Проблем при запалването

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
димон

Škoda Фен

Мнения: 138
Регистриран на: 23.02.2015, 18:40:40
Репутация: 5
Местоположение: Казанлък
Гараж: TDI PD

Проблем при запалването

Мнение от димон »

Стария TDI помпа-дюза пали на 1/4 оборота. Никога двигателя не завърта цял оборот, дори да не се чака подгрева ( ако е над нулата). При него обаче помпите за високо налягане са механични. При вашите (новите) мотори CR помпата за високо налягане мисля, че е електрическа. Да не би оттам да идва забавянето на запалването - докато се повиши налягането от помпата в рейката ?!!

Аватар
Taratajki

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1287
Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
Репутация: 304
Местоположение: София
Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi

Проблем при запалването

Мнение от Taratajki »

При мен се случва веднъж на 100 запалвания, да върти доста. Климатичните условия са без значение. Колата е Octavia 2.0 2017 FL .
Винаги паля по един и същи начин, завъртам ключа и го пускам, тя си пали, когато е готова. Първият случай колата беше на 2000 км. ,беше лято.

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8393
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1162
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от bega4kata »

Ако има подгр.свещ изгоряла,ще ти индикира на таблото.
Взима въздух /връща нафта най вероятно леко от някъде...
Revo stg3

Аватар
zorozlatanov

Škoda Фен

Мнения: 160
Регистриран на: 01.03.2015, 16:49:30
Репутация: 31
Местоположение: Стара Загора
Гараж: Skoda Octavia III Combi 2,0TDI, 6DSG
VW T-Rock 2,0 TSI 7DSG 4x4
RAM Bike XC Twoo
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от zorozlatanov »

И моята съм забелязал, че пали с повече въртене, но само от 12 до 15 градуса външна температура.Няма въздух в системата, защото при други температури си пали- ОК. Като чета предишните постове това е само при 150 к.с. двигател. Спрях да и се треса, че върти 1-2 секунди повече, а и сега съм с нов акумулатор.

style34

Škoda Фен

Мнения: 87
Регистриран на: 18.11.2017, 01:02:22
Репутация: 17
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
The SilveR BuLLeT

Проблем при запалването

Мнение от style34 »

Taratajki написа:
27.02.2020, 13:27:00
При мен се случва веднъж на 100 запалвания, да върти доста. Климатичните условия са без значение. Колата е Octavia 2.0 2017 FL .
Винаги паля по един и същи начин, завъртам ключа и го пускам, тя си пали, когато е готова. Първият случай колата беше на 2000 км. ,беше лято.

+1
Същото и при мен само дето паля с копче и няма как да го спра да върти. За последните 5 месеца 1-2 пъти да го е правила.

Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”