1.8TSI 180hp

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8393
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1162
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

1.8TSI 180hp

Мнение от bega4kata »

При мен подсказката, изобщо не съвпада с моето усещане. Нито при дизела(Тигуана), нито при рс ката.
Revo stg3

Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 4798
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 877
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

1.8TSI 180hp

Мнение от Цецо75 »

Като карам по подсказките имам чувството че мотора ще повърне. Буквално.
Бееееее.....

Аватар
Pijomir

Škoda Ludicrous

Мнения: 1836
Регистриран на: 02.12.2017, 22:41:37
Репутация: 231
Местоположение: София
Гараж: VW Polo 1996г./ O3 FL 1.4TSI Style 2018г.

1.8TSI 180hp

Мнение от Pijomir »

7 години карах дизел, та поне половин година се осланях на подсказките, ама сега спрях и разходът ми се вдигна... [smilie=sarcastic.gif]
„Времето е наркотик, твърде много от него убива.“

Аватар
stefan L

ŠKODA MASTER

Мнения: 3037
Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
Репутация: 158
Местоположение: sofia
Гараж: Superb 2.8 /ex Octavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service /Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/530 xd lci powered by Gunter Service

1.8TSI 180hp

Мнение от stefan L »

bega4kata написа:
06.03.2019, 21:51:01
При мен подсказката, изобщо не съвпада с моето усещане. Нито при дизела(Тигуана), нито при рс ката.
Защото ти е доста "по-дълга" кутията.
На Шкодата нямах подсказки и ако трябваше да поддържам скорост, карах на много ниски обороти, но ако трябваше да се ускорявам, оборотите бяха много по-високи. Т.е. не може да има универсална рецепта за обороти на превключване. Всичко е споредзависи [smilie=pardon.gif]
-грешно - правилно
-предстой - предстоИ
-найстина - наИстина

човекът коЙто (ед.число) / хората коИто (мн.число)
някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
батерия (ед.ч.) / батериИ (мн.ч.)

Angmar
Мнения: 1
Регистриран на: 22.08.2019, 22:26:43
Репутация: 0

1.8TSI 180hp

Мнение от Angmar »

Motorhead написа:
22.01.2019, 23:30:30
В какъв диапазон е нормалната работна температура на дв.масло за този двигател?
Нека който я следи да сподели.
На 1.8 tsi при мен е между 98 и 103 градско, според зависи дължината на маршрута.
Извънградско съм го виждал и до 112 да стига.
Говорим за Кастрол едж 5w30. По спецификации всичко до 120 е идеално. Не е хубаво обаче да НЕ вдига 100, защото ако има малко влага, няма да може да се изпари (от чуждите форуми акъл).


Аз да питам някой чипвал ли е мотора с ръчна кутия, която я дават до 250 нм? Как се държи кутията и може ли да се мапне ограничаване на въртящият момент на първите 3 предавки примерно?

flatmo
Мнения: 2
Регистриран на: 01.08.2018, 15:27:21
Репутация: 2
Местоположение: Варна
Гараж: Octavia 1.8TSI '18

1.8TSI 180hp

Мнение от flatmo »

И аз да се разпиша в темата. Моята О3 комби 1.8 TSI 6M я купих 06.2018 (произведена 03.2018)
Първото масло го смених на 6000км. не беше мръднало от максимума. С второто масло съм минал още 9000км от които 4 са градско и 5 извънградско. Скоро вадих щеката и не се забелязва да е мръднало. Според борд компютъра при такова каране ми остават още 10К до смяна или 120дни. Определено в града за всеки 100 изминати маха по 1000км от оставащите.
Един приятел си взе неговата 1.8 7DSG няколко месеца преди мен. При него първото масло беше започнало да намаля след като подмина 12000км.

Разхода ми в града варира между 9 и 11/100 в зависимост дали съм в малките централни улици или по булевардите. Извънградско Варна - София с 4 човека и климатик 6,4/100 със средна скорост за цялото пътуване 95км/ч. Варна - Разград е 6,8/100 но средната скорост е 110км/ч. При средна скорост около 70-80км/ч т.е. без магистрала разхода е около 5,8/100. Сипвам основно 95 V-Power.

Единствения недостатък, който съм намерил за момента, е че при студен старт винаги се чува едно метално стържене за около 1 секунда. Аз го свързвам с времето докато вдигне налягане на маслото...
При топъл старт такъв звук няма.

И аз като колегата Angmar се чудя за чипосване.
До колкото разбрах мотора има 3 модификации като механична разлика няма. Парт номерата на турбото и дюзите са едни и същи.
CJSA (250NM 1250-5000rpm/132KW 5,100–6,200) слага се на Октавия, Леон и Голф с предно предаване ръчна 6M кутия или 7DSG както и на Суперб и Пасат със 7DSG на предно предаване. Ограничението е заради скоростните кутии. И ръчната и автоматичната поемат до 250NM.
CJSB (280NM 1350-4500rpm/132KW 4,500–6,200) слага се на Октавия, Леон и Голф 4х4 6DSG
CJSC (320NM 1450-3900rpm/132KW 4,000–6,200) слага се на Суперб и Пасат с ръчна 6M. На тези им слагат друга скоростна кутия и няма нужда от скопяване на двигателя.

Братушките са писали, че успешно са флашнали Октавия 7DSG със софтуер от Октавия 4х4 6DSG т.е. от CJSA към CJSB. При, което се забелязала разлика в ускорението но кутията почнала да се чуди какво да прави при ниски скорости с малко натоварване и върнали оригиналния софтуер.

Мен най-вече ме интересува дали може да се флашне карта от Супърб с ръчна кутия т.е. CJSC на октавията. Както хората обичат да казват "заводски тунинг! всичко е оригинално" [smilie=sarcastic.gif]

И след това идва въпроса колко ще изкара съединителя и кутията 02S като се срещне лице в лице с 320NM.
Не случайно на дизелите на vRS и на Супърб слагат 02Q. Предполагам, че при повече желание може и това да се организира.

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8393
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1162
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

1.8TSI 180hp

Мнение от bega4kata »

Такива схеми, от една, да флашваш на друг модел ги забрави :)
Revo stg3

flatmo
Мнения: 2
Регистриран на: 01.08.2018, 15:27:21
Репутация: 2
Местоположение: Варна
Гараж: Octavia 1.8TSI '18

1.8TSI 180hp

Мнение от flatmo »

А какво правим в този случай?
Revo Stage 1 - 350NM/162kW т.е. колкото на първите vRS-и?

Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 2377
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 494
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

1.8TSI 180hp

Мнение от todor87 »

Ами караш си, не е кой знае какво [smilie=pardon.gif]
Изображение ECU Stg.3
Изображение TCU Stg.3

Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”