Ремап срещу Пауърбокс

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Правила на форума
- Потребител, който с поведението си системно пряко или косвено цели да насажда негативно отношение към марката Шкода, както и когато това му действие е свързано, или от него произтича уронването на престижа на Шкода Форум-България, може да бъде наказан с предупреждение, а след преценка на Администратор - и с БАН.

- СПАМ не се толерира при никакви условия в този форум. Под СПАМ да се разбира повтарящи се мнения с кратко, натякващо и дразнещо съдържание, или само емотикона/и.
Мнение, което няма нищо общо със заглавието, съдържанието и насочеността на темата в която е написано може да бъде директо изтрито или преместено по преценка на Модератор, без предупреждение към автора.
Публикувай отговор
Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8585
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от bega4kata »

ТТодоров написа: поддръжката и отдел продажби не са много наясно
ok
Revo stg3

Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 2447
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 520
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от todor87 »

При мен с бокса нормално си работеше ДСГ-то. Единствено намирах разлика при превключването на високите скорости. В смисъл беше леко по-грубо, усещаше се лек тласък. Явно от мощноста. Намирах го за недостатък, но след ремапа разбрах, че не е така. В момента е доста по грубо освен, ако не дозирам много внимателно газта. На сток режим си е кажи речи ок, обаче на перформанс не е така. При много леко ускорение е добре. Има и турбо дупка между 1500-1900об. При средно натиснат педал не знае какво да прави, има нещо между сецане и придърпване, в смисъл така се усеща. Някой друг като кара се чуди какво става. При над 75% газ си се стрелка без ядове. Така че честно казано с бокса нещата бяха по-прости ;) Не съм им дистрибутор [smilie=sarcastic.gif] , но това ми е личния опит.
Изображение ECU Stg.3
Изображение TCU Stg.3

kograman

Škoda Ludicrous

Мнения: 2093
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 181

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от kograman »

Затова като пипаш двигателя, пипаш скорости и диференциал. Подбират се правилните предавателни числа.

Аватар
Пешо - Щангата

Škoda Racer

Мнения: 477
Регистриран на: 25.02.2015, 13:55:02
Репутация: 3
Местоположение: Благоевград
Гараж: О1 TDI 4х4

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от Пешо - Щангата »

И как ще ги подбереш за 2.0тси , според теб?
1.9 TDI - VP 37 , GTB1756VK , DSS-r 280uM , 11mm pump, FMIC , 63mm exhaust pipes , ceramic clutch - > viewtopic.php?f=45&t=152

kograman

Škoda Ludicrous

Мнения: 2093
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 181

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от kograman »

Тунинг фирмите затова взимат шапка пари,за да няма въпроси после.

Аватар
todor87

Škoda Racer

Мнения: 2447
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 520
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от todor87 »

kograman написа:Тунинг фирмите затова взимат шапка пари,за да няма въпроси после.
Кажи една такава де. Не се притеснявай. Да не се занимаваме ние с тези тука "фирмички" само [smilie=fool.gif]
Изображение ECU Stg.3
Изображение TCU Stg.3

Аватар
bega4kata

Škoda Мод

Мнения: 8585
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 1326
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Обратна връзка:

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от bega4kata »

kograman написа:Тунинг фирмите затова взимат шапка пари,за да няма въпроси после.
Мало на изуст пишеш.
Тука най фирмите се тестваха и всичките се усраха.
И апр, и рево, и мтм, и рейсчип... Щайна пък надува яката, а лъжат, че не пипал турбото. Смях.
Revo stg3

Аватар
Stuci

Škoda Racer

Мнения: 2517
Регистриран на: 29.12.2015, 22:37:25
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: APR Superb
Обратна връзка:

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от Stuci »

bega4kata написа:Тука най фирмите се тестваха и всичките се усраха.
И апр, и рево, и мтм, и рейсчип... Щайна пък надува яката, а лъжат, че не пипал турбото. Смях.
Не бих генерализирал така, защото аз например нямам никакво оплакване относно моя ремап от APR! Може да има зацапване на гащички, ама при вашите високи стейджове. Долу сме ОК, да чукам на дърво [smilie=smoke.gif]
goAPR

Аватар
PRO

ŠKODA MASTER

Мнения: 7003
Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
Репутация: 483
Местоположение: Бургас
Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от PRO »

Stuci написа: Може да има зацапване на гащички
[smilie=sarcastic.gif]
Ще ги научат. Добре е да се прилагат при поставените от тунера условия :)
TSI Team

Аватар
Albert

Škoda Фен

Мнения: 38
Регистриран на: 02.10.2017, 12:56:45
Репутация: 6
Местоположение: София
Гараж: Skoda Superb 2017 2 tsi 280 hp 4x4 L&K
Audi A6 Allroad 3.0 tdi

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от Albert »

todor87 написа:При мен с бокса нормално си работеше ДСГ-то. Единствено намирах разлика при превключването на високите скорости. В смисъл беше леко по-грубо, усещаше се лек тласък. Явно от мощноста. Намирах го за недостатък, но след ремапа разбрах, че не е така. В момента е доста по грубо освен, ако не дозирам много внимателно газта. На сток режим си е кажи речи ок, обаче на перформанс не е така. При много леко ускорение е добре. Има и турбо дупка между 1500-1900об. При средно натиснат педал не знае какво да прави, има нещо между сецане и придърпване, в смисъл така се усеща. Някой друг като кара се чуди какво става. При над 75% газ си се стрелка без ядове. Така че честно казано с бокса нещата бяха по-прости ;) Не съм им дистрибутор [smilie=sarcastic.gif] , но това ми е личния опит.
Това тотално ме отказа от всякакви чипове и боксове. Колата и ОЕМ си върви перфектно. По бърза ще има след яко бачкане и събрани пари. ;)

Публикувай отговор

Обратно към “ВИП Гараж и Тунинг”