Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
NRG

Škoda Фен²

Мнения: 722
Регистриран на: 17.05.2015, 23:02:21
Репутация: 105
Местоположение: Враца
Гараж: Октавиа 3 2.0D

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от NRG »

VALDO написа:
23.09.2019, 22:07:21
Ако бяха други и на мен не ми харесва, но това е бегачка, а това са едни от най- добрите планински пътища за даване на газ, та на мен ми се връзва!
На мен ми мяза, на някое старо ФВ, T модел, облепено. Също и разни кемпери подобни се облепят по същия начин. Ако на собственика си му харесва, ние само може да си споделяме мнението, както и направих.

Аватар
La Furia Roja

Škoda Racer

Мнения: 1910
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Репутация: 137
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от La Furia Roja »

Поздравления за клиповете.

1. Поларът много добре и точно си мери.
Дава 455-460к.с. колата от клиповете, което ако се настрои на CV вместо HP ще даде цифри около 460-467.
На Диното даде 485 CV, но както многократно съм писал, Диното дава коригирани данни, спрямо атмосферните условия.
Тоест мощност в идеалния вариант на съответния метод. По ДИН или САЕ или ЕСЕ и т.н.
Явно с високите Октани и до 490-500к.с. може да стане, но там си трябва Щатско гориво Съноко например. Нямаме тук такива.



2. При Нютоните цифрите са макс 475Нм, което аз видях. Сравнено например с АПРа , имаме 40-45Нм по-малък въртящ момент.
Това е нормално, защото при този Стейдж мощността идва във Високите и там нещата се получават от Цифрата на Оборотите, а не от въртящия момент.
При по-малките Стейджове имаме повече Нм на по-малките обороти и така става Пауъра.

Тук е обратното. То за това Стейдж 4 е с по-малко сила в ниските и средните, а Стейдж 2 и 3 са по-слаби във Високите.

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7857
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 812
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от BlackPearl »

И така, уважаеми зрители.
За който все още не е разбрал, а е следял темата за тунинг.... , миналия месец на 20.09 правих ЛОГОВЕ и на 100 октана настройка - 3 на SPS, колата прави детонации. На 98 беше ок.
Днес, реших и аз като Сами , по баир нагоре (с изключен първо климатик, после с включен) , да я пробвам пак на 98, след драмите във форума.
КОЛАТА ПРАВИ ДЕТОНАЦИИ!
Вижда се явно, че НАШИТЕ КОЛИ, с нашите горива и СТЕЙДЖ 3 и СТЕЙДЖ 4, всички трябва да са 97 настройка.
Не се ли превишава IGNITION TIMING над 6..... ЛУНАТА СПИ!!! Превиши ли се, видно от файловете, след 7-8-9, започват детонациите!!!:

Всички логове са направени с ШЕЛ В ПАУЪР- 100 ОКТАНА! Резервоар- на 50%.
SPS на позиция 3- 100RON - равен път
iskren100ron.zip
SPS на позиция 2 - 98RON по баир нагоре
LOG-01-IDE00021_&iskren98- 2 position.zip
SPS на позиция 1 - 97RON по баир нагоре
LOG-01-IDE00021_&Iskren 97 - 1 position.zip
Виждате, че под ТОВАР , тайминг аджъстмънт на настройка - 100 отива към 9, на настройка 98 - отива 8.5, а на настройка 97 е ДО 6 . СТИГА до 5.5.

И така, колата е на позиция 1 и реших да замеря 1хх-2хх, да я видя как се държи.
Навън- 8-9градуса. Резервоар на 45-50%.
Същата отсечка на която бяхме със Сами вчера (леко има денивелация).


Резултати:
1рън - 7.762
2рън- 7.764

Колата е супер така.... И аз, като Милчо и Сами ....си мисля, че на 98 (хем не съм максималист) карам тупалка.
Справка: С 98 - правя около 7.8/8.2 , един път 7.7 и нещо.
На настройка 100 - колата даде 8.0 и 8.4

Ето и замерките от QSTARZa:
71867907_1912047762273851_4804912671474319360_n.jpg
72325384_447833635838031_5336848472777687040_n.jpg
72707899_389075591761246_4331977806578712576_n.jpg
71907467_545125129566916_612115964477046784_n.jpg
Знаете ли, кое е най-хубавото от цялата ситуация. Че вече, знаем какво караме и как, а@Performance99, ще знае ЗА БЪДЕЩИ клиенти с нашите сетъпи или сходни, на коя позиция трябва да настройва суйтча, без значение с какво гориво ще си карат клиентите колите!

Поздрави!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

optimax

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1009
Регистриран на: 16.02.2018, 00:25:01
Репутация: 95
Гараж: Шкода Октавия 2 Комби 1.9тди 4х4
Фолксваген Пасат комби 2.8 V6 4моушън

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от optimax »

Пуснах звука....и припаднах [smilie=sarcastic.gif] Браво!

Аватар
Цецонол

Škoda Racer

Мнения: 4371
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1403
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от Цецонол »

Браво,
С файла за 97 си е най-добре .
Най-много коне,
Балансирано тегли и няма никакви детонации.
А и времената го показват
[smilie=music.gif] [smilie=hunter.gif]
Взема да направя утре за спорта на 95 файла лог [smilie=sarcastic.gif]
Изображение

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7857
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 812
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от BlackPearl »

Вчера имаше и профилактика на филтър, тръбата която влиза в турбото и DV+ клапан.
Клапанът ( е препоръчително) на година, да се извади, почисти и смаже.
Ето какво му беше положението при мен, след 2 години каране:
71597222_570137430416948_3764370510880702464_n.jpg
71948279_649219318898426_7381025319651639296_n.jpg
72544916_394336308155775_6879827658687905792_n.jpg
Изчистих го, смазах го и :
71866090_952559141772952_5740901923490365440_n.jpg
Почистих си и филтъра, но нямам снимки. За пробата снощи, сложих стария- където не го ползвам.
Беше се схумнал (станал малко по-малък), понеже стоя 1 година в кашона сух, беше хванал и малко мухъл.
Смазах го и отидох така да тествам.
Ще си сменя филтрите пак тези дни.
Този е почистен, остана само да го омасля.
71914740_660228111132439_6838424989998252032_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Аватар
lubomirov1985

Škoda Мод

Мнения: 3111
Регистриран на: 24.02.2015, 15:07:21
Репутация: 221
Местоположение: София
Гараж: 1. Mercedes - Benz W164, Edition 10 - 320 cdi 4matic
2. Land Rover Freelander 2.0 TDI

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от lubomirov1985 »

Гега, много си луд! Евала - всичко се прави педантично! [smilie=kiss3.gif]
Бирата е божествена напитка!
Доставя ти удоволствие и когато влиза и когато излиза!

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7857
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 812
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от BlackPearl »

И така,
Предната седмица имаше питане за Супърб, за една вибрация и как да се откриела.
[smilie=sarcastic.gif]

Който знае и е чел, когато ходих в Бургас и замервахме с Цеката, от как се качи той в колата и се появи (просто съвпадение) една досадна вибрация.
Да си припомним:


И така, аз обичам да си карам без музика (понякога) и не пускам духалките като цяло силно. Тогава, тази вибрация се чува. Появява се до 60-80, на по-ниски обороти, като се подаде газ и изчезва.
Направо ме убива. 2-3 пъти излизам, карам, слушам, няма и няма. Вземам авер, той кара-аз слушам, обратното...
Колан разтягах, гледах закопчалката му. Седалки мърдах, задни закопчавах, откопчавах...

И накрая, влизам в нета, пиша си за проблема в гуГлето [smilie=sarcastic.gif] и излизат, оле-мале.
За това , почвам проба грешка и по-метода на изключването.
Звукът идва някъде около пасажерската врата или назад, не мога да преценя.
И се почна- жабка свалих, гледах, отстрани свалих капачето на таблото (там съм боднал антената на навито)- няма и там.
НЕ МИ СЕ МАХА КОРА НА ВРАТА.

За това, почнах по другите неща, къде бай англичани са писали.
1- лост на седалката (вдигане-сваляне). Като цяло няма нищо, но ще гледам.
2- Тошето ми каза за ключалката - увих я, да видим
3- 2-3ма се оплакаха, същите симптоми, скоба на горивопроводите.
Айде, избоцах я и нея, слагат се такива подложки за мебели, между нея и колата.
4- след като бях легнал долу, пластмасата която покрива опорната точка ...и на нея подложих и увих "ухото".


Да видим , какво ще излезе. Не съм ходил още да карам [smilie=sarcastic.gif] .

Разбира се, това на дръжката и на ключалката е МОМЕНТЕН вариант. Карам, ако няма нищо, махам и слушам. Ако излезе, че е било от някое от тях(в което не ми се вярва), тогава ще мисля. [smilie=sarcastic.gif]
80602332_650115522464077_8741383269230051328_n.jpg
Долу, опорните точки.И на тях меки подложки и увих ухото.
80622597_2456438661149136_6422295268070260736_n.jpg
И, сега ако не спре, направо....свалям кората на вратата!
Ето и клипове: Преди и след слагането на "подложките" на скобата за горивните маркучи.



П.С: Калата сега/днес ми сподели, че и при него се появила същата вибрация. Ама не казва, кекемек с кемекек.
Вика: Гледай там, намери го, да го оправя и аз после.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7857
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 812
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от BlackPearl »

Разчистих темата.
Накратко, да се поясни:
- кора на вратата: Проверена, не е тя. Отново ще я махам обаче, да я разгледам пак (след време) и евентуално да и избоцам изолация.
- жабката и зад нея всичко е проверено
- капак на таблото (отстрани към вратата)
- А колонка
- останалите типични работи като : седалки, подлакътник, горе "чекмеджето" за очила - всичко е проверено
- всички пластмаси около вратата и под колата

Остана да проверя:
B колонка и отново горивопроводите под колата

Четейки и търсейки инфо, оставам с впечатлението, че са горивните тръби.
Отново ще ги гледам.
Калата ми прати клипче на неговата кола: 1 към 1 е спрямо моята.

Звукът/вибрирането се чува до 60-80км, като не си натиснал газта или при ниски обороти, когато се натисне и изчезва.
Вече на по-висока скорост го няма.
Отделно,когато е пусната музиката- не се чува. [smilie=sarcastic.gif]
Няма къде да отиде, ще му видя сметката. [smilie=music.gif]
Изображение

Аватар
Kaloyan_vRS

Škoda Racer

Мнения: 498
Регистриран на: 27.01.2017, 10:00:57
Репутация: 245
Местоположение: Sliven
Гараж: Octavia 3 vRS TDI DSG

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от Kaloyan_vRS »

Ето това открих при мен [smilie=kiss3.gif]

Skoda Octavia vRS TDI DSG-Revo Stage1 228ps.470Nm
Air Filter Revo
H&R от червената фурия +20кс
DSG Stage 2+ TVS engineering
Revo Carbon Series Intake Kit MQB 2.0TDi CR

by PERFORMANCE99 Tuned and DSG-doctor BG

Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”