Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
Stuci

Škoda Racer

Мнения: 2517
Регистриран на: 29.12.2015, 22:37:25
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: APR Superb
Обратна връзка:

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Stuci »

Реших да почовъркам в раната и да поразпитам Овърдрайв и APR защо трябваше да се стига до смяна на съединител. Ето част от кореспонденцията ми с тях. Вие си правете изводите. Аз моите съм ги направил отдавна, целта на темата е да помогме на някой, който тръгва по моя път.
Започнах с кратък разказ какво карам и какви модификации е претърпяла колата (акцент е софтуерът на APR Stage 1), като продължих с премеждията ми около съединителя, както и отказа от страна на Овърдрайв да ми помогнат (4 пъти им бях звънял за 1 месец) с предложение за ъпгрейд. Отговорът на Георги Генов, отговарящият за комуникацията с APR, бе (забелвжете "да махнем", т.е. те да го махнат - в Овърдрайв):
Изображение


Попитах дали в Овърдрайв могат да ми върнат стоковия файл. Отговорът бе (ама нали уж беше "да махнем"... изведнъж стана "да махнат" и да инсталират ЕТ):
Изображение


Попитах защо самите APR ми отказват съдействие под формата на корекция на собствения им файл. Отговорът бе:
Изображение


За да няма неразбиеане, реших да уточня какво означава това и попитах дали значи, че искат от мен нови 1600 лева, за да коригират файла си. Отговорът бе:
Изображение


След това попитах заплащането на тези нови 1600 лева за корекция гарантират ли безпроблемност. Отговорът бе:
Изображение


За капак, ето какво ми написа и некъв бай х*й от APR, след еквивалентно мое резюме на цялостната ситуация около техния мап, който не може да бъде поет нормално от стоков съединител:
Изображение


ВЪПРОС: АКО БИХ ДАЛ ОЩЕ 1600 ЛЕВА НА ОВЪРДРАЙВ ЗА "ГАРАНТИРАНА" КОРЕКЦИЯ НА ФАЙЛА ОТ СТРАНА НА APR, КАКВО БИХ ПОЛУЧИЛ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ APR МИ ОТГОВОРИХА, ЧЕ КЪСТЪМ МАПОВЕ НЕ ПРАВЕЛИ?!
Последно промяна от Stuci на 13.11.2018, 18:31:01, променено общо 1 път.
goAPR

Аватар
digitalundgrd

Škoda Фен²

Мнения: 702
Регистриран на: 25.09.2017, 13:02:50
Репутация: 64
Местоположение: София
Гараж: MEGANE RS CUP '20

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от digitalundgrd »

Всички предполагаме какво ще получиш, ама нека не си го казваме гласно, че някой хора пак ще се засегнат [smilie=kiss3.gif]

Аватар
Stuci

Škoda Racer

Мнения: 2517
Регистриран на: 29.12.2015, 22:37:25
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: APR Superb
Обратна връзка:

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Stuci »

Аз нищо повече няма да правя, закърпил съм положението, да чукна на дърво :) Идеята бе просто да споделя. Иначе - в правилна посока са ти предположенията ;)
goAPR

Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 4864
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 889
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Цецо75 »

Добре де, в никакъв случай не искам да ги защитавам Овърдрайв/апр, но не е ли очакван ефект съединителя да изпусне следствие от повишения въртящ момент?

В смисъл, че това е нещо, което в крайна сметка се случва на даден етап от силовия тунинг.

Сега вече връщането на стоковия фаил не мога да разбера що се дърпат. Незнам какво е ЕКУ то на точно тази кола, но има вариант и да не могат да изчетат оригиналния през ОБД и да го запазят, т.е. няма как да го върнат обратно след това, могат да направят нови карти, които да "имитират" поведението на оригиналния, но не е точно същото. Затова и вероятно са те пратили към ЕТ, да ти налеят фабричния...

Абе цигания има определено, според мен Овердрайв ако се напънат могат да върнат софтуера под една или друга форма... АПР вероятно им е през..... за някакъв си клиент в БГ, не им се занимава, реселъра да се оправя... Смотана работа се получава, с гаден вкус в устата....

Но който и да натвори софтуера, съединителя винаги е едно от звената, което първо издиша. Особенно ако се кара подобаващо...
Бееееее.....

Аватар
Цецонол

Škoda Racer

Мнения: 4375
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1414
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Цецонол »

Стояне!!!
Публично заявявам, защото ти го казах и на срещата в Събота.
ТИ СИ МЕГА БАСТУН!!! [smilie=sarcastic.gif] Казах ти да не се занимаваш с тях.
Днес и аз ръчках и никъде в Овердрайв сайта няма вече инфо за АПР.
В официалният им сайт даже като чукнеш website и прехвърля директно към гърците, нали се сещаш.
Пълна пародия са.
РЕВО два пъти ми коригират софт без да съм дал стотинка.
Изображение

Аватар
Цецонол

Škoda Racer

Мнения: 4375
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1414
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Цецонол »

Цецо75 написа:
13.11.2018, 18:52:39
Добре де, в никакъв случай не искам да ги защитавам Овърдрайв/апр, но не е ли очакван ефект съединителя да изпусне следствие от повишения въртящ момент?

В смисъл, че това е нещо, което в крайна сметка се случва на даден етап от силовия тунинг.

Сега вече връщането на стоковия фаил не мога да разбера що се дърпат. Незнам какво е ЕКУ то на точно тази кола, но има вариант и да не могат да изчетат оригиналния през ОБД и да го запазят, т.е. няма как да го върнат обратно след това, могат да направят нови карти, които да "имитират" поведението на оригиналния, но не е точно същото. Затова и вероятно са те пратили към ЕТ, да ти налеят фабричния...

Абе цигания има определено, според мен Овердрайв ако се напънат могат да върнат софтуера под една или друга форма... АПР вероятно им е през..... за някакъв си клиент в БГ, не им се занимава, реселъра да се оправя... Смотана работа се получава, с гаден вкус в устата....

Но който и да натвори софтуера, съединителя винаги е едно от звената, което първо издиша. Особенно ако се кара подобаващо...
Изразявал съм си мнението и друг път.
АПР за мен са предимно комерсиални американски мадърфакари и нищо повече.Залагат предимно на реклама и после никакви ги няма.Клипове и инфо много.
Благодаря на Господ, че не ми отговориха навремето Оувърдрайв и отидох при Диян......много тежко го раздават.
Няма вариант при читав стейдж едно и ако няма изисквания от АПР за смяна на хардуер, съединителят да "пръдне".
Много ама много е рядко даже и при гаражен тунинг - само един ремап, да се предаде съединителят.
Адаш, всичко трябва да се пази в базата данни и да има история.Няма вариант да не могат да върнат колата сток.Това е смешно.Рево например имат Суитч порт и мога да си връщам софта колкото си искам , особено на стейдж 1.
Последно промяна от Цецонол на 13.11.2018, 19:21:55, променено общо 1 път.
Изображение

Аватар
Цецонол

Škoda Racer

Мнения: 4375
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 1414
Гараж: 089 911 69 69
Обратна връзка:

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Цецонол »

Нито РЕВО, нито АПР изискват допълнителен хардуер, което си е написано изрично.

Освен това сравнително скоро един познат с 3.0ТФСИ в А6 го мотаха Оувердрайв само 4 месеца, за да му коригират по софта нещо , че не беше доволен и накрая ги отсвири.
Изображение

Аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER

Мнения: 4864
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 889
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Цецо75 »

Ами незнам, адаш. Супърба е тежка кола. Незнам до колко е презапасен съединителя. Въртящия момент, а не мощността е това, което дава гъдела от тунинга, знаеш го.

Има и нещо друго - АПР са си американци. Те Супърб може и само на картинка да са виждали. Еле пък в комбинация с такъв мотор, който за тамошния пазар се има за подходящ за сенокосачка... Като нищо може да са го предобрили... Мен по ми е чудно овърдрайв защо отбиват номера, едва ли не могат да върнат колата в нормалния и вид, просто да си запазят името чисто...
Бееееее.....

Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 2395
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 502
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от todor87 »

От моите писания и ядове с разни неща разбрах, че накрая всичко опира до дилара/представителя на фирмата в България.
Иска ли той да ти помогне, нещата стават по един или друг начин.
Боли ли го, както гореспоненатите баровци, няма как да се получат нещата. [smilie=pardon.gif]
Изображение ECU Stg.3
Изображение TCU Stg.3

Аватар
igeorgiev82

ŠKODA MASTER

Мнения: 2954
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 584
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от igeorgiev82 »

Цецо75 написа:
13.11.2018, 19:29:58
Мен ми е чудно....едва ли не могат да върнат колата в нормалния вид
Може и да не могат,щото ако префлашнат моторния комп.не както трябва......колата остава в положение на будна кома и ще им седи като паметник [smilie=sarcastic.gif]

Публикувай отговор

Обратно към “ВИП Гараж и Тунинг”