Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 04.12.2016, 14:38:56

1. Заводско състояние на колата:
- Skoda Octavia VRS MK3 2.0 TSI 6M Corrida Red
- 220c.p.s. 217c.h.p. 350c.Nm CF DIN
- Закупена от Еуратек Варна Септември 2014г.

2. Списък към колата включващ всеки тунинг елемент, от къде е закупен и сервизa на инсталирането му. Освен към изброените по-долу имена на сервизи, Благодарности към Младен masterOne, който ме свърза със Стоил от Овърдрайв София, Благодарности още към Искрен BlackPearl и към Дидо Performance 99 Tuned, които ми съдействаха да закупя и ми дадоха съвети как да инсталирам част от нещата изброени по-долу. Отделно искам да изразя Сериозни Благодарности лично към Самуил bega4kata, който подаде искрата за да направя промените по колата. Ако не бе той, аз и брат ми Милчо със сигурност щяхме да си караме стокови РСките и въобще представа нямаше да имаме за подобни изпълнения. Благодарности и към Шкода обществото в България, което е направило и прави така, че да съществуват подобни интернет платформи, защото в противен случай нямаше да мога да завържа настоящите си отношения с колегите.
- Въздушен Интейк R600 Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Интейк Пайп Racingline - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- Турбо Интейк Пайп Racingline - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- DV+ GFB Клапа - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- Турбо Мъфлер Дилийт Racingline - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- OEM VW Turbo IS38 IHI 06K145722H - VW Bg - Overdrive Sofia
- Турбо Аутлет Пайп CTS - Performance 99 Tuned - Overdrive Sofia
- Тротъл Пайп CTS - Performance 99 Tuned - Overdrive Sofia
- HJS 200 cell 76.2мм Катализатор - HJS Online Shop - Gunter Service Varna
- Bull X Проходна Генерация 76.2мм MO-LI Middle Silencer Версия - Bull X Online Shop - Gunter Service Varna
- APR Кулер - APR - Overdrive Sofia
- Nissens Климатичен Кулер - Gunter Service Varna - Overdrive Sofia
- APR Кит Силиконови Маркучи - APR - Overdrive Sofia
- APR Шорт Шифтър Кит - APR - Overdrive Sofia
- APR Кейбъл Бракет - APR - Gunter Service Varna
- APR Boost Tap - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- APR Boost Gauge - APR - Overdrive Sofia, Gunter Service Varna
- APR Logo Badge - Awesome GTI - Сам си го залепих
- CTS Oil Cooler Cap – Performance 99 Tuned - Gunter Service Varna
- OEM Audi RS7 NGK Свещи 0.6мм Gap - Audi Bg - Gunter Service Varna
- Borg Warner OEM Бобини - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Software APR IS38 98 RON Sport Catalyst - APR - Overdrive Sofia
- Пълно Оледяване на Светлините - Gunter Service Varna
- H and R Пружини - Awesome GTI - Gunter Service Varna - Опция Eibach Sportline Пружини
- Eibach Стабилизиращи Щанги - Eibach online shop - Gunter Service Varna
- Sachs Performance 550+c.Nm Clutch Kit - Sachs Online Shop - Overdrive Sofia
- OEM VW Задна Спирачна Система 310мм Вентилирани Дискове - VW Bg - Gunter Service Varna
- OEM VW Golf GTI Clubsport S Предни Двойно Вентилирани Дискове 340мм - VW Bg BlackPearl - Gunter Service Varna
- Bilstein B8 Задни Амортисьори - Awesome GTI - Gunter Service Varna - Опция Bilstein B8 Предни Амортисьори
- Плочки Предна Спирачна Система VRS Logo - Gunter Service Varna
- DTM Преден Спойлер - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- OEM Спойлер Заден Капак Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
- Защитно Фолио на Всички Фарове и Предница - Miro Folio Рогачево
- Алуминиеви Джанти Ispiri ISR6 20 8.5J ЕТ45мм 5х112мм CB66.6мм ползват се алуминиеви или пластмасови втулки 66.6мм на 57.1мм - Race Pilot Bg - Цвят Антрацит - Тони Лак Сервиз Варна
- Алуминиеви Джанти Ispiri ISR10 19 8.5J ЕТ45мм 5х112мм CB66.6мм ползват се алуминиеви или пластмасови втулки 66.6мм на 57.1мм - Race Pilot Bg - Цвят Антрацит - Тони Лак Сервиз Варна
- Алуминиеви Джанти EvoCorse SanremoCorse 18 9J ЕТ46мм 5х112мм СВ57.1мм ползват се фланци предни 2.5мм и задни 5мм за да се направи място за да влязат копките на капачките Лого Шкода - ЕvoCorse Октавия РС Къп - Цвят Антрацит - ЕvoCorse
- Капачки Джанти Лого Шкода - ГретАрт Студио Шумен, AVTOAKSI EOOD
- Летни Гуми Мишлен Пилот Супер Спорт 235/30/20 XL - Жижо Гуми Сервиз Варна
- Зимни Гуми Кумхо УинтърКрафт WP71 235/35/19 XL - Жижо Гуми Сервиз Варна
- Летни Гуми Дънлоп СпортМакс RT 2 235/40/18 XL - Жижо Гуми Сервиз Варна

3. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Dynapack Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за DSG модификация.
Измерените данни са на главини...w.h.p.-wheel horse power
Изчислените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
При нютонметрите, за изчисляването на данните на колянов вал от измерените на главини данни, от APR са сложени с 3 процента по-малки загуби, спрямо загубите при конските сили.
Мулти рънове, осреднени.
Стокова Генерация.
- 356w.h.p. - 386c.h.p. При 8 процента загуби от колянов вал до главини
- 519w.Nm - 546c.Nm При 5 процента загуби от колянов вал до главини

4. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Dynapack Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за DSG модификация.
Стокова Генерация.
- 373w.p.s. - 406c.p.s. При 8 процента загуби от колянов вал до главини
- 519w.Nm - 546c.Nm При 5 процента загуби от колянов вал до главини

5. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на главини...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Загубите от колянов вал до главини при Ръчната скоростна кутия са с около 2-3 процента по-малки, спрямо тези при DSG кутията.
Четири ръна на Пета, осреднени.
Оказаха се всъщност, напълно еднакви и четирите, вижда се и от графиките.
Това Хъбово Дино не можеше да я измери на Четвърта, защото не можело да изчисли на тази предавка въртящия момент, поради многото Нютони на един мост.
Проходна Генерация Fox Диаметър 63.5мм.
- 403w.p.s. - 415c.p.s. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 587w.Nm - 605c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини

6. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG с данни преизчислени по CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Проходна Генерация Fox Диаметър 63.5мм.
- 385w.h.p. - 397c.h.p. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 587w.Nm - 605c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини

7. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на главини...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Два ръна на Пета, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 415w.p.s. - 429c.p.s. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 593w.Nm - 611c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини

8. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG с данни преизчислени по CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 397w.h.p. - 409c.h.p. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 593w.Nm - 611c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини

9. Очаквана Стокова мощност на колата по официални данни на UNITRONIC измерени на SuperFlow Engine Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Измерените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
Мулти рънове, осреднени.
- 234c.h.p.
- 355c.Nm

10. Очаквана Стокова мощност на колата по официални данни на UNITRONIC измерени на SuperFlow Engine Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Мулти рънове, осреднени.
- 245c.p.s.
- 355c.Nm

11. Измерена Стокова мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Същото важи и за нютонметрите.
Три ръна на Четвърта, осреднени.
- 210w.p.s. - 250c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 347w.Nm - 413c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 210w.p.s. - 244c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 347w.Nm - 403c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми

12. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Три ръна на Четвърта, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 352w.p.s. - 419c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 508w.Nm - 604c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 352w.p.s. - 409c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 508w.Nm - 590c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми

13. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Два ръна на Пета, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 356w.p.s. - 424c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 516w.Nm - 614c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 356w.p.s. - 414c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 516w.Nm - 600c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми

14. Проблеми възникнали по време на тунинга и решенията им.
- Мисфайъри по цилиндрите и съответните EPC грешки. Решението е нови стокови Бобини Борг Варнер и нови ОЕМ NGK свещи от Ауди РС7.
- Стоковият съединител не издържа. Решението е Закс Пърформанс Комплект.
- Овърбууст EPC грешка. Решението е Лог файлове и АПР ми направиха къстъм версия на софтуера.
- Овърбуустове, които се усещаха като сецкане в определени обороти и при определен, специфичен, непроменящ се, лек натиск на педала на газта, температура на въздуха под 15 Градуса. Решението е Адаптация на Уейстгейта на Турбото със заводска програма ОДИС. Адаптирахме IS38 турбото към двигател на Шкода VRS 220 CHHB.
Нещата се подобряват значително, но макар и много трудно, пак могат да се симулират овърбуустовете.
Този момент се оказа, че съществува и при някои Напълно Фабрични Коли имащи:
Чисто заводски сетъп, Стоков софтуер и IS38 турбо.

15. Снимки представящи колата.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
5.jpg
6.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 04.12.2016, 14:40:18

7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 04.12.2016, 14:41:22

12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 04.12.2016, 14:42:16

17.jpg
18.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 04.12.2016, 14:43:13

23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 04.12.2016, 14:44:15

28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 04.12.2016, 14:45:21

33.jpg
34.jpg
35.jpg
36.jpg
37.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 02.04.2017, 19:25:52

40.jpg
41.jpg
Снимка1244.jpg
Снимка1245.jpg
Снимка1246.jpg
IMG_9806.JPG
IMG_9792.JPG
Снимка1282.jpg
Снимка1284.jpg
Снимка1285.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 06.07.2017, 20:41:04

Снимка1307.jpg
Снимка1308.jpg
Снимка1309.jpg
Снимка1310.jpg
Снимка1311.jpg
Снимка1312.jpg
Снимка1313.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.

Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Статус: Извън линия
Мнения: 1510
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнениеот La Furia Roja » 19.07.2017, 20:39:07

Снимка1327.jpg
Снимка1328.jpg
Снимка1329.jpg
Снимка1330.jpg
Снимка1331.jpg
Снимка1332.jpg
Снимка1334.jpg
Снимка1335.jpg
Снимка1336.jpg
Снимка1337.jpg
Снимка1338.jpg
Снимка1339.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Social Media

       

Върни се в “Octavia III”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта