Страница 3 от 5

Проблем при запалването

Публикувано: 25.01.2019, 22:15:54
от Advokaat
Понеже ми е съвестно, май трябва да се преместим в друга тема.
Благодаря за съветите.
Каквото успея да свърша, ще пиша.

Проблем при запалването

Публикувано: 29.01.2019, 21:18:18
от Advokaat
Да споделя.
В събота, завъртях 5 пъти на контакт преди да врътна ключа и нямаше резултат.
В неделя, изчаках да изгаснат всички лампи и тогава завъртях и запали от 2 и половина заръртания на стартера.
Вчера и днес, директно врътнах ключа и след като изгаснаха реотаните, запали пак от 2.5 завъртания на стартера.
Не знам кое е нормално 1.5 или 2 заръртанки, но има напредък.
Ако пак направи мизерия, мисля да последвам съвета за тестера.

Проблем при запалването

Публикувано: 29.01.2019, 21:25:33
от Баш Майстора
Аз си мисля,че трябва да остане на контакт поне 30 секунди,а не просто да се цъка ключа напред-назад.

Проблем при запалването

Публикувано: 29.01.2019, 23:33:46
от NRG
Аз съм го повтарял сто пъти. Задържам ключа и го държа в позиция “старт” докато запали. При подаване на контакт, изчаквам да изгаснат всички лампи 5-6 секунди. Много хора палят на принципа на “чукване” на старт и е оставят, докато сама си запали.

Проблем при запалването

Публикувано: 29.01.2019, 23:49:25
от Advokaat
Не съм професионален техник, но на теория дизелът се пали ( при ДВГ) със само с температура, докато при бензина е принудително - с искра, затова при дизела има подгревни свещи.
Когато подгрева приключи, то тогава е момента. Има температура и започва самоексплозията.
Друг е въпроса за колко време помпата подкачва горивото.
За сравнение ще дам старата си лагуна. 2.2dt с витлова помпа. Там няма ток. Всичко е вързано с двигателя и ако той не завърти, няма гориво. Всичко беше просто,а новите - кренвирш с две кюфтета.....
Та колкото и да се чака е теоритично необосновано. Точно затова е темата.
Когато я купих моята КОШНИЦА/КОТОРНИК/БРАКМА на 01.03.2017 я засилих към Батак. Тогава температурите бяха към -10-15 през нощта и нямаше проблеми с паленето. Връткам ключа и компа чака реотаните и пали.
Чак след втората смяна на филтри се отключи проблема и дилемата е дали е въздух в системата или помпата дава фира.

Проблем при запалването

Публикувано: 29.01.2019, 23:52:51
от Advokaat
NRG написа: 29.01.2019, 23:33:46 Аз съм го повтарял сто пъти. Задържам ключа и го държа в позиция “старт” докато запали. При подаване на контакт, изчаквам да изгаснат всички лампи 5-6 секунди. Много хора палят на принципа на “чукване” на старт и е оставят, докато сама си запали.
Да ама палеше до последната смяна на филтри.

Проблем при запалването

Публикувано: 30.01.2019, 00:01:05
от NRG
Останали са ми някакви спомени от стари шофьори, че дизел се пали с натиснат педал до ламарината при палене. Една ли важиза съвременните комънрейли, но можешда пробваш и този вариант. Примен се е случвало да въртипо 5-6 пъти докато запали, но много рядко и определено, не се сещам в някакви специфични условия да го е правила. Возил съм се при приятел със същата О3 само че 1,6 и той палеше на принципа на почукване и ми правеше впечатление, че върти по няколко пъти докато запали.

Проблем при запалването

Публикувано: 30.01.2019, 00:50:13
от Advokaat
Баща ми беше професионалист и паленето беше нещо като ритуал ама на старите камиони [smilie=yahoo.gif]. После същата история на москвича и ладата. Ама при новите няма такива екстри като почукване ( или аз не знам). Въртиш ключа и компа сам си върти стартера определен брой пъти докато реши да изключи или докато не върнеш сам ключа [smilie=pardon.gif].

Проблем при запалването

Публикувано: 30.01.2019, 08:41:13
от AUTOCOMPLEX RS
С едно обслужване на дузите и ще се оправят нещата .

Проблем при запалването

Публикувано: 27.02.2020, 11:32:42
от chepinio
Здравейте,

При мен също го има проблема - Октавия 3, 2.0 tdi 6DSG 150кс. До тук съм установил, че няма никакво значение почти колко е външната температура (държи се по един и същ начин независимо дали е -5 или +10 градуса). Винаги първото палене за деня е трудно. Ако мотора е загрял поне малко т.е. не е студен, то колата пали добре. Това ме навежда на мисълта за проблем с подгревните свещи. Някой може ли да ми каже има ли ( и какъв е ако има) сравнително бърз начин да ги проверя дали са изправни, за да зная дали трябва да се сменят?