Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително!
Проблем при запалването
Публикувано: 30.12.2018, 09:16:19
от PRO
Акумулатора как е?
Проблем при запалването
Публикувано: 30.12.2018, 09:46:35
от muumyy
Не съм го сменял, майстора го замерва и каза, че е добре, ако беше слаб трябваше да има затруднение при завъртането при запалването. Тя върти без проблем, когато запалва трудно от 5-6 сек. въртене.
Проблем при запалването
Публикувано: 30.12.2018, 10:44:31
от NRG
Няма никакви проблеми, коментирали сме го. Необяснимо е общо взето. Лично аз, ако при стартиране задържа ключа (напънат в крайно положение - стартер) имам чувството, че веднага пали. Ако просто чукна на крайно положение и пусна ключа, имам чувството, че колата по дълго върти докато си запали.
Проблем при запалването
Публикувано: 30.12.2018, 11:25:43
от VALDO
Този проблем, да не е от БГ чудната нафтичка?!
Проблем при запалването
Публикувано: 30.12.2018, 14:09:39
от muumyy
Уви не е, защото съм в Германия
Проблем при запалването
Публикувано: 25.01.2019, 14:22:08
от Advokaat
muumyy написа: ↑29.12.2018, 22:27:08
Здравейте колеги! От една година съм горд собственик на Октавия 3, 2.0 TDI 150 коня, автомат 6 скорости DSG, и напоследък забелязвам, че понякога трудно пали, при първото запалване(върти, но не пали), а после като я загася или покарам - пали без проблем. И два пъти ми се е случвало да запали и веднага да угасне все едно имобилайзер. Сменял съм всички ремъци и филтри. Свещите в сервиза казаха, че са ОК. Какъв може да е проблемът? Благодаря Ви предварително!
И аз съм със същия проблем. При мен се появи ноември, малко след смяната на филтрите в ЕТ.
....
Преди това палеше от раз - завъртам си ключа и след като изгасне лампата за подгревните свещи, автоматично си палеше с първото завъртане на стартера дори и при -10 градуса.
Днес ми го направи номера при +10, което ме вбеси.
.......
Забелязах обаче, че има подобрение когато се изчакат всички лампи да изгаснат и тогава да се завърти ключа.Тогава пали от второто завъртане на стартера.
....
Който казва, че е необяснимо явление, не е прав, защото вариантите са два:
1. Помпата да подава гориво със забавяне.
2. В системата да има въздух.
За уточнение Шкодата е ноември 2016, 2.0TDI 150 кс, с ръчна скоростна кутия на 26000км.
Проблем при запалването
Публикувано: 25.01.2019, 14:33:59
от todor87
Advokaat, а защо не се обърнеш към ЕТ отново?
Проблем при запалването
Публикувано: 25.01.2019, 14:56:47
от Advokaat
Защото съм изправен пред дилемата дали да не скъсам гаранцията.
Дори и да ги посетя, ще я приемат и закачат с кабелчето. Там няма да покаже грешка, защото всички уреди работят и на никого няма да му се занимава да замерва за колко време помпата подкачва и дали системата е херметизирана.
Проблем при запалването
Публикувано: 25.01.2019, 15:04:36
от BlackPearl
След като колата е в гаранция, ти си клиент и след като представиш проблема, те са длъжни да ти обърнат внимания.
Да кажа и за акумулаторите.
Октавия си има опция да се провери за 5 секудни: Ето :
Почти всички Октавии я имат (без най-ниските нива).
Падне ли около 40% и тн. - има проблеми. Ако е ОК показва масово 70%.