Октавия 2 GS 2.0 TDI
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Старата ми любов:
Годината е 2008-ма и съм в ЕТ,купил съм си първата чисто нова кола в живота. Още не излязла от шоурума и веднага се започва с нови джанти. Накрайник за ауспуха Смених фаровете с чисто нови от скаут с лупи и ксенон. Поръчах оптичен боди кит за броните и праговете от Супершкода.
Годината е 2008-ма и съм в ЕТ,купил съм си първата чисто нова кола в живота. Още не излязла от шоурума и веднага се започва с нови джанти. Накрайник за ауспуха Смених фаровете с чисто нови от скаут с лупи и ксенон. Поръчах оптичен боди кит за броните и праговете от Супершкода.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Обаче изглеждаше като джип висока.Отвратително.
Порачах Айбах пружини ПРОкит. И застана добре вече. Махнах катализатора и направих даунпайп тръба. Направих си хибридна турбина.Компресорното колело 52мм,а турбинното сложих от ВБ турбо и разстъргах изпускателния колектор за да се събере по-голямата турбинна перка.
Порачах Айбах пружини ПРОкит. И застана добре вече. Махнах катализатора и направих даунпайп тръба. Направих си хибридна турбина.Компресорното колело 52мм,а турбинното сложих от ВБ турбо и разстъргах изпускателния колектор за да се събере по-голямата турбинна перка.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Турбината става добра.
Компресорния охлюв леко се преработи и той.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Сложих по широк турбопът към колера.
Фи-то на стария и на новия
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Минах през разл. визии.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- audiceco
- Мнения: 857
- Регистриран на: 25.02.2015, 09:57:37
- Репутация: 140
- Местоположение: Добрич
- Гараж: Ford S-max 2.2 TDCI 6-tronic 200 h.p.
- Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Да питам, не ми е ясно, защо фаровете с лупи са от Скаут, стават ли примерно от октавия с такива поръчани или L&K, или непременно трябва да са от Скаут? Може ли да обясниш?
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Защото само от Скаут са с лупи без ксенон. Поради това са сравнително ефтини по 430 или 460 лв бройката.Не помня точно. И на тях се слага ксенона-афтърмаркет. Трябва само са се изправят блендите им вътре,защото иначе заслепяваш този който изпреварваш.audiceco написа:Да питам, не ми е ясно, защо фаровете с лупи са от Скаут, стават ли примерно от октавия с такива поръчани или L&K, или непременно трябва да са от Скаут? Може ли да обясниш?
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Разширих ел. дроселната клапа,защото там е много голямо стеснението.
За целта трябваше да извадя оста,за да може на струг да се увеличи вътрешния диаметър.Оказах се в голям филм обаче.Оста се избива ,след като се отстрани , тапа в технологичен отвор.Като се избие оста разбираш ,че излиза заедно с единия лагер на който лагерува в корпуса.Под лагера има зегер,който ограничава движението на оста и съответно пък вади и лагера при избиване.И после няма как да се набие по никакъв начин.Когато е произвеждано това чудо,са набили единия лагер в корпуса,после са пуснали оста с ограничителния зегер,след което са набили с дорник/ както е поставена оста на мястото си/ и другия лагер, и накрая с точкова заварка са сложили и запоили зъбчатката с писеца.Няма как да се набие лагерчето,защото: - с жълтата стрелка съм посочил растоянието което остава между зъбчатката,тоест тя не може да го набие,а е заварена,не може да се махне и отгоре с дорниче по оста да набием лагера в леглото му.Освен това разстоянието между лагера и зъбчатката с писеца,трябва да се спази,защото под нея има друга зъбчатка ,която пък движи близо до оста-точно в участъка посочен със жълтата стрелка.Мислихме,мислихме и решихме да направим втулка която да е по широка само в долната си част за да може да набие лагера при вкарването на оста,а в горната си част трябваше да е по-тънка за да не пречи на движението на другата зъбчатка.И втулката да си остане там за винаги.
За целта трябваше да извадя оста,за да може на струг да се увеличи вътрешния диаметър.Оказах се в голям филм обаче.Оста се избива ,след като се отстрани , тапа в технологичен отвор.Като се избие оста разбираш ,че излиза заедно с единия лагер на който лагерува в корпуса.Под лагера има зегер,който ограничава движението на оста и съответно пък вади и лагера при избиване.И после няма как да се набие по никакъв начин.Когато е произвеждано това чудо,са набили единия лагер в корпуса,после са пуснали оста с ограничителния зегер,след което са набили с дорник/ както е поставена оста на мястото си/ и другия лагер, и накрая с точкова заварка са сложили и запоили зъбчатката с писеца.Няма как да се набие лагерчето,защото: - с жълтата стрелка съм посочил растоянието което остава между зъбчатката,тоест тя не може да го набие,а е заварена,не може да се махне и отгоре с дорниче по оста да набием лагера в леглото му.Освен това разстоянието между лагера и зъбчатката с писеца,трябва да се спази,защото под нея има друга зъбчатка ,която пък движи близо до оста-точно в участъка посочен със жълтата стрелка.Мислихме,мислихме и решихме да направим втулка която да е по широка само в долната си част за да може да набие лагера при вкарването на оста,а в горната си част трябваше да е по-тънка за да не пречи на движението на другата зъбчатка.И втулката да си остане там за винаги.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Тази дупка вече ми харесва.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Премахнах АГР-а.На негово място накарах,мой приятел стругар,да ми изработи нов детайл.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Окомплектован с разширената ел.клапа остава само да се направи канала за О-пръстена.
Сложих и колектор с по-големи отвори.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Поставих тампони Пауърфлекс.Много голям ефект имаше на задния мост.Много стабилност дадоха отзад!Задължителни са направо.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Следващото подобрение беше да си направя шортшифт по патент на ауди ТТ.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Така изглежда готовия шортшифт.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 11898
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4027
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo ex
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Октавия 2 GS 2.0 TDI
Сложих манометър за налягането на турбото.
Вградих в оригиналните халогени ЛЕД дневни светлини от Фабия РС. Със силен и слаб режим на работа. Светят като дневни,с нощен слаб режим-постигнато чрез препрограмиране и нова инсталация.
Вградих в оригиналните халогени ЛЕД дневни светлини от Фабия РС. Със силен и слаб режим на работа. Светят като дневни,с нощен слаб режим-постигнато чрез препрограмиране и нова инсталация.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
GUNTER SERVICE