Проблем при запалването

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
muumyy
Мнения: 4
Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Гараж: Шкода Октавия 2014

Проблем при запалването

Мнение от muumyy »

Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително! :)
Аватар
PRO

ŠKODA MASTER

Мнения: 7039
Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
Репутация: 675
Местоположение: Бургас
Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC

Проблем при запалването

Мнение от PRO »

Акумулатора как е?
TSI Team
Аватар
muumyy
Мнения: 4
Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Гараж: Шкода Октавия 2014

Проблем при запалването

Мнение от muumyy »

Не съм го сменял, майстора го замерва и каза, че е добре, ако беше слаб трябваше да има затруднение при завъртането при запалването. Тя върти без проблем, когато запалва трудно от 5-6 сек. въртене.
NRG

Škoda Ентусиаст

Мнения: 1164
Регистриран на: 17.05.2015, 23:02:21
Репутация: 262
Местоположение: Враца
Гараж: Октавиа 3 2.0D

Проблем при запалването

Мнение от NRG »

Няма никакви проблеми, коментирали сме го. Необяснимо е общо взето. Лично аз, ако при стартиране задържа ключа (напънат в крайно положение - стартер) имам чувството, че веднага пали. Ако просто чукна на крайно положение и пусна ключа, имам чувството, че колата по дълго върти докато си запали.
Аватар
VALDO

Site Admin

Мнения: 3024
Регистриран на: 13.02.2015, 14:18:52
Репутация: 410
Местоположение: Бургас
Гараж: Škoda Octavia L&K 1.8TSI DSG
Yamaha Neo's 50 4T
Honda Forza 350
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от VALDO »

Този проблем, да не е от БГ чудната нафтичка?!
Изображение
Аватар
muumyy
Мнения: 4
Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
Репутация: 0
Местоположение: Варна
Гараж: Шкода Октавия 2014

Проблем при запалването

Мнение от muumyy »

Уви не е, защото съм в Германия :D
Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

muumyy написа: 29.12.2018, 22:27:08 Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително! :)
И аз съм със същия проблем. При мен се появи ноември, малко след смяната на филтрите в ЕТ.
....
Преди това палеше от раз - завъртам си ключа и след като изгасне лампата за подгревните свещи, автоматично си палеше с първото завъртане на стартера дори и при -10 градуса.
Днес ми го направи номера при +10, което ме вбеси. [smilie=ireful1.gif]
.......
Забелязах обаче, че има подобрение когато се изчакат всички лампи да изгаснат и тогава да се завърти ключа.Тогава пали от второто завъртане на стартера.
....
Който казва, че е необяснимо явление, не е прав, защото вариантите са два:
1. Помпата да подава гориво със забавяне.
2. В системата да има въздух.

За уточнение Шкодата е ноември 2016, 2.0TDI 150 кс, с ръчна скоростна кутия на 26000км.
Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 4522
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 1360
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI TTE475 400+hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Проблем при запалването

Мнение от todor87 »

Advokaat, а защо не се обърнеш към ЕТ отново?
Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

Защото съм изправен пред дилемата дали да не скъсам гаранцията. [smilie=hunter.gif]
Дори и да ги посетя, ще я приемат и закачат с кабелчето. Там няма да покаже грешка, защото всички уреди работят и на никого няма да му се занимава да замерва за колко време помпата подкачва и дали системата е херметизирана.
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 10167
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 3594
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от BlackPearl »

След като колата е в гаранция, ти си клиент и след като представиш проблема, те са длъжни да ти обърнат внимания.
Да кажа и за акумулаторите.
Октавия си има опция да се провери за 5 секудни: Ето :
Почти всички Октавии я имат (без най-ниските нива).

Падне ли около 40% и тн. - има проблеми. Ако е ОК показва масово 70%.
Изображение
Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

Пробвах това от клипчето, ама при мен няма следващо след часовника [smilie=ireful1.gif]
А Октавията ми е ниво Вижън [smilie=sarcastic.gif]
Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 4522
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 1360
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI TTE475 400+hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Проблем при запалването

Мнение от todor87 »

Advokaat, отивай да ти оправят колата. Стига с тази предубеденост.
Аватар
zzankov

ŠKODA MASTER

Мнения: 3630
Регистриран на: 02.03.2016, 08:57:47
Репутация: 342
Местоположение: Враца
Гараж: Шкода Октавиа 2001
AQY
85kW/116 hp

Проблем при запалването

Мнение от zzankov »

Колегата Дон_Кихот сподели този клип.
Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

todor87 написа: 25.01.2019, 18:29:16 Advokaat, отивай да ти оправят колата. Стига с тази предубеденост.
Малко факти за ЕТ Варна
1. Ударих прага заедно с предна дясна врата и я оставих в ЕТ да я оправят. Слава Богу цвета го бяха докарали, ама прага нали е извит, си му личи. При приемането от мен приемчика ми казва, че всичко е ОК. Описах в забележка какво не ми харесва и получих обещание, че при следваща визита, ще се постараят.
2.След година оставям колата за смяна на предно стъкло, боя на врата и брони. И в допълнение да си оправят прага. За мое съжаление е приема тоя път съпругата ми.
И?
Получавам Ново оригинално стъкло, залепено така, че от лявата страна се вижда силикона. Двете брони са с различен от оригиналния цвят.
Заваля и какво да видя - лявата чистачка удря в колонката! Позаглеждам се малко и хоп, чудо - фаровете стърчат от калниците с около 3мм.
Отивам в ЕТ и се оплаквам и ме посрещат с думите.....ми то прага......сега хора го правят няма как да е по-добре. Фаровете ще ги приберем и мааалко ще нагласим чистачката, а за стъклото ще видим какво може да се направи.
След 4 часа отивам да си взема колата и какво да видя-фаровете прибрани и си викам супер. Да видим чистачката - нищо!!! А пък за стъклото- трябвало да се разлепя на ново, защото с канцеларско ножче НЕ ставало!!!
Позагледах се малко повече в колонката и стъклото и какво гледам-боята я няма където е удряла чистачката и питам какво правим? Отговорът беше да го пиша забележка по каско!!!
Преглътнах това и заминах с усмивка.
3. При последната смяна на масло и филтри се оплаквам за Втори път от скърцащи тампони на стабилизираща щанга. Е, вече не скърцат, защото са ги гресирали!!!
4. Отдавна им пиля, че фаровете ми трептят при преминаване през неравности. Казаха да съм снимал и да им занеса клипчето!!!
5. Имам проблем със съединителя. Едно че стана твърд и второ взе при отпускане на педала (зацепване / прилепяне към маховика) да предръпва. Отговора беше, че това е нормално, защото тогава настъпвал въртящия момент!!!

Не знам кой е предубеден. Аз говоря с факти.
Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 4522
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 1360
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI TTE475 400+hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Проблем при запалването

Мнение от todor87 »

Значи тенекиджийния отдел явно не стават.
Включвам и приемчика с обяснението за съединителя.
Ама щом не си доволен, отиди пак, карайте някоя друга кола и се опитай да му обясниш мъката си така, че да те разбере, а не да философства [smilie=pardon.gif] .
Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”