Проблем при запалването
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Цецо75
- Мнения: 7061
- Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
- Репутация: 1568
- Местоположение: София
- Гараж: BKC+, CFGB, ALH
Проблем при запалването
Не може да е от подгревни свещи. Италианския кенеф палеше цяла зима с две изгорели свещи на 1/4 оборот. Смених ги, защото ми писна да светят грешки на диагностиката, ако не беше кабела - нямаше и да знам, че са изгорели.
Бееееее.....
- bega4kata
- Мнения: 9510
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 1797
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196 - Обратна връзка:
Проблем при запалването
Свещите, сега лятото, няма да ги усетиш. 

Последно промяна от bega4kata на 23.09.2020, 21:02:19, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
- Репутация: 33
- Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI
Проблем при запалването
"Тресе ли в първите няколко секунди? Пушеци?"
Сега на топлото всичко е нормално. Зимата на -10°С запали след една идея по-дълго въртене. Няма тресене, първите 1-2 минути работи твърдо и пуши. Колата е "уличница".
Сега на топлото всичко е нормално. Зимата на -10°С запали след една идея по-дълго въртене. Няма тресене, първите 1-2 минути работи твърдо и пуши. Колата е "уличница".
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.10.2020, 11:18:16
- Репутация: 1
Проблем при запалването
Здравейте колеги и аз съм със същия проблем.
Търсил съм много из интернет за този проблем
Теми в различни сайтове за проблема писано много но никъде точен отговор един пише сменил акумулатора бил се оправил проблема друг пък бил го сменил не се оправила
Също така пишат за ввт клапана почиствали го или го сменят със някакъв подобрен и се оправя проблема. Да но моята кола няма такъв клапън и акумулатора си ми е добре. Също така пишат за помпата в резервоара подменя се с нова подобрена което ме довежда до мисълта че моя проблем е този. Това което съм забелязал със първото палене е между 9° и 21°. Когато е под 9 градуса помпата започва да се върти по бързо и напълва рейката с навта и колата си пали веднага без забавяне от там идва логиката ми че когато външната температура е под 21°
Се получава вакуум във резервоара и засмуква навтата от рейката и за това се получава този проблем със първото палене.
Това което направих е да оставя капачката на резервоара отвита за през ноща и на сутринта колата си запали без да се замисля.
Така че пробвайте това със капачката и ако нямате проблем със паленето значи проблема ви е помпата в резервоара дано да съм ви полезен със информацията поздрави на всички и успех с разрешаването на проблема.
Търсил съм много из интернет за този проблем
Теми в различни сайтове за проблема писано много но никъде точен отговор един пише сменил акумулатора бил се оправил проблема друг пък бил го сменил не се оправила
Също така пишат за ввт клапана почиствали го или го сменят със някакъв подобрен и се оправя проблема. Да но моята кола няма такъв клапън и акумулатора си ми е добре. Също така пишат за помпата в резервоара подменя се с нова подобрена което ме довежда до мисълта че моя проблем е този. Това което съм забелязал със първото палене е между 9° и 21°. Когато е под 9 градуса помпата започва да се върти по бързо и напълва рейката с навта и колата си пали веднага без забавяне от там идва логиката ми че когато външната температура е под 21°
Се получава вакуум във резервоара и засмуква навтата от рейката и за това се получава този проблем със първото палене.
Това което направих е да оставя капачката на резервоара отвита за през ноща и на сутринта колата си запали без да се замисля.
Така че пробвайте това със капачката и ако нямате проблем със паленето значи проблема ви е помпата в резервоара дано да съм ви полезен със информацията поздрави на всички и успех с разрешаването на проблема.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.10.2020, 11:18:16
- Репутация: 1
Проблем при запалването
Да ви споделя какво нарпавих. Вчера разглобих капачката на резервоара и махнах пружинката на клапанчето така че да остане постояно отворено и тази сутрин колата си запали веднага без да се замисли. Мисля че това е най алтернативния начин 5 минути труд без да давам пари за нова помпа ![yahoo [smilie=yahoo.gif]](./images/smilies/yahoo.gif)
![yahoo [smilie=yahoo.gif]](./images/smilies/yahoo.gif)