Проблем при запалването

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
muumyy
Мнения: 4
Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Гараж: Шкода Октавия 2014

Проблем при запалването

Мнение от muumyy »

Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително! :)

Аватар
PRO

ŠKODA MASTER

Мнения: 6990
Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
Репутация: 455
Местоположение: Бургас
Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC

Проблем при запалването

Мнение от PRO »

Акумулатора как е?
TSI Team

Аватар
muumyy
Мнения: 4
Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Гараж: Шкода Октавия 2014

Проблем при запалването

Мнение от muumyy »

Не съм го сменял, майстора го замерва и каза, че е добре, ако беше слаб трябваше да има затруднение при завъртането при запалването. Тя върти без проблем, когато запалва трудно от 5-6 сек. въртене.

NRG

Škoda Фен²

Мнения: 722
Регистриран на: 17.05.2015, 23:02:21
Репутация: 105
Местоположение: Враца
Гараж: Октавиа 3 2.0D

Проблем при запалването

Мнение от NRG »

Няма никакви проблеми, коментирали сме го. Необяснимо е общо взето. Лично аз, ако при стартиране задържа ключа (напънат в крайно положение - стартер) имам чувството, че веднага пали. Ако просто чукна на крайно положение и пусна ключа, имам чувството, че колата по дълго върти докато си запали.

Аватар
VALDO

Site Admin

Мнения: 2858
Регистриран на: 13.02.2015, 14:18:52
Репутация: 109
Местоположение: Bayern
Гараж: Škoda Octavia L&K 1.8TSI DSG
Yamaha Neo's 4
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от VALDO »

Този проблем, да не е от БГ чудната нафтичка?!

Аватар
muumyy
Мнения: 4
Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Гараж: Шкода Октавия 2014

Проблем при запалването

Мнение от muumyy »

Уви не е, защото съм в Германия :D

Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

muumyy написа:
29.12.2018, 22:27:08
Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително! :)
И аз съм със същия проблем. При мен се появи ноември, малко след смяната на филтрите в ЕТ.
....
Преди това палеше от раз - завъртам си ключа и след като изгасне лампата за подгревните свещи, автоматично си палеше с първото завъртане на стартера дори и при -10 градуса.
Днес ми го направи номера при +10, което ме вбеси. [smilie=ireful1.gif]
.......
Забелязах обаче, че има подобрение когато се изчакат всички лампи да изгаснат и тогава да се завърти ключа.Тогава пали от второто завъртане на стартера.
....
Който казва, че е необяснимо явление, не е прав, защото вариантите са два:
1. Помпата да подава гориво със забавяне.
2. В системата да има въздух.

За уточнение Шкодата е ноември 2016, 2.0TDI 150 кс, с ръчна скоростна кутия на 26000км.

Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 2393
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 502
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Проблем при запалването

Мнение от todor87 »

Advokaat, а защо не се обърнеш към ЕТ отново?
Изображение ECU Stg.3
Изображение TCU Stg.3

Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

Защото съм изправен пред дилемата дали да не скъсам гаранцията. [smilie=hunter.gif]
Дори и да ги посетя, ще я приемат и закачат с кабелчето. Там няма да покаже грешка, защото всички уреди работят и на никого няма да му се занимава да замерва за колко време помпата подкачва и дали системата е херметизирана.

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7857
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 812
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от BlackPearl »

След като колата е в гаранция, ти си клиент и след като представиш проблема, те са длъжни да ти обърнат внимания.
Да кажа и за акумулаторите.
Октавия си има опция да се провери за 5 секудни: Ето :
Почти всички Октавии я имат (без най-ниските нива).

Падне ли около 40% и тн. - има проблеми. Ако е ОК показва масово 70%.
Изображение

Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”