La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.
- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
1. Заводско състояние на колата:
- Skoda Octavia VRS MK3 2.0 TSI 6M Corrida Red
- Factory Alloy Wheels Xtreme Anthracite Design 19х7.5J ET51мм 5x112мм CB57.1мм
- Летни Гуми Пирели П Дзеро 225/35/19 XL
- 220c.p.s. 217c.h.p. 350c.Nm CF DIN
- Черен Пакет включващ Черна Рамка на Маската, Черни Странични Огледала, Черна Лайстна на Страничните Прозорци
- Панорамен Покрив с Електроуправляем Шибидах
- Пакет Симпли Клевър включващ Поставка за Телефон, Пепелник, Кошче за Отпадъци - монтирано на кората на предната дясна врата
- Четири Гумени Стелки за Краката с Лого Октавия, Двулицева Стелка с Гума и Мокет за Багажника
- Двукомпонентна Мрежа за Багажника в цветове Червено и Черно
- Кожен Салон
- Подгрев на Предни Седалки
- Подгрев на Предно Стъкло
- Подгрев на Странични огледала
- Подгрев на Дюзи на Стъкломиячната Система
- Аудио Болеро плюс Радиоприемник с ДАБ функция
- Цветен Максидот Дисплей
- Подсилен Щит на Двигателя
- Режими на шофиране - VRS Performance Mode
- Удължена Гаранция на 5 години или на Пробег до 150 000км , което от двете настъпи първо
- Закупена от Еуратек Варна Септември 2014г.
2. Списък към колата включващ всеки тунинг елемент, който в момента е инсталиран на колата, от къде е закупен и сервизa на инсталирането му. Освен към изброените по-долу имена на сервизи, Благодарности към Младен masterOne, който ме свърза със Стоил от Овърдрайв София, Благодарности още към Искрен BlackPearl и към Дидо Performance 99 Tuned, които ми съдействаха да закупя и ми дадоха съвети как да инсталирам част от нещата изброени по-долу. Отделно искам да изразя Сериозни Благодарности лично към Самуил bega4kata, който подаде искрата за да направя промените по колата. Ако не бе той, аз и брат ми Милчо със сигурност щяхме да си караме стокови РСките и въобще представа нямаше да имаме за подобни изпълнения. Благодарности и към Шкода обществото в България, което е направило и прави така, че да съществуват подобни интернет платформи, защото в противен случай нямаше да мога да завържа настоящите си отношения с колегите.
- Въздушен Интейк R600 Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Интейк Пайп Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Турбо Интейк Пайп Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- DV+ GFB Клапа - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Турбо Мъфлер Дилийт Racingline - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- OEM VW Turbo IS38 IHI 06K145722H - VW Bg - Overdrive Sofia
- Турбо Аутлет Пайп CTS - Performance 99 Tuned - Gunter Service Varna
- Тротъл Пайп CTS - Performance 99 Tuned - Gunter Service Varna
- HJS 200 cell 76.2мм Катализатор - HJS Online Shop - Gunter Service Varna
- Bull X Проходна Генерация 76.2мм MO-LI Middle Silencer Версия - Bull X Online Shop - Gunter Service Varna
- OEM Накрайници Изпускателна Система Black Design - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- APR Кулер - APR - Overdrive Sofia
- Nissens Климатичен Кулер - Gunter Service Varna - Overdrive Sofia
- APR Кит Силиконови Маркучи - APR - Overdrive Sofia
- APR Шорт Шифтър Кит - APR - Overdrive Sofia
- APR Кейбъл Бракет - APR - Gunter Service Varna
- APR Boost Tap - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- APR Boost Gauge - APR - Overdrive Sofia, Gunter Service Varna
- APR Logo Badge на Заден Капак - Awesome GTI - Сам си го залепих
- VRS Logo Badges по Предната Решетка и Задния Капак Black Design - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Корите на Четирите Врати и по Реглажите на Предните Седалки - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Праговете на Задните Врати - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Покритие на Фуутреста, допълващо Визията на Стоковите Покрития на Трите Педала - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Амортисьори на Предния Капак, заместващи Стоковата Щека - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- ОЕМ Кора покриваща Манифолда и допълваща визуално ОЕМ Кората Върху Двигателя - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- OEM Кора покриваща Вътрешната страна на Предния Капак - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Червен Кожен Калъф на Ръчната Спирачка - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Червен Кожен Калъф и Плочка с VRS Logo на Скоростния Лост - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Червен Лед Индикатор на VRS Mode Бутона - Gunter Service Varna
- CTS Oil Cooler Cap – Performance 99 Tuned - Gunter Service Varna
- OEM Audi RS7 NGK Свещи 0.6мм Gap - Audi Bg - Gunter Service Varna
- Borg Warner OEM Бобини - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Software APR Stage 3 IS38 98 RON Sport Catalyst High Torque - APR - Overdrive Sofia
- Пълно Оледяване на Светлините - Gunter Service Varna
- Активиране на Халогени, Следящи Ъгъла на Завой - Gunter Service Varna
- AutoPolar Device Performance Parameters Visualisation Real Time - Gunter Service Varna
- Деактивиране на Звуков Генератор - Gunter Service Varna
- H&R Mono-tube Coil Overs - Бултрейд Интернешънъл ООД - Gunter Service Varna
- Eibach Предни и Задни Стабилизиращи Щанги - Eibach online shop - Gunter Service Varna
- Sachs Performance 550+c.Nm Clutch Kit - Sachs Online Shop - Overdrive Sofia
- OEM VW Задна Спирачна Система 310мм Вентилирани Дискове - VW Bg - Gunter Service Varna
- OEM VW Golf GTI Clubsport S Предни Двойно Вентилирани Дискове 340мм - VW Bg BlackPearl - Gunter Service Varna
- Плочки Предна Спирачна Система VRS Logo - Gunter Service Varna
- DTM Преден Спойлер - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- OEM Спойлер Заден Капак Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
- Защитно Фолио на Всички Фарове и Предница - Miro Folio Рогачево
- Алуминиеви Джанти EvoCorse SanremoCorse 18х9J ЕТ46мм 5х112мм СВ57.1мм ползват се фланци предни 2.5мм и задни 5мм за да се направи място за да влязат копките на капачките Лого Шкода - ЕvoCorse Октавия РС Къп - Anthracite Design - ЕvoCorse - Жижо Гуми Сервиз Варна
- Капачки Джанти Лого Шкода - Mendeleev Skoda Forum Bulgaria
- Летни Гуми Мишлен Пилот Спорт 4 235/40/18 XL - Жижо Гуми Сервиз Варна
3. Списък на тунинг елемeнти, които са били на колата и към момента са налични.
- Задна Светлоотразителна Лента Monte Carlo Design
- Защитна Лайстна в Лъскав Черен Цвят, монтираща се в горната част на предния прозорец, точно пред ръба на панорамния покрив
- Алуминиеви Джанти Ispiri ISR6 20х8.5J ET45мм 5х112мм CB66.6мм ползват се втулки 66.6мм към 57.1мм Anthracite Design
- Ispiri Капачки Джанти Лого Шкода по поръчка направени в Студио Грет Арт Шумен
- Летни Гуми Мишлен Пилот Супер Спорт 235/30/20 XL
4. Списък на тунинг елемeнти, които не са били на колата и към момента са налични.
- OEM Накрайници Изпускателна Система Red Design
- Пластмасови Защитни Ламели, монтиращи се зад предната маска с цел по-бързото загряване на двигателя при ниски температури
5. Списък на тунинг елементи, които са били на колата и вече са подарени.
- Летни Гуми Пирели П Дзеро 225/35/19 XL
- VRS Logo Badges по Предната Решетка и Задния Капак Grey Design
- Капачки Джанти Лого Шкода - AVTOAKSI EOOD
6. Списък на тунинг елементи, които са били на колата и вече са изхвърлени.
- Защитна Лайстна в Лъскав Черен Цвят, монтираща се на долния ръб на задния капак
7. Списък на тунинг елементи, които са били на колата и вече са продадени.
- Пауърбокс Модул Steinbauer с Дистанционен контрол, който в зависимост от настройката на потенциометъра си, увеличава стоковата мощ на колата с до 26 процента или това са 310c.p.s. и 500c.Nm
- Турбо Мъфлер Дилийт APR
- Спортен Въздушен Филтър Pipercross
- Fox Проходна Генерация 63.5мм
- Eibach Sportline Предни и Задни Пружини
- Bilstein B8 Предни Амортисьори
- Bilstein B8 Задни Амортисьори
- H&R Предни и Задни Пружини
- OEM Накрайници Изпускателна Система Chrome Design
- Заден Дифузьор Ригер Черна Перла
- Заден Дифузьор Октавия РС Къп Черен Грапав Мат
- Черен Кожен Калъф на Скоростния Лост
- Черен Кожен Калъф на Ръчната Спирачка
- Алуминиеви Джанти Ispiri ISR10 19х8.5J ET45мм 5х112мм CB66.6мм ползват се втулки 66.6мм към 57.1мм Anthracite Design
- Factory Alloy Wheels Xtreme Anthracite Design 19х7.5J ET51мм 5x112мм CB57.1мм
- Летни Гуми Бриджстоун Потенца S001 235/35/19 XL
- Летни Гуми Бриджстоун Потенца S001 225/35/19 XL
- Летни Гуми Дънлоп СпортМакс RT 2 245/40/18 SL
- Летни Гуми Дънлоп СпортМакс RT 2 235/40/18 XL
- Зимни Гуми Мишлен Пилот Алпин 245/35/19 XL
- Зимни Гуми Бриджстоун Близак 235/35/19 XL
- Зимни Гуми Кумхо Уинтъркрафт 235/35/19 SL
8. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Dynapack Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за DSG модификация.
Измерените данни са на главини...w.h.p.-wheel horse power
Изчислените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
При нютонметрите, за изчисляването на данните на колянов вал от измерените на главини данни, от APR са сложени с 3 процента по-малки загуби, спрямо загубите при конските сили.
Мулти рънове, осреднени.
Стокова Генерация.
- 356w.h.p. - 386c.h.p. При 8 процента загуби от колянов вал до главини
- 519w.Nm - 546c.Nm При 5 процента загуби от колянов вал до главини
9. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Dynapack Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за DSG модификация.
Стокова Генерация.
- 372w.p.s. - 404c.p.s. При 8 процента загуби от колянов вал до главини
- 519w.Nm - 546c.Nm При 5 процента загуби от колянов вал до главини
10. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Mustang Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на колела...w.h.p.-wheel horse power
Изчислените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
При нютонметрите, за изчисляването на данните на колянов вал от измерените на главини данни, от APR са сложени с 4 процента по-малки загуби, спрямо загубите при конските сили.
Мулти рънове, осреднени.
Стокова Генерация.
- 358w.h.p. - 396c.h.p. При 9.5 процента загуби от колянов вал до главини
- 492w.Nm - 521c.Nm При 5.5 процента загуби от колянов вал до главини
11. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Mustang Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Стокова Генерация.
- 375w.p.s. - 414c.p.s. При 9.5 процента загуби от колянов вал до главини
- 492w.Nm - 521c.Nm При 5.5 процента загуби от колянов вал до главини
12. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на главини...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Загубите от колянов вал до главини при Ръчната скоростна кутия са с около 2-3 процента по-малки, спрямо тези при DSG кутията.
Четири ръна на Пета, осреднени.
Оказаха се всъщност, напълно еднакви и четирите, вижда се и от графиките.
Това Хъбово Дино не можеше да я измери на Четвърта, защото не можело да изчисли на тази предавка въртящия момент, поради многото Нютони на един мост.
Проходна Генерация Fox Диаметър 63.5мм.
- 403w.p.s. - 415c.p.s. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 587w.Nm - 605c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини
13. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG с данни преизчислени по CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Проходна Генерация Fox Диаметър 63.5мм.
- 385w.h.p. - 397c.h.p. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 587w.Nm - 605c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини
14. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на главини...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Два ръна на Пета, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 415w.p.s. - 429c.p.s. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 593w.Nm - 611c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини
15. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG с данни преизчислени по CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 397w.h.p. - 409c.h.p. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 593w.Nm - 611c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини
16. Очаквана Стокова мощност на колата по официални данни на UNITRONIC измерени на SuperFlow Engine Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Измерените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
Мулти рънове, осреднени.
- 234c.h.p.
- 355c.Nm
17. Очаквана Стокова мощност на колата по официални данни на UNITRONIC измерени на SuperFlow Engine Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Мулти рънове, осреднени.
- 245c.p.s.
- 355c.Nm
18. Измерена Стокова мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Същото важи и за нютонметрите.
Три ръна на Четвърта, осреднени.
- 210w.p.s. - 250c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 347w.Nm - 413c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 210w.p.s. - 244c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 347w.Nm - 403c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
19. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Три ръна на Четвърта, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 352w.p.s. - 419c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 508w.Nm - 604c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 352w.p.s. - 409c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 508w.Nm - 590c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
20. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Два ръна на Пета, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 356w.p.s. - 424c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 516w.Nm - 614c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 356w.p.s. - 414c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 516w.Nm - 600c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
21. Проблеми възникнали по време на тунинга и решенията им.
- Мисфайъри по цилиндрите и съответните EPC грешки.
Решението бе следното:
Нови стокови Бобини Борг Варнер и нови ОЕМ NGK свещи от Ауди РС7 Дабъл Иридий 0.6мм Гап между Електродите. Свещите се сменят на всяка втора смяна на масло или това са 18 000 - 24 000 км пробег. Бобините се сменят на всяка втора или трета смяна на свещи или това са 48 000 - 54 000 км пробег.
- Стоковият съединител не издържа.
Решението бе следното:
Закс Пърформанс Комплект. Маховик, Притискател, Диск, Слейв цилиндър.
- Овърбууст EPC грешка.
Решението бе следното:
Колата бе закарана на Дилъра на АПР за България - Овърдрайв София и в частност на Стоил. Оставих там колата и след 2 седмици я взех. Нямаше повече EPC грешки. Стоил ми каза, че е направил Лог файлове, пратил ги е на АПР и след това американците са му пратили нов софт, който вече е флашнат на колата. Аз лично по мейла си кореспондирах с АПР относно този проблем и те ми обясниха, че проблемът е бил свързан с някакъв Internal Timer и Калибрейшън отделът им можел по-точно да обясни. Така или иначе, повече обяснения не съм получил, а и повече проблеми не е имало с грешки, които да светват или да ги засичаме при регулярната диагностика на колата.
- Овърбуустове, които се усещаха като сецкане в определени обороти, при определен, специфичен, непроменящ се, лек натиск на педала на газта. Не водеха до ЕРС грешки и светване на дисплея.
Решението бе следното:
Адаптация на Уейстгейта на Турбото със заводска програма ОДИС.
22. Снимки представящи колата.
- Skoda Octavia VRS MK3 2.0 TSI 6M Corrida Red
- Factory Alloy Wheels Xtreme Anthracite Design 19х7.5J ET51мм 5x112мм CB57.1мм
- Летни Гуми Пирели П Дзеро 225/35/19 XL
- 220c.p.s. 217c.h.p. 350c.Nm CF DIN
- Черен Пакет включващ Черна Рамка на Маската, Черни Странични Огледала, Черна Лайстна на Страничните Прозорци
- Панорамен Покрив с Електроуправляем Шибидах
- Пакет Симпли Клевър включващ Поставка за Телефон, Пепелник, Кошче за Отпадъци - монтирано на кората на предната дясна врата
- Четири Гумени Стелки за Краката с Лого Октавия, Двулицева Стелка с Гума и Мокет за Багажника
- Двукомпонентна Мрежа за Багажника в цветове Червено и Черно
- Кожен Салон
- Подгрев на Предни Седалки
- Подгрев на Предно Стъкло
- Подгрев на Странични огледала
- Подгрев на Дюзи на Стъкломиячната Система
- Аудио Болеро плюс Радиоприемник с ДАБ функция
- Цветен Максидот Дисплей
- Подсилен Щит на Двигателя
- Режими на шофиране - VRS Performance Mode
- Удължена Гаранция на 5 години или на Пробег до 150 000км , което от двете настъпи първо
- Закупена от Еуратек Варна Септември 2014г.
2. Списък към колата включващ всеки тунинг елемент, който в момента е инсталиран на колата, от къде е закупен и сервизa на инсталирането му. Освен към изброените по-долу имена на сервизи, Благодарности към Младен masterOne, който ме свърза със Стоил от Овърдрайв София, Благодарности още към Искрен BlackPearl и към Дидо Performance 99 Tuned, които ми съдействаха да закупя и ми дадоха съвети как да инсталирам част от нещата изброени по-долу. Отделно искам да изразя Сериозни Благодарности лично към Самуил bega4kata, който подаде искрата за да направя промените по колата. Ако не бе той, аз и брат ми Милчо със сигурност щяхме да си караме стокови РСките и въобще представа нямаше да имаме за подобни изпълнения. Благодарности и към Шкода обществото в България, което е направило и прави така, че да съществуват подобни интернет платформи, защото в противен случай нямаше да мога да завържа настоящите си отношения с колегите.
- Въздушен Интейк R600 Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Интейк Пайп Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Турбо Интейк Пайп Racingline - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- DV+ GFB Клапа - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- Турбо Мъфлер Дилийт Racingline - Awesome GTI - Overdrive Sofia
- OEM VW Turbo IS38 IHI 06K145722H - VW Bg - Overdrive Sofia
- Турбо Аутлет Пайп CTS - Performance 99 Tuned - Gunter Service Varna
- Тротъл Пайп CTS - Performance 99 Tuned - Gunter Service Varna
- HJS 200 cell 76.2мм Катализатор - HJS Online Shop - Gunter Service Varna
- Bull X Проходна Генерация 76.2мм MO-LI Middle Silencer Версия - Bull X Online Shop - Gunter Service Varna
- OEM Накрайници Изпускателна Система Black Design - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- APR Кулер - APR - Overdrive Sofia
- Nissens Климатичен Кулер - Gunter Service Varna - Overdrive Sofia
- APR Кит Силиконови Маркучи - APR - Overdrive Sofia
- APR Шорт Шифтър Кит - APR - Overdrive Sofia
- APR Кейбъл Бракет - APR - Gunter Service Varna
- APR Boost Tap - Awesome GTI - Gunter Service Varna
- APR Boost Gauge - APR - Overdrive Sofia, Gunter Service Varna
- APR Logo Badge на Заден Капак - Awesome GTI - Сам си го залепих
- VRS Logo Badges по Предната Решетка и Задния Капак Black Design - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Корите на Четирите Врати и по Реглажите на Предните Седалки - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- VRS Logo Badges по Праговете на Задните Врати - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Покритие на Фуутреста, допълващо Визията на Стоковите Покрития на Трите Педала - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Амортисьори на Предния Капак, заместващи Стоковата Щека - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- ОЕМ Кора покриваща Манифолда и допълваща визуално ОЕМ Кората Върху Двигателя - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- OEM Кора покриваща Вътрешната страна на Предния Капак - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Червен Кожен Калъф на Ръчната Спирачка - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Червен Кожен Калъф и Плочка с VRS Logo на Скоростния Лост - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- Червен Лед Индикатор на VRS Mode Бутона - Gunter Service Varna
- CTS Oil Cooler Cap – Performance 99 Tuned - Gunter Service Varna
- OEM Audi RS7 NGK Свещи 0.6мм Gap - Audi Bg - Gunter Service Varna
- Borg Warner OEM Бобини - Skoda Bg - Gunter Service Varna
- Software APR Stage 3 IS38 98 RON Sport Catalyst High Torque - APR - Overdrive Sofia
- Пълно Оледяване на Светлините - Gunter Service Varna
- Активиране на Халогени, Следящи Ъгъла на Завой - Gunter Service Varna
- AutoPolar Device Performance Parameters Visualisation Real Time - Gunter Service Varna
- Деактивиране на Звуков Генератор - Gunter Service Varna
- H&R Mono-tube Coil Overs - Бултрейд Интернешънъл ООД - Gunter Service Varna
- Eibach Предни и Задни Стабилизиращи Щанги - Eibach online shop - Gunter Service Varna
- Sachs Performance 550+c.Nm Clutch Kit - Sachs Online Shop - Overdrive Sofia
- OEM VW Задна Спирачна Система 310мм Вентилирани Дискове - VW Bg - Gunter Service Varna
- OEM VW Golf GTI Clubsport S Предни Двойно Вентилирани Дискове 340мм - VW Bg BlackPearl - Gunter Service Varna
- Плочки Предна Спирачна Система VRS Logo - Gunter Service Varna
- DTM Преден Спойлер - SuperSkoda - Gunter Service Varna
- OEM Спойлер Заден Капак Черна Перла - Тони Лак Сервиз Варна
- Защитно Фолио на Всички Фарове и Предница - Miro Folio Рогачево
- Алуминиеви Джанти EvoCorse SanremoCorse 18х9J ЕТ46мм 5х112мм СВ57.1мм ползват се фланци предни 2.5мм и задни 5мм за да се направи място за да влязат копките на капачките Лого Шкода - ЕvoCorse Октавия РС Къп - Anthracite Design - ЕvoCorse - Жижо Гуми Сервиз Варна
- Капачки Джанти Лого Шкода - Mendeleev Skoda Forum Bulgaria
- Летни Гуми Мишлен Пилот Спорт 4 235/40/18 XL - Жижо Гуми Сервиз Варна
3. Списък на тунинг елемeнти, които са били на колата и към момента са налични.
- Задна Светлоотразителна Лента Monte Carlo Design
- Защитна Лайстна в Лъскав Черен Цвят, монтираща се в горната част на предния прозорец, точно пред ръба на панорамния покрив
- Алуминиеви Джанти Ispiri ISR6 20х8.5J ET45мм 5х112мм CB66.6мм ползват се втулки 66.6мм към 57.1мм Anthracite Design
- Ispiri Капачки Джанти Лого Шкода по поръчка направени в Студио Грет Арт Шумен
- Летни Гуми Мишлен Пилот Супер Спорт 235/30/20 XL
4. Списък на тунинг елемeнти, които не са били на колата и към момента са налични.
- OEM Накрайници Изпускателна Система Red Design
- Пластмасови Защитни Ламели, монтиращи се зад предната маска с цел по-бързото загряване на двигателя при ниски температури
5. Списък на тунинг елементи, които са били на колата и вече са подарени.
- Летни Гуми Пирели П Дзеро 225/35/19 XL
- VRS Logo Badges по Предната Решетка и Задния Капак Grey Design
- Капачки Джанти Лого Шкода - AVTOAKSI EOOD
6. Списък на тунинг елементи, които са били на колата и вече са изхвърлени.
- Защитна Лайстна в Лъскав Черен Цвят, монтираща се на долния ръб на задния капак
7. Списък на тунинг елементи, които са били на колата и вече са продадени.
- Пауърбокс Модул Steinbauer с Дистанционен контрол, който в зависимост от настройката на потенциометъра си, увеличава стоковата мощ на колата с до 26 процента или това са 310c.p.s. и 500c.Nm
- Турбо Мъфлер Дилийт APR
- Спортен Въздушен Филтър Pipercross
- Fox Проходна Генерация 63.5мм
- Eibach Sportline Предни и Задни Пружини
- Bilstein B8 Предни Амортисьори
- Bilstein B8 Задни Амортисьори
- H&R Предни и Задни Пружини
- OEM Накрайници Изпускателна Система Chrome Design
- Заден Дифузьор Ригер Черна Перла
- Заден Дифузьор Октавия РС Къп Черен Грапав Мат
- Черен Кожен Калъф на Скоростния Лост
- Черен Кожен Калъф на Ръчната Спирачка
- Алуминиеви Джанти Ispiri ISR10 19х8.5J ET45мм 5х112мм CB66.6мм ползват се втулки 66.6мм към 57.1мм Anthracite Design
- Factory Alloy Wheels Xtreme Anthracite Design 19х7.5J ET51мм 5x112мм CB57.1мм
- Летни Гуми Бриджстоун Потенца S001 235/35/19 XL
- Летни Гуми Бриджстоун Потенца S001 225/35/19 XL
- Летни Гуми Дънлоп СпортМакс RT 2 245/40/18 SL
- Летни Гуми Дънлоп СпортМакс RT 2 235/40/18 XL
- Зимни Гуми Мишлен Пилот Алпин 245/35/19 XL
- Зимни Гуми Бриджстоун Близак 235/35/19 XL
- Зимни Гуми Кумхо Уинтъркрафт 235/35/19 SL
8. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Dynapack Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за DSG модификация.
Измерените данни са на главини...w.h.p.-wheel horse power
Изчислените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
При нютонметрите, за изчисляването на данните на колянов вал от измерените на главини данни, от APR са сложени с 3 процента по-малки загуби, спрямо загубите при конските сили.
Мулти рънове, осреднени.
Стокова Генерация.
- 356w.h.p. - 386c.h.p. При 8 процента загуби от колянов вал до главини
- 519w.Nm - 546c.Nm При 5 процента загуби от колянов вал до главини
9. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Dynapack Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за DSG модификация.
Стокова Генерация.
- 372w.p.s. - 404c.p.s. При 8 процента загуби от колянов вал до главини
- 519w.Nm - 546c.Nm При 5 процента загуби от колянов вал до главини
10. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Mustang Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на колела...w.h.p.-wheel horse power
Изчислените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
При нютонметрите, за изчисляването на данните на колянов вал от измерените на главини данни, от APR са сложени с 4 процента по-малки загуби, спрямо загубите при конските сили.
Мулти рънове, осреднени.
Стокова Генерация.
- 358w.h.p. - 396c.h.p. При 9.5 процента загуби от колянов вал до главини
- 492w.Nm - 521c.Nm При 5.5 процента загуби от колянов вал до главини
11. Очаквана APR IS38 мощност на колата по официални данни на APR измерени на Mustang Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Стокова Генерация.
- 375w.p.s. - 414c.p.s. При 9.5 процента загуби от колянов вал до главини
- 492w.Nm - 521c.Nm При 5.5 процента загуби от колянов вал до главини
12. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на главини...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Загубите от колянов вал до главини при Ръчната скоростна кутия са с около 2-3 процента по-малки, спрямо тези при DSG кутията.
Четири ръна на Пета, осреднени.
Оказаха се всъщност, напълно еднакви и четирите, вижда се и от графиките.
Това Хъбово Дино не можеше да я измери на Четвърта, защото не можело да изчисли на тази предавка въртящия момент, поради многото Нютони на един мост.
Проходна Генерация Fox Диаметър 63.5мм.
- 403w.p.s. - 415c.p.s. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 587w.Nm - 605c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини
13. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG с данни преизчислени по CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Проходна Генерация Fox Диаметър 63.5мм.
- 385w.h.p. - 397c.h.p. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 587w.Nm - 605c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини
14. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на главини...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Два ръна на Пета, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 415w.p.s. - 429c.p.s. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 593w.Nm - 611c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини
15. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynapack Dynamometer Prospeed BG с данни преизчислени по CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 397w.h.p. - 409c.h.p. При 3 процента загуби от колянов вал до главини
- 593w.Nm - 611c.Nm При 3 процента загуби от колянов вал до главини
16. Очаквана Стокова мощност на колата по официални данни на UNITRONIC измерени на SuperFlow Engine Dynamometer CF SAE J1349.
Данните са в Механични конски сили h.p. horse power
Измерените данни са на колянов вал...c.h.p.-crank horse power
Същото важи и за нютонметрите.
Мулти рънове, осреднени.
- 234c.h.p.
- 355c.Nm
17. Очаквана Стокова мощност на колата по официални данни на UNITRONIC измерени на SuperFlow Engine Dynamometer преизчислени по CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Мулти рънове, осреднени.
- 245c.p.s.
- 355c.Nm
18. Измерена Стокова мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Същото важи и за нютонметрите.
Три ръна на Четвърта, осреднени.
- 210w.p.s. - 250c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 347w.Nm - 413c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 210w.p.s. - 244c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 347w.Nm - 403c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
19. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Три ръна на Четвърта, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 352w.p.s. - 419c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 508w.Nm - 604c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 352w.p.s. - 409c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 508w.Nm - 590c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
20. Измерена APR IS38 мощност на колата на Dynojet Dynamometer Тони Келеша BG CF DIN.
Данните са в Метрични конски сили p.s. pferdestärke
Данните са за Ръчна скоростна кутия модификация.
Измерените данни са на гуми...w.p.s.-wheel pferdestärke
Изчислените данни са на колянов вал...c.p.s.-crank pferdestärke
Два ръна на Пета, осреднени.
Проходна Генерация Bull X Диаметър 76.2мм.
- 356w.p.s. - 424c.p.s. При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 516w.Nm - 614c.Nm При 16 процента загуби от колянов вал до гуми
- 356w.p.s. - 414c.p.s. При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
- 516w.Nm - 600c.Nm При 14 процента загуби от колянов вал до гуми
21. Проблеми възникнали по време на тунинга и решенията им.
- Мисфайъри по цилиндрите и съответните EPC грешки.
Решението бе следното:
Нови стокови Бобини Борг Варнер и нови ОЕМ NGK свещи от Ауди РС7 Дабъл Иридий 0.6мм Гап между Електродите. Свещите се сменят на всяка втора смяна на масло или това са 18 000 - 24 000 км пробег. Бобините се сменят на всяка втора или трета смяна на свещи или това са 48 000 - 54 000 км пробег.
- Стоковият съединител не издържа.
Решението бе следното:
Закс Пърформанс Комплект. Маховик, Притискател, Диск, Слейв цилиндър.
- Овърбууст EPC грешка.
Решението бе следното:
Колата бе закарана на Дилъра на АПР за България - Овърдрайв София и в частност на Стоил. Оставих там колата и след 2 седмици я взех. Нямаше повече EPC грешки. Стоил ми каза, че е направил Лог файлове, пратил ги е на АПР и след това американците са му пратили нов софт, който вече е флашнат на колата. Аз лично по мейла си кореспондирах с АПР относно този проблем и те ми обясниха, че проблемът е бил свързан с някакъв Internal Timer и Калибрейшън отделът им можел по-точно да обясни. Така или иначе, повече обяснения не съм получил, а и повече проблеми не е имало с грешки, които да светват или да ги засичаме при регулярната диагностика на колата.
- Овърбуустове, които се усещаха като сецкане в определени обороти, при определен, специфичен, непроменящ се, лек натиск на педала на газта. Не водеха до ЕРС грешки и светване на дисплея.
Решението бе следното:
Адаптация на Уейстгейта на Турбото със заводска програма ОДИС.
22. Снимки представящи колата.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
- La Furia Roja
- Мнения: 2063
- Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
- Репутация: 215
- Местоположение: Шумен
- Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38, Skoda Octavia Scout, Harley Davidson Fat Boy 2019 FLFBS
- Обратна връзка:
La Furia Roja V/RS APR Stage 3 IS38
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
@bega4kata каза:
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.
Ама всичко да ти е Рево не е геройство.Всичко им е нескопосано на тях.Като започнеш от софтуера дето сеца, минеш през колера дето не пасва и стигнем до джантите, дето според И. Пецов няма проблем да се карат с навито тиксо на главините.