Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Всичко за Шкода Октавия, произведена от 2013г. до днес
Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 04.12.2016, 14:38:56

1. Заводско състояние на колата:
- Skoda Octavia VRS MK3 2.0 TSI 6M Corrida Red Black Pack
- Factory Alloy Wheels Xtreme Anthracite Design 19х7.5J ET51мм 5x112мм CB57.1мм
- Летни Гуми Пирели П Дзеро 225/35/19 XL
- 220c.p.s. 217c.h.p. 350c.Nm CF DIN
- Закупена от Еуратек Варна Септември 2014г.

2. Списък към колата включващ всеки тунинг елемент, от къде е закупен и сервизa на инсталирането му. Освен към изброените по-долу имена на сервизи, Благодарности към Младен masterOne, който ме свърза със Стоил от Овърдрайв София, Благодарности още към Искрен BlackPearl и към Дидо Performance 99 Tuned, които ми съдействаха да закупя и ми дадоха съвети как да инсталирам част от нещата изброени по-долу. Отделно искам да изразя Сериозни Благодарности лично към Самуил bega4kata, който подаде искрата за да направя промените по колата. Ако не бе той, аз и брат ми Милчо със сигурност щяхме да си караме стокови РСките и въобще представа нямаше да имаме за подобни изпълнения. Благодарности и към Шкода обществото в България, което е направило и прави така, че да съществуват подобни интернет платформи, защото в противен случай нямаше да мога да завържа настоящите си отношения с колегите.
- Въздушен Интейк R600 Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Интейк Пайп Racingline - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- Турбо Интейк Пайп Racingline - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- DV+ GFB Клапа - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- Турбо Мъфлер Дилийт Racingline - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- OEM VW Turbo IS38 IHI 06K145722H - VW Bg - Overdrive Sofia
- Турбо Аутлет Пайп CTS - Performance 99 Tuned - Overdrive Sofia
- Тротъл Пайп CTS - Performance 99 Tuned - Overdrive Sofia
- HJS 200 cell 76.2мм Катализатор - HJS Online Shop - Gunter Service Varna
- Bull X Проходна Генерация 76.2мм MO-LI Middle Silencer Версия - Bull X Online Shop - Gunter Service Varna
- APR Кулер - APR - Overdrive Sofia
- Nissens Климатичен Кулер - Gunter Service Varna - Overdrive Sofia
- APR Кит Силиконови Маркучи - APR - Overdrive Sofia
- APR Шорт Шифтър Кит - APR - Overdrive Sofia
- APR Кейбъл Бракет - APR - Gunter Service Varna
- APR Boost Tap - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- APR Boost Gauge - APR - Overdrive Sofia, Gunter Service Varna
- APR Logo Badge - Awesome GTI - Сам си го залепих
- CTS Oil Cooler Cap – Performance 99 Tuned - Gunter Service Varna
- OEM Audi RS7 NGK Свещи 0.6мм Gap - Audi Bg - Gunter Service Varna
- Borg Warner OEM Бобини - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Software APR IS38 98 RON Sport Catalyst - APR - Overdrive Sofia
- Пълно Оледяване на Светлините - Gunter Service Varna
- H and R Предни и Задни Пружини - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Eibach Предни и Задни Стабилизиращи Щанги - Eibach online shop - Gunter Service Varna
- Sachs Performance 550+c.Nm Clutch Kit - Sachs Online Shop - Overdrive Sofia
- OEM VW Задна Спирачна Система 310мм Вентилирани Дискове - VW Bg - Gunter Service Varna
- OEM VW Golf GTI Clubsport S Предни Двойно Вентилирани Дискове 340мм - VW Bg BlackPearl - Gunter Service Varna
- Bilstein B8 Задни Амортисьори - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Плочки Предна Спирачна Система VRS Logo - Gunter Service Varna
- DTM Преден Спойлер - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- OEM Спойлер Заден Капак Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
- Защитно Фолио на Всички Фарове и Предница - Miro Folio Рогачево
- Алуминиеви Джанти EvoCorse SanremoCorse 18х9J ЕТ46мм 5х112мм СВ57.1мм ползват се фланци предни 2.5мм и задни 5мм за да се направи място за да влязат копките на капачките Лого Шкода - ЕvoCorse Октавия РС Къп - Цвят Антрацит - ЕvoCorse
- Капачки Джанти Лого Шкода - AVTOAKSI EOOD
- Летни Гуми Дънлоп СпортМакс RT 2 235/40/18 XL - Жижо Гуми Сервиз Варна

3. Списък на тунинг елемeнти, които са били на колата и към момента са налични.
- Eibach Sportline Предни и Задни Пружини
- Bilstein B8 Предни Амортисьори
- Алуминиеви Джанти Ispiri ISR6 20х8.5J ET45мм 5х112мм CB66.6мм ползват се втулки 66.6мм към 57.1мм Цвят Антрацит
- Ispiri Капачки Джанти Лого Шкода по поръчка направени в Студио Грет Арт Шумен
- Летни Гуми Мишлен Пилот Супер Спорт 235/30/20 XL
- Зимни Гуми Мишлен Пилот Алпин 245/35/19 XL

4. Списък на тунинг елементи, които са били на колата и към момента са продадени.
- Пауърбокс Модул Steinbauer с Дистанционен контрол, който в зависимост от настройката на потенциометъра си, увеличава стоковата мощ на колата с до 26 процента или това са 310c.p.s. и 500c.Nm
- Турбо Мъфлер Дилийт APR
- Спортен Въздушен Филтър Pipercross
- Fox Проходна Генерация 63.5мм
- Алуминиеви Джанти Ispiri ISR10 19х8.5J ET45мм 5х112мм CB66.6мм ползват се втулки 66.6мм към 57.1мм Цвят Антрацит
- Летни Гуми Дънлоп СпортМакс RT 2 245/40/18 SL
- Летни Гуми Бриджстоун Потенца S001 235/35/19 XL
- Летни Гуми Бриджстоун Потенца S001 225/35/19 XL
- Зимни Гуми Бриджстоун Близак 235/35/19 XL
- Зимни Гуми Кумхо Уинтъркрафт 235/35/19 SL

5. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Dynapack Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за DSG модификация.
Измерените данни са на главини...w.h.p.-wheel horse power
Изчислените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
При нютонметрите, за изчисляването на данните на колянов вал от измерените на главини данни, от APR са сложени с 3 процента по-малки загуби, спрямо загубите при конските сили.
Мулти рънове, осреднени.
Стокова Генерация.
- 356w.h.p. - 386c.h.p. При 8 процента загуби от колянов вал до главини
- 519w.Nm - 546c.Nm При 5 процента загуби от колянов вал до главини

6. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Dynapack Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за DSG модификация.
Стокова Генерация.
- 373w.p.s. - 406c.p.s. При 8 процента загуби от колянов вал до главини
- 519w.Nm - 546c.Nm При 5 процента загуби от колянов вал до главини

7. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на главини...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Загубите от колянов вал до главини при Ръчната скоростна кутия са с около 2-3 процента по-малки, спрямо тези при DSG кутията.
Четири ръна на Пета, осреднени.
Оказаха се всъщност, напълно еднакви и четирите, вижда се и от графиките.
Това Хъбово Дино не можеше да я измери на Четвърта, защото не можело да изчисли на тази предавка въртящия момент, поради многото Нютони на един мост.
Проходна Генерация Fox Диаметър 63.5мм.
- 403w.p.s. - 415c.p.s. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 587w.Nm - 605c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини

8. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG с данни преизчислени по CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Проходна Генерация Fox Диаметър 63.5мм.
- 385w.h.p. - 397c.h.p. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 587w.Nm - 605c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини

9. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на главини...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Два ръна на Пета, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 415w.p.s. - 429c.p.s. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 593w.Nm - 611c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини

10. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG с данни преизчислени по CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 397w.h.p. - 409c.h.p. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 593w.Nm - 611c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини

11. Очаквана Стокова мощност на колата по официални данни на UNITRONIC измерени на SuperFlow Engine Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Измерените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
Мулти рънове, осреднени.
- 234c.h.p.
- 355c.Nm

12. Очаквана Стокова мощност на колата по официални данни на UNITRONIC измерени на SuperFlow Engine Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Мулти рънове, осреднени.
- 245c.p.s.
- 355c.Nm

13. Измерена Стокова мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Същото важи и за нютонметрите.
Три ръна на Четвърта, осреднени.
- 210w.p.s. - 250c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 347w.Nm - 413c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 210w.p.s. - 244c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 347w.Nm - 403c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми

14. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Три ръна на Четвърта, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 352w.p.s. - 419c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 508w.Nm - 604c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 352w.p.s. - 409c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 508w.Nm - 590c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми

15. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Два ръна на Пета, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 356w.p.s. - 424c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 516w.Nm - 614c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 356w.p.s. - 414c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 516w.Nm - 600c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми

16. Проблеми възникнали по време на тунинга и решенията им.
- Мисфайъри по цилиндрите и съответните EPC грешки. Решението е нови стокови Бобини Борг Варнер и нови ОЕМ NGK свещи от Ауди РС7.
- Стоковият съединител не издържа. Решението е Закс Пърформанс Комплект.
- Овърбууст EPC грешка. Решението е Лог файлове и АПР ми направиха къстъм версия на софтуера.
- Овърбуустове, които се усещаха като сецкане в определени обороти и при определен, специфичен, непроменящ се, лек натиск на педала на газта, температура на въздуха под 15 Градуса. Решението е Адаптация на Уейстгейта на Турбото със заводска програма ОДИС. Адаптирахме IS38 турбото към двигател на Шкода VRS 220 CHHB.
Нещата се подобряват значително, но макар и много трудно, пак могат да се симулират овърбуустовете.
Този момент се оказа, че съществува и при някои Напълно Фабрични Коли имащи:
Чисто заводски сетъп, Стоков софтуер и IS38 турбо.

17. Снимки представящи колата.
Снимка1678.jpg
Снимка1679.jpg
Снимка1680.jpg
Снимка1681.jpg
Снимка1682.jpg
Снимка1683.jpg
Снимка1675.jpg
Снимка1676.jpg
Снимка1677.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 04.12.2016, 14:40:18

Снимка1651.jpg
Снимка1652.jpg
Снимка1654.jpg
Снимка1655.jpg
Снимка1657.jpg
11.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 04.12.2016, 14:41:22

12.jpg
13.jpg
14.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 04.12.2016, 14:42:16

20.jpg
21.jpg
22.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 04.12.2016, 14:43:13

23.jpg
26.jpg
27.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 04.12.2016, 14:44:15

28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 04.12.2016, 14:45:21

33.jpg
34.jpg
35.jpg
36.jpg
37.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 02.04.2017, 19:25:52

40.jpg
41.jpg
Снимка1244.jpg
Снимка1245.jpg
Снимка1246.jpg
IMG_9806.JPG
IMG_9792.JPG
Снимка1282.jpg
Снимка1284.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 06.07.2017, 20:41:04

Снимка1307.jpg
Снимка1308.jpg
Снимка1309.jpg
Снимка1310.jpg
Снимка1311.jpg
Снимка1312.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Потребителски аватар
La Furia Roja

Škoda Racer
Мнения: 1638
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Контакти:

La Furia Roja APR Stage 3 IS38

Мнение от La Furia Roja » 19.07.2017, 20:39:07

Снимка1327.jpg
Снимка1328.jpg
Снимка1329.jpg
Снимка1330.jpg
Снимка1331.jpg
Снимка1332.jpg
Снимка1334.jpg
Снимка1335.jpg
Снимка1336.jpg
Снимка1337.jpg
Снимка1338.jpg
Снимка1339.jpg
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



Отговори

Върни се в “Octavia III”