Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2542
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 937
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 09.10.2019, 20:40:09

@bega4kata,
Кутията как ще я мятате?
Би трябвало да е с S-tronic 333кс
Но пък чак две ролки?
Как ще я охлаждате в жегите?
Изобщо какъв е проекта ?



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7378
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 735
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata » 09.10.2019, 20:59:53

Цецо, проекта е сейфти. Аз нали знаеш че съм ро сейфти туренга.
Сложили сме топлообменник (радиатор) на Мерк рейсинг. Според мен, няма нужда от друг кръг. Щото когато е обезвъздешена, кръга си е ОТДЕЛЕН. Има си карта за помпата и върти постоянно. Компа само променя оборотите и (циркулацията). На високи обороти дава на 80%, което е макса. Сложихме от на Бай миле стария интейк апр ския, филтъра-спортния вътре в оем кутията.
Кутията скоростната обаче леко притреперва при смяна. Прeтреперването е свързано леко и препукване много леко в ауспусите и не можем да разберем от какво е. На средна газ го прави.
Ще кажеш за турбина е, ама е на малко км.колата. И с оем файла го правеше.
Ролки поръчани са.Комплект са 2. Променят съотношението от 2,5 на 3,5 [smilie=hunter.gif]


Revo stg3

Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 7170
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 605
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl » 10.10.2019, 08:45:21

Вчера имах работа в Шумен.
Звъннах на Милчо и на Иван, ако искат нещо да правим.
Милчан каза: Идвай, 100 октана съм до горе, боцаме, ще гледаме, ако трябва сменяме и тн.
Бай Иван отказа категорично: Каза, да идва Самун, да го пръскам на Гернана. Ако паднел, тогава щял да гледа.

В процеса на тези файлове, гледането, четенето на информация и тн.- задълбочаването (уж) в нещата, започват да ти правят впечатление детайлите.
Споделих на Милчо, че нашите коли, вдигне ли се Ingition timing degrees над 6.5-7 и като тръгне 7-8-9 и нещата НЕ СЕ получават.
Файловете/позициите за 97, който са с до 6/6.5 тайминг- нямаме проблеми : Аз, Тошето, Милчо, Сами
И за това му предложих, първо да направим така със 100октана на тази позиция 2 на СПС-а.

И така, свърших аз към 20:30ч. работа и метнахме Милчо пералнята му:
- направихме 2 ръна на 7-8 градуса външна температура:
Добре са нещата с 100октана В-Пауър. Казах му (нали Цецо писа), да пробва и с Лукойл 100, да види как е:
Има, съвсем леко минаване на границата с това 3+, но му казах да си знае и да има едно наум в жегите.
LOG-01-IDE00021_&amp;Milcho97HB.zip
И така, пуснах му един скан, направих му още една интервенция през VCDSa, да се усмихне още повече и всеки от където е. [smilie=kiss3.gif]

Ето ги сравнени 2та файла:
Ето го на Сами - 97 lb:
LOG-01-IDE00021_&amp;Sami97.zip
Колонки C и I можете да гледате: Обороти и въртящ момент
Сами достига 500нм. при 4330об и нагоре.
Милчо достига 500нм. при 3400об. И ги държи почти до 6000оборота.

Което, просто потвърждава, че разликата на 97LB и 97 е леко лимитиране в ниските обороти за коли със стокови съединители и механични кутии.

Това е за сега.
Всеки може да си прецени, как и на коя позиция да си кара колата.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Изображение

Потребителски аватар
Бай Миле-Шивача

Škoda Racer
Мнения: 246
Регистриран на: 14.03.2015, 20:57:48
Репутация: 41
Местоположение: Шумен
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl killer
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Бай Миле-Шивача » 10.10.2019, 09:04:08

BlackPearl написа:
10.10.2019, 08:45:21
направихме 2 ръна на 7-8 градуса външна температура:
беше точно 15 градуса [smilie=kiss3.gif]



Fuzzy Lumpkins

Škoda Фен
Мнения: 15
Регистриран на: 15.11.2017, 12:46:08
Репутация: 4
Местоположение: София
Гараж: Cupra TFSI

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Fuzzy Lumpkins » 10.10.2019, 09:34:54

Кои блокове логвате за timing? Телефонът ми отваря csv. файловете странно. Досега съм логвал блок - 003-4 (ignition timing BTDC) и група 020 (timing retardation по цилиндър). Като ignition timing-ът се очаква да гони 11- 12 поне във високите, а retardation-ът да не надвишава 4.



Потребителски аватар
BlackPearl

Site Admin
Мнения: 7170
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 605
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от BlackPearl » 10.10.2019, 09:59:43

Значи,
Отново потретвам: Това са ИЗИСКВАНИЯТА за моята кола , следователно и другите РСки със Стейдж 3 (променени турбини).

При теб какво изискват- Не знам [smilie=pardon.gif] .
Ти гледаш по CAN на Межъринг блокс ли- 08? Не на Адванс межъринг?

Ето, черно на бяло, официално от РЕВО какво пишат:
1ва страница.jpg
Ето и какво си пишат за таймингите, които се припокриват на тестовете:
3та страница.jpg
Който следи внимателно, ще види , че от 1 година, РЕВО изискват за Стейжд 4 и ъпгрейд на помпите вече- високо и ниско налягане.
Това се налага, поради факта, че в другите страни карат на 100октана настройка, а някой и на 102 октана в перфектни условия. И след 1-2 годишен бой и експлоатация, помпите "умалят /сгъват". За това , РЕВО се "застраховат" вече, изисквайки ъпгрейд за софтовете си (новите вече, за мен не важи в момента, а само е препоръчително).

П.С: Ти ако правиш 11-12 на градусите, не знам.... [smilie=sarcastic.gif]
Ще се взривиш....
[smilie=hunter.gif]

@Бай Миле-Шивача, не разбрах само....кога ще почерпиш за продажбата:
bega4kata написа:
09.10.2019, 20:59:53
Сложихме от на Бай миле стария интейк апр ския, филтъра-спортния вътре в оем кутията.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.


Изображение

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7378
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 735
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от bega4kata » 10.10.2019, 11:04:21

Ааа, той го изхвърли бе.ИзображениеИзображениеИзображение


Revo stg3

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2542
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 937
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 10.10.2019, 11:21:26

bega4kata написа:
09.10.2019, 20:59:53
Цецо, проекта е сейфти. Аз нали знаеш че съм ро сейфти туренга.
Сложили сме топлообменник (радиатор) на Мерк рейсинг. Според мен, няма нужда от друг кръг. Щото когато е обезвъздешена, кръга си е ОТДЕЛЕН. Има си карта за помпата и върти постоянно. Компа само променя оборотите и (циркулацията). На високи обороти дава на 80%, което е макса. Сложихме от на Бай миле стария интейк апр ския, филтъра-спортния вътре в оем кутията.
Кутията скоростната обаче леко притреперва при смяна. Прeтреперването е свързано леко и препукване много леко в ауспусите и не можем да разберем от какво е. На средна газ го прави.
Ще кажеш за турбина е, ама е на малко км.колата. И с оем файла го правеше.
Ролки поръчани са.Комплект са 2. Променят съотношението от 2,5 на 3,5 [smilie=hunter.gif]
Сами,
браво за проекта [smilie=music.gif]
Имам един-два въпроса - как така кръгът е само е един като е обезвъздушена?Никъде ли не се събират в 1 кръг?
Защото има ли омесване , жегата лятото ще е брутална и само по-голям радиатор няма да спаси положението.
Не разбрах с каква кутия е таз бангия?
За мен не е удачно да се слага ролка на коляновият вал, но си е мое мнение, ще изхвърли веднага катализаторите колата, какво сте планирали за генерацията?
Поздрави



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2542
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 937
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 10.10.2019, 11:48:29

С оглед новата образователна програма на ШФБ, реших и аз да си логна колата, благодарение на @todor87, @Black Devil,
Замервания при равни условия, на едно и също място с

ШЕЛ В ПОВЕР 100+ОКТАН БУСТЕР
ГАЗПРОМ 100 - ЧИСТ
ЛУКОЙЛ 100 + ОКТАН БУСТЕР
ЛУКОЙЛ 100+ГОРИВНА ДОБАВКА НА ХАДО БЕЗ БУСТЕР
ГОРИВНИ КАРТИ ЗА 98/100 ОКТАНА

За моя голяма изненада, колата се държи най-добре и балансирано с лукойл 100 октана, дори без бустер.
После Газпром
Последни Шел

Вчера направих логфайл без така нареченият snow screen , който масово американците наричат Мод номер 1 след монтаж на интейк [smilie=sarcastic.gif]
Говорим за ей тая шитня>
Без нея изкарах още 7кг въздух/час или около 3кс хахаххахах, но определено е рестриктор за потока.Особено след мивка става мазаляк, а за да го свалям, трябва да махам кората върху радиаторите всеки път и да разглабям интейка.
ИзображениеИзображениеИзображение

Логове
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2542
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 937
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Как се прави тунинг? Размисли и страсти...

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 10.10.2019, 11:49:03

И ШЕЛ 100
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Отговори

Върни се в “ВИП Гараж и Тунинг”