Проблем при запалването

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

Понеже ми е съвестно, май трябва да се преместим в друга тема.
Благодаря за съветите.
Каквото успея да свърша, ще пиша.

Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

Да споделя.
В събота, завъртях 5 пъти на контакт преди да врътна ключа и нямаше резултат.
В неделя, изчаках да изгаснат всички лампи и тогава завъртях и запали от 2 и половина заръртания на стартера.
Вчера и днес, директно врътнах ключа и след като изгаснаха реотаните, запали пак от 2.5 завъртания на стартера.
Не знам кое е нормално 1.5 или 2 заръртанки, но има напредък.
Ако пак направи мизерия, мисля да последвам съвета за тестера.

Аватар
Баш Майстора

Ретро Škoda

Мнения: 1712
Регистриран на: 25.02.2015, 22:29:04
Репутация: 96
Местоположение: Плевен
Гараж: Шкода120L-52hp,
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от Баш Майстора »

Аз си мисля,че трябва да остане на контакт поне 30 секунди,а не просто да се цъка ключа напред-назад.

NRG

Škoda Фен²

Мнения: 722
Регистриран на: 17.05.2015, 23:02:21
Репутация: 105
Местоположение: Враца
Гараж: Октавиа 3 2.0D

Проблем при запалването

Мнение от NRG »

Аз съм го повтарял сто пъти. Задържам ключа и го държа в позиция “старт” докато запали. При подаване на контакт, изчаквам да изгаснат всички лампи 5-6 секунди. Много хора палят на принципа на “чукване” на старт и е оставят, докато сама си запали.

Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

Не съм професионален техник, но на теория дизелът се пали ( при ДВГ) със само с температура, докато при бензина е принудително - с искра, затова при дизела има подгревни свещи.
Когато подгрева приключи, то тогава е момента. Има температура и започва самоексплозията.
Друг е въпроса за колко време помпата подкачва горивото.
За сравнение ще дам старата си лагуна. 2.2dt с витлова помпа. Там няма ток. Всичко е вързано с двигателя и ако той не завърти, няма гориво. Всичко беше просто,а новите - кренвирш с две кюфтета.....
Та колкото и да се чака е теоритично необосновано. Точно затова е темата.
Когато я купих моята КОШНИЦА/КОТОРНИК/БРАКМА на 01.03.2017 я засилих към Батак. Тогава температурите бяха към -10-15 през нощта и нямаше проблеми с паленето. Връткам ключа и компа чака реотаните и пали.
Чак след втората смяна на филтри се отключи проблема и дилемата е дали е въздух в системата или помпата дава фира.

Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

NRG написа:
29.01.2019, 23:33:46
Аз съм го повтарял сто пъти. Задържам ключа и го държа в позиция “старт” докато запали. При подаване на контакт, изчаквам да изгаснат всички лампи 5-6 секунди. Много хора палят на принципа на “чукване” на старт и е оставят, докато сама си запали.
Да ама палеше до последната смяна на филтри.

NRG

Škoda Фен²

Мнения: 722
Регистриран на: 17.05.2015, 23:02:21
Репутация: 105
Местоположение: Враца
Гараж: Октавиа 3 2.0D

Проблем при запалването

Мнение от NRG »

Останали са ми някакви спомени от стари шофьори, че дизел се пали с натиснат педал до ламарината при палене. Една ли важиза съвременните комънрейли, но можешда пробваш и този вариант. Примен се е случвало да въртипо 5-6 пъти докато запали, но много рядко и определено, не се сещам в някакви специфични условия да го е правила. Возил съм се при приятел със същата О3 само че 1,6 и той палеше на принципа на почукване и ми правеше впечатление, че върти по няколко пъти докато запали.

Advokaat

Škoda Фен

Мнения: 15
Регистриран на: 27.11.2017, 20:07:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от Advokaat »

Баща ми беше професионалист и паленето беше нещо като ритуал ама на старите камиони [smilie=yahoo.gif]. После същата история на москвича и ладата. Ама при новите няма такива екстри като почукване ( или аз не знам). Въртиш ключа и компа сам си върти стартера определен брой пъти докато реши да изключи или докато не върнеш сам ключа [smilie=pardon.gif].

AUTOCOMPLEX RS

Škoda Фен

Мнения: 241
Регистриран на: 04.05.2017, 17:19:32
Репутация: 17
Местоположение: софия
Гараж: Сервизът се намира на бул. Европа 130 и Анри Нестле.
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от AUTOCOMPLEX RS »

С едно обслужване на дузите и ще се оправят нещата .

chepinio
Мнения: 7
Регистриран на: 11.07.2019, 10:49:07
Репутация: 0

Проблем при запалването

Мнение от chepinio »

Здравейте,

При мен също го има проблема - Октавия 3, 2.0 tdi 6DSG 150кс. До тук съм установил, че няма никакво значение почти колко е външната температура (държи се по един и същ начин независимо дали е -5 или +10 градуса). Винаги първото палене за деня е трудно. Ако мотора е загрял поне малко т.е. не е студен, то колата пали добре. Това ме навежда на мисълта за проблем с подгревните свещи. Някой може ли да ми каже има ли ( и какъв е ако има) сравнително бърз начин да ги проверя дали са изправни, за да зная дали трябва да се сменят?

Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”