Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7861
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 819
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от BlackPearl »

Само предни са.
Изображение

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7861
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 819
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от BlackPearl »

Сега намерих заводски данни:
10.7 са точно на диск.
На Клубспорт С са 9.8кг.
Изображение

Аватар
Performance99

Škoda Фен²

Мнения: 337
Регистриран на: 20.03.2016, 15:19:27
Репутация: 48
Местоположение: с. Съдиево|Бургас
Гараж: VAG
Обратна връзка:

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от Performance99 »

А да не говорим за 8.900 кг

Аватар
La Furia Roja

Škoda Racer

Мнения: 1911
Регистриран на: 01.03.2015, 12:08:22
Репутация: 142
Местоположение: Шумен
Гараж: Skoda Octavia V/RS APR Stage 3 IS38
Обратна връзка:

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от La Furia Roja »

BlackPearl написа:Сега намерих заводски данни:
10.7 са точно на диск.
На Клубспорт С са 9.8кг.
Евала за данните.

На мен пък ето какво ми отговориха от Тарокс за предни 340/30 и задни 310/22
Това са монокомпоненти, а не тези за които Дидо и Самуил писаха.
Front disc 9218 21.5kg/pair
Rear disc 0275 14.0kg/pair

1.Клубспорта излиза , че е най-лек. ОЕМски тунинг е [smilie=sarcastic.gif] Най-доброто ми се струва. Недостатъкът е че задният диск ще си остане без дупки.

2.Тарокс са много красиви дискове. И трите модела. Като килограми са като заводските излиза .Можеш да направиш комплект предни и задни, но аз имам голям страх от не ОЕМски дискове. Брал съм много ядове с тресящи волани и въобще ужас изпитвам. По-гадно е тресенето от крива джанта или гума или дебалансирана джанта. [smilie=ireful1.gif]

3.Ще го мислим. Моите предни дискове били на свършване каза преди 3 седмици Бат Васка и с края на накладките ще се сменя всичко.
Спирачки и Гуми винаги трябва да са перфектни.
Тези два компонента са номер едно по важност за всяка кола.

werz

Škoda Фен

Мнения: 283
Регистриран на: 24.02.2015, 23:57:28
Репутация: 21
Гараж: Купчина ламарини

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от werz »

Всеки вид диск си има предимства,но главната идея е да понесе товара на накладките.Ако се кара с накладки ,които не скърцат ате Пауър диск и паур пад са най доброто за парите си.
https://www.at-rs.de/bremsen_beratung-nach-mass.html
Ако идеята е да се спира сериозно ви трябват чик чирик накладки-феродо е най-добрата достъпна марка и задължително с висок клас дискове ненадупчени.Брат ми кара с ДБА и Ferodo Racing и е доволен,че не скърцат адски много и на студено спират.Колкото по чик чирик накладки толкова повече време за сгряване -буквално нямате спирачки.Порше дискове,накладки и апарати са много евтин вариант и са изключително добри, но искат много преправяне.Мерцедес 330мм с 4 бутален апарат е пак адски евтин и спиращ вариант,6 бутален с 360 спира брутално.Само дискове без накладки или със стандартни накладки нямат разлика във спирането,а само накладки без дискове ако са агресивни ги унищожават за секунди.А пък агресивни дискове с агресивни накладки карат 30000км макс.

werz

Škoda Фен

Мнения: 283
Регистриран на: 24.02.2015, 23:57:28
Репутация: 21
Гараж: Купчина ламарини

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от werz »

Давам и следния пример-купувате си първите Феродо Рейсинг
https://www.awesomegti.com/shop-by-car/ ... a-vrs-mk3/
Гледате по таблицата горе пасва със всички Тарокси.Четете им данните 0,42 коефициент -това е много малко за рейснакладка, но много за стандартни,които са около 0,3.Тоест ще спира яко,но в диапазона 20-500градуса-тоест зимата трябва да подгреете диска до 20градуса.После се слагат стоманени маркучи Гоодрич са най-известната фирма и задължително се сменя спирачна течност-аз препоръчвам Ате 200.И има разлика,но и повече музика

Аватар
TSI-LK

Škoda Фен²

Мнения: 470
Регистриран на: 08.12.2017, 14:48:16
Репутация: 202
Гараж: TSI EA888 gen 3

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от TSI-LK »

Пичове, я ме светнете; ако се навия да подменя задните дискове с по - големи, то какво ще ми трябва?
Същите апарати ли се ползват?
Други супорти?

Кое от какво да се търси?

Аватар
BlackPearl

Site Admin

Мнения: 7861
Регистриран на: 13.02.2015, 14:28:07
Репутация: 819
Местоположение: гр. Добрич
Гараж: Octavia mk3 vRS-BlackPearl2
Обратна връзка:

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от BlackPearl »

Ат Купра 300.
Апарати,курорти. Прави се и на стругар от 10ка преход към 12ка. Че нашите са с 10резба ,а Купрата са 12ка. Към 1.6-1.8 излизат от Купра нещата.
В темата съм писал
viewtopic.php?f=47&t=102&start=190
Изображение

Аватар
skodko

Ретро Škoda

Мнения: 1414
Регистриран на: 24.02.2015, 22:28:06
Репутация: 130
Местоположение: Бургас/Чирпан
Гараж: Skoda 120 L/ Skoda Fabia 1.2 HTP/ BMW E28 520I
Обратна връзка:

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от skodko »

По-добре предните смени от бензинова рс-ка. На дизелите са 312мм диск, бензина с 340. СЛед това мисли за задни.
Белята каза: Айде бягай, че ми писна от тебе! Никой не ти чете суперлативите, работнико на ЕТ!

Аватар
Performance99

Škoda Фен²

Мнения: 337
Регистриран на: 20.03.2016, 15:19:27
Репутация: 48
Местоположение: с. Съдиево|Бургас
Гараж: VAG
Обратна връзка:

Ъпгрейд Спирачки 2и3 рс

Мнение от Performance99 »

По-добре да смени с по-добри надеждни, сегашните си дискове от колкото да минава на по-голям размер, с парите за по-големи ОЕМ размери ще се сдобие с уникални дискове ;)

Публикувай отговор

Обратно към “ВИП Гараж и Тунинг”