Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:14:00

Привет на всички. :)

Позволявам си да пусна тема за Ауди проекти, не за да натрапвам мнение за това кое е по по най, а защото доста хора са обединени около засилване,даване на газ , развитие на автомобилите, НО не всичко е такова каквото виждат хората като готов автомобил в интернет пространството.
Все пак не всеки ден се прави комби на предно с 400-500 коня и да се кара всеки ден.
Ще дам подробно инфо за всяка една стъпка, но с оглед качването на снимки , след подробното описание, ще в постове и тях информативно и хронологично.
Темата е информативна,така да се каже и нека да запазим добрия тон.
Отворен съм за всякакви въпроси и коментари.
Нещата са както следва:

AUDI A4 FWD 1.8T 1997 AVANT 150PS->180->215->330->400->500->550
AUDI A4 AVANT QUATTRO 2001 FACELIFT 550->580->600+
AUDI RS4 B5 QUTTRO AVANT 2001 580->520PS

A6 2011 3.0TDI QUATTRO 320+PS 600NM

A6 ALLROAD 2003 2.5TDI - DREAM CAR

AUDI S4 B8 2011 500PS

Ето какво и как стана смного труд и усилия....

180кс FWD K03-005

210кс FWD K03-029+FMIC+Pipe 70mm+63mm генерация

~330кс FWD GT 3071R Сток мотор 1.6@bar

~420кс FWD GT 3071R подкован с биели 1.8@bar

500кс FWD GT3582R 2.1T дизелов строук и 3" генерация

~580кс 4x4 GT3582R

~600кс 4х4 FP 3586 HTA 2.OT най-рошавите хидравлични валове

600+ 4Х4 FP 3586HTA 2@bar и възможно най-рошавите валове с механика.

Основни проблеми:
Счупен мотор и прочее

Един път с 3071 заводския мотор

Един път с 3582 Гарет

Два пъти глава само по 4 криви клапана ,има ги на снимка,заради разхлабена шайба някаква и двата пъти!

Един път смяна на четеца,шайбата ,която е вътре в блока на коляновия вал,заради скъсани болтове на маховика и 11235оборота на мотора!но трябваше всичко долу и вадене на вала ,за да се провери

Една кутия бензинова

Една дизелова,само канбаната

Скъсана шайба на коляНов вал отвън,само със смяна на ремък пистов се разминах

Една стокова турбина

Една 3582,сменен само картридж

Три спукани чугуна изпускателни
Колата купих през 2006г.Никога не е карана сток.До издъхването на стария мотор след 100 000км яка газ.
Изображение
После по неведоми пътища на тъмните сили се запознах с Тони Келеша, лека му пръст и влязох в матрицата.
Малко преди това колата премина през обичайни цигании поради липса на уплътняване на свободното време и мисли за глупости.
Буустметър,разни диоди в бронята,рингове за табло от полирана стомана,генерация и естествено спортен панелен филтър.
После замерих колата в Хед
Изображение
Малко след това се предаде стоковата турбина и сложих такава + челен кулер от 1.8Т 2003 163кс, малък и нещастен охлюв.
И вече при Тони.Държа да отбележа нещо много важно.
Започне ли се на едно дино един проект, се мери после и настройва само там.Обиколил съм по него време всички диностендове в БГ,всеки един е различен с различни разбирания за работа и настройки на оператора.А и всяко дино мери различно - валове,мотор,гуми , хъбове и става оле мале.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
И така до първи по-сериозен ъпгрейд
Турбо Гарет 3071,Бош 044,Дюзи 440,чугунен колектор,който пръснах на два пъти и оплетохме накрая един,Закс Рейсинг съединител на 240мм
Джанти от РС6 реплика и все още 1ВЕ окачване.
Изображение
Все пак преди 10г 2009 , както и [mention]werz[/mention], спомена , нямаше много силни коли по пътищата , особено евридей проекти и с тези 330кс колата беше магистрален прихващач на предно и 1320кг.На гонките във Варна на лукойла редовно пребивах алпини и амг серии на доускорение на 1,6км, които него време бяха по 354-367кс
Продължаваме в другият пост................



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:18:27

Дойде време и за койлоувъри,настроени при Дунев.Тогава работеха добре и дори беше заинтригуван от проекта и пихме доста приятно кафе с него.
Изображение
Ъпгрейднах спирачките с дискове Цимерман Спорт 312мм,Накладки Жълто ЕВС,маркучи с метална оплетка,течност РБФ.Съпорти от ТТ 225кс
Изображение
Изображение
Изображение
[imghttp://prikachi.com/images/544/7045544f.jpg][/img]
Изображение
Изображение
Гордо на задният капак се вееше 1.6 надпис и много сериозно ми се набираха тигри,корси и подобни
Изображение

Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:19:24

После мотора се разлопа и преминахме на следващото ниво
Не ми трябваше много време ,за да се съглася да сложим мотор,строк на 2.1от А3 AQA и глава от AGU с Гарет 3582,Бутала Супертек,Ковани биели,Валове Каткамс и т.н.
Влезнах в МАтрицата с 500коне на предно и полусликовете взеха да припадат ритуално.
Напълно в реда на нещата препарирах скоростите,които стокови издържаха над 60к км яко даване на газ.
Всичко по колата - полуоски,карета и т.н. си беше сток.
Взех предна броня от S4 B5 за да събере големият кулер, а дупките на фаровете за мъгла оставихме да водят охлаждане към спирачките
Изображение
Изображение
Гарет Турбо 3582
Изображение
Втова бензинова помпа и втори съд за гориво, за да изхранят 830 кубиковите дюзи
Изображение
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:19:55

По лошо стечение на обстоятелствата,винаги около Сливен ми се разлитаха гайките на колектора към турбото и така се озовах в гаража на DRAGPOWER TEAM.След като филтъра ми падна,едно болтче засмука турбото и стана сеч.
Отделно се счупи и масления отлив.
Закарах се някакси до София и се озовах в гаража на DRAGPOWER TEAM, където Баче Кире беше първият и все още единствен дал 9сек време на 400м
Какви времена ехххххх, а сега стокови коли с чип дават ниски 10-ки и високи 9-ки.Баси.
Уж за ремонт само на отлива и накрая останах да си правя колата там, имах нужда от ново предизвикателство и след като диното на проспийд едвам понесе 400 киловата на хъбовете се започна търсене на конверсия към 4х4, разбирайте всичко от тази кола в ново купе.
Сложихме нови разпределителни валове,ребилднахме турбото,скорости 01Е от дизел и забих около 400кв на диното в Проспийд.
Генерация на 76мм с BORLA проходно и крайно гърнета
0.8бар - 250кв
1,2бар - 300кв
1,5бар - 330кв
1,7бар - 350кв
1,9бар - 375кв
2.1 бара вече беше космос
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:28:51

Изображение
Газовете отиваха в кеч кен
Изображение
После се заехме с интериора и мечтаният от мен РЕКАРО салон
Изображение
Колата постоянно късаше тампоните на мотора и си поръчах къстъм полиуретан с твърдост по Шор 60.
Изображение
Изображение
И дойде края на преднячката :(
Изображение
Взе се полукола и се започна с присаждането
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:33:55

2.1T
1.95bar
GT3582R
3"Custom Borla Exhaust
Supertech Pistons
Sachs Performance Clutch
TA Tehnix Ciolovers
Алуминиев маховик на Fidanza само 4кг
RS4 Saloon
Титаниеви тарелки
Титаниеви пружини
Глава AGU
Блок AQA
~400kw at FW HUbs
~650nm
95.5 колянов вал - дизелов
Custom Oil Catch Can
KMS Електроника
FMIC
TT 225ps brakes
Вaлове CatCams
Greedy Controler
RS6 C6 Rims 17"
Табло от С4
Направени по поръчка тампони от полиуретан за мотора.Твърдост по Шор 75,но си нямате на идея колко е спокойно в колата,а мотора не мърда :flehan:.
Последва замерване на диното при Тони,където ударих 320кв на 4х4 и бях предоволен.
След това замина и тази турбина и скочих на FP3586/a/r 0.82.
Изображение
.КОлата е без ламбда сонда и дебитомер.
Сложих решетка от РС4 и нож от Леон Купра,броня от С4 и подменихме изцяло салона и интериора.
Колата участва на Феста през 2013г.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:40:32

Лятото колата умря ритуално на централното кръстовище между СлБряг и Несебър.
Счупена ролка,уж нова на 2000км/подробности няма да давам/,оттам главата мармалад,всичко по главата е ново + ремъци,ролки ,обтегачи и разни други неща,нови болтове и т.н.
За зимата боднах едни OZ,които тежат само 7.5кг.
Лека полека подготвихме коша за Есенно-Зимния прозорец :hilezh:
Пълен комплект на Мейле HD за предницата
Нови спирачни дискове - ЕВС + жълта серия накладки
КОлата се оборудва с кутия DQT дизелова за 150кс моторите и която вече се знаеше че носи до 1000нм!!!
Появиха се нормалните ядове с празният ход след новата електроника и се наложи издирване и монтаж на моторче за празният ход на Пирбург

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:45:13

След това започна порното с интериора
Поръчкови седалки
Поръчков таван
Карбон
Сенници
И реултата беше пълен кефогазъм
Проекта, кото одобрих, имаше още два
Изображение
и се започна
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:53:45

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
После ребилднахме мотора скромната сума от 9890лв с много маняшки неща и не карах колата цели 10 месеца.....бях полудял
После няколко пъти взех Бургас - София - Бургас за под два часа да си начеша крастата.
КОлата с лекота вървеше с 320км/ч и рядко падах под 180.......пълен припадък
Безобразно здрави тампони за мотор и скорости, които седят в алуминиев корпус - около 1400лв беше комплекта тогава
Изображение
Изображение
нови джанти, които трябваше да махна защото бяха по 15кг бройката а това е убийство за динамиката
Изображение
Изображение
Най-добрата турбина за 2.0Т според Келеша - FP3586HTA
Изображение
На задният капак гордо се развяваше 2.5TDI ..........много плакаха
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Потребителски аватар
Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА

Škoda Racer
Мнения: 2529
Регистриран на: 25.11.2017, 08:37:25
Репутация: 934
Местоположение: Бургас/София/Пловдив
Гараж: Деу Нубира 1998 Бабичката
Audi S4 REVO Stage 2+/500ps Samantha

Еволюция на един 12г проект и още нещо

Мнение от Ц-Е-Ц-О РАНИЦАТА » 21.01.2019, 11:58:59

Изображение
Истински TIAL
Изображение
Изображение
10мм грил плоча , за да не се суче моторя
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



REVO STAGE 2+ ECU -D-Bros Automotive
REVO STAGE 1 TCU -D-Bros Automotive

REVO SINGLE PULLEY-Performance99
REVO CHARGECOOLER-Performance99

CTS TURBO INTAKE
CUSTOM DECAT-121 PERFORMANCE GARAGE
90mm EXHAUST TIPS
MAXTON DESIGN FRONT LIP

Отговори

Върни се в “ВИП Гараж и Тунинг”