Проблем при запалването
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- димон
- Мнения: 168
- Регистриран на: 23.02.2015, 18:40:40
- Репутация: 15
- Местоположение: Казанлък
- Гараж: TDI PD
Проблем при запалването
Стария TDI помпа-дюза пали на 1/4 оборота. Никога двигателя не завърта цял оборот, дори да не се чака подгрева ( ако е над нулата). При него обаче помпите за високо налягане са механични. При вашите (новите) мотори CR помпата за високо налягане мисля, че е електрическа. Да не би оттам да идва забавянето на запалването - докато се повиши налягането от помпата в рейката ?!!
- Taratajki
- Мнения: 5223
- Регистриран на: 26.11.2017, 16:29:00
- Репутация: 1988
- Местоположение: София
- Гараж: Fabia 3 1.2 tsi ; Octavia 3 2.0 tdi
Проблем при запалването
При мен се случва веднъж на 100 запалвания, да върти доста. Климатичните условия са без значение. Колата е Octavia 2.0 2017 FL .
Винаги паля по един и същи начин, завъртам ключа и го пускам, тя си пали, когато е готова. Първият случай колата беше на 2000 км. ,беше лято.
Винаги паля по един и същи начин, завъртам ключа и го пускам, тя си пали, когато е готова. Първият случай колата беше на 2000 км. ,беше лято.
- bega4kata
- Мнения: 10036
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 2429
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Проблем при запалването
Ако има подгр.свещ изгоряла,ще ти индикира на таблото.
Взима въздух /връща нафта най вероятно леко от някъде...
Взима въздух /връща нафта най вероятно леко от някъде...
- zorozlatanov
- Мнения: 203
- Регистриран на: 01.03.2015, 16:49:30
- Репутация: 62
- Местоположение: Стара Загора
- Гараж: Skoda Octavia III Combi 2,0TDI, 6DSG
Renault ZOE 52kWh-Red
RAM Bike XC Twoo - Обратна връзка:
Проблем при запалването
И моята съм забелязал, че пали с повече въртене, но само от 12 до 15 градуса външна температура.Няма въздух в системата, защото при други температури си пали- ОК. Като чета предишните постове това е само при 150 к.с. двигател. Спрях да и се треса, че върти 1-2 секунди повече, а и сега съм с нов акумулатор.
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 18.11.2017, 01:02:22
- Репутация: 20
- Местоположение: София
- Гараж: Octavia 3, 2.0 TDI DSG
Проблем при запалването
Taratajki написа: ↑27.02.2020, 13:27:00 При мен се случва веднъж на 100 запалвания, да върти доста. Климатичните условия са без значение. Колата е Octavia 2.0 2017 FL .
Винаги паля по един и същи начин, завъртам ключа и го пускам, тя си пали, когато е готова. Първият случай колата беше на 2000 км. ,беше лято.
+1
Същото и при мен само дето паля с копче и няма как да го спра да върти. За последните 5 месеца 1-2 пъти да го е правила.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.07.2019, 10:49:07
- Репутация: 1
Проблем при запалването
Здравейте,
Днес попаднах на това клипче:
https://www.youtube.com/watch?v=DXvHdmq ... st=WL&t=11
Проблема е изключително сходен, да не кажа и същия който ние обсъждаме. Въпросът обаче е, ако това е нашия проблем, къде при нас е разположен въпросният variable valve timing модул? Колата ми е Октавия 3 (2013) 2.0tdi с двигател CKFC, но там където в клипчето е инсталиран този variable valve timing модул при мен няма нищо.
Днес попаднах на това клипче:
https://www.youtube.com/watch?v=DXvHdmq ... st=WL&t=11
Проблема е изключително сходен, да не кажа и същия който ние обсъждаме. Въпросът обаче е, ако това е нашия проблем, къде при нас е разположен въпросният variable valve timing модул? Колата ми е Октавия 3 (2013) 2.0tdi с двигател CKFC, но там където в клипчето е инсталиран този variable valve timing модул при мен няма нищо.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 24.01.2019, 09:11:37
- Репутация: 1
- Местоположение: Плевен
- Гараж: Skoda Octavia 3 2.0TDI 150
Проблем при запалването
Здравейте и при мен имаше същия проблем, за 1 месец няколко пъти ми се случи да пали по-трудно, без значение сутрин, обед, вечер, но и старт стоп системата не работеше, оказа се акумулатора, вече около седмица съм с нов и няма никакви проблеми.При вас работи ли старт стоп-а?
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
- Репутация: 142
- Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI
Проблем при запалването
Според мен, проблемът е както бе посочено по-горе този:
"Взима въздух /връща нафта най вероятно леко от някъде..."
Имам Ситроен, който пали без проблем с 4 изгорели свещи и за това си мисля, че не е от тях.
"Взима въздух /връща нафта най вероятно леко от някъде..."
Имам Ситроен, който пали без проблем с 4 изгорели свещи и за това си мисля, че не е от тях.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 09.08.2020, 07:06:45
- Репутация: 149
- Гараж: Skoda Octavia III combi 1.4tsi DSG
Проблем при запалването
Според мен също няма нищо общо със свещите, имайки в предвид, че все още е топло. Имай в предвид, че може да е от дизела. Дълго време зареждах от OMV обикновен дизел, добавях BDC и си карах, но в 1 момент голфа започна да пали от след 2-3 обората, понякога и повече. Даже ми се е налагало да натискам газта.
Карах докато почти не изпразних резервоара и отидох до Shell. Напълних с v-power, покарах 10-20 километра и никога след това не съм имал този проблем, но продължих да си зареждам само v-power, защото знам, че се внася вместо да се приготвя в България.
Карах докато почти не изпразних резервоара и отидох до Shell. Напълних с v-power, покарах 10-20 километра и никога след това не съм имал този проблем, но продължих да си зареждам само v-power, защото знам, че се внася вместо да се приготвя в България.
- stefan L
- Мнения: 4764
- Регистриран на: 04.08.2015, 21:59:45
- Репутация: 451
- Местоположение: sofia
- Гараж: Golf 7 R CJXC powered by Gunter Service/ F10 535i xdrive/ F25 3.0d/ exOctavia 2.0TDI BKD powered by Gunter Service
- Цецо75
- Мнения: 12074
- Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
- Репутация: 3112
- Местоположение: София
- Гараж: BKC+, DTUA
ex CFGB, ex ALH
Проблем при запалването
Не може да е от подгревни свещи. Италианския кенеф палеше цяла зима с две изгорели свещи на 1/4 оборот. Смених ги, защото ми писна да светят грешки на диагностиката, ако не беше кабела - нямаше и да знам, че са изгорели.
Бееееее.....
- bega4kata
- Мнения: 10036
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 2429
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Проблем при запалването
Свещите, сега лятото, няма да ги усетиш. 

Последно промяна от bega4kata на 23.09.2020, 21:02:19, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
- Репутация: 142
- Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI
Проблем при запалването
"Тресе ли в първите няколко секунди? Пушеци?"
Сега на топлото всичко е нормално. Зимата на -10°С запали след една идея по-дълго въртене. Няма тресене, първите 1-2 минути работи твърдо и пуши. Колата е "уличница".
Сега на топлото всичко е нормално. Зимата на -10°С запали след една идея по-дълго въртене. Няма тресене, първите 1-2 минути работи твърдо и пуши. Колата е "уличница".
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.10.2020, 11:18:16
- Репутация: 3
Проблем при запалването
Здравейте колеги и аз съм със същия проблем.
Търсил съм много из интернет за този проблем
Теми в различни сайтове за проблема писано много но никъде точен отговор един пише сменил акумулатора бил се оправил проблема друг пък бил го сменил не се оправила
Също така пишат за ввт клапана почиствали го или го сменят със някакъв подобрен и се оправя проблема. Да но моята кола няма такъв клапън и акумулатора си ми е добре. Също така пишат за помпата в резервоара подменя се с нова подобрена което ме довежда до мисълта че моя проблем е този. Това което съм забелязал със първото палене е между 9° и 21°. Когато е под 9 градуса помпата започва да се върти по бързо и напълва рейката с навта и колата си пали веднага без забавяне от там идва логиката ми че когато външната температура е под 21°
Се получава вакуум във резервоара и засмуква навтата от рейката и за това се получава този проблем със първото палене.
Това което направих е да оставя капачката на резервоара отвита за през ноща и на сутринта колата си запали без да се замисля.
Така че пробвайте това със капачката и ако нямате проблем със паленето значи проблема ви е помпата в резервоара дано да съм ви полезен със информацията поздрави на всички и успех с разрешаването на проблема.
Търсил съм много из интернет за този проблем
Теми в различни сайтове за проблема писано много но никъде точен отговор един пише сменил акумулатора бил се оправил проблема друг пък бил го сменил не се оправила
Също така пишат за ввт клапана почиствали го или го сменят със някакъв подобрен и се оправя проблема. Да но моята кола няма такъв клапън и акумулатора си ми е добре. Също така пишат за помпата в резервоара подменя се с нова подобрена което ме довежда до мисълта че моя проблем е този. Това което съм забелязал със първото палене е между 9° и 21°. Когато е под 9 градуса помпата започва да се върти по бързо и напълва рейката с навта и колата си пали веднага без забавяне от там идва логиката ми че когато външната температура е под 21°
Се получава вакуум във резервоара и засмуква навтата от рейката и за това се получава този проблем със първото палене.
Това което направих е да оставя капачката на резервоара отвита за през ноща и на сутринта колата си запали без да се замисля.
Така че пробвайте това със капачката и ако нямате проблем със паленето значи проблема ви е помпата в резервоара дано да съм ви полезен със информацията поздрави на всички и успех с разрешаването на проблема.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.10.2020, 11:18:16
- Репутация: 3
Проблем при запалването
Да ви споделя какво нарпавих. Вчера разглобих капачката на резервоара и махнах пружинката на клапанчето така че да остане постояно отворено и тази сутрин колата си запали веднага без да се замисли. Мисля че това е най алтернативния начин 5 минути труд без да давам пари за нова помпа ![yahoo [smilie=yahoo.gif]](./images/smilies/yahoo.gif)
![yahoo [smilie=yahoo.gif]](./images/smilies/yahoo.gif)