацията оборотите падат на 800. :)



Потребителски аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER
Мнения: 3232
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 690
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Много честа регенерация

Мнение от Цецо75 » 17.11.2018, 15:57:47

На колко километра е колата? И горе долу колко минаваш между регенерациите?

Иначе това е положението, тези коли не са правени за основно градско каране, трябва да се води на разходки и то системно.


"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"
3ти закон на Нютон - след удара , чукът го боли точно толкова СИЛНО колкото и Вашият пръст !!!

gabkata

Škoda Фен
Мнения: 16
Регистриран на: 17.11.2018, 14:00:41
Репутация: 0

Много честа регенерация

Мнение от gabkata » 17.11.2018, 17:03:36

На 160000+ е. Не знам на колко километра ги прави, но знам е много често. Ще гледам за в бъдеще да съм стриктна и да не я гася в такъв мил момент за нея. Много е досадно, ама щом така трябва...
Благодаря и поздрави!



Потребителски аватар
Rangel

ŠKODA MASTER
Мнения: 2584
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 353
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Много честа регенерация

Мнение от Rangel » 17.11.2018, 17:49:23

gabkata написа:
17.11.2018, 17:03:36
На 160000+ е. Не знам на колко километра ги прави, но знам е много често. Ще гледам за в бъдеще да съм стриктна и да не я гася в такъв мил момент за нея. Много е досадно, ама щом така трябва...
Благодаря и поздрави!
... или 1000лв :) и вече няма да има мили моменти :)



Потребителски аватар
odo

Škoda Ludicrous
Мнения: 2133
Регистриран на: 06.08.2015, 14:09:21
Репутация: 164
Гараж: Skoda Superb 3 TSI 4x4
Skoda Fabia 3 TSI 7DSG

Много честа регенерация

Мнение от odo » 17.11.2018, 18:04:13

Rangel написа:
17.11.2018, 17:49:23
gabkata написа:
17.11.2018, 17:03:36
На 160000+ е. Не знам на колко километра ги прави, но знам е много често. Ще гледам за в бъдеще да съм стриктна и да не я гася в такъв мил момент за нея. Много е досадно, ама щом така трябва...
Благодаря и поздрави!
... или 1000лв :) и вече няма да има мили моменти :)
Иииии този въздух го диша и твоето дете ;)



Потребителски аватар
zar

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1182
Регистриран на: 10.08.2015, 13:50:29
Репутация: 90
Гараж: О2 Scout ,Powered by NOx

Много честа регенерация

Мнение от zar » 17.11.2018, 18:06:57

gabkata, Първо според мен,проучи,дали колата не е със "новия дизелГЕЙски"софтуер-ако е правено в Бг.сигурно ще го има в историята на ЕТ.Ако е с него ,това е причината за честите регенерации.При положение,че я гасиш в "мили моменти",колата си продължава регенериране след следващото палене и достигане на условията необходими за това.Днес се закачих за кола с твоя двигател и стария софтуер и последната й регенерация ,беше преди 580км.,а филтъра и беше пълен със само 18гр. сажди.(регенерация започва на 24гр.).


Dieselgate Team member

gabkata

Škoda Фен
Мнения: 16
Регистриран на: 17.11.2018, 14:00:41
Репутация: 0

Много честа регенерация

Мнение от gabkata » 17.11.2018, 19:08:28

Не колега Rangel, има много теми и реклами относно премахване на ДПФ-а, но това не бих го направила макар и за без пари. Относно софтуера не знам какъв е, но едва ли е сменяван. Колата е внос, Италиянка. А относно регенерациите, когато се консултирах в ЕТ ми казаха, че ако ги прекъсвам ще ми се покачи нивото на маслото и тогава ще трябва да сменя маслото отново. И така всеки път. Не знам каква точно връзка има гърнето с маслото в двигателя, но щом човека го казва явно е така.



Потребителски аватар
Rangel

ŠKODA MASTER
Мнения: 2584
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 353
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

Много честа регенерация

Мнение от Rangel » 17.11.2018, 19:24:17

gabkata написа:
17.11.2018, 19:08:28
Не колега Rangel, има много теми и реклами относно премахване на ДПФ-а, но това не бих го направила макар и за без пари. Относно софтуера не знам какъв е, но едва ли е сменяван. Колата е внос, Италиянка. А относно регенерациите, когато се консултирах в ЕТ ми казаха, че ако ги прекъсвам ще ми се покачи нивото на маслото и тогава ще трябва да сменя маслото отново. И така всеки път. Не знам каква точно връзка има гърнето с маслото в двигателя, но щом човека го казва явно е така.
Споко де :), дано нямаш проблеми, които водят до сервиз или да трябва да смениш dpf, че тогава или 1000лв или нова кола, че ще е по-евтино.



Отговори

Върни се в “Octavia II”