1.8TSI 180hp

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 4850
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 885
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

1.8TSI 180hp

Мнение от Цецо75 »

Това е 30% градско. И ако градското ти е по Цариградско... обяснимо нямаш проблеми. Говоря за наистина градско каране и висене в задръствания, както и каране на къси разстояния (което всъщност е основния проблем). Тогава просто физически е невъзможно да нямаш проблем, защото колата не може да загрее достатъчно да си прави регенерациите. Отделно нафтата дето се излива в маслото с всяка регенерация, повишения разход на гориво заради регенерациите, досадата да прави регенерации в най-неподходящия момент...

Тя и колата ти е нова, има време, като обърне 100-150к тогава пак ще си говорим.

Пак подчертавам ДЕБЕЛО, говорим за ГРАДСКО каране.
Бееееее.....

Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 3232
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 419
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

1.8TSI 180hp

Мнение от Rangel »

Живея в Овча Купел, работя на Борис и Околовръстното - 10 мин., макс 15 ако има много задръстване.
Повече от късо разстояние, но че е на малко километри си прав.

Rangel

ŠKODA MASTER

Мнения: 3232
Регистриран на: 19.03.2018, 17:21:48
Репутация: 419
Гараж: Superb 3 TDI/140 kW/190к.c./7DSG/4х4

1.8TSI 180hp

Мнение от Rangel »

Rangel написа:
18.01.2019, 09:57:20
Живея в Овча Купел, работя на Борис и Околовръстното - 10 мин., макс 15 ако има много задръстване.
Повече от късо разстояние, но че е на малко километри си прав.
Малко се отклоних, но и аз съм за бензина градско :).

ecm

Škoda Фен

Мнения: 25
Регистриран на: 17.01.2019, 16:29:28
Репутация: 2

1.8TSI 180hp

Мнение от ecm »

Тук първата част е същата, като цитираното от колегата Bondo по-горе, но втората е по-интересна, където пише за проблемите на трите генерации мотори. Изглежда на 3 е останал само проблемът с веригата, и то потенциално не толкова често срещан като при 2:

http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118

ecm

Škoda Фен

Мнения: 25
Регистриран на: 17.01.2019, 16:29:28
Репутация: 2

1.8TSI 180hp

Мнение от ecm »

Тук, на страница 4 започва да става интересно с течовете заради RMS (rear main seal):

https://forums.vwvortex.com/showthread. ... -yet/page4

Чудно обаче броят на оплакалите се дали е достатъчно голям, за да буди притеснение, и също така дали това не е проблем само на версията за Северна Америка.

fancko

Škoda Фен²

Мнения: 337
Регистриран на: 06.05.2017, 10:57:04
Репутация: 33
Местоположение: София
Гараж: О3 FL 1.8 TSI 7DSG

1.8TSI 180hp

Мнение от fancko »

На кое казват RMS , гледах снимки, това е уплътнение на края на коляновия вал ли ?
Извините техническия ми български :)

ecm

Škoda Фен

Мнения: 25
Регистриран на: 17.01.2019, 16:29:28
Репутация: 2

1.8TSI 180hp

Мнение от ecm »

Посоченият теч може ли да се установи визуално само отгоре, или трябва и отдолу да се гледа колата?

Аватар
Баш Майстора

Ретро Škoda

Мнения: 1712
Регистриран на: 25.02.2015, 22:29:04
Репутация: 96
Местоположение: Плевен
Гараж: Шкода120L-52hp,
Обратна връзка:

1.8TSI 180hp

Мнение от Баш Майстора »

Само от долу и като гледам снимките,може така да си кара во веки.Дребна работа е.Дори няма да капне на асвалта,според мен.Педантите ще ги дразни,макар,че дори да се смени семерината,след 5к км много вероятно пак ще е същото..

Аватар
skodko

Ретро Škoda

Мнения: 1414
Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
Репутация: 130
Местоположение: Бургас/Чирпан
Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
Обратна връзка:

1.8TSI 180hp

Мнение от skodko »

По български- семеринг колянов вал. Интересно при нас нито една не сме имали с такъв проблем, а при дизелите редовно текват откъм ангренажа.
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!

Motorhead

Škoda Фен

Мнения: 233
Регистриран на: 26.01.2018, 22:59:15
Репутация: 14
Гараж: Октавия 3

1.8TSI 180hp

Мнение от Motorhead »

В какъв диапазон е нормалната работна температура на дв.масло за този двигател?
Нека който я следи да сподели.

Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”