
Проблем при запалването
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- muumyy
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
- Репутация: 0
- Местоположение: Варна
- Гараж: Шкода Октавия 2014
Проблем при запалването
Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително! 

- PRO
- Мнения: 7039
- Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
- Репутация: 675
- Местоположение: Бургас
- Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC
- muumyy
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
- Репутация: 0
- Местоположение: Варна
- Гараж: Шкода Октавия 2014
Проблем при запалването
Не съм го сменял, майстора го замерва и каза, че е добре, ако беше слаб трябваше да има затруднение при завъртането при запалването. Тя върти без проблем, когато запалва трудно от 5-6 сек. въртене.
-
- Мнения: 1164
- Регистриран на: 17.05.2015, 23:02:21
- Репутация: 262
- Местоположение: Враца
- Гараж: Октавиа 3 2.0D
Проблем при запалването
Няма никакви проблеми, коментирали сме го. Необяснимо е общо взето. Лично аз, ако при стартиране задържа ключа (напънат в крайно положение - стартер) имам чувството, че веднага пали. Ако просто чукна на крайно положение и пусна ключа, имам чувството, че колата по дълго върти докато си запали.
- VALDO
- Мнения: 3024
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:18:52
- Репутация: 410
- Местоположение: Бургас
- Гараж: Škoda Octavia L&K 1.8TSI DSG
Yamaha Neo's 50 4T
Honda Forza 350 - Обратна връзка:
- muumyy
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.12.2018, 08:19:24
- Репутация: 0
- Местоположение: Варна
- Гараж: Шкода Октавия 2014
Проблем при запалването
Уви не е, защото съм в Германия 

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
- Репутация: 0
Проблем при запалването
И аз съм със същия проблем. При мен се появи ноември, малко след смяната на филтрите в ЕТ.muumyy написа: ↑29.12.2018, 22:27:08 Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително!![]()
....
Преди това палеше от раз - завъртам си ключа и след като изгасне лампата за подгревните свещи, автоматично си палеше с първото завъртане на стартера дори и при -10 градуса.
Днес ми го направи номера при +10, което ме вбеси.
![ireful1 [smilie=ireful1.gif]](./images/smilies/ireful1.gif)
.......
Забелязах обаче, че има подобрение когато се изчакат всички лампи да изгаснат и тогава да се завърти ключа.Тогава пали от второто завъртане на стартера.
....
Който казва, че е необяснимо явление, не е прав, защото вариантите са два:
1. Помпата да подава гориво със забавяне.
2. В системата да има въздух.
За уточнение Шкодата е ноември 2016, 2.0TDI 150 кс, с ръчна скоростна кутия на 26000км.
- todor87
- Мнения: 4522
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 1360
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI TTE475 400+hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T
Проблем при запалването
Advokaat, а защо не се обърнеш към ЕТ отново?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
- Репутация: 0
Проблем при запалването
Защото съм изправен пред дилемата дали да не скъсам гаранцията.
Дори и да ги посетя, ще я приемат и закачат с кабелчето. Там няма да покаже грешка, защото всички уреди работят и на никого няма да му се занимава да замерва за колко време помпата подкачва и дали системата е херметизирана.
![hunter [smilie=hunter.gif]](./images/smilies/hunter.gif)
Дори и да ги посетя, ще я приемат и закачат с кабелчето. Там няма да покаже грешка, защото всички уреди работят и на никого няма да му се занимава да замерва за колко време помпата подкачва и дали системата е херметизирана.
- BlackPearl
- Мнения: 10167
- Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
- Репутация: 3594
- Местоположение: гр. Добрич
- Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
- Обратна връзка:
Проблем при запалването
След като колата е в гаранция, ти си клиент и след като представиш проблема, те са длъжни да ти обърнат внимания.
Да кажа и за акумулаторите.
Октавия си има опция да се провери за 5 секудни: Ето :
Почти всички Октавии я имат (без най-ниските нива).
Падне ли около 40% и тн. - има проблеми. Ако е ОК показва масово 70%.
Да кажа и за акумулаторите.
Октавия си има опция да се провери за 5 секудни: Ето :
Почти всички Октавии я имат (без най-ниските нива).
Падне ли около 40% и тн. - има проблеми. Ако е ОК показва масово 70%.

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
- Репутация: 0
Проблем при запалването
Пробвах това от клипчето, ама при мен няма следващо след часовника
А Октавията ми е ниво Вижън![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
![ireful1 [smilie=ireful1.gif]](./images/smilies/ireful1.gif)
А Октавията ми е ниво Вижън
![sarcastic [smilie=sarcastic.gif]](./images/smilies/sarcastic.gif)
- todor87
- Мнения: 4522
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 1360
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI TTE475 400+hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T
Проблем при запалването
Advokaat, отивай да ти оправят колата. Стига с тази предубеденост.
- zzankov
- Мнения: 3630
- Регистриран на: 02.03.2016, 08:57:47
- Репутация: 342
- Местоположение: Враца
- Гараж: Шкода Октавиа 2001
AQY
85kW/116 hp
Проблем при запалването
Колегата Дон_Кихот сподели този клип.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
- Репутация: 0
Проблем при запалването
Малко факти за ЕТ Варна
1. Ударих прага заедно с предна дясна врата и я оставих в ЕТ да я оправят. Слава Богу цвета го бяха докарали, ама прага нали е извит, си му личи. При приемането от мен приемчика ми казва, че всичко е ОК. Описах в забележка какво не ми харесва и получих обещание, че при следваща визита, ще се постараят.
2.След година оставям колата за смяна на предно стъкло, боя на врата и брони. И в допълнение да си оправят прага. За мое съжаление е приема тоя път съпругата ми.
И?
Получавам Ново оригинално стъкло, залепено така, че от лявата страна се вижда силикона. Двете брони са с различен от оригиналния цвят.
Заваля и какво да видя - лявата чистачка удря в колонката! Позаглеждам се малко и хоп, чудо - фаровете стърчат от калниците с около 3мм.
Отивам в ЕТ и се оплаквам и ме посрещат с думите.....ми то прага......сега хора го правят няма как да е по-добре. Фаровете ще ги приберем и мааалко ще нагласим чистачката, а за стъклото ще видим какво може да се направи.
След 4 часа отивам да си взема колата и какво да видя-фаровете прибрани и си викам супер. Да видим чистачката - нищо!!! А пък за стъклото- трябвало да се разлепя на ново, защото с канцеларско ножче НЕ ставало!!!
Позагледах се малко повече в колонката и стъклото и какво гледам-боята я няма където е удряла чистачката и питам какво правим? Отговорът беше да го пиша забележка по каско!!!
Преглътнах това и заминах с усмивка.
3. При последната смяна на масло и филтри се оплаквам за Втори път от скърцащи тампони на стабилизираща щанга. Е, вече не скърцат, защото са ги гресирали!!!
4. Отдавна им пиля, че фаровете ми трептят при преминаване през неравности. Казаха да съм снимал и да им занеса клипчето!!!
5. Имам проблем със съединителя. Едно че стана твърд и второ взе при отпускане на педала (зацепване / прилепяне към маховика) да предръпва. Отговора беше, че това е нормално, защото тогава настъпвал въртящия момент!!!
Не знам кой е предубеден. Аз говоря с факти.
- todor87
- Мнения: 4522
- Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
- Репутация: 1360
- Местоположение: Пловдив
- Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI TTE475 400+hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T
Проблем при запалването
Значи тенекиджийния отдел явно не стават.
Включвам и приемчика с обяснението за съединителя.
Ама щом не си доволен, отиди пак, карайте някоя друга кола и се опитай да му обясниш мъката си така, че да те разбере, а не да философства
.
Включвам и приемчика с обяснението за съединителя.
Ама щом не си доволен, отиди пак, карайте някоя друга кола и се опитай да му обясниш мъката си така, че да те разбере, а не да философства
![pardon [smilie=pardon.gif]](./images/smilies/pardon.gif)