Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Потребителски аватар
Stuci

Škoda Racer
Мнения: 2517
Регистриран на: 29.12.2015, 22:37:25
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: APR Superb
Контакти:

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Stuci » 13.11.2018, 17:48:38

Реших да почовъркам в раната и да поразпитам Овърдрайв и APR защо трябваше да се стига до смяна на съединител. Ето част от кореспонденцията ми с тях. Вие си правете изводите. Аз моите съм ги направил отдавна, целта на темата е да помогме на някой, който тръгва по моя път.
Започнах с кратък разказ какво карам и какви модификации е претърпяла колата (акцент е софтуерът на APR Stage 1), като продължих с премеждията ми около съединителя, както и отказа от страна на Овърдрайв да ми помогнат (4 пъти им бях звънял за 1 месец) с предложение за ъпгрейд. Отговорът на Георги Генов, отговарящият за комуникацията с APR, бе (забелвжете "да махнем", т.е. те да го махнат - в Овърдрайв):
Изображение


Попитах дали в Овърдрайв могат да ми върнат стоковия файл. Отговорът бе (ама нали уж беше "да махнем"... изведнъж стана "да махнат" и да инсталират ЕТ):
Изображение


Попитах защо самите APR ми отказват съдействие под формата на корекция на собствения им файл. Отговорът бе:
Изображение


За да няма неразбиеане, реших да уточня какво означава това и попитах дали значи, че искат от мен нови 1600 лева, за да коригират файла си. Отговорът бе:
Изображение


След това попитах заплащането на тези нови 1600 лева за корекция гарантират ли безпроблемност. Отговорът бе:
Изображение


За капак, ето какво ми написа и некъв бай х*й от APR, след еквивалентно мое резюме на цялостната ситуация около техния мап, който не може да бъде поет нормално от стоков съединител:
Изображение


ВЪПРОС: АКО БИХ ДАЛ ОЩЕ 1600 ЛЕВА НА ОВЪРДРАЙВ ЗА "ГАРАНТИРАНА" КОРЕКЦИЯ НА ФАЙЛА ОТ СТРАНА НА APR, КАКВО БИХ ПОЛУЧИЛ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ APR МИ ОТГОВОРИХА, ЧЕ КЪСТЪМ МАПОВЕ НЕ ПРАВЕЛИ?!
Последна промяна от Stuci на 13.11.2018, 18:31:01, променено общо 1 път.


goAPR

Потребителски аватар
digitalundgrd

Škoda Фен²
Мнения: 582
Регистриран на: 25.09.2017, 13:02:50
Репутация: 19
Местоположение: София
Гараж: SKODA FABIA MONTE CARLO '17

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от digitalundgrd » 13.11.2018, 17:56:50

Всички предполагаме какво ще получиш, ама нека не си го казваме гласно, че някой хора пак ще се засегнат [smilie=kiss3.gif]



Потребителски аватар
Stuci

Škoda Racer
Мнения: 2517
Регистриран на: 29.12.2015, 22:37:25
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: APR Superb
Контакти:

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Stuci » 13.11.2018, 17:58:46

Аз нищо повече няма да правя, закърпил съм положението, да чукна на дърво :) Идеята бе просто да споделя. Иначе - в правилна посока са ти предположенията ;)


goAPR

Потребителски аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER
Мнения: 2907
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 576
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Цецо75 » 13.11.2018, 18:52:39

Добре де, в никакъв случай не искам да ги защитавам Овърдрайв/апр, но не е ли очакван ефект съединителя да изпусне следствие от повишения въртящ момент?

В смисъл, че това е нещо, което в крайна сметка се случва на даден етап от силовия тунинг.

Сега вече връщането на стоковия фаил не мога да разбера що се дърпат. Незнам какво е ЕКУ то на точно тази кола, но има вариант и да не могат да изчетат оригиналния през ОБД и да го запазят, т.е. няма как да го върнат обратно след това, могат да направят нови карти, които да "имитират" поведението на оригиналния, но не е точно същото. Затова и вероятно са те пратили към ЕТ, да ти налеят фабричния...

Абе цигания има определено, според мен Овердрайв ако се напънат могат да върнат софтуера под една или друга форма... АПР вероятно им е през..... за някакъв си клиент в БГ, не им се занимава, реселъра да се оправя... Смотана работа се получава, с гаден вкус в устата....

Но който и да натвори софтуера, съединителя винаги е едно от звената, което първо издиша. Особенно ако се кара подобаващо...


"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"
3ти закон на Нютон - след удара , чукът го боли точно толкова СИЛНО колкото и Вашият пръст !!!

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 13.11.2018, 19:06:56

Стояне!!!
Публично заявявам, защото ти го казах и на срещата в Събота.
ТИ СИ МЕГА БАСТУН!!! [smilie=sarcastic.gif] Казах ти да не се занимаваш с тях.
Днес и аз ръчках и никъде в Овердрайв сайта няма вече инфо за АПР.
В официалният им сайт даже като чукнеш website и прехвърля директно към гърците, нали се сещаш.
Пълна пародия са.
РЕВО два пъти ми коригират софт без да съм дал стотинка.



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 13.11.2018, 19:12:41

Цецо75 написа:
13.11.2018, 18:52:39
Добре де, в никакъв случай не искам да ги защитавам Овърдрайв/апр, но не е ли очакван ефект съединителя да изпусне следствие от повишения въртящ момент?

В смисъл, че това е нещо, което в крайна сметка се случва на даден етап от силовия тунинг.

Сега вече връщането на стоковия фаил не мога да разбера що се дърпат. Незнам какво е ЕКУ то на точно тази кола, но има вариант и да не могат да изчетат оригиналния през ОБД и да го запазят, т.е. няма как да го върнат обратно след това, могат да направят нови карти, които да "имитират" поведението на оригиналния, но не е точно същото. Затова и вероятно са те пратили към ЕТ, да ти налеят фабричния...

Абе цигания има определено, според мен Овердрайв ако се напънат могат да върнат софтуера под една или друга форма... АПР вероятно им е през..... за някакъв си клиент в БГ, не им се занимава, реселъра да се оправя... Смотана работа се получава, с гаден вкус в устата....

Но който и да натвори софтуера, съединителя винаги е едно от звената, което първо издиша. Особенно ако се кара подобаващо...
Изразявал съм си мнението и друг път.
АПР за мен са предимно комерсиални американски мадърфакари и нищо повече.Залагат предимно на реклама и после никакви ги няма.Клипове и инфо много.
Благодаря на Господ, че не ми отговориха навремето Оувърдрайв и отидох при Диян......много тежко го раздават.
Няма вариант при читав стейдж едно и ако няма изисквания от АПР за смяна на хардуер, съединителят да "пръдне".
Много ама много е рядко даже и при гаражен тунинг - само един ремап, да се предаде съединителят.
Адаш, всичко трябва да се пази в базата данни и да има история.Няма вариант да не могат да върнат колата сток.Това е смешно.Рево например имат Суитч порт и мога да си връщам софта колкото си искам , особено на стейдж 1.
Последна промяна от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА на 13.11.2018, 19:21:55, променено общо 1 път.



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 13.11.2018, 19:17:10

Нито РЕВО, нито АПР изискват допълнителен хардуер, което си е написано изрично.

Освен това сравнително скоро един познат с 3.0ТФСИ в А6 го мотаха Оувердрайв само 4 месеца, за да му коригират по софта нещо , че не беше доволен и накрая ги отсвири.



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Цецо75

ŠKODA MASTER
Мнения: 2907
Регистриран на: 26.08.2015, 16:16:57
Репутация: 576
Местоположение: София
Гараж: BKC+, CFGB, ALH

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от Цецо75 » 13.11.2018, 19:29:58

Ами незнам, адаш. Супърба е тежка кола. Незнам до колко е презапасен съединителя. Въртящия момент, а не мощността е това, което дава гъдела от тунинга, знаеш го.

Има и нещо друго - АПР са си американци. Те Супърб може и само на картинка да са виждали. Еле пък в комбинация с такъв мотор, който за тамошния пазар се има за подходящ за сенокосачка... Като нищо може да са го предобрили... Мен по ми е чудно овърдрайв защо отбиват номера, едва ли не могат да върнат колата в нормалния и вид, просто да си запазят името чисто...


"Среден пръст - вече 50 години лидер на пазара на мигновените съобщения!"
3ти закон на Нютон - след удара , чукът го боли точно толкова СИЛНО колкото и Вашият пръст !!!

Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1759
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 338
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от todor87 » 13.11.2018, 19:58:46

От моите писания и ядове с разни неща разбрах, че накрая всичко опира до дилара/представителя на фирмата в България.
Иска ли той да ти помогне, нещата стават по един или друг начин.
Боли ли го, както гореспоненатите баровци, няма как да се получат нещата. [smilie=pardon.gif]


Изображение ECU Stg.3
tuned flashed by Performance99, tuned by me
Изображение TCU Stg.3
by DSG-doctor BG

Потребителски аватар
igeorgiev82

Škoda Ludicrous
Мнения: 2263
Регистриран на: 10.09.2015, 16:23:30
Репутация: 290
Местоположение: София
Гараж: Octavia 3 FL 1.4TSI DSG-BLUE MAGIC

Тунинг център Overdrive/Овърдрайв

Мнение от igeorgiev82 » 13.11.2018, 20:01:32

Цецо75 написа:
13.11.2018, 19:29:58
Мен ми е чудно....едва ли не могат да върнат колата в нормалния вид
Може и да не могат,щото ако префлашнат моторния комп.не както трябва......колата остава в положение на будна кома и ще им седи като паметник [smilie=sarcastic.gif]



Отговори

Върни се в “ВИП Гараж и Тунинг”