Проблем при запалването

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 7061
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 1568
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Проблем при запалването

Мнение от Цецо75 »

Не може да е от подгревни свещи. Италианския кенеф палеше цяла зима с две изгорели свещи на 1/4 оборот. Смених ги, защото ми писна да светят грешки на диагностиката, ако не беше кабела - нямаше и да знам, че са изгорели.
Бееееее.....
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 9510
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1797
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Проблем при запалването

Мнение от bega4kata »

Свещите, сега лятото, няма да ги усетиш. :)
Последно промяна от bega4kata на 23.09.2020, 21:02:19, променено общо 1 път.
GUNTER SERVICE Изображение
baijoro

Škoda Фен

Мнения: 75
Регистриран на: 19.02.2019, 20:59:33
Репутация: 33
Гараж: Оctavia 3 FL 2.O TDI

Проблем при запалването

Мнение от baijoro »

"Тресе ли в първите няколко секунди? Пушеци?"

Сега на топлото всичко е нормално. Зимата на -10°С запали след една идея по-дълго въртене. Няма тресене, първите 1-2 минути работи твърдо и пуши. Колата е "уличница".
Атанас 90
Мнения: 2
Регистриран на: 26.10.2020, 11:18:16
Репутация: 1

Проблем при запалването

Мнение от Атанас 90 »

Здравейте колеги и аз съм със същия проблем.
Търсил съм много из интернет за този проблем
Теми в различни сайтове за проблема писано много но никъде точен отговор един пише сменил акумулатора бил се оправил проблема друг пък бил го сменил не се оправила
Също така пишат за ввт клапана почиствали го или го сменят със някакъв подобрен и се оправя проблема. Да но моята кола няма такъв клапън и акумулатора си ми е добре. Също така пишат за помпата в резервоара подменя се с нова подобрена което ме довежда до мисълта че моя проблем е този. Това което съм забелязал със първото палене е между 9° и 21°. Когато е под 9 градуса помпата започва да се върти по бързо и напълва рейката с навта и колата си пали веднага без забавяне от там идва логиката ми че когато външната температура е под 21°
Се получава вакуум във резервоара и засмуква навтата от рейката и за това се получава този проблем със първото палене.
Това което направих е да оставя капачката на резервоара отвита за през ноща и на сутринта колата си запали без да се замисля.
Така че пробвайте това със капачката и ако нямате проблем със паленето значи проблема ви е помпата в резервоара дано да съм ви полезен със информацията поздрави на всички и успех с разрешаването на проблема.
Атанас 90
Мнения: 2
Регистриран на: 26.10.2020, 11:18:16
Репутация: 1

Проблем при запалването

Мнение от Атанас 90 »

Да ви споделя какво нарпавих. Вчера разглобих капачката на резервоара и махнах пружинката на клапанчето така че да остане постояно отворено и тази сутрин колата си запали веднага без да се замисли. Мисля че това е най алтернативния начин 5 минути труд без да давам пари за нова помпа [smilie=yahoo.gif]
Публикувай отговор

Обратно към “Octavia III”