Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8420
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1179
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от bega4kata »

ЕНа мноо болна.... собственика още по-болен [smilie=sarcastic.gif] Кълвач имала някъде се загнездил.
Revo stg3

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7857
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 812
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от BlackPearl »

Каква поредна драма...
Добре, че беше чичо Сами, да свърши работата.Има ухо за вибрациите. Имаше и доста варианти. Май-май....има доста опит [smilie=sarcastic.gif] .

Както знаете, тази вибрация ме убиваше. Беше се загнездил някакъв кълвач, явно Цецо го е докарал директно от Чернобил 2 (ДУГА).
Понеже аз явно съм хал хабер, чувах го от вратата ( и Сами от там чуваше първоначално). Махнах почти всичко, после жабка, кори, медия махах, климатроник, под централната конзола страниците.
Счупих някоя и друга щипка, но Иван от ЕТ Бургас ми изпрати всичко необходимо като ремонтен комплект.
Лягам наобратно, главата под жабката и слушам.
Еййй, чува се, все едно е до ухото ми. И от ляво и от дясно, не мога го хвана. Ужас!
80805648_609930863087098_4096800099122806784_n.jpg
81521943_738356089989052_4749985408467599360_n.jpg
81573788_536046277000271_3275383205716295680_n.jpg
Колонката също я бях махнал. Отдолу - бях махнал корите, на горивопроводите бях сложил от тези гъби, бях проверил щитовете , даунпайпа, генерацията.
Няма и няма....
Какво ли не гледах, какво ли не четох. Като напишете Octavia 3 vibration (rattle) и жална ни майка.
Има хора, от шоурума още се почва.
Толкова много варианти гледах и опитвах. Кутията на поленовия също, не иска и не иска.

За това, чух се с бай Самун, вика ми : Още ли не си го оправил това, ела да слушаме.
2ма човека, особено един с опит е по-добре от само един хал-хабер.
Отидох, бай Самун веднага беше подготвил 3-4 варианта, знаеше и къде да пипа. Явно има опит.
Иначе, ИМА СТЕТОСКОП и той, пригоден за автомобили. ЛУД Е!
След много каране, махане на медията пак, натискане и бутане из зад таблото, вратата и тн. , накрая спряхме, вдигнах аз оборотите на нивото на което вибрира, Сами отново излезе навън, вдигна капата и взе да бърка из мотора.
Преди това беше махал кора на чистачките, гледаше вътре , генератора (звуков), но нямаше успех.

И...открихме кълвача:

Оказаха се горивопроводите, но не под колата, а в двигателния отсег.
кълвач.jpg
Тук пластмасата е свалена и Сами взе една изолация за климатици, но после я махнахме.
кълвач4.jpg
Вибрираше едната тръба в пластмасмасата, която ги обгръща.
ХЕМ, те вътре имат ушички и са ЩТРАКНАТИ в тази пластмаса.
Добре, че освен @bega4kata, и аз бях подготвен с изолационен материал и мъхесто тиксо.
Използвахме малко от изолацията и налепих 2 от стените, където контактуват с горивопроводите.
кълвач2.jpg
кълвач3.jpg
Сами го монтира обратно и се прибрах.
ООООО, КЕФ.
Още като карахме и Сами първо не можеше да го чуе, като о чу и припатка: Ооооо, много гадно човек, не се издържа.
Мен питаш ли ме!
Като го откри и му дадох един парцал да сложи там и покарахме за пробата и пак вика Сами: Оооо тишина, голям кеф!

Утре ще и ударя една баня и ще монтирам всички елементи.
Че, без жабка, без кора на вратата и след 100км. ветровете си правят генг-бенг парти!

Благодаря отново на @bega4kata, . Голям си е! [smilie=kiss3.gif]
Цуни-гуни, гуп-гуш, ко да та правя! [smilie=sarcastic.gif]
Следващият път- директно при него, без да махам нищо и да си играя.
Но пък, беше добър тренинг. Доста неща отделно си вибрират минимално, не се чуват, но при свалени елементи и каране, се усеща, че играят.
И за тях ще се погрижа утре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8420
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1179
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от bega4kata »

Майтапим се, ама беше много нервен и много лошо гледаше като пристигна днес.
Но аз го разбирам напълно де. Много изнервящо нещо за един педант на тема автомобили е това.
Като тръгваше, вече беше усмихнат Тати [smilie=kiss3.gif]
Revo stg3

Аватар
Цецонол

Škoda Racer

Мнения: 4367
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1403
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от Цецонол »

Няма нищо по-дразнещо от паразитни шумове в колата.Направо откачам и приготвям Малкото Брадва за всеки случай..........
Това е и причината да спра да купувам Комбита, все има нещо да поскърцва да потраква и откачам.
Браво, че сте се справили. браво
Изображение

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7857
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 812
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от BlackPearl »

Отдавна имах един "трън" в очите и това бяха дисковете.
Не се "светнах", като бай Самун и не ги бях боядисал в началото, тертиплийски подходи той, аз се изложих!
И нали все я мия и поддържам, взеха да ръждясват, направо ме убиваше да ги гледам!
Мислех, да си взема 2 компонентни, но са доста пари, само заради визия - не си заслужаваше и предвид моите километри, не е оправдано.
Иначе, доста време гледах тези:
Изображение
Има групи във фейса и сайтове, излизат страхотни оферти от РС апарати, дори и с дискове, но аз съм доволен от спирачките. По начина по който карам са ми напълно достатъчни. Не ми се слагат големи апарати, фланци после за джантите НЕ ИСКАМ!
И така, направиха ми хубава оферта за "геги" отново и избоцах.
Вагбремтехник сега са с ново (черно)покритие (поне така твърдят) точно заради това, че със старото много ръждясвали.
Отделно, пръснах още веднъж с черен спрей за висока температура и ги изпекох във фурната.(на 100 градуса - 20минути всеки)
Онзи ден ги сложих, нали съм неграмотник- попритесних пак Тодор(него доста пъти) и бай Самун, че при мен, нали съм пишман майстор все някое дърво излиза, но като цяло- всичко стана тип-топ (още не съм я карал). Бях си взел инструмент за апаратите (буталата), бащата го видял и вместо да си стои в гаража,да вземе да го зафитири в едната спалня в офиса, да я заключи и заминал на почивка , а ключа в него. [smilie=sarcastic.gif]
На супортите им извадих болтовете и ги смазах, Иван от ЕТ Бургас ми прати нови болтове , че за задните по книга ги дават да се сменят.
Изображение
Голям зор за развиване и завиване (Предни- 200НМ , задни на 90НМ и 90градуса).
Лошо е когато човек няма канал или подемник, а работи само с крик.
Сложих нови накладки АТЕ Ceramic , старите бяха на около 40-50% предни и около 60% задни, дори бях изненадан, че толкова са заминали за 15хил.км.
Дисковете (старите) са като нови, нямат ръбове, тях ще си ги изтъркам и ще ги пръсна , да станат и те "като нови".
Този път ОБЪРНАХ "гегите" обратно. За предните, няма значение как ще се сложат, такава им е вентилацията- позволява го.
Задните дойдоха обаче с дирекция, чиято посока е - на гегите краищата да отиват първо към накладката.

Остана само да покарам и да ги изтъркам.Да видим какво ще стане! [smilie=sarcastic.gif]
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8420
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1179
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от bega4kata »

Точно така, не заслужаваше тази кола да има ръждиви дискове. Всичко топ перфектно, а дисковете с ръжди.
Поздравления.
Revo stg3

Аватар
lubomirov1985

Škoda Мод

Мнения: 3111
Регистриран на: 24.02.2015, 15:07:21
Репутация: 221
Местоположение: София
Гараж: 1. Mercedes - Benz W164, Edition 10 - 320 cdi 4matic
2. Land Rover Freelander 2.0 TDI

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от lubomirov1985 »

Браво, кълвачи - луди сте! И аз ще трябва да се заема с това при смяната на гумите [smilie=hunter.gif]
Бирата е божествена напитка!
Доставя ти удоволствие и когато влиза и когато излиза!

Аватар
TSI-LK

Škoda Фен²

Мнения: 470
Регистриран на: 08.12.2017, 14:48:16
Репутация: 202
Гараж: TSI EA888 gen 3

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от TSI-LK »

Тя тая кола заслужава и други апарати и размер дискове, но това е друга тема ...

Аватар
The Hooligan

Škoda Racer

Мнения: 4582
Регистриран на: 28.02.2015, 15:36:25
Репутация: 299
Местоположение: София
Гараж: FreakOBoost

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от The Hooligan »

Е ти какво искаш бре! От 0-200 за 10 сек и да не си износва накладките... [smilie=sarcastic.gif]
Ей, с ръждата ща прррръсна!

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7857
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 812
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Octavia MK3 vRS - BlackPearl2 (Сандъкът на Мъртвеца)

Мнение от BlackPearl »

Да свършва тази пандемия, да отворят границите, че Юли сме на Tour.
Колата сега стои в гаража, кара се 2-3 пъти в седмицата след работа и така.
Пристигна и един "подарък" за нея.
@todor87, понеже е лош човек и подстрекател....преди време ми беше пуснал едни линкове.
Гледах ги аз- едни сравнения и тн., а и освен това ми подсказа (да се сетя), че ЕТР-а като е изпилен трябва и инлет тръбата да е пилната.
Рево имат, но имат само адаптор за тяхната силиконова тръба- не ме кефи.
Много грубо им стои тръбата и е на гънки, а за маслените пари се захваща със скоба.
Изображение
MST имат такъв кит,с коляно за хибридна турбина (води им се V2), но все НЕ е в наличност. 2-3 пъти им писах мейли и ми отговарят, че чакат количества до 2-3 седмици.
Една вечер Тошето ми пусна един линк в И-бей, където пишеше (последна бройка). Хич не се и двоумих, а направо поръчах.
И.....след доста време чакане, пратката пристигна. [smilie=sarcastic.gif]
Доста добро качество на пръв поглед, хубаво опакована, инструкции. С подаръчета: магнит, ключодържател, ароматизатор, стикер (до сега толкова ларж не съм срещал) :)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Входът към ЕТР турбината сега е 53, а на CTS тръбата в момента с която съм трябва да е 48.
Като ги сменям, ще измеря и ще пусна снимки за сравнение.
Иначе, ето от сайта- за ИС38 турбина, спрямо хибридна турбина как е тръбата.
Изображение

Ще видим, дали ще окаже някакво влияние. Като се вдигнат мерките с КППтата ще изляза да я настъпя и да замеря.
Изображение

Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”