Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Промените направени по автомобила са:
-Пълен ЛЕД пакет.Отпред,отзад и интериор.
-Предни спирачни апарати от Голф 7 гти перформанс с лого VRS.
-Предни спортни перфорирани спирачни дискове 340мм.Zimmermann.
-Задни спирачни апарати,маркучи и щитове от Купра,за 310мм. вентилирани дискове.
-Задни спортни перфорирани спирачни дискове 310мм. Zimmermann.
-Performance Suspension Eibach Pro-Kit.
-Джанти-OZ leggera HLT 19'
-Дданти-Revo RV019 Wheelset 19 x 8.5,ET 45
-Джанти OZ Formula hlt 19 x 8,5,ET 47
-Revo Carbon Series | MQB Air Scoop.
-Revo Carbon Series - Air Box Lid.
-Revo Air Filter Element MQB.
-Revo Turbo Inlet Silicone Hose Design.
-Revo Turbo Inlet aluminium piece.
-Revo Intercooler .
-Revo Hoses.
-Turbocharger Golf R is38 oem.
-HJS sportkat 200psi 76mm.
-Bull-X exhaust system 76mm.
-Extreme bg exhaus 76mm.
-Revo katless pipe 76mm.
-Revo Stage 3 software.
-HI-FLO Turbo Discharge Conversion NEUSPEED
100-200 - 9 секунди
БЕЗ ТУРБО ЛАГ
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
За максимално представяне на стейч 3,трябваше да сложа максимално освободена генерация на Ф76мм.Замених Бащука с Ф70 с Bull-X HG Motorsport.
Очаквано стана по-шумна.След разклонението е 2х63мм.
Очаквано стана по-шумна.След разклонението е 2х63мм.
Последно промяна от bega4kata на 07.06.2017, 15:34:20, променено общо 2 пъти.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Безобразно шумна стана колата Особено на дълъг път и след 3000 оборота.След 3000 об. се появява много силно увеличаване на звука.
Налага се къстъм подобряване.
Направихме първата част от къстъм промяната на генерацията.Направи ми я мой приятел Миро.Лидер сред драг автомобилите в BG.Метода е изпитан на дино и не се губят коне.За да не се получава много силната разлика в звука след 3000 оборота тръбата която минава през гърнето не е продупчена.Така се запазва препукването и боботенето при ниски обороти,но при високи натоварване и обороти,не става БЕЗОБРАЗНО шумна каквато беше.Много добро заглушаване се получи,точно където беше най-неприятно.Но при ниските обороти и натоварване,като че ли стана по шумна.Или така ми се струва,защото сега пък във високите е доста по тиха.С 2 думи имаме напредък голям,точно там където беше най-нужно.
Но като цяло,още ми е много шумна.Ще сложа още едно гърне.
И това е завършения заглушител.
Налага се къстъм подобряване.
Направихме първата част от къстъм промяната на генерацията.Направи ми я мой приятел Миро.Лидер сред драг автомобилите в BG.Метода е изпитан на дино и не се губят коне.За да не се получава много силната разлика в звука след 3000 оборота тръбата която минава през гърнето не е продупчена.Така се запазва препукването и боботенето при ниски обороти,но при високи натоварване и обороти,не става БЕЗОБРАЗНО шумна каквато беше.Много добро заглушаване се получи,точно където беше най-неприятно.Но при ниските обороти и натоварване,като че ли стана по шумна.Или така ми се струва,защото сега пък във високите е доста по тиха.С 2 думи имаме напредък голям,точно там където беше най-нужно.
Но като цяло,още ми е много шумна.Ще сложа още едно гърне.
И това е завършения заглушител.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Поръчах на фирма Екстрийм,да ми изработят гърне (изцяло от неръждаема стомана,проходно на 76мм,двойно с камера),на мястото на правата тръба от Bull X генерацията, след даунпайпа.
Изработката е изключително висококачествена.Честно казано,не очаквах,чак толкова добра изработка.
И най-важното колата стана супер тиха като за такава генерация.Много съм доволен.По-тиха стана и от Бащука и от Фокса.Много приятна.И самия звук стана супер приятен,дори и на пълна газ.Звукът стана хармоничен в целия работен диапазон.
Това представлява шумозаглушителя на Екстрийм от вътре.Вижда се камерата вътре-все едно два шумозаглушителя един след друг.
И цялата система:
Изработката е изключително висококачествена.Честно казано,не очаквах,чак толкова добра изработка.
И най-важното колата стана супер тиха като за такава генерация.Много съм доволен.По-тиха стана и от Бащука и от Фокса.Много приятна.И самия звук стана супер приятен,дори и на пълна газ.Звукът стана хармоничен в целия работен диапазон.
Това представлява шумозаглушителя на Екстрийм от вътре.Вижда се камерата вътре-все едно два шумозаглушителя един след друг.
И цялата система:
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Ъбгрейд на спирачките.
Задни апарати от купра за по-големи 310 вентилирани дискове и спортни дискове за всички колела.
Бяха боядисани със сива термо боя.Аз обаче исках да са черни в областта главините,защото сивото с времето се замърсява от феродото на накладките,и се пропива в боята и не може да се измива.Това ме дразни. Боядисах ги с черна термо боя.
Станаха много красиви,както ми харесва на мен.
Със сигурност вече няма да ръждясат в областа на главините и по периферията.
Застанаха много КРАСИВО и рейсинг на колата.Точно както съм си мечтал.Много съм доволен.Отлично спира колата.Още не са припаснати,а усилието което прилагам на педала е дори по-леко от както беше.Захапват здраво.Доволен съм.
Задни апарати от купра за по-големи 310 вентилирани дискове и спортни дискове за всички колела.
Бяха боядисани със сива термо боя.Аз обаче исках да са черни в областта главините,защото сивото с времето се замърсява от феродото на накладките,и се пропива в боята и не може да се измива.Това ме дразни. Боядисах ги с черна термо боя.
Станаха много красиви,както ми харесва на мен.
Със сигурност вече няма да ръждясат в областа на главините и по периферията.
Застанаха много КРАСИВО и рейсинг на колата.Точно както съм си мечтал.Много съм доволен.Отлично спира колата.Още не са припаснати,а усилието което прилагам на педала е дори по-леко от както беше.Захапват здраво.Доволен съм.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
- La Furia Roja
- Мнения: 2065
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Stage3 Бялата стрела
Аз също се включвам в поздрава за ЧИЧО САМИ.
Ако не бе обаче Чичо Сами мноооо сток РС щеше да се търкаля тук
Не стига, че ни помогна да ги тунинговаме и да хвърлим пари за по още един РС ами и при първа възможност гледаме как да го пръснем.
Това се казва истинско
Ако не бе обаче Чичо Сами мноооо сток РС щеше да се търкаля тук
Не стига, че ни помогна да ги тунинговаме и да хвърлим пари за по още един РС ами и при първа възможност гледаме как да го пръснем.
Това се казва истинско
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Стуци, далеч съм от заводското звучене, което също не ме кефи.
Но аз искам да постигна или да се доближа до звука на Бащука. Няма такъв звук. Хем рейсърски, хем не дразни. Перфектния ЪПГРЕЙД ,ако не бяха грозно големи крайните гърнета.
Но аз искам да постигна или да се доближа до звука на Бащука. Няма такъв звук. Хем рейсърски, хем не дразни. Перфектния ЪПГРЕЙД ,ако не бяха грозно големи крайните гърнета.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Намалих pressure drop. Рево колер с голям обем и големи казанчета.По-добро охлаждане и много по-малка рестрикция на въздушния поток.Махнах колера от Голф R,който бях сложил.Гоф R-овия колер е по-голям от заводския на Октавията,но този на Revo си е брутално голям в сравнение с R-овия.
ОЕМ-ските колери имат голяма рестрикция при входа и изхода в казанчетата сравнение с Рeво колера.
Диаметъра на Рево маркучите също е малко по голям.
забележка: Не пасва като ОЕМ част
Ама така е в тунинга, трябва уйдорми и нерви. Не става като ОЕМ всички бускички, щипки и държачи да си пасват точно.
ОЕМ-ските колери имат голяма рестрикция при входа и изхода в казанчетата сравнение с Рeво колера.
Диаметъра на Рево маркучите също е малко по голям.
забележка: Не пасва като ОЕМ част
Ама така е в тунинга, трябва уйдорми и нерви. Не става като ОЕМ всички бускички, щипки и държачи да си пасват точно.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Всичко по протокол спазваме.И филтърния елемент Revo.
Оказа се,че като поръчаш новия карбонов комплект на Рево-капак,маркуч и муфа на входа на компресорната перка,филтъра не бил включен.Поръчвал се отделно.Това учуди и дилъра ,ама така е
Пристигна Филтъра,чакаме интейка вече трети месец
Оказа се,че като поръчаш новия карбонов комплект на Рево-капак,маркуч и муфа на входа на компресорната перка,филтъра не бил включен.Поръчвал се отделно.Това учуди и дилъра ,ама така е
Пристигна Филтъра,чакаме интейка вече трети месец
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
След 5 месеца очакване,най-накрая пристигна втората част от интейка на Revo.
В началото,интейците на Рево пеставляваха -преден въздухозаборник Карбон (който си закупих преди година) ,филтърен елемент в оем кутиятя и силиконов(гладък-без множеството прагове на оем въздуховода) маркуч с оем диаметър.
След това разработиха нов капак за подобряване на въздушния поток,маркуч с по-голям диаметър и насочваща муфа на въздушния поток към турбото за плавен преход и избягване на турболенции.
Бях се настроил психически за проблеми и не добро изпълнение.
Учудващо за мен,всички елементи и части са изработени с МНОГО ПРЕЦИЗНО качество.Чак не ми се вярваше.Всичко съвпада и пасва перфектно ,като оем част.
Много старателно всичко направено.Нехарактерно за тунинг част.Да не повярва човек.Браво и евала.
Направено със внимание и любов към детайла.
В началото,интейците на Рево пеставляваха -преден въздухозаборник Карбон (който си закупих преди година) ,филтърен елемент в оем кутиятя и силиконов(гладък-без множеството прагове на оем въздуховода) маркуч с оем диаметър.
След това разработиха нов капак за подобряване на въздушния поток,маркуч с по-голям диаметър и насочваща муфа на въздушния поток към турбото за плавен преход и избягване на турболенции.
Бях се настроил психически за проблеми и не добро изпълнение.
Учудващо за мен,всички елементи и части са изработени с МНОГО ПРЕЦИЗНО качество.Чак не ми се вярваше.Всичко съвпада и пасва перфектно ,като оем част.
Много старателно всичко направено.Нехарактерно за тунинг част.Да не повярва човек.Браво и евала.
Направено със внимание и любов към детайла.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Ходих днес на диното.
Пледния път беше дала 238 киловата на гуми.
Вдигнала е 16 киловата на колелата. Тоест 22 коня на колелата и 26 коня на мотора.
От интейка и колера.
Интейк и интеркулер. 26 коня,за 4 бона
Доволен съм.Колата е отзивчива,без турбо лаг,мощността е равномерно разгръщаща се и прецизно контролируема.Стоковия съединител (ПЕРЦЕ) си държи.На първа и втора предавки ,въртящият момент и мощността са редуцирани съобразно това ,че колата е на предно само.Стартира перфектно от място.
Супер е.
Това е НАМАЛЕН ФАЙЛ-лоу буст или такъв за механична кутия със стоков съединител с намален въртящ момент.
Относно колко вдига един интейк и един колер... видя се колко вдигат коне, всеки може да си прецени ВЕЧЕ дали си заслужават.Направиха се и ОТНОВО се предоставиха като информация във форума,нужните замервания.
За мен лично, за по 12-13 коня увеличение всеки средно да кажем , е спорно малко дали си струва да се дават по 2 хиляди лева за интейк Рево и 2 х. за колер на Рево. Има и двойно по-изгодни алтернативи.
Но пък е манияшко както казва чичо Ваньо. Сега колата е оригинален Рево кар. Всичко и е оем Рево
Пледния път беше дала 238 киловата на гуми.
Вдигнала е 16 киловата на колелата. Тоест 22 коня на колелата и 26 коня на мотора.
От интейка и колера.
Интейк и интеркулер. 26 коня,за 4 бона
Доволен съм.Колата е отзивчива,без турбо лаг,мощността е равномерно разгръщаща се и прецизно контролируема.Стоковия съединител (ПЕРЦЕ) си държи.На първа и втора предавки ,въртящият момент и мощността са редуцирани съобразно това ,че колата е на предно само.Стартира перфектно от място.
Супер е.
Това е НАМАЛЕН ФАЙЛ-лоу буст или такъв за механична кутия със стоков съединител с намален въртящ момент.
Относно колко вдига един интейк и един колер... видя се колко вдигат коне, всеки може да си прецени ВЕЧЕ дали си заслужават.Направиха се и ОТНОВО се предоставиха като информация във форума,нужните замервания.
За мен лично, за по 12-13 коня увеличение всеки средно да кажем , е спорно малко дали си струва да се дават по 2 хиляди лева за интейк Рево и 2 х. за колер на Рево. Има и двойно по-изгодни алтернативи.
Но пък е манияшко както казва чичо Ваньо. Сега колата е оригинален Рево кар. Всичко и е оем Рево
GUNTER SERVICE
- La Furia Roja
- Мнения: 2065
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Чудесен резултат.
346к.с. на колела, което значи 403 к.с. на двигател при 14процента загуби и 412 к.с. при 16 процента загуби.
За мен колата има 400к.с.
Има и чудесните 560Нм на двигател.
Графиката е плавна и е видно, че мощността е изтеглена в по-високите обороти.
За това сток съединителят издържа.
Като цяло колата даде:Dynojet Dynamometer
238.1 Кв на гуми с Катализатор и оем интейк и оем колер от Голф Р.
241.4 Кв на гуми без Катализатор и оем интейк и оем колер от Голф Р.
254.7 Кв на гуми с Катализатор и Рево Интейк и Рево Кулер.
16.6Кв или 22.6 К.с на гуми има печалба от Кулера и Интейка.
26к.с. на двигател е това.
346к.с. на колела, което значи 403 к.с. на двигател при 14процента загуби и 412 к.с. при 16 процента загуби.
За мен колата има 400к.с.
Има и чудесните 560Нм на двигател.
Графиката е плавна и е видно, че мощността е изтеглена в по-високите обороти.
За това сток съединителят издържа.
Като цяло колата даде:Dynojet Dynamometer
238.1 Кв на гуми с Катализатор и оем интейк и оем колер от Голф Р.
241.4 Кв на гуми без Катализатор и оем интейк и оем колер от Голф Р.
254.7 Кв на гуми с Катализатор и Рево Интейк и Рево Кулер.
16.6Кв или 22.6 К.с на гуми има печалба от Кулера и Интейка.
26к.с. на двигател е това.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Като цяло колата даде-ъпгрейдите както следва:Dynojet Dynamometer
161,2 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Бащук 70мм.и оем интейк и оем колер с ооригинален софтуер.
193,0 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Бащук 70мм.и оем интейк и оем колер и Щайнбауер бокс.
238.1 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Булхикс 76мм.и оем интейк и оем колер от Голф Р.-Рево ст.3 софт.
241.4 Кв на гуми без Катализатор,генерация Булхикс 76мм.и оем интейк и оем колер от Голф Р.-Рево ст.3 софт.
254.7 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Булхикс 76мм.и Рево Интейк и Рево Кулер.-Рево ст.3 софт.
16.6Кв или 22.6 к.с. на гуми е печалбата от Кулера и Интейка на Рево.
Тоест 26к.с. на двигател.
Катализатора HJS съм го върнал,за да съм отговорен за околната среда,да е по-тиха и да не мирише на гадно зад автомобила.Без катализатор е адска смрад лютива отзад.
Беше грешка декатпайпа(катлеса).Дава само 5 к.с.печалба,спрямо спортния катализатор HJS с 200 клетки на квадратен инч-Евро 6.
161,2 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Бащук 70мм.и оем интейк и оем колер с ооригинален софтуер.
193,0 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Бащук 70мм.и оем интейк и оем колер и Щайнбауер бокс.
238.1 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Булхикс 76мм.и оем интейк и оем колер от Голф Р.-Рево ст.3 софт.
241.4 Кв на гуми без Катализатор,генерация Булхикс 76мм.и оем интейк и оем колер от Голф Р.-Рево ст.3 софт.
254.7 Кв на гуми с Катализатор HJS-200cpsi,генерация Булхикс 76мм.и Рево Интейк и Рево Кулер.-Рево ст.3 софт.
16.6Кв или 22.6 к.с. на гуми е печалбата от Кулера и Интейка на Рево.
Тоест 26к.с. на двигател.
Катализатора HJS съм го върнал,за да съм отговорен за околната среда,да е по-тиха и да не мирише на гадно зад автомобила.Без катализатор е адска смрад лютива отзад.
Беше грешка декатпайпа(катлеса).Дава само 5 к.с.печалба,спрямо спортния катализатор HJS с 200 клетки на квадратен инч-Евро 6.
GUNTER SERVICE
- bega4kata
- Мнения: 12687
- Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
- Репутация: 4482
- Местоположение: Варна
- Гараж: Оctavia 3 RS TSI stg 3 Revo - ex
Tiguan TDI 4motion
Mercedes GLC 450d AMG 4matic Premium - future
0896670196 - Обратна връзка:
Octavia 3 RS Revo Stage3 Бялата стрела
Зная,че по турбопътищата има много силна рестрикция-завоя веднага след турбото. Заглушителя на турбото също нарушава и забавя въздушния поток. Бях си купил mufler делийтер на APR,но той беше доста несполучлив според мен и си върнах оем-ския.
Бях разочарован и от тунинг турбопътищата на колегите.Нямаха планки за зкрепване като оем-ските и стояха във въздуха държащи се на маркучите и се опираха тук и там.Протриваха се,трябваше да се прикрепват със свински опашки,изолирбанд.Подобни творчества и импровизации не ми харесват.
Появиха се адекватни тръби вече,които са със захвати за мотора както са оем-ските,както и със захвати за инсталацията.Най-перформанс тръбата ми се стори,тази която идва в комплект с мъфлър делийта, които е конусен и най-голям от на всички други тунинг фирми.Дугите фирми предлагат turbo muffler delete със заводско фи. Чрез конусния разширяващ се мъфлър делитер, се освобождава най-добре издухването на турбото и първия най-рестриктивен завой става с най-голямо фи от на всички други фирми предлагащи турбопътища.
Това е най-рестриктивната част на снимката по долу.
Обърнете внимание,каква огромна пречка и рестрикция са сътворили от оем.
Не стига че е малко,ами има и брутален ръб на пътя на въздуха.
Това е нещото което трябва да се премахне и ъпгрейдне.
Бях разочарован и от тунинг турбопътищата на колегите.Нямаха планки за зкрепване като оем-ските и стояха във въздуха държащи се на маркучите и се опираха тук и там.Протриваха се,трябваше да се прикрепват със свински опашки,изолирбанд.Подобни творчества и импровизации не ми харесват.
Появиха се адекватни тръби вече,които са със захвати за мотора както са оем-ските,както и със захвати за инсталацията.Най-перформанс тръбата ми се стори,тази която идва в комплект с мъфлър делийта, които е конусен и най-голям от на всички други тунинг фирми.Дугите фирми предлагат turbo muffler delete със заводско фи. Чрез конусния разширяващ се мъфлър делитер, се освобождава най-добре издухването на турбото и първия най-рестриктивен завой става с най-голямо фи от на всички други фирми предлагащи турбопътища.
Това е най-рестриктивната част на снимката по долу.
Обърнете внимание,каква огромна пречка и рестрикция са сътворили от оем.
Не стига че е малко,ами има и брутален ръб на пътя на въздуха.
Това е нещото което трябва да се премахне и ъпгрейдне.
GUNTER SERVICE