Добре дошли в ШКОДА ФОРУМ! Моля, регистрирайте се за да вземете участие в дискусиите.
Намерете ни във Facebook Изображение || Google+ Изображение || Instagram Изображение

>>> Вземете своята брандирана Шкода Форум чаша! <<<

Ремап срещу Пауърбокс

Класически, редки и спортни автомобили. Теми свързани с Тунинг
Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7353
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 733
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от bega4kata » 28.10.2017, 00:23:19

ТТодоров написа: поддръжката и отдел продажби не са много наясно
ok


Revo stg3

Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1759
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 338
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от todor87 » 28.10.2017, 00:32:27

При мен с бокса нормално си работеше ДСГ-то. Единствено намирах разлика при превключването на високите скорости. В смисъл беше леко по-грубо, усещаше се лек тласък. Явно от мощноста. Намирах го за недостатък, но след ремапа разбрах, че не е така. В момента е доста по грубо освен, ако не дозирам много внимателно газта. На сток режим си е кажи речи ок, обаче на перформанс не е така. При много леко ускорение е добре. Има и турбо дупка между 1500-1900об. При средно натиснат педал не знае какво да прави, има нещо между сецане и придърпване, в смисъл така се усеща. Някой друг като кара се чуди какво става. При над 75% газ си се стрелка без ядове. Така че честно казано с бокса нещата бяха по-прости ;) Не съм им дистрибутор [smilie=sarcastic.gif] , но това ми е личния опит.


Изображение ECU Stg.3
tuned flashed by Performance99, tuned by me
Изображение TCU Stg.3
by DSG-doctor BG

kograman

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1232
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 70

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от kograman » 28.10.2017, 08:26:17

Затова като пипаш двигателя, пипаш скорости и диференциал. Подбират се правилните предавателни числа.



Потребителски аватар
Пешо - Щангата

Škoda Racer
Мнения: 464
Регистриран на: 25.02.2015, 13:55:02
Репутация: 1
Местоположение: Благоевград
Гараж: О1 TDI 4х4

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от Пешо - Щангата » 28.10.2017, 09:47:05

И как ще ги подбереш за 2.0тси , според теб?


1.9 TDI - VP 37 , GTB1756VK , DSS-r 280uM , 11mm pump, FMIC , 63mm exhaust pipes , ceramic clutch - > viewtopic.php?f=45&t=152

kograman

Škoda Ентусиаст
Мнения: 1232
Регистриран на: 20.06.2017, 10:59:04
Репутация: 70

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от kograman » 28.10.2017, 11:00:00

Тунинг фирмите затова взимат шапка пари,за да няма въпроси после.



Потребителски аватар
todor87

Škoda Racer
Мнения: 1759
Регистриран на: 30.08.2016, 14:32:57
Репутация: 338
Местоположение: Пловдив
Гараж: Skoda Superb 3 Combi 2.0 TSI Revo Stg3~390hp
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 190hp M/T

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от todor87 » 28.10.2017, 11:27:01

kograman написа:Тунинг фирмите затова взимат шапка пари,за да няма въпроси после.
Кажи една такава де. Не се притеснявай. Да не се занимаваме ние с тези тука "фирмички" само [smilie=fool.gif]


Изображение ECU Stg.3
tuned flashed by Performance99, tuned by me
Изображение TCU Stg.3
by DSG-doctor BG

Потребителски аватар
bega4kata

Škoda Мод
Мнения: 7353
Регистриран на: 24.02.2015, 18:49:14
Репутация: 733
Местоположение: Варна
Гараж: Оctavia 3 RS TSI
Tiguan TDI 4motion
0896670196
Контакти:

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от bega4kata » 28.10.2017, 13:53:46

kograman написа:Тунинг фирмите затова взимат шапка пари,за да няма въпроси после.
Мало на изуст пишеш.
Тука най фирмите се тестваха и всичките се усраха.
И апр, и рево, и мтм, и рейсчип... Щайна пък надува яката, а лъжат, че не пипал турбото. Смях.


Revo stg3

Потребителски аватар
Stuci

Škoda Racer
Мнения: 2517
Регистриран на: 29.12.2015, 22:37:25
Репутация: 7
Местоположение: София
Гараж: APR Superb
Контакти:

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от Stuci » 28.10.2017, 14:01:59

bega4kata написа:Тука най фирмите се тестваха и всичките се усраха.
И апр, и рево, и мтм, и рейсчип... Щайна пък надува яката, а лъжат, че не пипал турбото. Смях.
Не бих генерализирал така, защото аз например нямам никакво оплакване относно моя ремап от APR! Може да има зацапване на гащички, ама при вашите високи стейджове. Долу сме ОК, да чукам на дърво [smilie=smoke.gif]


goAPR

Потребителски аватар
PRO

ŠKODA MASTER
Мнения: 6975
Регистриран на: 15.02.2015, 22:02:14
Репутация: 434
Местоположение: Бургас
Гараж: VAG PQ46 3T
Powered by CAXC

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от PRO » 28.10.2017, 14:12:52

Stuci написа: Може да има зацапване на гащички
[smilie=sarcastic.gif]
Ще ги научат. Добре е да се прилагат при поставените от тунера условия :)


TSI Team

Потребителски аватар
Albert

Škoda Фен
Мнения: 29
Регистриран на: 02.10.2017, 12:56:45
Репутация: 4
Местоположение: София
Гараж: Skoda Superb 2017 2 tsi 280 hp 4x4 L&K
Audi A6 Allroad 3.0 tdi

Ремап срещу Пауърбокс

Мнение от Albert » 28.10.2017, 14:30:39

todor87 написа:При мен с бокса нормално си работеше ДСГ-то. Единствено намирах разлика при превключването на високите скорости. В смисъл беше леко по-грубо, усещаше се лек тласък. Явно от мощноста. Намирах го за недостатък, но след ремапа разбрах, че не е така. В момента е доста по грубо освен, ако не дозирам много внимателно газта. На сток режим си е кажи речи ок, обаче на перформанс не е така. При много леко ускорение е добре. Има и турбо дупка между 1500-1900об. При средно натиснат педал не знае какво да прави, има нещо между сецане и придърпване, в смисъл така се усеща. Някой друг като кара се чуди какво става. При над 75% газ си се стрелка без ядове. Така че честно казано с бокса нещата бяха по-прости ;) Не съм им дистрибутор [smilie=sarcastic.gif] , но това ми е личния опит.
Това тотално ме отказа от всякакви чипове и боксове. Колата и ОЕМ си върви перфектно. По бърза ще има след яко бачкане и събрани пари. ;)



Отговори

Върни се в “ВИП Гараж и Тунинг”