Проблем с Octavia 2/105hp

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2004г. до 2013г.
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
c_dimitrov

Škoda Фен

Мнения: 24
Регистриран на: 26.03.2016, 12:51:07
Репутация: 0

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от c_dimitrov »

Привет Колеги,имам следния проблем с Шкодичката
Забелязах че при каране с по малки обороти парното започна да духа по слабо,увеличавам скоростта и оборотите съответно и парното се усилва.
От разширителния съд е изхвърлило малко антифриз единия маркуч(в горната част на радиатора е топъл) а този долния който отива към термостата е студен.По темата разговарях с познати казаха че е духнала гарнитура,направих опит при загрял двигател на 90* махнах капачката на разширителя ако беше духнала щеше да изхвърли антифриза според мен, но нямаше никакво налягане.Ако някой има идея или е имал такъв проблем моля нека сподели.Термостата ли да сменя или да отварям главата?
Благодаря предварително

Аватар
zzankov

ŠKODA MASTER

Мнения: 2766
Регистриран на: 02.03.2016, 08:57:47
Репутация: 82
Местоположение: Враца
Гараж: Шкода Октавиа 2001
AQY
85kW/116 hp

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от zzankov »

А дали радиаторчето не е позапушено?

c_dimitrov

Škoda Фен

Мнения: 24
Регистриран на: 26.03.2016, 12:51:07
Репутация: 0

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от c_dimitrov »

zzankov написа:
15.01.2019, 11:20:40
А дали радиаторчето не е позапушено?
Ще го проверя и него

Аватар
zzankov

ŠKODA MASTER

Мнения: 2766
Регистриран на: 02.03.2016, 08:57:47
Репутация: 82
Местоположение: Враца
Гараж: Шкода Октавиа 2001
AQY
85kW/116 hp

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от zzankov »

Не си писал от къде си.
Колега от Фолксваген форума беше правил машинно промиване.
Към 50-60лв беше цялата музика.
Писа после,че имало ефект.
Друг колега сам прави това упражнение.

c_dimitrov

Škoda Фен

Мнения: 24
Регистриран на: 26.03.2016, 12:51:07
Репутация: 0

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от c_dimitrov »

zzankov написа:
15.01.2019, 11:39:39
Не си писал от къде си.
Колега от Фолксваген форума беше правил машинно промиване.
Към 50-60лв беше цялата музика.
Писа после,че имало ефект.
Друг колега сам прави това упражнение.
От София съм,мисля че парното дори и да е запушено въпросния маркуч от радиатора към термостата няма да е студен,вчера я карах около 40км градско и парно имаше,спрях на място увеличих вентилатора на макс и температурата от 90* за около минута падна на 70*

AUTOCOMPLEX RS

Škoda Фен

Мнения: 245
Регистриран на: 04.05.2017, 17:19:32
Репутация: 18
Местоположение: софия
Гараж: Сервизът се намира на бул. Европа 130 и Анри Нестле.
Обратна връзка:

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от AUTOCOMPLEX RS »

И аз да питам проблема решили се.Защото ако не е с допълнителна помпа мисля че е нормално ,на място да намалява малко и като тръгнеш парното става по силно .

c_dimitrov

Škoda Фен

Мнения: 24
Регистриран на: 26.03.2016, 12:51:07
Репутация: 0

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от c_dimitrov »

AUTOCOMPLEX RS написа:
15.01.2019, 12:08:08
И аз да питам проблема решили се.Защото ако не е с допълнителна помпа мисля че е нормално ,на място да намалява малко и като тръгнеш парното става по силно .
Не е решен проблема

Аватар
ivannov
Мнения: 4
Регистриран на: 01.01.2019, 20:27:54
Репутация: 0
Местоположение: София
Гараж: Skoda Octavia 1.6 tdi

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от ivannov »

Здравей колега,

Ако нощно време на място, на запалени фарове изфорсираш мотора ще наблюдаваш същия резултат, но с фаровете разбира се.
Карай си колата със здраве!

Поздрави

Аватар
GT_power

Škoda Фен

Мнения: 11
Регистриран на: 22.02.2018, 11:03:16
Репутация: 2
Местоположение: София
Гараж: Skoda Octavia Combi '2011, CFHC (CR 2.0 TDI)

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от GT_power »

Колега, малко "off topic" от темата, за което се извинявам, но какво имаш предвид за фаровете? Защото на мен също ми направи впечатление, че на място, когато се изфорсира, фаровете светват по-силно... Това не ми изглежда нормално... Поне при старото ми Ауди нямаше такива флуктуации...

Аватар
ivannov
Мнения: 4
Регистриран на: 01.01.2019, 20:27:54
Репутация: 0
Местоположение: София
Гараж: Skoda Octavia 1.6 tdi

Проблем с Octavia 2/105hp

Мнение от ivannov »

Здравей колега,

Напълно нормално е това, което казах по-горе и това, което описваш ти. На място на запален двигател консумативите черпят ток от акумолатора. Когато изфорсираш мотора, алтернатора (динамото) създава ток и съответно светлините или парното... При движение на автомобила не ти правят впечатление тези неща поради оборотите на двигателя. При парното се усеща най-много, когато е увеличено на макс. При слаби обороти на вентилатора не прави впечатление.

Поздрави!

Публикувай отговор

Обратно към “Octavia II”